Het is in ieder geval een bekende en goede documentaire maker.
Ik was met een paar collega’s aan het praten over “onze” inzending, die paar collega’s zijn geen Eurovisie fans. Maar vinden dat wij wederom een goede inzending hebben. Birds vonden zij ook prachtig.
Dat gekke circus gedoe zijn zij wel zat. Ik gaf aan dat ik het een aardig nummer vind maar hun houding vind tegen vallen (die ervaring ondervond ik zaterdag bij Eurovisie in concert twee weken geleden en zij stonden er zo zoutloos bij) en ik het nummer ook iets vlaks vind hebben.
Dat vinden zij het mooie van het nummer. Zij vinden het een puur liedje. En ja het is bij mij nog steeds een welles en nietes nummer.
Kijk Anouk is ook een apart mens, maar haar stem en het nummer pakte mij meteen.
En ik heb nooit wat met Ilse of Waylon gehad, mooie stemmen, mooie mensen maar hun muziek sprak mij niet aan.
Ik vind vooral Waylon vaag en een beetje raar overkomen, maar misschien is het een schat van een jongen.
Dat ene nummer “Take it on easy: of zo iets vind ik prachtig en zijn stem komt daar mooi in uit.
Ik vind juist Ilse leuker overkomen hahaha
Ik ga op mijn eerste gehoor en indruk af en toen 12 maart vond ik Calm after the storm mooi, de tekst mooi en hun stemmen samen mooi.
Misschien hoop ik op die mooie camera moment opname, dat zij die chemie uitstralen, met de camera spelen, mooi licht en regie.
Wij gaan het zien, misschien verrast het mij toch 6 mei.
Ofwel ik geef het een kans..Overigens in de documentaire kan je zien dat het vakmensen zijn..
Mooi hoe Ilse over haar overleden vader praat..
En ja in die documentaire zie ik chemie tussen die twee, laat het ook zien 6 mei.
ik hoor trouwens wel beter nummers dan 'Calm after the storm" in de docu. Ik vind dat nummer Still loving after you prachtig.
En Racoon is toch internationaal, nog een paar maal goed knipogen Greys, mij lukt het niet meer.
Ps hoor ik weer onze inzending, tja ik vind het weer mooi :-)
Life can be a bitch, so like it..