Het duurt nog tot 22.30, dus we hebben nog even.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:55 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
Wanneer krijgen we iets te horen over cats?
Like, ik hoor nu mooie liedjes maar hoe is cats gecreëerd
Dat wilde ik net komen zeggen hier idd....quote:Op woensdag 16 april 2014 21:12 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat Daniël en Ilse op een lijn zitten en dat Waylon er een bietje buutn valt. Waylon mag af en toe een ideetje spuien maar die andere twee schrijven het album.
Dat is een kuffer ja. Bekend kuntrie nummer.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:25 schreef Greys het volgende:
Dat duet net, iets met would you come to me, dat tweestemmige, was dat een cover of een eigen nummer van hen? Dat klonk al veel toffer dan CATS....
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:25 schreef Greys het volgende:
Dat duet net, iets met would you come to me, dat tweestemmige, was dat een cover of een eigen nummer van hen? Dat klonk al veel toffer dan CATS....
Door deze docu ben ik er van overtuigd geraakt dat ze het slechtste nummer van dat album hebben gekozen.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:29 schreef Fred_B het volgende:
Als je zo makkelijk liedjes schrijft, moet het toch mogelijk zijn net zoiets commercieels te maken als het liedje van Zweden of Noorwegen ofzo, maar dan wat meer country-achtig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |