jij hebt hier wajong, ik nietquote:Op maandag 14 april 2014 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat is dan meteen heel GRTDDie gast is een complete bosmongool. Daar scharen we ons niet onder hoor

wij krijgen nooit ruziequote:Op maandag 14 april 2014 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
het is iemand die een ruzie wil forceren tussen ons sof

En ik niet? Ik deed aardig tegen jou laatste tijd Roroquote:

nee, nooitquote:

neequote:Op maandag 14 april 2014 22:52 schreef JanCees het volgende:
Nu RTL7 Inso
Of kan je dat niet ontvangen

Hoi Rodawaquote:Op maandag 14 april 2014 22:52 schreef Rodawa het volgende:
Mensen van GRTD mogen vertrekken, blijf dan gewoon bij je eigen kliekje. Stoken wordt hier niet gewaardeerd.

Hou toch je mond dicht.quote:Op maandag 14 april 2014 22:52 schreef Rodawa het volgende:
Mensen van GRTD mogen vertrekken, blijf dan gewoon bij je eigen kliekje. Stoken wordt hier niet gewaardeerd.

we zijn politieke vluchtelingenquote:Op maandag 14 april 2014 22:52 schreef Rodawa het volgende:

Ja dat klopt jij ook is goedquote:Op maandag 14 april 2014 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik niet? Ik deed aardig tegen jou laatste tijd Roro

Mensen van GRTD mogen hier best zijn, maar als ze sensatie gaan zoeken en gaan stoken mogen ze weer door dezelfde deur naar buiten.quote:

Laat 1 post zien die stookt?quote:Op maandag 14 april 2014 22:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mensen van GRTD mogen hier best zijn, maar als ze sensatie gaan zoeken en gaan stoken mogen ze weer door dezelfde deur naar buiten.

Ik heb me keurig gedragen, je zelfs nog een goeie raad gegeven.quote:Op maandag 14 april 2014 22:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mensen van GRTD mogen hier best zijn, maar als ze sensatie gaan zoeken en gaan stoken mogen ze weer door dezelfde deur naar buiten.

Eens.quote:Op maandag 14 april 2014 22:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]

Niks tegen jou.quote:Op maandag 14 april 2014 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb me keurig gedragen, je zelfs nog een goeie raad gegeven.

Topiquote:

welkequote:Op maandag 14 april 2014 22:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Wow wtf mn foto heeft 3700 notes op tumblr

positief of negatiefquote:Op maandag 14 april 2014 22:55 schreef LittleBrownie het volgende:

Je had er toch 1 die bijna tegen de 10k reikte?quote:Op maandag 14 april 2014 22:55 schreef LittleBrownie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |