quote:Op maandag 14 april 2014 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
"JA DUS NU DACHT IK DAN NEEM IK HEM MEE OOK" "meenemennn"
quote:
GVD,quote:Op maandag 14 april 2014 17:04 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Godver wat blijft dit toch geniaal
Hij stelt ook continu de perfecte vragen en komt met de meest briljante simpele reacties.quote:Op maandag 14 april 2014 17:04 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Godver wat blijft dit toch geniaal
youtube filmpje dat ik net posttequote:
quote:Op maandag 14 april 2014 17:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij stelt ook continu de perfecte vragen en komt met de meest briljante simpele reacties.Eindbaas is het. Hij loopt ook de perfecte mensen tegen het lijf.
Staat er een voorzitter van een botenbedrijf ofzo, waar hij aan vraagt of ze weet wat Willem Alexander met water te maken heeft. Reageert ze zo schaapachtig: "Ja nu doel je zeker op zijn moeders boot hi hi hi"
quote:
5sec voor het einde gooit hij er nog een mooie sgitterend inquote:
Maar even serieus: mag je eigenlijk wel alcohol of drugs? Je hebt ook medicijnen neem ik aan?quote:Op maandag 14 april 2014 17:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb me de laatste dagen anders prima gedragen.
Ja en ja. Alleen ik merk weinig van die medicijnen.quote:Op maandag 14 april 2014 17:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar even serieus: mag je eigenlijk wel alcohol of drugs? Je hebt ook medicijnen neem ik aan?
ja dan kan je gewoon 8 keer opstaanquote:Op maandag 14 april 2014 17:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik pak een lijntje en dan sla ik je zoek
Hier, een gekke foto van Gekke Gerrie voor jouquote:Op maandag 14 april 2014 17:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier, een mooie foto van de Hubble telescoop voor jou
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 april 2014 17:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hier, een gekke foto van Gekke Gerrie voor jou
[ afbeelding ]
Ja, same.quote:Op maandag 14 april 2014 17:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Bohhhh buitenbeeld blijft skitterend. Ik heb ze ooit eens op een vrije dag allemaal gekeken.
quote:Op maandag 14 april 2014 17:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, same.Sommige inmiddels wel een paar keer.
mn post nog gezien?quote:Op maandag 14 april 2014 17:41 schreef DuTank het volgende:
Een kerel die ik ken zit er toevallig in
Sfeer Nederland - Duitsland (en dan bij het liedje van Wes)
GoTquote:Op maandag 14 april 2014 17:52 schreef Kamikazie het volgende:
Pizza in de oven gooien, GoT aanzetten, genieten
jupquote:
quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 17:56 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hoe ziet het schema er nu dan uit?
Daar heb ik hier ook ooit nog eens een topic mee vervuild.quote:
Eindbaas jaquote:
Mijn nieuwe telefoon autocorrect net 'Ohnee' (spatie vergeten) naar 'Pener'.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:50 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind het wel schitterend dat Bohhhh hier zo de normale spreektaal is geworden. Gebruiken jullie het in het dagelijkse leven ook al?
Omdat ze hele goede stats hebben (voor bronzes)quote:Op maandag 14 april 2014 18:26 schreef Swaytje het volgende:
Waarom zijn sommige IF bronzes eigenlijk zo duur? Hebben bronze squads op de een of andere manier nog zin?
quote:
Ja maar wanneer gebruik je zon speler dan? Golds zijn toch altijd beterquote:Op maandag 14 april 2014 18:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat ze hele goede stats hebben (voor bronzes)
In bronze toernooien (als je die kan spelen) Ik kan dat niet, behalve als er een bronze thematoernooi is zoals vorige week.quote:Op maandag 14 april 2014 18:28 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Ja maar wanneer gebruik je zon speler dan? Golds zijn toch altijd beter
Ja want het is de bedoeling om met alleen golds te spelen.quote:Op maandag 14 april 2014 18:28 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Ja maar wanneer gebruik je zon speler dan? Golds zijn toch altijd beter
quote:Op maandag 14 april 2014 18:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mijn nieuwe telefoon autocorrect net 'Ohnee' (spatie vergeten) naar 'Pener'.
Lang leve FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |