LR, Stinho en de kromme.quote:Op maandag 14 april 2014 13:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe veel mensen zitten er in jouw ADO Den Haag WhatsApp groep?
Ja dat doet HMF graagquote:Op maandag 14 april 2014 13:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee joh. Alles wat hier niet kan gaat via de wa. Bedreigingen enzo.
De kromme ken ik niet.quote:Op maandag 14 april 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
LR, Stinho en de kromme.
Wel gezellig groepje dus.
de krommequote:Op maandag 14 april 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
LR, Stinho en de kromme.
Wel gezellig groepje dus.
Daar zou ik mij nooit schuldig aan maken. Nu, op dit moment dan.quote:Op maandag 14 april 2014 13:50 schreef Smoofie het volgende:
Zo'n groep is echt diep triest, beetje met FOkkers WA'en, hoe ver ben je dan wel niet gevallen
Wat een held. Al vond ik hem ietwat eng worden toen hij mij begon te achterhalenquote:
Als er nou veel vrouwen tussenzaten zou je het zeker wel doen hequote:Op maandag 14 april 2014 13:50 schreef Smoofie het volgende:
Zo'n groep is echt diep triest, beetje met FOkkers WA'en, hoe ver ben je dan wel niet gevallen
Zullen we ook een vissen-wa oprichten?quote:Op maandag 14 april 2014 13:54 schreef GGMM het volgende:
In de GGMM en vrienden appgroep zitten alle VBL-mods.
We bespreken hier onder andere hoe we zo veel mogelijk Feyeonorders kunnen wegjagen.
Helemaal niet ik ben er zelf uitgegaan omdat ik verrassend weinig bijviel kreeg van iedereen.quote:Op maandag 14 april 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij bent er wel uitgezet wegens bedreigingen![]()
Mwah, mits ze mooi zijn.quote:Op maandag 14 april 2014 13:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Als er nou veel vrouwen tussenzaten zou je het zeker wel doen he
Bijviel.quote:Op maandag 14 april 2014 13:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Helemaal niet ik ben er zelf uitgegaan omdat ik verrassend weinig bijviel kreeg van iedereen.
Bijvielquote:Op maandag 14 april 2014 13:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Helemaal niet ik ben er zelf uitgegaan omdat ik verrassend weinig bijviel kreeg van iedereen.
quote:Op maandag 14 april 2014 13:54 schreef GGMM het volgende:
In de GGMM en vrienden appgroep zitten alle VBL-mods.
We bespreken hier onder andere hoe we zo veel mogelijk Feyeonorders kunnen wegjagen.
Mikey, lastig vraagstuk.quote:Op maandag 14 april 2014 13:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zit namelijk wel in Rotterdamquote:Op maandag 14 april 2014 13:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In rotterdam trekken ze die camera zo uit je handen en zie je die nooit meer terug.
Laat anders je FOK! open staan, we merken het vanzelf als heel iemand anders onder jouw naam zit te posten.quote:Op maandag 14 april 2014 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mikey, lastig vraagstuk.
Ik moet heel nodig naar het toilet maar twijfel of ik mijn laptop even kan achterlaten in de mediatheek
[..]
Ik zit namelijk wel in Rotterdam
Zorg jij voor de borrelnootjes?quote:Op maandag 14 april 2014 13:59 schreef GGMM het volgende:
Nu Typisch moderator is gaat hij denk ik trakteren.
Op 4 kratten bier.
Iedereen krijgt behalve davy.
Ik wil wijn he?quote:Op maandag 14 april 2014 13:59 schreef GGMM het volgende:
Nu Typisch moderator is gaat hij denk ik trakteren.
Op 4 kratten bier.
Iedereen krijgt behalve davy.
*tijgernootjesquote:Op maandag 14 april 2014 14:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zorg jij voor de borrelnootjes?
quote:Op maandag 14 april 2014 14:07 schreef Tyron het volgende:
Typisch, ik zei toch dat je mod zou worden.
jij bent weggelopen bij mijn campagne teamquote:Op maandag 14 april 2014 14:07 schreef Tyron het volgende:
Typisch, ik zei toch dat je mod zou worden.
101quote:Op maandag 14 april 2014 14:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wij krijgen straks chinees jongens. Noem een nummer dan bestel ik dat.
Omdat ik wist dat hij al geslaagd was, maar ik mocht het niet naar buiten brengen.quote:Op maandag 14 april 2014 14:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij bent weggelopen bij mijn campagne team
jood
nee hoorquote:Op maandag 14 april 2014 14:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Omdat ik wist dat hij al geslaagd was, maar ik mocht het niet naar buiten brengen.
Je bent gewoon een ondankbare hond.
Neem de kogelvis dat kunnen chinezen namelijk niet goed klaarmaken.quote:Op maandag 14 april 2014 14:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wij krijgen straks chinees jongens. Noem een nummer dan bestel ik dat.
Is goed.quote:Op maandag 14 april 2014 14:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee hoor
ik ben yvonne eeuwig dankbaar
Wat een pauper chinees.quote:Op maandag 14 april 2014 14:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zooo close
[ afbeelding ]
Toch ben ik blij met deze keuzeBedankt.
Doodsbedreiging.quote:Op maandag 14 april 2014 14:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Neem de kogelvis dat kunnen chinezen namelijk niet goed klaarmaken.
Ik koos natuurlijk voor 101 want 10=J,1=A, Jessica Alba, 21=5.quote:Op maandag 14 april 2014 14:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zooo close
[ afbeelding ]
Toch ben ik blij met deze keuzeBedankt.
Karma.quote:Op maandag 14 april 2014 14:19 schreef Typisch het volgende:
Mijn internet doet bijzonder vervelend.
Zelfs Spotify kan niet snel genoeg bufferen.
#Eendrachtmaaktmachtquote:Op maandag 14 april 2014 14:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee hoor
ik ben yvonne eeuwig dankbaar
Danny is as we speak je computer aan het infiltreren.quote:Op maandag 14 april 2014 14:19 schreef Typisch het volgende:
Mijn internet doet bijzonder vervelend.
Zelfs Spotify kan niet snel genoeg bufferen.
Een wat?quote:Op maandag 14 april 2014 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net een fonts toets gehad.
Een van de vragen was : " wijs de control toets aan op je toetsenbord"
Neequote:Op maandag 14 april 2014 13:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He Yvje alles goed?
Eergisteren die mooie 1e wo docu gezien?
Zou m aanwijzen met je brandslang voor extra bonuspunten.quote:Op maandag 14 april 2014 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
En dan wijs je dat aan hoe controleren ze dat dan?quote:
Zo doe jij dat dus slijmbal.quote:Op maandag 14 april 2014 14:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh jammer![]()
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1410649
Alstu
Op je toetsblaadje een pijltje tekenen naar de toets en zeggen wat ctrl alt en caps lock is.quote:Op maandag 14 april 2014 14:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan wijs je dat aan hoe controleren ze dat dan?
Ben blij dat hij eindelijk bijviel krijgt.quote:Op maandag 14 april 2014 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Mikey is in vorm. Laat echt geen spaan heel van die arme Knut.
Typisch je mot dankbaar zijnquote:Op maandag 14 april 2014 14:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kan je Typisch even vertellen hoe dankbaar hij mij moet zijn dat hij moderator is geworden?
Eey, niet zo gemeen doenquote:Op maandag 14 april 2014 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben blij dat hij eindelijk bijviel krijgt.
Ik heb er meerdere.quote:Op maandag 14 april 2014 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sorry Sierd.quote:Op maandag 14 april 2014 14:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eey, niet zo gemeen doen. Vindt Sierd niet leuk.
en lukte dat?quote:Op maandag 14 april 2014 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op je toetsblaadje een pijltje tekenen naar de toets en zeggen wat ctrl alt en caps lock is.
nee hoorquote:
quote:Op maandag 14 april 2014 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben blij dat hij eindelijk bijviel krijgt.
Bedankt yvonne, mocht je ooit weer eens een nieuwe moderator nodig hebben kan je me altijd DM'en.quote:
Ga jij je baas nou tegenspreken?quote:Op maandag 14 april 2014 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
en lukte dat?
[..]
nee hoor
hij liet mij in de steek
Mocht Yvonne een geliefde mod zoeken kan ze mij altijd DM'enquote:Op maandag 14 april 2014 14:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Bedankt yvonne, mocht je ooit weer eens een nieuwe moderator nodig hebben kan je me altijd DM'en.
Om heel eerlijk te zijn Johannes zou ik jouw inderdaad een geschikte keus vinden.quote:Op maandag 14 april 2014 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mocht Yvonne een geliefde mod zoeken kan ze mij altijd DM'en![]()
Doe eens lief tegen een vrouw die ook je oma had kunnen zijn. Respectloos ventje dat je er bent.quote:
Mijn ambitie was het WK forum, dus we kunnen alvast de campagne van over 4 jaar plannen.quote:Op maandag 14 april 2014 14:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn Johannes zou ik jouw inderdaad een geschikte keus vinden.![]()
Als het zover is zal ik het een eer vinden om de campagne op me te nemen.
Jou wegtreiteren.quote:
Ik acht die kans zeer aannemelijk. Je gedraagt je immers voorbeeldig, doet nooit aan trollen en zou al nooit eenzelfde plaatje x100 in een topic spammers.quote:Op maandag 14 april 2014 14:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Bedankt yvonne, mocht je ooit weer eens een nieuwe moderator nodig hebben kan je me altijd DM'en.
Dat ookquote:Op maandag 14 april 2014 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Buurten.
Tegenwoordig komt yvonne hier voor de gezelligheid ipv vanwege rellen.
Yvonne heeft duidelijk nog niet gehoord dat je de Johannes vis tot zelfmoord hebt gedreven.quote:Op maandag 14 april 2014 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Buurten.
Tegenwoordig komt yvonne hier voor de gezelligheid ipv vanwege rellen.
Nou...ik héb er aan gedacht.quote:Op maandag 14 april 2014 14:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vis Johannes was dan ook fascistischquote:Op maandag 14 april 2014 14:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Yvonne heeft duidelijk nog niet gehoord dat je de Johannes vis tot zelfmoord hebt gedreven.
Je begrijpt me verkeerd, moderator zijn is beneden mijn niveau, maar ik wijs maar al te graag nieuwe moderators aan.quote:Op maandag 14 april 2014 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik acht die kans zeer aannemelijk. Je gedraagt je immers voorbeeldig, doet nooit aan trollen en zou al nooit eenzelfde plaatje x100 in een topic spammers.
Nee, aan dat soort valse geruchten is hij onder door gegaan.quote:Op maandag 14 april 2014 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vis Johannes was dan ook fascistisch
quote:
Flikker eens op met die aandachttrekkerij van je.quote:Op maandag 14 april 2014 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Duurt me veel te lang voor die admins eens terug mailen.
Kut. Met je gifjes contant.quote:Op maandag 14 april 2014 14:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je van mij als mod?![]()
![]()
![]()
![]()
Flikker zelf op.quote:Op maandag 14 april 2014 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flikker eens op met die aandachttrekkerij van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |