Wat heb jij toch tegen mijquote:Op maandag 14 april 2014 21:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
LMI is gewoon een irritante lambal
Bedankt voor de tip, hier kan ik wat mee.quote:Op maandag 14 april 2014 21:29 schreef LittleBrownie het volgende:
Je moet gewoon wat minder users kleineren, LMI
Je bent zelf tof.quote:Op maandag 14 april 2014 21:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Bedankt voor de liefde boysJullie zijn ook tof
![]()
Gratis tips van LBquote:Op maandag 14 april 2014 21:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, hier kan ik wat mee.
quote:
Over dat van vwo? Niet netjes nee. Maar ook neit echt persoonlijk imoquote:Op maandag 14 april 2014 21:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Samenvatting: LMI vond dat Sof het niet ver zal schoppen en toen begon het beetje "persoonlijk" te worden.
Knorr knorrquote:
Als ik daarvoor bans kon aanvragen was het hier nogal stil hequote:Op maandag 14 april 2014 21:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
LMI is gewoon een irritante lambal
Exactly.quote:Op maandag 14 april 2014 21:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik daarvoor bans kon aanvragen was het hier nogal stil he
Daarom aanhalingstekens. Maar er is niks notewaardig ofzo gebeurd dus ga maar gewoon slapenquote:Op maandag 14 april 2014 21:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Over dat van vwo? Niet netjes nee. Maar ook neit echt persoonlijk imo
Dank je welquote:Op maandag 14 april 2014 21:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Daarom aanhalingstekens. Maar er is niks notewaardig ofzo gebeurd dus ga maar gewoon slapen
Maar wedstrijd zei je? Hoeveelste ben je geworden?quote:
Ergens helemaal achteraan. Was nog moe van zaterdag. Ben zelfs een ronde ingehaald door de kopgroepquote:Op maandag 14 april 2014 21:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar wedstrijd zei je? Hoeveelste ben je geworden?
Welke sport?quote:Op maandag 14 april 2014 21:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ergens helemaal achteraan. Was nog moe van zaterdag. Ben zelfs een ronde ingehaald door de kopgroep
Moest lachenquote:Op maandag 14 april 2014 21:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ergens helemaal achteraan. Was nog moe van zaterdag. Ben zelfs een ronde ingehaald door de kopgroep
Wielrennen.quote:
Haters gaan hatenquote:
Inderdaadquote:
Fokkiequote:
Ja hoor. Vandaag 75 km met 32/uur, waarvan 48 km met 36/uur. Zaterdag 141 met 33 gemiddeld waarvan 60 km met 42 per uurquote:
Ewa smatjequote:
Dat zegt vrij weinig. Hoogte meters? Mont Ventoux al gehad?quote:Op maandag 14 april 2014 21:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja hoor. Vandaag 75 km met 32/uur, waarvan 48 km met 36/uur. Zaterdag 141 met 33 gemiddeld waarvan 60 km met 42 per uur
Waarom zegt dat weinigquote:Op maandag 14 april 2014 21:42 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat zegt vrij weinig. Hoogte meters? Mont Ventoux al gehad?
Alpe d'Huez dan?quote:Op maandag 14 april 2014 21:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom zegt dat weinigBijna geen hoogtemeters. Mont ventoux niet gehad nee.
Maakt het niet beklommen hebben van die 2 je een mindere wielrenner dan?quote:
Ook niet. Ik heb nog nooit een berg op gereden. Op vakantie heb ik er tot nu toe nog geen mogelijkheid toe gehad.quote:
Hoop mensen vinden dat hoogtemeters heilig zijn. Meestal van die magere scharminkels die niet kunnen hardrijden of sprinten.quote:Op maandag 14 april 2014 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maakt het niet beklommen hebben van die 2 je een mindere wielrenner dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |