Nee. Ik zei dat Steve Jobs ondanks zijn dropout het prima voor elkaar had. Lees eensquote:Op maandag 14 april 2014 21:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ook? Zeg je nu dat je gaat stoppen met school?
Je zei heeft uni OOK niet afgemaakt. Wees eens duidelijker.quote:Op maandag 14 april 2014 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee. Ik zei dat Steve Jobs ondanks zijn dropout het prima voor elkaar had. Lees eens
quote:Op maandag 14 april 2014 21:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Supersof is al perfect en voldaan. Waarom school als je alles al weet.
Overigens snap ik niet helemaal waar je op doelt? Doel je op het feit dat ik ook moet stoppen met school omdat mijn webshop een groot succes gaat worden?quote:Op maandag 14 april 2014 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee. Ik zei dat Steve Jobs ondanks zijn dropout het prima voor elkaar had. Lees eens
Hail Sofquote:Op maandag 14 april 2014 21:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Supersof is al perfect en voldaan. Waarom school als je alles al weet.
Ah, je bent zo iemand die denkt dat een bepaalde manier in het leven het beste is. Lolquote:Op maandag 14 april 2014 21:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Overigens snap ik niet helemaal waar je op doelt? Doel je op het feit dat ik ook moet stoppen met school omdat mijn webshop een groot succes gaat worden?
Ik neem het in overweging.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:27 schreef LETMEIN het volgende:
Jongens, ik ga denk ik andere opleiding doen
Jij bent echt raarquote:Op maandag 14 april 2014 21:17 schreef richolio het volgende:
Ik vind een meisje leuk en zij mij ook, maar ik dump haar want ze is overduidelijk te knap voor mij
Waarom dat nou weer gek.quote:Op maandag 14 april 2014 21:17 schreef richolio het volgende:
Ik vind een meisje leuk en zij mij ook, maar ik dump haar want ze is overduidelijk te knap voor mij
Nee, juist het tegenovergestelde daarvan.quote:Op maandag 14 april 2014 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ah, je bent zo iemand die denkt dat een bepaalde manier in het leven het beste is. Lol
Aandachtshoerpostquote:Op maandag 14 april 2014 21:17 schreef richolio het volgende:
quote:Op maandag 14 april 2014 21:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Jongens, ik doe nog steeds dezelfde opleiding en zo te zien haal ik ook mn P
Goed goed.quote:Op maandag 14 april 2014 21:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Goed bezig.quote:Op maandag 14 april 2014 21:19 schreef LittleBrownie het volgende:
#trotsquote:Op maandag 14 april 2014 21:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Richolio soms Rich soms Richiequote:
Hihiquote:Op maandag 14 april 2014 21:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Richolio soms Rich soms Richie
Wees een man en blaf d'r vol.quote:Op maandag 14 april 2014 21:23 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb in je moeders gezicht geplast.
Samenvatting: LMI vond dat Sof het niet ver zal schoppen en toen begon het beetje "persoonlijk" te worden.quote:Op maandag 14 april 2014 21:25 schreef kanovinnie het volgende:
Sof, waar moet ik wat aan doen? Ik heb net een wedstrijd gereden en ik ben eigenlijk te moe om terug te lezen.
LMI is gewoon een irritante lambalquote:Op maandag 14 april 2014 21:25 schreef kanovinnie het volgende:
Sof, waar moet ik wat aan doen? Ik heb net een wedstrijd gereden en ik ben eigenlijk te moe om terug te lezen.
Wat heb jij toch tegen mijquote:Op maandag 14 april 2014 21:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
LMI is gewoon een irritante lambal
Bedankt voor de tip, hier kan ik wat mee.quote:Op maandag 14 april 2014 21:29 schreef LittleBrownie het volgende:
Je moet gewoon wat minder users kleineren, LMI
Je bent zelf tof.quote:Op maandag 14 april 2014 21:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Bedankt voor de liefde boysJullie zijn ook tof
![]()
Gratis tips van LBquote:Op maandag 14 april 2014 21:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, hier kan ik wat mee.
quote:
Over dat van vwo? Niet netjes nee. Maar ook neit echt persoonlijk imoquote:Op maandag 14 april 2014 21:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Samenvatting: LMI vond dat Sof het niet ver zal schoppen en toen begon het beetje "persoonlijk" te worden.
Knorr knorrquote:
Als ik daarvoor bans kon aanvragen was het hier nogal stil hequote:Op maandag 14 april 2014 21:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
LMI is gewoon een irritante lambal
Exactly.quote:Op maandag 14 april 2014 21:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik daarvoor bans kon aanvragen was het hier nogal stil he
Daarom aanhalingstekens. Maar er is niks notewaardig ofzo gebeurd dus ga maar gewoon slapenquote:Op maandag 14 april 2014 21:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Over dat van vwo? Niet netjes nee. Maar ook neit echt persoonlijk imo
Dank je welquote:Op maandag 14 april 2014 21:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Daarom aanhalingstekens. Maar er is niks notewaardig ofzo gebeurd dus ga maar gewoon slapen
Maar wedstrijd zei je? Hoeveelste ben je geworden?quote:
Ergens helemaal achteraan. Was nog moe van zaterdag. Ben zelfs een ronde ingehaald door de kopgroepquote:Op maandag 14 april 2014 21:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar wedstrijd zei je? Hoeveelste ben je geworden?
Welke sport?quote:Op maandag 14 april 2014 21:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ergens helemaal achteraan. Was nog moe van zaterdag. Ben zelfs een ronde ingehaald door de kopgroep
Moest lachenquote:Op maandag 14 april 2014 21:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ergens helemaal achteraan. Was nog moe van zaterdag. Ben zelfs een ronde ingehaald door de kopgroep
Wielrennen.quote:
Haters gaan hatenquote:
Inderdaadquote:
Fokkiequote:
Ja hoor. Vandaag 75 km met 32/uur, waarvan 48 km met 36/uur. Zaterdag 141 met 33 gemiddeld waarvan 60 km met 42 per uurquote:
Ewa smatjequote:
Dat zegt vrij weinig. Hoogte meters? Mont Ventoux al gehad?quote:Op maandag 14 april 2014 21:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja hoor. Vandaag 75 km met 32/uur, waarvan 48 km met 36/uur. Zaterdag 141 met 33 gemiddeld waarvan 60 km met 42 per uur
Waarom zegt dat weinigquote:Op maandag 14 april 2014 21:42 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat zegt vrij weinig. Hoogte meters? Mont Ventoux al gehad?
Alpe d'Huez dan?quote:Op maandag 14 april 2014 21:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom zegt dat weinigBijna geen hoogtemeters. Mont ventoux niet gehad nee.
Maakt het niet beklommen hebben van die 2 je een mindere wielrenner dan?quote:
Ook niet. Ik heb nog nooit een berg op gereden. Op vakantie heb ik er tot nu toe nog geen mogelijkheid toe gehad.quote:
Hoop mensen vinden dat hoogtemeters heilig zijn. Meestal van die magere scharminkels die niet kunnen hardrijden of sprinten.quote:Op maandag 14 april 2014 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maakt het niet beklommen hebben van die 2 je een mindere wielrenner dan?
Nee, maar we weten beide dat je gemiddelde KM/U in vergelijking lager ligt als je hoogtemeters moet maken.quote:Op maandag 14 april 2014 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maakt het niet beklommen hebben van die 2 je een mindere wielrenner dan?
Heb ik dus bereden.quote:Op maandag 14 april 2014 21:45 schreef Fok-it het volgende:
Mont Ventoux rij je echt niet zomaar even op hoor
Tsja of je bent een sprintkanon of een berggeitquote:Op maandag 14 april 2014 21:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoop mensen vinden dat hoogtemeters heilig zijn. Meestal van die magere scharminkels die niet kunnen hardrijden of sprinten.
Tsja, je weet ook dat in in Nederland gereden hebt.quote:Op maandag 14 april 2014 21:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, maar we weten beide dat je gemiddelde KM/U in vergelijking lager ligt als je hoogtemeters moet maken.
Wat was je tijd?quote:
In Nederland kun je ook prima hoogtemeters maken.quote:Op maandag 14 april 2014 21:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja, je weet ook dat in in Nederland gereden hebt.
In Limburg jaquote:Op maandag 14 april 2014 21:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
In Nederland kun je ook prima hoogtemeters maken.
Ja hoor. Lekker rondjes rijden over de Amgerongse berg heen en weer of constant 15-20% in limburg. Of de posbank.quote:Op maandag 14 april 2014 21:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
In Nederland kun je ook prima hoogtemeters maken.
Posbank pak ik dus altijd, is hier 15km vandaan.quote:Op maandag 14 april 2014 21:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja hoor. Lekker rondjes rijden over de Amgerongse berg heen en weer of constant 15-20% in limburg. Of de posbank.
Ik moet 30 km naar het kopjequote:Op maandag 14 april 2014 21:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Posbank pak ik dus altijd, is hier 15km vandaan.
Gewoon hobby. Beetje trainingskoersjes rijden. Tis wel leuk allemaal. Dit jaar nu 3700 km tot nu toe.quote:Op maandag 14 april 2014 21:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ah oke. Maar ben je ook beetje professioneel bezig of?
Netjes. Je moet de Steven Rooks Challenge eens proberen.quote:Op maandag 14 april 2014 21:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon hobby. Beetje trainingskoersjes rijden. Tis wel leuk allemaal. Dit jaar nu 3700 km tot nu toe.
Oke Lance Armstrong.quote:
Je beschuldigd mij voor het verdenken van dopinggebruik?quote:Op maandag 14 april 2014 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke Lance Armstrong.
Ik ben volgens mij de enige in dit topic die jou nog wel redelijk accepteerde als user hier maar wat ben jij kankerarrogant, 'sorry Kano' denigrerend en vooral onwijs vol van jezelf, echt. Misselijkmakend gewoon.
Neuh, ben niet zo van de kleine klimmetjes denk ik. Of klimmen uberhauptquote:Op maandag 14 april 2014 21:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Netjes. Je moet de Steven Rooks Challenge eens proberen.
Wat heeft kanker er mee te makenquote:Op maandag 14 april 2014 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke Lance Armstrong.
Ik ben volgens mij de enige in dit topic die jou nog wel redelijk accepteerde als user hier maar wat ben jij kankerarrogant, 'sorry Kano' denigrerend en vooral onwijs vol van jezelf, echt. Misselijkmakend gewoon.
Wat is je topsnelheid?quote:Op maandag 14 april 2014 21:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neuh, ben niet zo van de kleine klimmetjes denk ik. Of klimmen uberhaupt
[..]
Wat heeft kanker er mee te makenCauberg is wel steil maar ook weer geen kilometers lang ofzo. Wel pittig maar niet het zwaarste wat je als wielrenner tegen kan komen.
Daar gaat het toch niet om? Het gaat toch om de manier hoe hij reageert? Snap je dat nou echt zelf niet?quote:Op maandag 14 april 2014 21:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neuh, ben niet zo van de kleine klimmetjes denk ik. Of klimmen uberhaupt
[..]
Wat heeft kanker er mee te makenCauberg is wel steil maar ook weer geen kilometers lang ofzo. Wel pittig maar niet het zwaarste wat je als wielrenner tegen kan komen.
Vlak of berg af?quote:
Das wielrenner eigen.quote:Op maandag 14 april 2014 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om? Het gaat toch om de manier hoe hij reageert? Snap je dat nou echt zelf niet?
quote:Op maandag 14 april 2014 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
Ik bedoel, je moet toch laten zien dat je beter bent dan de anderen!
Zo vol van zichzelf voller dan volle melkquote:Op maandag 14 april 2014 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke Lance Armstrong.
Ja en volgens mij gaat het niet alleen erover als het om wielrennen Gaat. Zul je zelf ook wel vaker gelezen hebben mag ik hopen.quote:
Zo ver rij ik ook niet zo vaak. Dit jaar een keer 219 (Huis-utrecht, uur pauze, 70 km met een groepje, milaan-sanremo kijken en weer terug dus veel pauze), een 185, een 205 en een paar keer 140.quote:Op maandag 14 april 2014 21:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ben sinds 2 jaar eigenlijk gestopt met rondjes 150km maken
Mensen roepen het ook over zichzelf af.quote:Op maandag 14 april 2014 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en volgens mij gaat het niet alleen erover als het om wielrennen Gaat. Zul je zelf ook wel vaker gelezen hebben mag ik hopen.
Lekker man. Ga het binnenkort ook weer oppakkenquote:Op maandag 14 april 2014 21:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo ver rij ik ook niet zo vaak. Dit jaar een keer 219 (Huis-utrecht, uur pauze, 70 km met een groepje, milaan-sanremo kijken en weer terug dus veel pauze), een 185, een 205 en een paar keer 140.
Ja toto roept het over zichzelf af dat jij hem met de grond gelijk maakt omdat hij toevallig wilt acteren en jij het baasje uithangt met je bedrijf?quote:Op maandag 14 april 2014 21:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mensen roepen het ook over zichzelf af.
Ik ga hier op deze plek niet op reageren.quote:Op maandag 14 april 2014 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja toto roept het over zichzelf af dat jij hem met de grond gelijk maakt omdat hij toevallig wilt acteren en jij het baasje uithangt met je bedrijf?
Sof roept het over zichzelf af? En Inso?
Ik beantwoord je dm's nietquote:Op maandag 14 april 2014 21:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ga hier op deze plek niet op reageren.
Laat maar gaan.. Gozer is een laatdunkend persoon, hij heeft altijd het laatste woord vermoed ik.. Kano heeft het ergste ook nog niet gezien denk ikquote:Op maandag 14 april 2014 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja toto roept het over zichzelf af dat jij hem met de grond gelijk maakt omdat hij toevallig wilt acteren en jij het baasje uithangt met je bedrijf?
Sof roept het over zichzelf af? En Inso?
Maar wel de moed hebben om het te doen? Zeg dan ook waaromquote:Op maandag 14 april 2014 21:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ga hier op deze plek niet op reageren.
Laatdunkend? waar heb je het overquote:Op maandag 14 april 2014 22:00 schreef richolio het volgende:
[..]
Laat maar gaan.. Gozer is een laatdunkend persoon, hij heeft altijd het laatste woord vermoed ik.. Kano heeft het ergste ook nog niet gezien denk ik
Kano is schijnheilig want dat heeft hij meer dan genoeg gezien.quote:Op maandag 14 april 2014 22:00 schreef richolio het volgende:
[..]
Laat maar gaan.. Gozer is een laatdunkend persoon, hij heeft altijd het laatste woord vermoed ik.. Kano heeft het ergste ook nog niet gezien denk ik
Zoals ik al zei, ik ben zeker van mijn zaakjes. Andere mensen blijkbaar niet, daar profiteer ik graag van.quote:Op maandag 14 april 2014 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kano is schijnheilig want dat heeft hij meer dan genoeg gezien.
1 keer kanker zeggen huilt hij meer om dan iemand die systematisch mensen kleineert
In welke manier profiteer je daar van?quote:Op maandag 14 april 2014 22:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik ben zeker van mijn zaakjes. Andere mensen blijkbaar niet, daar profiteer ik graag van.
Ja ik loop hier nog maar net rond.quote:Op maandag 14 april 2014 22:00 schreef richolio het volgende:
[..]
Watdanquote:
Oh, LMI mag de hele dag alles en iedereen afkraken en belachelijk maken maar niemand mag wat terugzeggen?quote:
Sarcasme? Snap wel dat je niet alles in elke sc bekijkt.quote:Op maandag 14 april 2014 22:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja ik loop hier nog maar net rond.
Huilie huilie ja?quote:Op maandag 14 april 2014 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, LMI mag de hele dag alles en iedereen afkraken en belachelijk maken maar niemand mag wat terugzeggen?
Duidelijk.
Loop je in het dagelijks leven ook zo achter iemand kontje aan? Houden vrouwen niet zo van, maar dat zul je zelf ook wel weten.quote:Op maandag 14 april 2014 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, LMI mag de hele dag alles en iedereen afkraken en belachelijk maken maar niemand mag wat terugzeggen?
Duidelijk.
Maak er een TR over aan, maar zulke dingen zoals jij typt hoeven niet. Als je hier verder over wilt discuseren kan dat in het GC FB topic.quote:Op maandag 14 april 2014 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Duidelijk.
Sarcasme van mijn kant?quote:Op maandag 14 april 2014 22:06 schreef richolio het volgende:
[..]
Sarcasme? Snap wel dat je niet alles in elke sc bekijkt.
Omdat je het bilmaatje van LMI bent probablyquote:
Ik zie dat je nog niets met mijn TR hebt gedaan.quote:Op maandag 14 april 2014 22:07 schreef kanovinnie het volgende:
Maak er een TR over aan, maar zulke dingen zoals jij typt hoeven niet. Als je hier verder over wilt discuseren kan dat in het GC FB topic.
Ja dat is het eigenlijk wel.quote:Op maandag 14 april 2014 22:07 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, zo kan het wel weer. Niet zo happen allemaal.
LMI en ik zijn wel Grolschmaatjes jaquote:Op maandag 14 april 2014 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat je het bilmaatje van LMI bent probably
GROLSCHHHHHquote:Op maandag 14 april 2014 22:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
LMI en ik zijn wel Grolschmaatjes ja
ONZ is jouw sc toch? Inhoudsloos ventjequote:
Het is wat.quote:Op maandag 14 april 2014 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zie dat je nog niets met mijn TR hebt gedaan.
Ha, ik wist het wel.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:02 schreef Etsu het volgende:
Zo, net thuis van Leiden. Eigenlijk stiekem best mooie stad.
Ja, wel vreemd als je voor een discussie over kanjer gelijk een ban krijgt.quote:
Troll harder, faggot.quote:Op maandag 14 april 2014 22:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Loop je in het dagelijks leven ook zo achter iemand kontje aan? Houden vrouwen niet zo van, maar dat zul je zelf ook wel weten.
DOEN.quote:Op maandag 14 april 2014 22:08 schreef kanovinnie het volgende:
Vrij simpel allemaal. Of normaal doen, of ik gooi deze SC dicht tot morgenochtend.
Mijn naam staat er niet op, sorry.quote:Op maandag 14 april 2014 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ONZ is jouw sc toch? Inhoudsloos ventje
Wij kunnen met elkaar praten.quote:Op maandag 14 april 2014 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet eigenlijk wel lachen om LMI.
Desalniettemin wel TR tegen 'm gemaakt met "Opdoeken die user"
Godverdomme kom je daar nou weer mee op de proppen?quote:Op maandag 14 april 2014 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, wel vreemd als je voor een discussie over kanjer gelijk een ban krijgt.
quote:
ja was kinderachtige ban.quote:Op maandag 14 april 2014 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Godverdomme kom je daar nou weer mee op de proppen?
Ik stem dichtgooien.quote:Op maandag 14 april 2014 22:08 schreef kanovinnie het volgende:
Vrij simpel allemaal. Of normaal doen, of ik gooi deze SC dicht tot morgenochtend.
quote:Op maandag 14 april 2014 22:09 schreef Rezania het volgende:
Ik kom precies op het juiste moment zie ik.
Dit jaquote:Op maandag 14 april 2014 22:09 schreef Rezania het volgende:
Ik kom precies op het juiste moment zie ik.
Hilarisch was dar jaquote:Op maandag 14 april 2014 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, wel vreemd als je voor een discussie over kanjer gelijk een ban krijgt.
quote:Op maandag 14 april 2014 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Troll harder, faggot.
Ow wacht, Kano is er. Ik zal maar Nederlands typen.
Probeer nog wat harder te zuigen, vervelend ventje.
quote:Op maandag 14 april 2014 22:07 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, zo kan het wel weer. Niet zo happen allemaal.
Dit toont wel aan waarom jij nog vrouwloos bent.quote:Op maandag 14 april 2014 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Troll harder, faggot.
Ow wacht, Kano is er. Ik zal maar Nederlands typen.
Probeer nog wat harder te zuigen, vervelend ventje.
Tis allemaal wat.quote:
En je doet het ALWEERquote:Op maandag 14 april 2014 22:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dit toont wel aan waarom jij nog vrouwloos bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |