Inderdaad.quote:Op maandag 14 april 2014 19:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn opleidingsdirecteur.Figuur dat het is.
Waarover gaf hij college?
Uiteraardquote:
quote:Op maandag 14 april 2014 20:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
UiteraardHeeft hij chaperones nog uitgesproken?
Van tevoren stond er dat we de voor- en nadelen van Apoptin zouden bespreken.quote:Op maandag 14 april 2014 20:55 schreef Rezania het volgende:
Om het even duidelijk te maken aan de mensen die hem niet kennen, mijn opleidingsdirecteur is nogal fan van apoptose en zijn gefaalde wondermiddel Apoptin.
Het nadeel was dat hij er geen zakelijk succes van kon maken. Zonde wel, het toonde zeker potentie. http://www.mareonline.nl/0405/18/0701.htmlquote:Op maandag 14 april 2014 21:05 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Van tevoren stond er dat we de voor- en nadelen van Apoptin zouden bespreken.
Eigenlijk alleen voordelen gehoord.![]()
Maar goed, voor mij was het eenmalig. Volgende keren andere sprekers.
Voor het brein is het nogal essentiëel maar in het algemeen word ik niet vrolijk van apoptose.quote:Op maandag 14 april 2014 20:55 schreef Rezania het volgende:
Om het even duidelijk te maken aan de mensen die hem niet kennen, mijn opleidingsdirecteur is nogal fan van apoptose en zijn gefaalde wondermiddel Apoptin.
Geloof me, ze bestaan. Amoeba kan misschien een inschatting maken hoeveel jaargenoten van hem dit leuk vinden. Het is gewoon moeilijk als je het nog nooit hebt gedaan omdat je dat abstractieniveau niet bent gewend maar als je voldoende oefent en er voldoende over spreekt met een wiskundige of een goede wiskundestudent dan leer je het wel hoor.quote:Op maandag 14 april 2014 17:13 schreef obsama het volgende:
Godverdomme, Wiskundige inductie, kan me niet voorstellen dat mensen dit voor hun plezier doen
Oh, jij hebt dus liever dat de ruimtes in je longen, hart, blaas, etc. niet vormen?quote:Op maandag 14 april 2014 21:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Voor het brein is het nogal essentiëel maar in het algemeen word ik niet vrolijk van apoptose.
Oké, er zijn meer goede functies van apoptose.quote:Op maandag 14 april 2014 21:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, jij hebt dus liever dat de ruimtes in je longen, hart, blaas, etc. niet vormen?En dat tumorcellen gewoon vrolijk verder mogen delen?
Klopt!quote:Op maandag 14 april 2014 21:38 schreef themole het volgende:
Zo, klaar met hardlopen toch altijd wel chill om je hoofd leeg te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet over één maand 7,2 km lopen op de batavierenrace. Sinds ik in Groningen ben gaan wonen ben ik gestopt met sporten...quote:Op maandag 14 april 2014 21:38 schreef themole het volgende:
Altijd fijn als je eenmaal een beetje uithoudingsvermogen hebt. Loop jij alleen recreatief of train jij consistent?quote:Op maandag 14 april 2014 21:38 schreef themole het volgende:
Niets voor mij, dat samen een individuële sport doen. Ik vind teamsporten wel leuk maar individuele sporten doe ik graag individueel, gaan voor een uiterste prestatie als je afhankelijk bent van wat je maten doen vind ik minder interessant en wat is het punt van meedoen als je niet gaat voor een optimale tijd?quote:Op maandag 14 april 2014 21:48 schreef Novermars het volgende:
[..]
Ik moet over één maand 7,2 km lopen op de batavierenrace. Sinds ik in Groningen ben gaan wonen ben ik gestopt met sporten...
Misschien kan ik me maar beter uitschrijven
Hardlopen doe ik redelijk recreatief, doe het eigenlijk vooral als ik geen tijd heb om te squashen.quote:Op maandag 14 april 2014 21:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Altijd fijn als je eenmaal een beetje uithoudingsvermogen hebt. Loop jij alleen recreatief of train jij consistent?
quote:Op maandag 14 april 2014 21:45 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Klopt!Dan zou je moeten wielrennen, naast het hardlopen. Je kan dat lekker lang doen zonder al te moe te worden en daarom ook veel calorieën verbranden. Als je ook nog zwemt dan train je de spieren van je bovenlichaam waardoor je nog gemakkelijker vet verbrandt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar eh, ik weet niet of dat dat een voldoende goed motief is om dat vol te houden.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Bata is wel baas. Heb ik ook ooit aan meegedaan, vooral doen al is het alleen maar voor het feest.quote:Op maandag 14 april 2014 21:48 schreef Novermars het volgende:
[..]
Ik moet over één maand 7,2 km lopen op de batavierenrace. Sinds ik in Groningen ben gaan wonen ben ik gestopt met sporten...
Misschien kan ik me maar beter uitschrijven
Op die manier. Squash jij wel competitief of alleen regelmatig met een vriend?quote:Op maandag 14 april 2014 21:54 schreef themole het volgende:
[..]
Hardlopen doe ik redelijk recreatief, doe het eigenlijk vooral als ik geen tijd heb om te squashen.
Ik wil dat mijn benen heel wat dunner worden, dus ik weet niet of ik wel zó intensief ga sporten.quote:Op maandag 14 april 2014 21:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dan zou je moeten wielrennen, naast het hardlopen. Je kan dat lekker lang doen zonder al te moe te worden en daarom ook veel calorieën verbranden. Als je ook nog zwemt dan train je de spieren van je bovenlichaam waardoor je nog gemakkelijker vet verbrandt.
Maar eh, ik weet niet of dat dat een voldoende goed motief is om dat vol te houden.
Ik ken in mijn studieplaats vooral buitenlanders via het sporten, daar zijn ze oververtegenwoordigd.quote:Op maandag 14 april 2014 21:52 schreef themole het volgende:
Ik zag net dit artikel voorbij schieten op facebook:
http://delta.tudelft.nl/artikel/gescheiden-werelden/2808
Zojuist realiseerde ik me pas hoe weinig ik contact heb met internationale studenten. Ik ben bevriend met enkele Vlamingen maar daar houdt het dan ook bij op. Misschien moet ik eens graan proberen wat meer internationaal te netwerken.
Hebben jullie een redelijk internationale vriendenkring?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |