SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 april 2014 16:45 schreef Pleun2011 het volgende:
en wat doet Mathijsen weer in de basis.. laat die vent toch lekker op de bank Ronald
quote:Op zondag 13 april 2014 16:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik mis Boetius.. aanvallend wordt het niks vandaag met Feyenoord.. en wat doet Mathijsen weer in de basis.. laat die vent toch lekker op de bank Ronald
okquote:
Denswil pist op alles dat ADO isquote:Op zondag 13 april 2014 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat zit Denswil stoer te doen danDebiel
Ik moest lachen.quote:Op zondag 13 april 2014 17:05 schreef Gruisman het volgende:
Reitsma dacht dat Wormgoor Beugelsdijk was, alleen maar omdat die kaal is en een incestkop heeft. Racistisch
Met twee vingers in de reetquote:Op zondag 13 april 2014 17:09 schreef alors het volgende:
Willems blesseert zichzelf, dat zijn vaak de naarste blessures
Gebeurt ook meestal bij degenen die niet kunnen voetballen.quote:Op zondag 13 april 2014 17:09 schreef alors het volgende:
Willems blesseert zichzelf, dat zijn vaak de naarste blessures
De beste van Ajax-kant.quote:Op zondag 13 april 2014 17:09 schreef Gruisman het volgende:
Bojan is na die overtreding ook weer helemaal niks
Slijmballenquote:Op zondag 13 april 2014 17:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
2 van de grote 3 met Loewietjegod
Koning Louis op zijn troonquote:Op zondag 13 april 2014 17:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Arjen wo bist du?!?!?!quote:Op zondag 13 april 2014 17:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Louis vertelt alles wat hij heeft bereikt en over zijn filosofie. Iets waar heel VBL de vingers bij aflikt.quote:Op zondag 13 april 2014 17:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Clasie aan het scouten natuurlijk. Speelt over een paar jaar bij een Europese topclubquote:Op zondag 13 april 2014 17:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Heeftie crack gerookt ofzoquote:Op zondag 13 april 2014 17:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Hij gaat huilend het veld af man, ik gun echt niemand blessuresquote:Op zondag 13 april 2014 17:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Gebeurt ook meestal bij degenen die niet kunnen voetballen.
quote:Op zondag 13 april 2014 17:11 schreef gniffie het volgende:
[..]
Clasie aan het scouten natuurlijk. Speelt over een paar jaar bij een Europese topclub
GGMM sponsort hen anders graag.quote:Op zondag 13 april 2014 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Reitsma en Ron de Rijk, Fox heeft duidelijk een hekel aan zijn abonnee's.
Sinds de blessure van Schaars winnen ze niks meer. Zie het verbandquote:Op zondag 13 april 2014 17:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
De tering, dit PSV.![]()
Net nu ze moeten winnen.
Is al 3 weken zo.quote:Op zondag 13 april 2014 17:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
De tering, dit PSV.![]()
Net nu ze moeten winnen.
quote:
PSV gaat ook verliezen, lijkt me duidelijk. Dit Feyenoord is niet te stoppen.quote:Op zondag 13 april 2014 17:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
De tering, dit PSV.![]()
Net nu ze moeten winnen.
quote:
Die Maher... Heeft echt niets meer laten zien bij PSV.quote:Op zondag 13 april 2014 17:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is al 3 weken zo.
Nja eigenlijk 7 maanden.
ggmm kijkt met zijn broer naar Ajax.quote:Op zondag 13 april 2014 17:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Denk dat wij allemaal GGMM missen.
quote:
Het kan altijd ergerquote:
Vorige week zei hij nog dat zijn vader kwam kijken bij hem.quote:Op zondag 13 april 2014 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ggmm kijkt met zijn broer naar Ajax.
Leuke incest party.quote:Op zondag 13 april 2014 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vorige week zei hij nog dat zijn vader kwam kijken bij hem.
Hahaquote:
quote:Op zondag 13 april 2014 17:17 schreef Hetbanaantje het volgende:
JEZUS wat een geluk van PSV weer. :|
Hoi koning Knut. Gefeliciteerd met het wielrennen, Utrecht en de huidige tussenstanden.quote:Op zondag 13 april 2014 17:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WAT EEN SFEER IN EEN KOLKEND PHILIPS STADION
Sfeer is in het Japans "sfeel" toch?quote:Op zondag 13 april 2014 17:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WAT EEN SFEER IN EEN KOLKEND PHILIPS STADION
Terpstragodquote:Op zondag 13 april 2014 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi koning Knut. Gefeliciteerd met het wielrennen, Utrecht en de huidige tussenstanden.
Maar je weet toch!quote:Op zondag 13 april 2014 17:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit PSV is zo slecht dat Feyenoord alleen van zichzelf kan verliezen.. met zulke kansenmissende josti's als Pelle is dat ook zomaar mogelijk
gelijk een josti jaquote:Op zondag 13 april 2014 17:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit PSV is zo slecht dat Feyenoord alleen van zichzelf kan verliezen.. met zulke kansenmissende josti's als Pelle is dat ook zomaar mogelijk
Pelle is van hetzelfde niveau als Bjorn Vleminx.quote:Op zondag 13 april 2014 17:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
gelijk een josti ja22 goals
Komt echt wel goed na de rust. PSV is dramatisch
Ja normaal gesproken is hij geen josti.. maar als je zo'n kans mist dan noem ik je zo. Dat Feyenoord beter is zegt me weinig, we hebben al te vaak door dom gekut punten verspeeldquote:Op zondag 13 april 2014 17:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
gelijk een josti ja22 goals
Komt echt wel goed na de rust. PSV is dramatisch
Is that you Johan Derksen?quote:Op zondag 13 april 2014 17:20 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Pelle is van hetzelfde niveau als Bjorn Vleminx.
same herequote:Op zondag 13 april 2014 17:20 schreef TAV74 het volgende:
Fox site uit de lucht? Ik kom er niet meer op iig
Sprak hij. Thuis. Op zijn computer. Held.quote:Op zondag 13 april 2014 17:21 schreef Vasion het volgende:
Bal van Lex, Pelle en de goal sta je 0-3 voor en speel je voor een leeg stadion, op het uitvak na.
Klopt, maar toen kregen we niet zulke kansenquote:Op zondag 13 april 2014 17:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja normaal gesproken is hij geen josti.. maar als je zo'n kans mist dan noem ik je zo. Dat Feyenoord beter is zegt me weinig, we hebben al te vaak door dom gekut punten verspeeld
Waar had hij dan precies de pot moeten kijken? Of moet je perse in het stadion van PSV zitten om gelijk te hebben?quote:Op zondag 13 april 2014 17:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sprak hij. Thuis. Op zijn computer. Held.
Ohja.... om het niveau van dit soort lui kwam ik nooit in dit subforum.quote:Op zondag 13 april 2014 17:22 schreef Cavaliers het volgende:
Jan Joost verdient echt een mes in z'n rug.
Ik ga zijn auto gebruiken voor een ramkraak in de plaatselijke supermarkt.quote:Op zondag 13 april 2014 17:22 schreef Cavaliers het volgende:
Jan Joost verdient echt een mes in z'n rug.
Daarom Ajax - Den Haag, Ajax weet het niet meer. Ballen gaan zelfs in het eigen doel uit blinde paniek.quote:Op zondag 13 april 2014 17:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gedrocht van een wedstrijd zeg
Al had het al beslist voor Feyenoord moeten zijn.
Haten op Janquote:Op zondag 13 april 2014 17:22 schreef Gruisman het volgende:
Jan : Ja uh hij slaat hem gewoon van hem af en loopt door.
ijzersterke analyse wederom
We zullen je bijdrages heel erg missen.quote:Op zondag 13 april 2014 17:23 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ohja.... om het niveau van dit soort lui kwam ik nooit in dit subforum.
Doei.
Paniek? Gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 13 april 2014 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom Ajax - Den Haag, Ajax weet het niet meer. Ballen gaan zelfs in het eigen doel uit blinde paniek.
quote:Op zondag 13 april 2014 17:22 schreef Gruisman het volgende:
Jan : Ja uh hij slaat hem gewoon van hem af en loopt door.
ijzersterke analyse wederom
Beetje tof doen op mensen die wel in het stadion zitten vanachter een pc komt gewoon niet lekker over. Ik weet niet wat 't is.quote:Op zondag 13 april 2014 17:23 schreef Cara het volgende:
[..]
Waar had hij dan precies de pot moeten kijken? Of moet je perse in het stadion van PSV zitten om gelijk te hebben?
Ja ik kom normaal gesproken ook liever in het showbizz forumquote:Op zondag 13 april 2014 17:23 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ohja.... om het niveau van dit soort lui kwam ik nooit in dit subforum.
Doei.
Oké.quote:Op zondag 13 april 2014 17:25 schreef MouzurX het volgende:
Op Nu.nl:
Ado den haag maakt 1-1 tegen Ajax.
Hoezo? Denswil maakt 1-1
Hahaha, leuk man!quote:Op zondag 13 april 2014 17:25 schreef MouzurX het volgende:
Op Nu.nl:
Ado den haag maakt 1-1 tegen Ajax.
Hoezo? Denswil maakt 1-1
Het is gewoon ff fijn om op PSV te kunnen haten, de laatste keer dat we daar fatsoenlijk hebben gespeeld was 2001. Deze gewoon ff incasserenquote:Op zondag 13 april 2014 17:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Beetje tof doen op mensen die wel in het stadion zitten vanachter een pc komt gewoon niet lekker over. Ik weet niet wat 't is.
quote:
Feyenoord heeft gefaald.quote:Op zondag 13 april 2014 17:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Hoe kan dit Ajax zo'n grote voorsprong hebben op de nummer 2 trouwens.. ik zie ze vaak alleen maar een beetje klooien. Snap het niet
quote:Op zondag 13 april 2014 17:27 schreef DeLachendeVierde het volgende:
fissa met peter beense in de arena
Vooral 1e seizoenshelft.. 2e seizoenshelft hebben we de meeste punten geloof ik (als we van lampen winnen zeker)quote:
Ik vind het niet erg.quote:Op zondag 13 april 2014 17:26 schreef Cara het volgende:
[..]
Het is gewoon ff fijn om op PSV te kunnen haten, de laatste keer dat we daar fatsoenlijk hebben gespeeld was 2001. Deze gewoon ff incasseren
1. Ajax - 32quote:Op zondag 13 april 2014 17:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vooral 1e seizoenshelft.. 2e seizoenshelft hebben we de meeste punten geloof ik (als we van lampen winnen zeker)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |