Ik denk dat Browne in de 3e ronde de TKO pakt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:51 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hoe denk jij dat de wedstrijd zal verlopen?
Ik neig ook meer naar Browne maar ik schrijf Werdum zeker niet af. Browne heeft recentelijk de betere tegenstanders verslagen maar hij is wel bijna vermoord door Cees. Maar het is wel een echte killer met een onorthodoxe stijl.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik denk dat Browne in de 3e ronde de TKO pakt.
Jij?
Link/bron?quote:Op zaterdag 19 april 2014 01:38 schreef Broempoe het volgende:
THIAGO ALVES IS BACK.... YAAAAAAAAAAAAAHHHHH
Hij vecht morgenavond! Jammer genoeg niet op de main card. www.ufc.com --> tegen baczynskiquote:
My bad, ik was ff in de war met die Thiago Silvaquote:Op zaterdag 19 april 2014 01:53 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Hij vecht morgenavond! Jammer genoeg niet op de main card. www.ufc.com --> tegen baczynski
Thiago Alves samen met Edson Barboza, Brad Tavares en Donald Cerrone op één card, legkick galore![]()
Alleen helaas wel de eerste twee(?) events gemistquote:Op vrijdag 18 april 2014 14:37 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
RipMcPants heeft een hoger scoringspercentage.
Hoop ik niet?quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:28 schreef n00cL30n het volgende:
Ik denk gewoon dat iedereen hoopt dat Girlrilla even heel erg kort werk maakt van Cupcake haar bakkes.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:28 schreef n00cL30n het volgende:
Ik denk gewoon dat iedereen hoopt dat Girlrilla even heel erg kort werk maakt van Cupcake haar bakkes.
Onbegrijpelijk dat die op de pre staat inderdaad. Dat mannetje gaat de LW champ wordenquote:Op zaterdag 19 april 2014 12:45 schreef Nober het volgende:
Ik ben veel nieuwsgieriger naar Werdum vs Browne, Cerrone vs Barboza en Tavares vs Romero.
Ik zou Dos Anjos vs Nurmagomedov op de main card hebben gezet.
Als Pettis heel kan blijven, no way Jose!quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat die op de pre staat inderdaad. Dat mannetje gaat de LW champ worden
Ja maar daar is dus ook gelijk het probleemquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als Pettis heel kan blijven, no way Jose!
Watquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:56 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
63%!? (Liep zelfs op naar 65%!)
Het zal wel aan mij liggen maar mij interesseert het niet.
Pettis is vies dik. Sambo is voor iedereen lastig om tegen te vechtenquote:Op zaterdag 19 april 2014 13:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als Pettis heel kan blijven, no way Jose!
Ik begrijp die keuze ook niet. Tegenwoordig gebeurt het wel vaker dat zo'n goeie fight bovenaan de prelims gezet wordt om kijkers te lokken voor een PPV. Maar in dit geval heeft het geen zin, je hebt Fox of je hebt het niet. De winnaar van deze fight knalt door naar de top 5 van één van de twee moeilijkste divisies van de UFC terwijl ik dat gevoel bij Tavares vs. Romero totaal niet heb.quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat die op de pre staat inderdaad. Dat mannetje gaat de LW champ worden
Voor cans wel.quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pettis is vies dik. Sambo is voor iedereen lastig om tegen te vechten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voor cans wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Raar hoe hij in elkaar zakt... kon niet echt de aanleiding zien..quote:
Ik kom er wat betreft Cerrone Barboza niet uit.. pure gok voor Cerrone.. weet het niet!quote:Werdum vs Browne
Tate vs Carmouche
Cerrone vs Barboza
Tavares vs Romero
Alright, dan zijn mijn laatste stuiptrekkingen:quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:37 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik kom er wat betreft Cerrone Barboza niet uit.. pure gok voor Cerrone.. weet het niet!
Sry dat ik zo laat was.. probeer laatste event meteen na weigh ins te posten.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Alright, dan zijn mijn laatste stuiptrekkingen:
Werdum vs. Browne
Tate vs. Carmouche
Cerrone vs. Barboza
Tavares vs. Romero
Volgende event is de laatste dus dat worden geheime picksquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:49 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Sry dat ik zo laat was.. probeer laatste event meteen na weigh ins te posten.
Good luck!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |