bodje:quote:Op maandag 14 april 2014 19:54 schreef Vonkenboer het volgende:
Te koop aangeboden een Creative Inspire 5300 5.1 speaker set.
Setje is gebruikt maar alles is nog zo goed als nieuw alleen de subwoofer heeft wat onvermijdelijke krasjes op de bovenkant.
Mag weg vanwege overcompleet.
Vraagprijs is ¤ 50,- maar doe een goed bod !
exquote:Op zaterdag 26 april 2014 16:12 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
inclusief of exclusief verzenden ?
Volgens deze site: http://www.amazon.co.uk/C(...)hannel/dp/B00005Z21D weegt het setje 8 kilo. Volgens deze site: http://www.postnl.nl/tarieven/pakketten/ kost je dat ¤ 6,75 om te verzenden.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:37 schreef dolf1010 het volgende:
Hoeveel zouden verzendkosten zijn voor zoiets? Ik heb ook wel interesse
¤ 6,75quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:37 schreef dolf1010 het volgende:
Hoeveel zouden verzendkosten zijn voor zoiets? Ik heb ook wel interesse
Het is dat ik er geen ruimte meer voor heb voor een 5.1 opstelling en op korte termijn verwacht ook geen ruimte meer te krijgen voor zo'n set.quote:Op maandag 28 april 2014 17:13 schreef beware_reageerd het volgende:
Geen geld voor deze set. Ik heb deze ook maar never dat die weggaat.. Supersetje...
Beetje fijne set voor gaming ja?quote:Op maandag 28 april 2014 18:56 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Het is dat ik er geen ruimte meer voor heb voor een 5.1 opstelling en op korte termijn verwacht ook geen ruimte meer te krijgen voor zo'n set.
En het die-hard gaming tijdperk ligt langzaam ook wel achter mij
Het is ook een erg goede set
Daar is deze uitermate geschikt voor..quote:Op maandag 28 april 2014 23:47 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Beetje fijne set voor gaming ja?
Zoek nog een setje voor dingen als DayZ, waar posities redelijk belangrijk zijn
Daar is het een prima setje voorquote:Op maandag 28 april 2014 23:47 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Beetje fijne set voor gaming ja?
Zoek nog een setje voor dingen als DayZ, waar posities redelijk belangrijk zijn
Als ik geen hoger bod krijg dan mag je hem voor ¤ 50,- dit weekend wel komen ophalen.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:58 schreef Stinkfoot het volgende:
voor 50 euro kom ik de set dit weekend ophalen.
Mocht je nog interesse hebben; hij is er nog steeds !quote:Op woensdag 30 april 2014 11:58 schreef Stinkfoot het volgende:
voor 50 euro kom ik de set dit weekend ophalen.
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:14 schreef denkjedat het volgende:
Twijfel een beetje, hoe doet deze set het met elektronische muziek?
ofwel, house/deephouse/hardcore
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |