Wat een toewijding! Ik hoop dat jullie wel van het toetje genoten hebbenquote:Op donderdag 25 september 2014 17:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat zou alleen maar afleiden van het gerecht
Ik weet niet hoe dubbelzinnig ik dit moet opvatten, maar als arme studenten is daar geen geld voor.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een toewijding! Ik hoop dat jullie wel van het toetje genoten hebben
Ziet er goed uit hoorquote:Op donderdag 25 september 2014 17:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien Kip Tandoori?
[..]
Ik heb me ook gewaagd aan de Kip Tandoori, waarbij johannes geholpen heeft. Zo heeft hij bijvoorbeeld de kip gesneden. Ik hoop dat de onze niet teveel onder doet voor jouw gerecht?
[ afbeelding ]
Gelukkig niet m'n eigen tafelquote:Op donderdag 25 september 2014 18:50 schreef Cici het volgende:
Dat je aan die gore tafel durft te eten joh...![]()
![]()
Ik zou geen honger meer hebbenquote:Op donderdag 25 september 2014 19:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig niet m'n eigen tafel
Maar daarom eten we ook van borden
Zeker!quote:Op donderdag 25 september 2014 19:22 schreef Cici het volgende:
[..]
Ik zou geen honger meer hebben![]()
Maar wast lekker?
Deze kan ik je wel aanbevelen als meest makkelijke en neutrale voor je. Tis trouwens Bangkok stijl.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:40 schreef gijsman het volgende:
heeft iemand een goed recept voor thaise kip cashew? op internet zijn er zoveel variaties
Bedankt, zojuist geprobeerd met als extra toevoeging een lepel rodecurry pastequote:Op donderdag 25 september 2014 20:47 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Deze kan ik je wel aanbevelen als meest makkelijke en neutrale voor je. Tis trouwens Bangkok stijl.
We kunnen je wel helpen onthouden!quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heren, ik kwam er vanmiddag achter dat ik nog twee bakjes nasi in de diepvries heb staan. Daar gaat mijn belofte, want over een week of twee zal ik het wel weer vergeten en alles klaarmaken zonder jullie een intense reportage te kunnen bieden
Na het lezen van het macaronitopic wilde ik de spaghettivariant laten zien, maar u kunt het al raden: twee bakjes in de diepvries
Wat stouw je veel in je diepvries. Je kan het ook later gaan eten en nu een verse makenquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heren, ik kwam er vanmiddag achter dat ik nog twee bakjes nasi in de diepvries heb staan. Daar gaat mijn belofte, want over een week of twee zal ik het wel weer vergeten en alles klaarmaken zonder jullie een intense reportage te kunnen bieden
Na het lezen van het macaronitopic wilde ik de spaghettivariant laten zien, maar u kunt het al raden: twee bakjes in de diepvries
Tja, als ik bijv nasi, spaghetti of chili con carne maak is het meteen een enorme pan vol, voldoende voor 4 porties, ideaal voor als ik een keer geen zin heb om te kokenquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat stouw je veel in je diepvries. Je kan het ook later gaan eten en nu een verse makenJij blij, wij blij
Waarom direct een pan vol, misschien goedkoper, maar ik gooi dan gewoon wat minder rijst in panquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, als ik bijv nasi, spaghetti of chili con carne maak is het meteen een enorme pan vol, voldoende voor 4 porties, ideaal voor als ik een keer geen zin heb om te koken
Om binnenkort wéér verse nasi te maken gaat me een beetje te ver, dan staan er 5 bakjes van in de diepZoveel ruimte heb ik niet.
Omdat het ideaal is als je een keer geen zin hebt te koken...quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom direct een pan vol, misschien goedkoper, maar ik gooi dan gewoon wat minder rijst in pan
Tuurlijk voor n keertje, maar hij heeft veel bakjes. Was maar een vraagquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:16 schreef SiennaForrest het volgende:
[..]
Omdat het ideaal is als je een keer geen zin hebt te koken...
Ik heb 6 bakjes, momenteel allemaal in gebruikquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tuurlijk voor n keertje, maar hij heeft veel bakjes. Was maar een vraag
Ja inderdaad, er zijn grenzen!quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tuurlijk voor n keertje, maar hij heeft veel bakjes. Was maar een vraag
Minder werk/afwas/tijd per portie.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom direct een pan vol, misschien goedkoper, maar ik gooi dan gewoon wat minder rijst in pan
Beste Iwanius, ik denk dat je het allemaal iets te serieus opvat. Als je deze topicreeks leest dan kan je toch allemaal een grote smile op je gezicht krijgen. Hoe een echte nasi hoort te zijn is toch in wezen niet relevant?quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:55 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Omdat ik er bij blijft dat ik niets op heb met fantasie nasi-goreng ben ik dus negatief?![]()
Ik gun iedereen zijn pleziertje maar blijf weg met kreten als "perfecte nasi-goreng"e.d. als je niet eens in de basis voldoet waar een perfecte tradtionele nasi goreng aan moet voldoen wil je er uberhaupt van kunnen spreken. Daar ageer ik tegen en zal ik tegen blijven ageren.
Ik zeg toch ook niet dat mijn nasi-goreng de beste is op alle vlakken? Of ik de beste traditionele nasi-goreng bereider ben? Wat ik wel kan zeggen is dat ik in de basis aan alle voorwaarden voldoet die voor een goede traditionele nasi-goreng geldt, en een hele goede op die gronden heb weten te bereiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |