Vroeger was dit misschien zo, nu niet meer hoor.quote:Op maandag 14 april 2014 19:11 schreef Novermars het volgende:
[..]
Het is wel schattig hoe naïef je bent.
quote:Op maandag 14 april 2014 19:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Kijk eens naar wat er links naast jouw naam staat.
Ik dacht alquote:Op maandag 14 april 2014 19:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ? Betekent onzijdig hoor, dus geen geslacht ingevoerd.
quote:Op maandag 14 april 2014 19:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Kijk eens naar wat er links naast jouw naam staat.
Ik vind het vooral knap hoe je daar vrouw uit kunt opmaken.quote:
Wat is het misverstand?quote:Op maandag 14 april 2014 19:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind het vooral knap hoe je daar vrouw uit kunt opmaken.
Oké, nu weet ik zeker dat jij een trol bent. Tijd dat wij met zijn allen jou negeren in deze draad, niet voederen helpt het beste.quote:
Trouwens, het is wel gewoon man. Kijk maar in je profielinstellingen.quote:Op maandag 14 april 2014 19:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ? Betekent onzijdig hoor, dus geen geslacht ingevoerd.
Nee, vrouw is vrouw, man is man, blauw is één van beide. Zou er niet meer van durven maken op het internet.quote:Op maandag 14 april 2014 19:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat is het misverstand?
Er is een plaatje voor een man en een plaatje voor een vrouw, de meeste mannen blijken het ook daadwerkelijk in te stellen op man, de meeste vrouwen op vrouw of onzijdig (vraag me niet waarom).
Nee, bij mij staat hij op man?quote:Op maandag 14 april 2014 19:21 schreef Novermars het volgende:
[..]
Trouwens, het is wel gewoon man. Kijk maar in je profielinstellingen.
Omdat hij het niet met je eens bent en daar ellenlang over kan discussiëren? Kan jij ook hè.quote:Op maandag 14 april 2014 19:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Oké, nu weet ik zeker dat jij een trol bent. Tijd dat wij met zijn allen jou negeren in deze draad, niet voederen helpt het beste.
Zoals ik zei, de meeste mensen die voor onzijdig kiezen blijken een vrouw te zijn, vraag me niet waarom maar dat is gebleken (als je hier een tijd meeloopt dan weet je dat aangezien het al tig keer de revue is gepasserd).quote:Op maandag 14 april 2014 19:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, vrouw is vrouw, man is man, blauw is één van beide. Zou er niet meer van durven maken op het internet.
Nee, omdat hij aan het stoken is. Iedereen mag het met mij oneens zijn. Die vraag van mij, die zeer legitiem was, rechtvaardigt niet deze kinderachtige reactie van hem.quote:Op maandag 14 april 2014 19:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat hij het niet met je eens bent en daar ellenlang over kan discussiëren? Kan jij ook hè.
Nou ja, middelbare school en zo. Een jaar geleden vond ik dat ook nog 'zwaar' en was mijn perceptie van het leven behoorlijk anders dan die van studenten en werkenden.quote:Op maandag 14 april 2014 19:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee, omdat hij aan het stoken is. Iedereen mag het met mij oneens zijn.
Geloof jij echt dat hij zo naïef is als dat hij zich voordoet?
Omdat ik moest lachen?quote:Op maandag 14 april 2014 19:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Oké, nu weet ik zeker dat jij een trol bent. Tijd dat wij met zijn allen jou negeren in deze draad, niet voederen helpt het beste.
Wie is er nu aan het stoken dan...quote:Op maandag 14 april 2014 19:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee, omdat hij aan het stoken is. Iedereen mag het met mij oneens zijn. Die vraag van mij, die zeer legitiem was, rechtvaardigt niet deze kinderachtige reactie van hem.
Geloof jij echt dat hij zo naïef is als dat hij zich voordoet?
Nog een keer op opslaan drukken dan.quote:Op maandag 14 april 2014 19:26 schreef Novermars het volgende:
[ afbeelding ]
Hij staat gewoon op man bij mij hoor.
Dan moet ik mijn wachtwoord eerst op zoeken, dat is me te veel moeitequote:Op maandag 14 april 2014 19:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nog een keer op opslaan drukken dan.
quote:Op maandag 14 april 2014 19:28 schreef Novermars het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn wachtwoord eerst op zoeken, dat is me te veel moeite
Ja, dat is mijn opleidingsdirecteur.quote:Op maandag 14 april 2014 19:44 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Had Honours college van Noteborn. Wel een baas.![]()
Ik neem aan dat je hem kent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |