In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Maar dat is weer voordelig voor RKC want dan kan RKC dat dubbel terugpakkenquote:Op zondag 13 april 2014 22:53 schreef Bombvis het volgende:
[..]
NAC heeft wel beter doelsaldo t.o.v. RKC
Je bent zelf een leuke user.quote:Op zondag 13 april 2014 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max23 is verder best een leuke user trouwens.
Ik had Open als TTquote:
Bedanktquote:
Hopelijk lekken er dan weer wat examens uit.quote:Op zondag 13 april 2014 22:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Op het examenforum, daar gebeurt vooralsnog niet zo heel veel schokkends
Hahaquote:Op zondag 13 april 2014 22:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dat wel een vermakelijke soap was vorig jaarquote:Op zondag 13 april 2014 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk lekken er dan weer wat examens uit.
Ja oke, maar het scheelt 8 goals (-9 om -17), dus dan moet het minimaal 4-0 worden. Dat zie ik niet zo snel gebeurenquote:Op zondag 13 april 2014 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dat is weer voordelig voor RKC want dan kan RKC dat dubbel terugpakken
Tijd voor de VI Hooligans om daar te rellen.quote:Op zondag 13 april 2014 22:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 13 april 2014 22:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Tijd voor de VI Hooligans om daar te rellen.
Ik bel Rens wel ff.
quote:Op zondag 13 april 2014 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk lekken er dan weer wat examens uit.
Rens haalt zijn fakkels alvast uit de schuur.quote:Op zondag 13 april 2014 22:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Tijd voor de VI Hooligans om daar te rellen.
Ik bel Rens wel ff.
Welkom in Nederland.quote:Op zondag 13 april 2014 22:58 schreef OverRated het volgende:
Bij dit soort wedstrijden gaat de focus altijd naar de verliezende favoriet, ipv naar de geweldig presterende underdog
Onzekere VWO-meisjes aan het hosselen in ruil voor uitgelekte examens?quote:Op zondag 13 april 2014 22:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 april 2014 22:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Onzekere VWO-meisjes aan het hosselen in ruil voor uitgelekte examens?
Niet tijdens wedstrijden die de publieke omroep uitzendt.quote:Op zondag 13 april 2014 23:00 schreef Ambrosius het volgende:
Messi wandelt, nou en? Gebeurt zo vaak.
Ben jij de nieuwe vbl mod die ipv GGMM komt?quote:Op zondag 13 april 2014 22:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nog geen enkele![]()
Hopelijk blijft dat zo
Dan komt Youri langs.quote:Op zondag 13 april 2014 22:59 schreef OProg het volgende:
Wanneer komen ze jan eindelijk eens een spuitje geven?
Nee, examenforumquote:Op zondag 13 april 2014 23:00 schreef eight het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe vbl mod die ipv GGMM komt?
Gaat GGMM weg?quote:Op zondag 13 april 2014 23:00 schreef eight het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe vbl mod die ipv GGMM komt?
Bij de Avondetappe is hij soms nog wel aardigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
quote:Op zondag 13 april 2014 23:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Bij de Avondetappe is hij soms nog wel aardigDat hele programma is onzin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zondag 13 april 2014 23:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Bij de Avondetappe is hij soms nog wel aardigIk vind Thijs 'gele kaart voor valpartijen' Seinfield beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Burt Carvilage is nog slechter.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
alleen Edwin Winkels zelfquote:Op zondag 13 april 2014 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Echt niemand, maar dan ook echt helemaal NIEMAND zat hier op te wachten.
En dan net doet alsof 'ie er veel van af weet door heel snel te praten.quote:Op zondag 13 april 2014 23:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dit is toch die gast die altijd bij Mart aanschuift zodra de TdF de Pyreneeen aandoet?
Ik vind Thijs baas, goede columns ook wel. Soms wat onzinnig, maar heeft meestal gewoon fantastische columns. Bert is idd om te jankenquote:Op zondag 13 april 2014 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Thijs 'gele kaart voor valpartijen' Seinfield beter.
Burt Carvilage is nog slechter.
jammerquote:
jaquote:
linkquote:
Echt waar? Geen grap?quote:
de spaans-nederlandse arno vermeulen dus.quote:Op zondag 13 april 2014 23:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En dan net doet alsof 'ie er veel van af weet door heel snel te praten.
Elvis?quote:
Doet Van Gaal zijn broek uit en komt Mourinho een flesje Red Bull door de kamer heen smijtenquote:Op zondag 13 april 2014 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk prikt dan iemand ergens een ballonnetje leeg.
Echt zwaar onverdiend ook. Nederland was echt slecht.quote:
Webbquote:
Ik heb echt alleen maar onzin gehoord.quote:Op zondag 13 april 2014 23:08 schreef zeebeschuit het volgende:
Je hebt echt NOOIT 't gevoel na studio voetbal dat je wat nieuws gehoord hebt of dat er een verfrissende interessante kijk op voetbal was in de uitzending... Laat staan dat je je hebt vermaakt..
Dat is een vrouw toch?quote:Op zondag 13 april 2014 23:08 schreef OverRated het volgende:
Pas op, er komt zo een vervelende man in beeld.
En toch kijken we iedere week weerquote:Op zondag 13 april 2014 23:08 schreef zeebeschuit het volgende:
Je hebt echt NOOIT 't gevoel na studio voetbal dat je wat nieuws gehoord hebt of dat er een verfrissende interessante kijk op voetbal was in de uitzending... Laat staan dat je je hebt vermaakt..
Bedankt, ik zap net op tijd weg.quote:Op zondag 13 april 2014 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM
Dat was tegen Denemarken toch?quote:Op zondag 13 april 2014 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh de 'penalty' was niet interessant genoeg
Nou zeg, mag het wat minderquote:Op zondag 13 april 2014 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM RAYMANN ALARM
Nee opzeker tegen Japan, want die pot tegen Kameroen heb ik niet gezien, die pot tegen Denemarken miste ik de laatste 20 minuten en tegen Japan stond ik in Nimma want Muse.quote:Op zondag 13 april 2014 23:09 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Dat was tegen Denemarken toch?
Ik zag Japan idd erg veel kansen krijgen in de samenvattingquote:Op zondag 13 april 2014 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echt zwaar onverdiend ook. Nederland was echt slecht.
Nee, maar Nederland kreeg er ook maar 1 en dat was die van Appelvlaai.quote:Op zondag 13 april 2014 23:18 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik zag Japan idd erg veel kansen krijgen in de samenvatting
Laten we dan beginnen om Sjek weg te "pimpen".quote:Jack van Gelder wil Studio Voetbal ‘pimpen’
Jack van Gelder vindt dat Studio Voetbal moet worden opgefrist. Dat zegt de NOS-presentator vandaag in het AD. Studio Voetbal is een programma waarin voetbalwedstrijden bloedserieus worden geanalyseerd. “Ik zie sport ook deels als amusement“, geeft hij toe. “Ik geef het wel eens aan bij de NOS: moeten we Studio Voetbal niet een beetje pimpen? Ja, wij scoren na twaalf jaar nog steeds fantastisch en hebben het alleen over voetbal, maar wat kleine aanpassingen kunnen geen kwaad.“
Zo jolig als Voetbal International hoeft Studio Voetbal niet te worden, maar iets als RTL Late Night lijkt Van Gelder een mooie tussenvorm. “Dat zou mij op het lijf geschreven zijn. Ik zou wel openstaan voor wat Humberto Tan nu doet.”
Van Gelder is op donderdag te zien als Pontius Pilatus in het grote tv-evenement The Passion van de EO.
Dat snap ik ook niet.. Er zitten iedere week 4 bloedserieuze types die zitten te lullen of ze in de VN-Veilgheidsraad de bedreiging van de wereldvrede bespreken, maar nooit komt er eens een grapje of een originele opmerking tussendoor.. ik vind het typisch Nederlands, zo'n dodelijk serieus programma over voetbal.. BBC is ook serieus maar vele malen beter te pruimen.quote:
Daarom VIquote:Op maandag 14 april 2014 16:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet.. Er zitten iedere week 4 bloedserieuze types die zitten te lullen of ze in de VN-Veilgheidsraad de bedreiging van de wereldvrede bespreken, maar nooit komt er eens een grapje of een originele opmerking tussendoor.. ik vind het typisch Nederlands, zo'n dodelijk serieus programma over voetbal.. BBC is ook serieus maar vele malen beter te pruimen.
Ik heb liever dat ze iets nieuws verzinnen waardoor Jack (en consorten) NOOIT meer op tv te zien is. Ze moeten eens wat meer over het internationale voetbal hebben. Dat 80% over de eredivisie gaat is puur onzin, dat kan makkelijk terug naar 40% of zo. Daarnaast wordt er wel elk jaar gepraat over "el classico", maar mooi wedstrijden zoals Liverpool - Everton/Man United komen nooit aan bod.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:57 schreef Karina het volgende:
Jack van Gelder wil Studio Voetbal ‘pimpen’
Jack van Gelder vindt dat Studio Voetbal moet worden opgefrist. Dat zegt de NOS-presentator vandaag in het AD. Studio Voetbal is een programma waarin voetbalwedstrijden bloedserieus worden geanalyseerd. “Ik zie sport ook deels als amusement“, geeft hij toe. “Ik geef het wel eens aan bij de NOS: moeten we Studio Voetbal niet een beetje pimpen? Ja, wij scoren na twaalf jaar nog steeds fantastisch en hebben het alleen over voetbal, maar wat kleine aanpassingen kunnen geen kwaad.“
Zo jolig als Voetbal International hoeft Studio Voetbal niet te worden, maar iets als RTL Late Night lijkt Van Gelder een mooie tussenvorm. “Dat zou mij op het lijf geschreven zijn. Ik zou wel openstaan voor wat Humberto Tan nu doet.”
Van Gelder is op donderdag te zien als Pontius Pilatus in het grote tv-evenement The Passion van de EO.
Bron
Misschien een voetbalopera tussendoor? Zoals bij DWDD.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:57 schreef Karina het volgende:
Jack van Gelder wil Studio Voetbal ‘pimpen’
Bron
Gewoon zoiets Als ancilla bij betweters doet!quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:46 schreef Perico het volgende:
Ik haat het om toe te geven, maar ze hebben wel iets van ontwikkeling doorgemaakt.
Die eindeloze analyses van van Halst met vertraagde beelden toen, met steeds in de groep gooien: is het wel buitenspel, is het geen rode kaart? Dat stond echt gelijk aan de puurste Raymann-haat.
De comedy capers van het Voetbaloverzicht is een Josti-poging tot opleuking. Beter vind je een lekker wijf dat meepraat. Dommere dingen dan Pi-air of Willem Vissers kan ze toch niet zeggen...
Was het goed?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:48 schreef Karina het volgende:
Wat een held, wat een stem, wat een acteur
quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was het goed?
Heeft iemand beelden van dit grandioze optreden?
Alleen het gedeelte van Jack die zingt graag.
Denk niet wit, denk niet zwartquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was het goed?
Heeft iemand beelden van dit grandioze optreden?
Alleen het gedeelte van Jack die zingt graag.
Je hebt wat gemist Johannes, je had erbij moeten zijn daar!quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar in de kleur van je hart!
Staat binnenkort op 1 bij de hitparade.
Ik zei toch dat ik naar Utreg moest.quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist Johannes, je had erbij moeten zijn daar!
Weet ik joh. Daarom heb je ook wat gemist hequote:Op vrijdag 18 april 2014 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik naar Utreg moest.
Daar heb ik normaal gesproken mijn chillsessies.quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:18 schreef tralalala het volgende:
Ik weet nu dat de autosloop en de Q-park parkeergarage de hotspots van Groningen zijn.
Dat is toch geen zingen wat Jack doetquote:
Jaaaaaa, @ncilla = god, als ze aan het woord is. Zou de ultieme gast zijn.. hoop er op bij VI eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:36 schreef zeebeschuit het volgende:
Gewoon zoiets Als ancilla bij betweters doet!
Zeurkous?!?! Die durft!quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jack blijkt echt bruin.
[ afbeelding ]
Geloven jullie dat? Zeg het maar.
Triest om zo te oordelen over iemand als je nog niets van hem hebt gezien.quote:Op zondag 20 april 2014 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, oprotten met die gast joh.
Ik zag net z'n kop in de promo.quote:Op zondag 20 april 2014 22:12 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Triest om zo te oordelen over iemand als je nog niets van hem hebt gezien.
quote:Op zondag 20 april 2014 22:17 schreef Gramulanion het volgende:
Onbegrijpelijk dat GGMM altijd naar die show van Raymann kijkt.
Waarom is er geen Raymann topic?quote:Op zondag 20 april 2014 22:17 schreef Gramulanion het volgende:
Luister, een grapje is leuk maar dit soort teksten mag je voortaan gewoon achterwege laten begrepen?quote:Op zondag 20 april 2014 22:17 schreef Gramulanion het volgende:
Echt een waardeloze tafel.quote:Op zondag 20 april 2014 22:20 schreef GGMM het volgende:
Er zitten gewoon 3 mensen die hebben nooit wat in de voetballerij hebben gedaan.
Thijs komt de volgende keer ook bij Studio Voetbalquote:Op zondag 20 april 2014 22:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die kerel zit toch ook altijd bij De Avondetappe?
4 toch?quote:Op zondag 20 april 2014 22:20 schreef GGMM het volgende:
Er zitten gewoon 3 mensen die hebben nooit wat in de voetballerij hebben gedaan.
Er komt ook een stadion op De Berg?quote:Op zondag 20 april 2014 22:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Thijs komt de volgende keer ook bij Studio Voetbal
Is er al in Wageningen.quote:Op zondag 20 april 2014 22:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Er komt ook een stadion op De Berg?
Kloptquote:Op zondag 20 april 2014 22:22 schreef Cavaliers het volgende:
Maw: alle Ajax supporters zijn tokkies.
Zwolle was vanavond ook een paar maatje te groot.quote:Op zondag 20 april 2014 22:22 schreef LWD-Godius het volgende:
Colbert van Winkels is een paar maatjes te groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |