Ja, same.quote:Op maandag 14 april 2014 17:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Bohhhh buitenbeeld blijft skitterend. Ik heb ze ooit eens op een vrije dag allemaal gekeken.
quote:Op maandag 14 april 2014 17:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, same.Sommige inmiddels wel een paar keer.
mn post nog gezien?quote:Op maandag 14 april 2014 17:41 schreef DuTank het volgende:
Een kerel die ik ken zit er toevallig in
Sfeer Nederland - Duitsland (en dan bij het liedje van Wes)
GoTquote:Op maandag 14 april 2014 17:52 schreef Kamikazie het volgende:
Pizza in de oven gooien, GoT aanzetten, genieten
jupquote:
quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 17:56 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hoe ziet het schema er nu dan uit?
Daar heb ik hier ook ooit nog eens een topic mee vervuild.quote:
Eindbaas jaquote:
Mijn nieuwe telefoon autocorrect net 'Ohnee' (spatie vergeten) naar 'Pener'.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:50 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind het wel schitterend dat Bohhhh hier zo de normale spreektaal is geworden. Gebruiken jullie het in het dagelijkse leven ook al?
Omdat ze hele goede stats hebben (voor bronzes)quote:Op maandag 14 april 2014 18:26 schreef Swaytje het volgende:
Waarom zijn sommige IF bronzes eigenlijk zo duur? Hebben bronze squads op de een of andere manier nog zin?
quote:
Ja maar wanneer gebruik je zon speler dan? Golds zijn toch altijd beterquote:Op maandag 14 april 2014 18:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat ze hele goede stats hebben (voor bronzes)
In bronze toernooien (als je die kan spelen) Ik kan dat niet, behalve als er een bronze thematoernooi is zoals vorige week.quote:Op maandag 14 april 2014 18:28 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Ja maar wanneer gebruik je zon speler dan? Golds zijn toch altijd beter
Ja want het is de bedoeling om met alleen golds te spelen.quote:Op maandag 14 april 2014 18:28 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Ja maar wanneer gebruik je zon speler dan? Golds zijn toch altijd beter
quote:Op maandag 14 april 2014 18:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mijn nieuwe telefoon autocorrect net 'Ohnee' (spatie vergeten) naar 'Pener'.
Lang leve FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |