LR, Stinho en de kromme.quote:Op maandag 14 april 2014 13:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe veel mensen zitten er in jouw ADO Den Haag WhatsApp groep?
Ja dat doet HMF graagquote:Op maandag 14 april 2014 13:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee joh. Alles wat hier niet kan gaat via de wa. Bedreigingen enzo.
De kromme ken ik niet.quote:Op maandag 14 april 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
LR, Stinho en de kromme.
Wel gezellig groepje dus.
de krommequote:Op maandag 14 april 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
LR, Stinho en de kromme.
Wel gezellig groepje dus.
Daar zou ik mij nooit schuldig aan maken. Nu, op dit moment dan.quote:Op maandag 14 april 2014 13:50 schreef Smoofie het volgende:
Zo'n groep is echt diep triest, beetje met FOkkers WA'en, hoe ver ben je dan wel niet gevallen
Wat een held. Al vond ik hem ietwat eng worden toen hij mij begon te achterhalenquote:
Als er nou veel vrouwen tussenzaten zou je het zeker wel doen hequote:Op maandag 14 april 2014 13:50 schreef Smoofie het volgende:
Zo'n groep is echt diep triest, beetje met FOkkers WA'en, hoe ver ben je dan wel niet gevallen
Zullen we ook een vissen-wa oprichten?quote:Op maandag 14 april 2014 13:54 schreef GGMM het volgende:
In de GGMM en vrienden appgroep zitten alle VBL-mods.
We bespreken hier onder andere hoe we zo veel mogelijk Feyeonorders kunnen wegjagen.
Helemaal niet ik ben er zelf uitgegaan omdat ik verrassend weinig bijviel kreeg van iedereen.quote:Op maandag 14 april 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij bent er wel uitgezet wegens bedreigingen![]()
Mwah, mits ze mooi zijn.quote:Op maandag 14 april 2014 13:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Als er nou veel vrouwen tussenzaten zou je het zeker wel doen he
Bijviel.quote:Op maandag 14 april 2014 13:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Helemaal niet ik ben er zelf uitgegaan omdat ik verrassend weinig bijviel kreeg van iedereen.
Bijvielquote:Op maandag 14 april 2014 13:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Helemaal niet ik ben er zelf uitgegaan omdat ik verrassend weinig bijviel kreeg van iedereen.
quote:Op maandag 14 april 2014 13:54 schreef GGMM het volgende:
In de GGMM en vrienden appgroep zitten alle VBL-mods.
We bespreken hier onder andere hoe we zo veel mogelijk Feyeonorders kunnen wegjagen.
Mikey, lastig vraagstuk.quote:Op maandag 14 april 2014 13:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zit namelijk wel in Rotterdamquote:Op maandag 14 april 2014 13:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In rotterdam trekken ze die camera zo uit je handen en zie je die nooit meer terug.
Laat anders je FOK! open staan, we merken het vanzelf als heel iemand anders onder jouw naam zit te posten.quote:Op maandag 14 april 2014 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mikey, lastig vraagstuk.
Ik moet heel nodig naar het toilet maar twijfel of ik mijn laptop even kan achterlaten in de mediatheek
[..]
Ik zit namelijk wel in Rotterdam
Zorg jij voor de borrelnootjes?quote:Op maandag 14 april 2014 13:59 schreef GGMM het volgende:
Nu Typisch moderator is gaat hij denk ik trakteren.
Op 4 kratten bier.
Iedereen krijgt behalve davy.
Ik wil wijn he?quote:Op maandag 14 april 2014 13:59 schreef GGMM het volgende:
Nu Typisch moderator is gaat hij denk ik trakteren.
Op 4 kratten bier.
Iedereen krijgt behalve davy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |