Als je met dit elftal geen prijzen wint ben je een ontzettende faalhaas dus zwaar terecht.quote:Op maandag 14 april 2014 14:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Barcelona gaat deze wedstrijd verliezen en dat vinden ze dit keer niet zo erg.. als Barcelona dit seizoen geen prijzen pakt dan kunnen ze kosteloos af van Martino. Als ze wel een prijs pakken moet hij 5 miljoen meekrijgen.
Barcelona heeft het de laatste weken 2x laten liggen in uitwedstrijden tegen mindere goden.. als je naar het hele seizoen kijkt doen ze het niet zo slecht, Spaanse competitie is alleen krankzinnig in de zin dat er een paar clubs zijn die alles winnen en je dus maar weinig foutjes kan permitteren. Het is maar net welk perspectief je hebt.. in vroeger tijden haalde Barcelona bij lange na niet de cijfers die ze dit seizoen hebben, ook al staan ze nu 3e.quote:Op maandag 14 april 2014 14:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je met dit elftal geen prijzen wint ben je een ontzettende faalhaas dus zwaar terecht.
Bij dit elftal ben je inderdaad geen trainer nodig maar een manager die de tere zieltjes van overbetaalde miljonairs goed kan strelen. Dat zie ik Martino te weinig doen.quote:Op maandag 14 april 2014 14:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je met dit elftal geen prijzen wint ben je een ontzettende faalhaas dus zwaar terecht.
Werkt het ook met een shoarmaschotel?quote:Op woensdag 16 april 2014 13:40 schreef NY_Giant het volgende:
Wedstrijd is overigens voor iedereen in Nederland met een schotel gratis te zien op het Oostenrijkse ServusTV op de Astra 1-satelliet (19.2° Oost).
En tevens:quote:Op woensdag 16 april 2014 13:40 schreef NY_Giant het volgende:
Wedstrijd is overigens voor iedereen in Nederland met een schotel gratis te zien op het Oostenrijkse ServusTV op de Astra 1-satelliet (19.2° Oost).
quote:Op woensdag 16 april 2014 13:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Werkt het ook met een shoarmaschotel?
Zou geen enkel probleem moeten zijn.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Werkt het ook met een shoarmaschotel?
Hij is toch ook gewoon tegen betaling te zien via internet bij sport1.nl?quote:Op woensdag 16 april 2014 13:59 schreef Karina het volgende:
[..]
En tevens:
De finale is live te zien op Sport 1 Select en op internet via Sport 1 Go (video.sport1.nl).
Moet je daarvoor betalen?quote:Op woensdag 16 april 2014 13:59 schreef Karina het volgende:
[..]
En tevens:
De finale is live te zien op Sport 1 Select en op internet via Sport 1 Go (video.sport1.nl).
4 euroquote:Op woensdag 16 april 2014 16:16 schreef Karina het volgende:
Ik heb het even onderzocht voor jullie
Als je een abo hebt dan kun je 'gewoon' via internet kijken via dat sport to go.
Maar je kunt ook 1 wedstrijd kopen.
Zie hier: http://video.sport1.nl/
+1.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:55 schreef Shreyas het volgende:
Slechte TT en OP trouwens, want het is Barcelona - Real Madrid
Is het wel waard hoor.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:37 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Gewoon via janlul.com kijken naar de sierd. Werkt altijd. Ga toch geen 4eur betalen
Die sport1 stream is ook niet alles. Valt regelmatig uit, loopt minuten achter, haperend beeld en geluid, etc.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Is het wel waard hoor.
janlul gaat kloten, let maar op
Waar kijk jij?quote:Op woensdag 16 april 2014 20:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die sport1 stream is ook niet alles. Valt regelmatig uit, loopt minuten achter, haperend beeld en geluid, etc.
Het begint toch pas om 21:30?quote:Op woensdag 16 april 2014 20:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die sport1 stream is ook niet alles. Valt regelmatig uit, loopt minuten achter, haperend beeld en geluid, etc.
Of Wesley op SPort1..quote:Op woensdag 16 april 2014 20:35 schreef opreis het volgende:
[..]
Nee, maar je kan wel alvast uurtje naar Robben kijken
quote:Op woensdag 16 april 2014 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat ik deze wedstrijd met ELSIERD kan bewonderen
Ratatatatata
Gefeliciteerd.quote:
Waarom dan?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wist je dat hij dit gratis doet?
Nee, hij is namelijk financieel onafhankelijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
[..]
Waarom dan?Heeft hij geen geld nodig ofzo?
DM ? of mag dat ook niet?quote:
Ah, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee, hij is namelijk financieel onafhankelijk.
Ik zou graag een DM in mijn inbox zienquote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou graag een DM in mijn inbox zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |