Xcachet kickt op blauw.quote:Op maandag 14 april 2014 13:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Ik heb ook gelijk mijn cv aangepast.
https://www.e-matching.nl/quote:Op maandag 14 april 2014 13:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Chicks je cv laten lezen is altijd een verstandige move!
Ik geef standaard mn verklaring omtrent gedrag ook afquote:Op maandag 14 april 2014 13:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
"Zal ik jou eens even een positieve note geven"quote:Op maandag 14 april 2014 13:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ga naar Rotterdam en maak wat foto's van jezelf en wat fotogenieke negerkindjesquote:Op maandag 14 april 2014 13:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben boos en gefrustreerd over het onterecht in deze wereld.
Onterechtquote:Op maandag 14 april 2014 13:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben boos en gefrustreerd over het onterecht in deze wereld.
In rotterdam trekken ze die camera zo uit je handen en zie je die nooit meer terug.quote:Op maandag 14 april 2014 13:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga naar Rotterdam en maak wat foto's van jezelf en wat fotogenieke negerkindjes
Doe danquote:Op maandag 14 april 2014 13:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Zal ik jou eens even een positieve note geven"
Werkt echt overigens
zat jij later nou ook in die feyenoord app?quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 13:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zat jij later nou ook in die feyenoord app?
Die whattsapp je weet best wat ik bedoel.quote:
Later dan wat?quote:Op maandag 14 april 2014 13:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die whattsapp je weet best wat ik bedoel.
Nadat ik er uit was, of tijdens dat zou helemaal mooi zijn.quote:
Daarom heb ik Karina direct een positieve note gegeven toen ik dat konquote:Op maandag 14 april 2014 13:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Zal ik jou eens even een positieve note geven"
Werkt echt overigens
Ik zit in de feyenoordapp 2.0quote:Op maandag 14 april 2014 13:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nadat ik er uit was, of tijdens dat zou helemaal mooi zijn.
Wat moet ik me voorstellen bij zo een groep? Beetje slap lullen zoals hier maar dan via een app?quote:
Nee joh. Alles wat hier niet kan gaat via de wa. Bedreigingen enzo.quote:Op maandag 14 april 2014 13:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij zo een groep? Beetje slap lullen zoals hier maar dan via een app?
Ow lijkt me niet zo gezellig danquote:Op maandag 14 april 2014 13:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee joh. Alles wat hier niet kan gaat via de wa. Bedreigingen enzo.
Hoe veel mensen zitten er in jouw ADO Den Haag WhatsApp groep?quote:Op maandag 14 april 2014 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Natuurlijk. Om nog maar te zwijgen over de Fortuna Sittard groep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |