Jelle!quote:Spanning stijgt in Oekraïne: Jelle Brandt Corstius
De spanning in de Oekraïne stijgt tot een hoogtepunt: vanochtend zijn vanuit Kiev geleide militaire operaties begonnen tegen de pro-Russische activisten die overheidsgebouwen hebben bezet in de oostelijke regio Donetsk. Er zijn meldingen van schoten en explosies. Het is de vraag of het lukt om de separatisten onschadelijk te maken. En als dat lukt, wat zal dan de volgende zet zijn van Rusland? En als Rusland het land binnenvalt, moeten de V.S. en de E.U. dan ingrijpen?
Jelle Brandt Corstius kent de regio erg goed. Hij vindt dat het Westen de Oekraïne laat stikken…
The Passion
Donderdag 17 april wordt ‘The Passion’ vanuit Groningen op Nederland 1 uitgezonden. Dit evenement, dat elk jaar op witte donderdag en op een andere locatie wordt gehouden, vertelt het verhaal van de laatste uren van Jezus. Het paasverhaal wordt gespeeld door bekende Nederlandse artiesten. Dit jaar zijn de hoofdrollen in handen van Jan Dulles als Jezus, Simone Kleinsma als Maria, Stanley Burleson speelt Petrus, Jamai Loman is Judas, Jack van Gelder is te zien als Pilatus en Beau van Erven Dorens is de verteller. We blikken vooruit met Jan Dulles, Beau van Erven Dorens en regisseur David Grifhorst.
Muziek: Clean Pete
Nee, je ziet niet dubbel: de Nederlandse gloednieuwe band Clean Pete bestaat uit tweelingzussen Renee (cello) en Loes (gitaar). Ze zijn dan misschien wel twee verschillende personen, maar ze zingen uit één hart.
Melodieuze liedjes vol melancholie en bovenal allemaal in het Nederlands.
Voor hun debuutalbum 'Al zeg ik het zelf' die in januari is uitgekomen, werkten ze samen met Anne Soldaat en Jason Falkner. Eerder wonnen ze al de Grote Prijs en stonden ze op Motel Mozaique, maar vanavond komen ze spelen bij ons!
Tafeldame: Leona Philippo
Weer van zo'n kneuzige talentenjacht op de commerciële televisie. Tevens is ze vies dik en over 4/5 jaar horen we niets meer van d'r.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:54 schreef Specularium het volgende:
Leona Philippo is toch dat hele overdreven wijf?
Zij is niet dik, dat is die andere achtergrondzangeres.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weer van zo'n kneuzige talentenjacht op de commerciële televisie. Tevens is ze vies dik en over 4/5 jaar horen we niets meer van d'r.
Joostquote:Mannen huilen niet om gedichten: Joost Prinsen
Volwassen mannen huilen niet! Maar in het boek ‘Poems That Make Grown Men Cry’ geven 100 mannen toe tot tranen toe geroerd te zijn door een gedicht. Beroemde kunstenaars, wetenschappers, architecten, filmmakers en mensenrechtenactivisten leggen allemaal uit welk gedicht ze het meest raakt en waarom. Een kijkje in de ziel van onder meer Salman Rushdie, Jonathan Franzen, Nick Cave, Stephen Fry en Colin Firth.
Zijn er Nederlandse mannen die over hun machismo én hun Nederlandse nuchterheid kunnen stappen? Aan tafel Joost Prinsen, fijngevoelige gedichtenliefhebber!
Groningenquote:
Dit boeit echt niemandquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog even snel een boeiend vraagstuk.
[ afbeelding ]
gielquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Leona Philippo.
Nog liever Giel ''kijk mij eens aandachtsgeil zijn'' Beelen.
Deze keer hebben ze die man van Tobbedansen en Snel naar de Bel.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:03 schreef Karina het volgende:
Nou the passion ben ik vorig jaar aan begonnen, na 10 minuten was ik het al zat.
Ach ja, ze valt toch niet op je dus daar heb je geen last vanquote:
Haha neequote:
Kijk als ze DAT nou lieten zien, dat vond ik wel altijd leukquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze keer hebben ze die man van Tobbedansen en Snel naar de Bel.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ach ja, ze valt toch niet op je dus daar heb je geen last van
Nee, gruwelijker dan Giel kan niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Leona Philippo.
Nog liever Giel ''kijk mij eens aandachtsgeil zijn'' Beelen.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:04 schreef Martinello het volgende:
[..]
Nee, gruwelijker dan Giel kan niet.
Ik vind jou en Ambrosius wel leuk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:05 schreef GGMM het volgende:
Overigens vinden Ambrosius en ik Jochem Myjer een nog veel grotere teringzak dan Theo Maassen.
Nu vind je haar opeens wel leuk zeker?quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:05 schreef Specularium het volgende:
Leona heeft wel dikke tetters zo te zien.
Oké.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:05 schreef GGMM het volgende:
Overigens vinden Ambrosius en ik Jochem Myjer een nog veel grotere teringzak dan Theo Maassen.
Welke van de 10000?quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuken liedje, totdat je het 100000 keer hebt gehoord.
Haha, je kan hier wel grapjes over blijven maken, maar Sjaak heeft dat maar 28 keer gezegd!quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarvoor kan je Sjaak altijd dm'en.
Waarvan akte.quote:
Nee, maar het helpt een beetje.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nu vind je haar opeens wel leuk zeker?
Ja, maar hij had ook nog hits met Daft Punk enzovoorts enzovoortsquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
De eerste 5 keer was het nog leuk. daarna was ik het zat.
Daft Punk vind ik wel nog steeds goed ja. Heb de CD ook 'gekocht'quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar hij had ook nog hits met Daft Punk enzovoorts enzovoorts
Ik dacht dat jij het wel zou waarderen
Mag het niet allebei?quote:
Een half jaar geleden ja. Het komt me echt de strot uit. Ik krijg er een klaplong van.quote:
Ik vind het wat te slap. Alleen Contact vind ik wel leukquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Daft Punk vind ik wel nog steeds goed ja. Heb de CD ook 'gekocht'
Je bent zelf een zure bende.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:08 schreef Pandaplint het volgende:
Wat een zure bende weer
Is toch gewoon mooi man
Zure zeikerds hier altijd.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:08 schreef Pandaplint het volgende:
Wat een zure bende weer
Is toch gewoon mooi man
Wat ben je zuur over zure mensen zeg. Laat ze lekker zuren!quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:08 schreef Pandaplint het volgende:
Wat een zure bende weer
Is toch gewoon mooi man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |