Gewoon zoiets Als ancilla bij betweters doet!quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:46 schreef Perico het volgende:
Ik haat het om toe te geven, maar ze hebben wel iets van ontwikkeling doorgemaakt.
Die eindeloze analyses van van Halst met vertraagde beelden toen, met steeds in de groep gooien: is het wel buitenspel, is het geen rode kaart? Dat stond echt gelijk aan de puurste Raymann-haat.
De comedy capers van het Voetbaloverzicht is een Josti-poging tot opleuking. Beter vind je een lekker wijf dat meepraat. Dommere dingen dan Pi-air of Willem Vissers kan ze toch niet zeggen...
Was het goed?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:48 schreef Karina het volgende:
Wat een held, wat een stem, wat een acteur
quote:Op vrijdag 18 april 2014 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was het goed?
Heeft iemand beelden van dit grandioze optreden?
Alleen het gedeelte van Jack die zingt graag.
Denk niet wit, denk niet zwartquote:Op vrijdag 18 april 2014 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was het goed?
Heeft iemand beelden van dit grandioze optreden?
Alleen het gedeelte van Jack die zingt graag.
Je hebt wat gemist Johannes, je had erbij moeten zijn daar!quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar in de kleur van je hart!
Staat binnenkort op 1 bij de hitparade.
Ik zei toch dat ik naar Utreg moest.quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist Johannes, je had erbij moeten zijn daar!
Weet ik joh. Daarom heb je ook wat gemist hequote:Op vrijdag 18 april 2014 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik naar Utreg moest.
Daar heb ik normaal gesproken mijn chillsessies.quote:Op vrijdag 18 april 2014 17:18 schreef tralalala het volgende:
Ik weet nu dat de autosloop en de Q-park parkeergarage de hotspots van Groningen zijn.
Dat is toch geen zingen wat Jack doetquote:
Jaaaaaa, @ncilla = god, als ze aan het woord is. Zou de ultieme gast zijn.. hoop er op bij VI eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:36 schreef zeebeschuit het volgende:
Gewoon zoiets Als ancilla bij betweters doet!
Zeurkous?!?! Die durft!quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jack blijkt echt bruin.
[ afbeelding ]
Geloven jullie dat? Zeg het maar.
Triest om zo te oordelen over iemand als je nog niets van hem hebt gezien.quote:Op zondag 20 april 2014 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, oprotten met die gast joh.
Ik zag net z'n kop in de promo.quote:Op zondag 20 april 2014 22:12 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Triest om zo te oordelen over iemand als je nog niets van hem hebt gezien.
quote:Op zondag 20 april 2014 22:17 schreef Gramulanion het volgende:
Onbegrijpelijk dat GGMM altijd naar die show van Raymann kijkt.
Waarom is er geen Raymann topic?quote:Op zondag 20 april 2014 22:17 schreef Gramulanion het volgende:
Luister, een grapje is leuk maar dit soort teksten mag je voortaan gewoon achterwege laten begrepen?quote:Op zondag 20 april 2014 22:17 schreef Gramulanion het volgende:
Echt een waardeloze tafel.quote:Op zondag 20 april 2014 22:20 schreef GGMM het volgende:
Er zitten gewoon 3 mensen die hebben nooit wat in de voetballerij hebben gedaan.
Thijs komt de volgende keer ook bij Studio Voetbalquote:Op zondag 20 april 2014 22:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die kerel zit toch ook altijd bij De Avondetappe?
4 toch?quote:Op zondag 20 april 2014 22:20 schreef GGMM het volgende:
Er zitten gewoon 3 mensen die hebben nooit wat in de voetballerij hebben gedaan.
Er komt ook een stadion op De Berg?quote:Op zondag 20 april 2014 22:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Thijs komt de volgende keer ook bij Studio Voetbal
Is er al in Wageningen.quote:Op zondag 20 april 2014 22:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Er komt ook een stadion op De Berg?
Kloptquote:Op zondag 20 april 2014 22:22 schreef Cavaliers het volgende:
Maw: alle Ajax supporters zijn tokkies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |