quote:Op maandag 14 april 2014 23:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je bent echt schijnheilig als de pest.

quote:Op maandag 14 april 2014 23:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je bent echt schijnheilig als de pest.

LMI weer uitlokken, komt er een discussie en shit welles nietus.quote:Op maandag 14 april 2014 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
op wat voor manier is dit gestook?

Supersof vind dit leukquote:

Precies, nu acht stappen.quote:Op maandag 14 april 2014 23:00 schreef supersof het volgende:
[..]
en jij zei dat je me zeven stappen voor was

quote:

AMARANTHAquote:

Rodawa vraagt gewoon wat er gebeurd isquote:Op maandag 14 april 2014 23:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
LMI weer uitlokken, komt er een discussie en shit welles nietus.

Ja, dat is wel een extreme uitlokking ja.quote:Op maandag 14 april 2014 23:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
LMI weer uitlokken, komt er een discussie en shit welles nietus.

Ik neem dit verhaal maar voor waarheid aan aangezien ik geen andere versie ken. Maar er zal wel meer achter zitten, als het alleen om LMI gaat, dan zou hij wel een ban krijgen.quote:Op maandag 14 april 2014 22:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij bleef maar mensen beledigen en toen kwam kano en die deed huilie dat hij moe was van wielrennen en toen dacht hij: FUCK ALLES ik gooi deze sc een week dicht.

fuck iedereen fuck alles fuck interpunctie fuck grammaticaquote:

De sfeer wordt er nou ook weer niet veel beter op.quote:Op maandag 14 april 2014 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een extreme uitlokking ja.
Beetje uitdelen en incasseren.

Steek je vinger er eens dieper in wil je.quote:Op maandag 14 april 2014 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Rodawa vraagt gewoon wat er gebeurd is

Nee, te weinig kanjer gezegd. Dat is een belangrijk criterium voor kano om bans te gevenquote:Op maandag 14 april 2014 23:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik neem dit verhaal maar voor waarheid aan aangezien ik geen andere versie ken. Maar er zal wel meer achter zitten, als het alleen om LMI gaat, dan zou hij wel een ban krijgen.

Post doorgestuurd naar BL.quote:Op maandag 14 april 2014 23:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
fuck iedereen fuck alles fuck interpunctie fuck grammatica

Ik wacht nog af op die selfie met je petquote:

wie speelt Ludoquote:Op maandag 14 april 2014 23:02 schreef Fok-it het volgende:
Wat vooraf ging in Goeie Slowchats, SLechte Slowchats

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |