quote:Op maandag 14 april 2014 12:50 schreef Eyd het volgende:
Ligt het nou aan mij of heeft 85% van alle MMA-vechters een tattoo.
Braddie weer?quote:Op maandag 14 april 2014 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En nog knap ook, we worden getrolled!
Sowieso anabolenquote:
Fuck no gast..... Wat is daar nou lekker aan?quote:
Tank Abbott en Tito Ortizquote:Op maandag 14 april 2014 22:28 schreef theunderdog het volgende:
Wie zijn nu eigenlijk de beste mma vechters?
Keith Hackney ftwquote:Op maandag 14 april 2014 23:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vlak Paul Varelans niet uit. Of Kimo.
Dit.....quote:
was helaas te verwachten...quote:
quote:
Kon het niet helemaal goed zien, maar volgens mij geeft Wanderlei hem ellebogen op zijn kruin...quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:10 schreef Itisbangin het volgende:
Wel behoorlijk gay dat een van die Brazilianen op Sonnen inbeukt als hij op Wandy ligt.
Ja dat verhaal heb ik gelezen, maar kijk maar eens goed naar die gif.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:42 schreef n00cL30n het volgende:
Nee, een van de trainers slaat Sonnen nog een keertje op het achterhoofd.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Wij niet hoor, als wij een naald zien vallen we al flauw. Maar is dat onderzocht of denk je 85%?quote:Op maandag 14 april 2014 12:50 schreef Eyd het volgende:
Ligt het nou aan mij of heeft 85% van alle MMA-vechters een tattoo.
Chael bloed inderdaad op het end, maar dit leek mij te komen door wat bemoeienis van buitenaf ipv Wandy.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kon het niet helemaal goed zien, maar volgens mij geeft Wanderlei hem ellebogen op zijn kruin...
Weet het niet zeker maar ik meen ook een kleine cut te zien op het eind op Chael zijn voorhoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |