Die hadden we wel gevonden. Mooi beessie alleen nog niet geloof ikquote:Op maandag 14 april 2014 16:44 schreef Lindgren. het volgende:
Tim, welk stukje uit de Flabberreeks zocht jij nou ook alweer? Ging dat om bohhh schitterend?
Da's natuurlijk sjeinen.quote:Op maandag 14 april 2014 16:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die hadden we wel gevonden. Mooi beessie alleen nog niet geloof ik
Al was er ook eentje waarbij hij echt heeeeeel vaak schitterend zei als een soort van compilatie..die kan ik ook niet vinden
quote:Op maandag 14 april 2014 16:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Da's natuurlijk sjeinen.
[ afbeelding ]
Sowieso stoer doen over genotsmiddelenquote:Op maandag 14 april 2014 16:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Prima. Dat neemt allemaal niet weg dat ik het schrijnend vind, hoe sommige mensen denken stoer te moeten doen met hun drugsgebruik.
"Lekker samen pilletjes gebruiken."
Er zitten echt pareltjes tussen.quote:Op maandag 14 april 2014 16:54 schreef Revontulet het volgende:
Ik vind die van de kamasutrabeurs zo mooi.
Heeeeeh
Mijn eten smaakt de hele dag al niet dankzij de 3e helft van gisteren, dus ik pasquote:
En een poesje.quote:Op maandag 14 april 2014 16:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Juist. ZuipenEn wie cola bestelt is een HOMO
Ik kom dan niet langs.quote:Op maandag 14 april 2014 16:57 schreef Lindgren. het volgende:
Godver laten we nou eens een epische zuipmeet doen.Iedereen is bij mij welkom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 april 2014 16:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
SMLENO op de PS3: [ afbeelding ]
[..]
Ik kom dan niet langs.Mag jij een pilletje hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ik kom dan niet langs.In het echt zijn ze allemaal pussies joh. Natuurlijk is er dan geen ruzie want dan zijn we gewoon een team.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op maandag 14 april 2014 16:54 schreef Revontulet het volgende:
Ik vind die van de kamasutrabeurs zo mooi.
Heeeeeh
[..]
Ik kom dan niet langs.MOET JE KNOKKEN OFZO? IK BEN LAM EN WORD DAN SNEL BOOS JA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Godverquote:Op maandag 14 april 2014 16:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik doe al gek genoeg zonder drank/drugs.
Daar zijn we dagelijks getuige van.quote:Op maandag 14 april 2014 16:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik doe al gek genoeg zonder drank/drugs.
"JA DUS NU DACHT IK DAN NEEM IK HEM MEE OOK" "meenemennn"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |