quote:Op maandag 14 april 2014 12:50 schreef Eyd het volgende:
Ligt het nou aan mij of heeft 85% van alle MMA-vechters een tattoo.
Braddie weer?quote:Op maandag 14 april 2014 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En nog knap ook, we worden getrolled!
Sowieso anabolenquote:
Fuck no gast..... Wat is daar nou lekker aan?quote:
Tank Abbott en Tito Ortizquote:Op maandag 14 april 2014 22:28 schreef theunderdog het volgende:
Wie zijn nu eigenlijk de beste mma vechters?
Keith Hackney ftwquote:Op maandag 14 april 2014 23:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vlak Paul Varelans niet uit. Of Kimo.
Dit.....quote:
was helaas te verwachten...quote:
quote:
Kon het niet helemaal goed zien, maar volgens mij geeft Wanderlei hem ellebogen op zijn kruin...quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:10 schreef Itisbangin het volgende:
Wel behoorlijk gay dat een van die Brazilianen op Sonnen inbeukt als hij op Wandy ligt.
Ja dat verhaal heb ik gelezen, maar kijk maar eens goed naar die gif.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:42 schreef n00cL30n het volgende:
Nee, een van de trainers slaat Sonnen nog een keertje op het achterhoofd.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Wij niet hoor, als wij een naald zien vallen we al flauw. Maar is dat onderzocht of denk je 85%?quote:Op maandag 14 april 2014 12:50 schreef Eyd het volgende:
Ligt het nou aan mij of heeft 85% van alle MMA-vechters een tattoo.
Chael bloed inderdaad op het end, maar dit leek mij te komen door wat bemoeienis van buitenaf ipv Wandy.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kon het niet helemaal goed zien, maar volgens mij geeft Wanderlei hem ellebogen op zijn kruin...
Weet het niet zeker maar ik meen ook een kleine cut te zien op het eind op Chael zijn voorhoofd.
Mijn picksquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:15 schreef RipMcPants het volgende:
Michael Bisping vs. Tim Kennedy
Patrick Côté vs. Kyle Noke
Sheldon Westcott vs. Elias Theodorou
Chad Laprise vs. Olivier Aubin-Mercier
Dustin Poirier vs. Akira Corassani
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:52 schreef Hooidraad het volgende:
timetable ufc fightnightquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:01 schreef Hooidraad het volgende:
UFC Fight Night: Bisping vs. Kennedy + TUF Canada vs. Australia Finale
Woensdag 16 april 2014
Main card (FS1) - 3:00 uur
Prelims (FS1) - 1:00 uur
Sam Stout vs. KJ Noons
Sarah Kaufman vs. Leslie Smith
Ryan Jimmo vs. Sean O'Connell
George Roop vs. Dustin Kimura
Prelims (Fight Pass) - 23:00 uur
Mark Bocek vs. Mike de la Torre
Nordine Taleb vs. Vik Grujic
Richard Walsh vs. Chris Indich
Mitch Gagnon vs. Tim Gorman
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik zie het op de site staan inderdaad, 7 pm ET is wat logischer aangezien het op een doordeweekse dag is.quote:Op woensdag 16 april 2014 01:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
timetable ufc fightnight
01.00 uur main card
23.00 uur prelims
09.15 uur fightpass prelims
Ook naar mij?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zou iemand even een linkje naar die FP prelims kunnen DM'en?
Sorry ik houd niet van voetbal.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb wel een streeam van barca - real voor je
U heeft Fight Pass?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:48 schreef PSYCHEV het volgende:
Gagnon vrij dominant in z'n overwinning
Split screen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb wel een streeam van barca - real voor je
MAAR WE HEBBEN NIET EENS BEELD!quote:Op woensdag 16 april 2014 22:16 schreef THEFXR het volgende:
ZO, HIERBIJ ZIJN DE TUP PICKS GESLOTEN, NU NIET GEDAAN IS PECH, HET EVENT IS AL MEER DAN EEN UUR BEZIG!
Ziek als een hond.quote:Michael Bisping vs. Tim Kennedy
ja, te laat, hequote:Op woensdag 16 april 2014 22:45 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ziek als een hond.
Westcott en Elias ken ik helemaal niet van de show en Mercier schijnt nogal goed te zijn.. kut event
Zoals het hoort!quote:
Fastest Knock-out of the nightquote:
Blijft toch een lekker bekkie van Perosh, terwijl hij daar nokkie licht.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 23:53 schreef Hooidraad het volgende:
Picken, casual!! En post meteen de stand.
Zeg, uitkeringstrekker, ik ben nog steeds op m'n werk hoor.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:03 schreef Nober het volgende:
Picken, casual!! En post meteen de stand.
quote:Op donderdag 17 april 2014 18:06 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zeg, uitkeringstrekker, ik ben nog steeds op m'n werk hoor.
I came.quote:
RipMcPants heeft een hoger scoringspercentage.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik had deze editie gewoon bovenaan moeten staan
quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:28 schreef THEFXR het volgende:
TIMETABLE Werdum vs. Browne
02.00 UUR MAIN CARD
23.00 UUR PRELIMS
21.30 UUR FIGHTPASS
Ik denk dat Browne in de 3e ronde de TKO pakt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:51 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hoe denk jij dat de wedstrijd zal verlopen?
Ik neig ook meer naar Browne maar ik schrijf Werdum zeker niet af. Browne heeft recentelijk de betere tegenstanders verslagen maar hij is wel bijna vermoord door Cees. Maar het is wel een echte killer met een onorthodoxe stijl.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik denk dat Browne in de 3e ronde de TKO pakt.
Jij?
Link/bron?quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:38 schreef Broempoe het volgende:
THIAGO ALVES IS BACK.... YAAAAAAAAAAAAAHHHHH
Hij vecht morgenavond! Jammer genoeg niet op de main card. www.ufc.com --> tegen baczynskiquote:
My bad, ik was ff in de war met die Thiago Silvaquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:53 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Hij vecht morgenavond! Jammer genoeg niet op de main card. www.ufc.com --> tegen baczynski
Thiago Alves samen met Edson Barboza, Brad Tavares en Donald Cerrone op één card, legkick galore![]()
Alleen helaas wel de eerste twee(?) events gemistquote:Op vrijdag 18 april 2014 14:37 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
RipMcPants heeft een hoger scoringspercentage.
Hoop ik niet?quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:28 schreef n00cL30n het volgende:
Ik denk gewoon dat iedereen hoopt dat Girlrilla even heel erg kort werk maakt van Cupcake haar bakkes.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:28 schreef n00cL30n het volgende:
Ik denk gewoon dat iedereen hoopt dat Girlrilla even heel erg kort werk maakt van Cupcake haar bakkes.
Onbegrijpelijk dat die op de pre staat inderdaad. Dat mannetje gaat de LW champ wordenquote:Op zaterdag 19 april 2014 12:45 schreef Nober het volgende:
Ik ben veel nieuwsgieriger naar Werdum vs Browne, Cerrone vs Barboza en Tavares vs Romero.
Ik zou Dos Anjos vs Nurmagomedov op de main card hebben gezet.
Als Pettis heel kan blijven, no way Jose!quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat die op de pre staat inderdaad. Dat mannetje gaat de LW champ worden
Ja maar daar is dus ook gelijk het probleemquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als Pettis heel kan blijven, no way Jose!
Watquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:56 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
63%!? (Liep zelfs op naar 65%!)
Het zal wel aan mij liggen maar mij interesseert het niet.
Pettis is vies dik. Sambo is voor iedereen lastig om tegen te vechtenquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als Pettis heel kan blijven, no way Jose!
Ik begrijp die keuze ook niet. Tegenwoordig gebeurt het wel vaker dat zo'n goeie fight bovenaan de prelims gezet wordt om kijkers te lokken voor een PPV. Maar in dit geval heeft het geen zin, je hebt Fox of je hebt het niet. De winnaar van deze fight knalt door naar de top 5 van één van de twee moeilijkste divisies van de UFC terwijl ik dat gevoel bij Tavares vs. Romero totaal niet heb.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat die op de pre staat inderdaad. Dat mannetje gaat de LW champ worden
Voor cans wel.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pettis is vies dik. Sambo is voor iedereen lastig om tegen te vechten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voor cans wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Raar hoe hij in elkaar zakt... kon niet echt de aanleiding zien..quote:
Ik kom er wat betreft Cerrone Barboza niet uit.. pure gok voor Cerrone.. weet het niet!quote:Werdum vs Browne
Tate vs Carmouche
Cerrone vs Barboza
Tavares vs Romero
Alright, dan zijn mijn laatste stuiptrekkingen:quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:37 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik kom er wat betreft Cerrone Barboza niet uit.. pure gok voor Cerrone.. weet het niet!
Sry dat ik zo laat was.. probeer laatste event meteen na weigh ins te posten.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Alright, dan zijn mijn laatste stuiptrekkingen:
Werdum vs. Browne
Tate vs. Carmouche
Cerrone vs. Barboza
Tavares vs. Romero
Volgende event is de laatste dus dat worden geheime picksquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:49 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Sry dat ik zo laat was.. probeer laatste event meteen na weigh ins te posten.
Good luck!
Ze zenden altijd uit in slots van ca. 30 minuten, dus een snelle finish zorgt voor meer gelul en reclames.quote:Op zondag 20 april 2014 00:18 schreef Nober het volgende:
Rogan doet ook telkens een interview, ze nemen dus alle tijd. En het leek nog wel een mooie tijd die 21:30 om mee te beginnen.
Did he just shit his pants?quote:
Dat gaat nog wel een tijdje duren. Pettis vs. Melendez is pas aan het eind van het jaar.quote:Op zondag 20 april 2014 01:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En die dikke Pettis gaat ook verliezen van Khabib
Is ook niks aan gelogen. Technisch misschien wel de beste in de gamequote:Op zondag 20 april 2014 01:51 schreef Broempoe het volgende:
Rogan suckin' some d*ck again... Heeft nu al 5x gezegd hoe goed ie is en dat ie op ''another level'' zit
Z'n striking ziet er wel belabberd uit voor een contender. Maar goed, zoals Rogan ons net meerdere malen meedeelde is zijn wrasslin worldclassquote:Op zondag 20 april 2014 01:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is ook niks aan gelogen. Technisch misschien wel de beste in de game
Hé Bompa, krijg ik nog picks van je?quote:Op zondag 20 april 2014 02:03 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Z'n striking ziet er wel belabberd uit voor een contender. Maar goed, zoals Rogan ons net meerdere malen meedeelde is zijn wrasslin worldclass
Als het écht moet, doe dan maar Romero, Barboza, Tate, Werdumquote:Op zondag 20 april 2014 02:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hé Bompa, krijg ik nog picks van je?
Tja, ik moet ook wat te doen hebben hè.quote:Op zondag 20 april 2014 02:09 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Als het écht moet, doe dan maar Romero, Barboza, Tate, Werdum
Krijg je met deze rotjochies ruzie tijdens een avondje uit hahahaquote:
quote:
Alles kan kapot. Ook goede vriendschappen.quote:Op zondag 20 april 2014 02:14 schreef PSYCHEV het volgende:
Jammer dat Khabilov en Nurmagomedov zulke goede vrienden zijn. Zou een bazen #1 Contenders fight zijn
Henderson/Khabilov tegen Nurmagomedov winnaar tegen Pettis/Melendez.quote:Op zondag 20 april 2014 02:14 schreef PSYCHEV het volgende:
Jammer dat Khabilov en Nurmagomedov zulke goede vrienden zijn. Zou een bazen #1 Contenders fight zijn
Echte kenners weten.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 17:03 schreef Nober het volgende:
Werdum vs Browne
Tate vs Carmouche
Cerrone vs Barboza
Tavares vs Romero
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah de traditionele top-3 staat weer op het scorebord zoals het hoort.quote:Op zondag 20 april 2014 04:40 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgende week de season finale en Taz zit op rozen. Zijn er mensen (die nog kans maken, dus Taz, n00c, Geo, Hs en ondergetekende) die graag hun picks verborgen willen houden?
En 1 niet ingevuld want er waren 13 fights.quote:Op zondag 20 april 2014 12:45 schreef PSYCHEV het volgende:
10 uit 12 goed! Alleen Tavares en Browne fout
quote:Op zondag 20 april 2014 12:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ah de traditionele top-3 staat weer op het scorebord zoals het hoort.
Ik hoef niets verborgen te houden, ik pick toch alleen maar winners, ik ga niet ineens verliezers picken als anderen ook winners kiezen.
While Winkeljohn is excited about the assets that Overeem brings to the team, he was also weary about the Dutchman's past experiences at camps such as the Blackzilians, where he refused to act as a team player.quote:"I'm excited about a striker like him thing there's one thing I want to do, he's got great striking but he needs to change it." Winkeljohn told Submission Radio. "I feel we can help him change that a little bit for MMA. He's planning on coming, I haven't spoke with him yet, but as soon as he comes I'm going to be excited to be working with him."
"He's so strong the guy can hit hard, I mean Travis Browne told me how hard he and hit, but the thing is I want him to not be striking and then standing in a place where he can get counter punched and or taken down. He needs to strike and then make slight angle changes, I think will change his game tremendously."
quote:"I think we need to, that's just the way our camp is. It's first and foremost you have to help others and if you start helping other people out, if he could help other people out with his stand up and his knowledge in different positions, and the team is going to help him. If not, he will be ostracized real quick and he'll be gone."
"The guys won't do it themselves or want me to be a jerk about it, which I'm usually a jerk, but it just happens that way. That's, why we're so good at what we do I think is, the guys help each other and that's huge, because you can't do it by yourself no matter how good you think you are, you need to help others to become successful in this sport."
QFTquote:Op zondag 20 april 2014 02:34 schreef Hooidraad het volgende:
En wie had Romero gepickt? Juist. Taz.
Volgende week de season finale en Taz zit op rozen.
11 uit 13 dan, bijdehandjequote:Op zondag 20 april 2014 13:02 schreef Nober het volgende:
[..]
En 1 niet ingevuld want er waren 13 fights.
Leipe gozert die Medeiros hoor!quote:Op zondag 20 april 2014 21:34 schreef Hooidraad het volgende:
Bobby Green is trouwens geblesseerd dus die zien we volgende week helaas niet tegen Jim Miller vechten. Z'n vervanger is Yancy Medeiros, die eigenlijk op dezelfde card tegen Joe Ellenberger (ja, de broer van) zou vechten. Voor die fight hebben ze Vagner Rocha weer opgetrommeld.
Dat lag meer aan de concurrerende sport evenementen dan de UFC zelf.quote:Op zondag 20 april 2014 21:45 schreef Tazmaniac het volgende:
UFC on Fox 11 draws a series low of 1.99 million viewers overnight
Het blijft een raar land.. denk dat Werdum, Liz, Barbosa en ook wel Browne te onbekend waren bij het grote publiek. Maar goed, als je ze nooit op een FOX card neerzet kun je die doelgroep nooit bereiken.
Je had een #1 contender match voor de HW title.
2 vrouwen in de top van hun divisie
CERRONE vs. BARBOSA!!!!!!!
Hoop dat de officiële ratings nog enigszins bijtrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |