abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138821509
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik dan O+ hier O+
  zondag 13 april 2014 @ 12:29:57 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_138821649
*O* TT zonder calorieën :9
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_138822040
Ik heb gister een leuk ding besteld! Een Polar hartslagmeter die ook bij houdt hoeveel calorieën je hebt verbrand enzo. Lijkt mij heel motiverend voor mezelf :) en vind t handig tijdens t hardlopen enzo. Hij heeft alleen geen gps, maar dat heeft mn mobiel wel en die neem ik toch mee tijdens het hardlopen (voor muziek).
Ben erg benieuwd! Misschien ook een leuke tip voor iemand anders hier :) hij is nu in de aanbieding bij Wehkamp. Polar RS300X.
Ik zit op mobiel en krijg alleen mobiele site.. anders had ik ff link geplaatst.
  zondag 13 april 2014 @ 12:44:42 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138822070
Leuk spul idd! :Y Ik heb een hardloophorloge met hartslagmeter en ik probeer nu sinds kort expres op zo laag mogelijke hartslag te lopen. Is nog best lastig. :Y
pi_138822136
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 12:44 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk spul idd! :Y Ik heb een hardloophorloge met hartslagmeter en ik probeer nu sinds kort expres op zo laag mogelijke hartslag te lopen. Is nog best lastig. :Y
Ja dat lijkt mij een leuke uitdaging! Erg handig (en belangrijk) om te weten wat je hartslag is tijdens het sporten.
pi_138823198
Vandaag is een rust dag voor mij. Druk bezig met conditie opbouwen dus 6 dagen per week naar de sportschool (gemiddeld een uurtje dus ik doe wel 'rustig' aan).

Wel wou ik met de hond gaan wandelen dus de auto gepakt om rond een zwemplas te wandelen. We waren ongeveer op de helft en toen piepte ze het ineens uit, helemaal mank lopen dus snel de auto opgehaald zodat ze niet meer hoefde te lopen. En we waren thuis en alles was weer goed. 'T was ook geen stekel ofzo want daar had ik nog goed voor gekeken. Heel vreemd en zielig ;(

Straks even naar een terrasje want er is hier een hardloop evenement in de stad dus dat is altijd wel gezellig dan. :)
  zondag 13 april 2014 @ 13:32:59 #7
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138823518
Voor de potentiële liefhebbers, heb ik heel erg veel foto's van maar liefst 86 kledingstukken die weg mogen. De galacollectie heb ik dan nog uitgezocht, maar dit was voor vandaag wel even genoeg.

Dus... als je wil uitzoeken, roep dan even via DM, dan stuur ik je de link naar het facebook-album.

Als iemand me wil uitleggen hoe ik een heel album kan delen met niet-vriendjes tenminste... :(

[ Bericht 24% gewijzigd door Tink89 op 13-04-2014 13:55:12 ]
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_138826537
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 13:32 schreef Tink89 het volgende:
Voor de potentiële liefhebbers, heb ik heel erg veel foto's van maar liefst 86 kledingstukken die weg mogen. De galacollectie heb ik dan nog uitgezocht, maar dit was voor vandaag wel even genoeg.

Dus... als je wil uitzoeken, roep dan even via DM, dan stuur ik je de link naar het facebook-album.

Als iemand me wil uitleggen hoe ik een heel album kan delen met niet-vriendjes tenminste... :(
Ik heb wel interesse en als het goed is werkt gewoon de (adres)link?
pi_138828138
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 13:25 schreef Patoshik het volgende:
Straks even naar een terrasje want er is hier een hardloop evenement in de stad dus dat is altijd wel gezellig dan.
Riep jij mijn naam toen ik langs fietste? :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_138828162
Je woont zo ver weg, Tink :{ (of ik woon ver weeg, één van de twee in ieder geval!)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_138828443
Wat goed van die 46 minuten, BE! *O*

En wat sneu voor je hond, Pathoshik. -O- Misschien had ze kramp of zo?
pi_138828478
Ik kende een hond die dat deed als hij geen zin meer had verder te wandelen, dan ging hij mank lopen en janken. Maar er was nooit wat te zien en zelfs de dierenarts zei dat er echt niets met pootje, nagels etc was.
pi_138828504
Dat kan natuurlijk ook. Ik heb, wat betreft wispelturigheid onder dieren, eigenlijk alleen ervaring met katten. :)
  zondag 13 april 2014 @ 16:58:15 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138831479
Zo, ik ben nog even gaan fietsen met halverwege nog een flink stuk wandelen om aan mijn 15,000 stappen van vandaag te komen.

Lijstje ziet er nu zo uit:

O: Kwark m bessen en granola
S: 6,5km hardlopen
T: 1 eierkoek
L: Dubbele boterham m kaas en gebakken ei en een mueslibol
T: Eierkoek
T: IJsje
T: 2 sneetjes roggebrood m kaas
T: 8 zure ballen
S: 10km fietsen + 2,5km wandelen
T: bakje vla
D: witlof met ham en kaas uit de oven, paar krieltjes

Heeeel veel T's dus. :+ Daarom dus ook nog maar even dat stuk fietsen en wandelen erbij.
Vlgs de fitbit heb ik iets van 13km afgelegd vandaag, incl dus het hardlopen en het wandelen. 10km fietsen erbij en het zit wel goed met de kcal uit vandaag iig. :Y
pi_138831506
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 13:32 schreef Tink89 het volgende:

Groep aanmaken?
pi_138831642
Oh, ik heb toevallig laatst nog erg veel weggedaan. :@

Al draag ik nooit erg dure kleding, dus meestal is het na een periode ook wel een beetje "op".
  zondag 13 april 2014 @ 17:05:44 #17
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138831845
quote:
7s.gif Op zondag 13 april 2014 16:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Groep aanmaken?
Moet ik dan fb-vrienden zijn met de andere groepsleden?
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_138831951
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 17:05 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Moet ik dan fb-vrienden zijn met de andere groepsleden?
Volgens mij niet, ik zit ook bij grote groepen waarvan de ik groep-eigenaar niet in mijn vrienden heb. Dan moet je als lid alleen toestemming vragen om toegelaten te worden.
pi_138832611
quote:
14s.gif Op zondag 13 april 2014 17:01 schreef Myraela het volgende:
Oh, ik heb toevallig laatst nog erg veel weggedaan. :@

Al draag ik nooit erg dure kleding, dus meestal is het na een periode ook wel een beetje "op".
Dat heb ik ook een beetje. Laatst had ik een kledingruilfeestje en ik heb best een hoop wat ik niet meer draag, maar toen ik het bij elkaar ging zoeken bleek het grotendeels nogal verwassen en versleten te zijn.

Ik wacht even tot ik 75 kg weeg tot ik weer nieuw spul ga shoppen. Lijkt me een mooie mijlpaal. En ik moet even sparen. En de jurk van Topvintage die ik te gek vind is momenteel uitverkocht in mijn maat. (In een maat kleiner ook trouwens, dus ik hoop dat ze hem weer in het assortiment nemen.)
  zondag 13 april 2014 @ 18:27:23 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138835344
Ik tegen F dat ik trek heb in iets lekkers, we noemen pizza's, ik ga ondertussen eten voor de kinderen maken (sperziebonen, knakworstjes en krieltjes). Dat is klaar en ik rol vervolgens de witlof in de ham en verwarm de oven voor. Zegt F: :o En die pizza's dan?
Eh ja... Maar de witlof was al gekookt en weggooien is ook zo zonde enzo.

En dus gewoon volautomatisch gezond avondeten ipv luie pizza! :D
pi_138836399
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 18:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik tegen F dat ik trek heb in iets lekkers, we noemen pizza's, ik ga ondertussen eten voor de kinderen maken (sperziebonen, knakworstjes en krieltjes). Dat is klaar en ik rol vervolgens de witlof in de ham en verwarm de oven voor. Zegt F: :o En die pizza's dan?
Eh ja... Maar de witlof was al gekookt en weggooien is ook zo zonde enzo.

En dus gewoon volautomatisch gezond avondeten ipv luie pizza! :D
Netjes! :D

Ik keek gisteren een aflevering van "From Russia with love" en daar had een belg echt een berg met patat op tafel liggen. Toen zei ik dat ik vandaag wel patatjes zou bakken. Maar toch niet gedaan, want ik wist dat mijn zelfbeheersing het nog niet aan zou kunnen. :') En ben nog niet helemaal lekker, dus zou er niet eens echt van genieten.

Vriendje eet nu een beetje witlof schotel en ik heb vanmiddag pasta op, maar krijg nu niets meer weg.
  zondag 13 april 2014 @ 19:44:46 #22
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138838531
Zo, groep aangemaakt.

Zoek de groep Dieetclub op facebook. Daar staan alle foto's in!

Edit: Bijna dan... 86 foto's duurt even :P

[ Bericht 41% gewijzigd door Tink89 op 13-04-2014 20:10:31 ]
pi_138839912
Na 2 weken bijna alles te hebben gegeten waar ik zin in had toch weer wat extra apps geinstalleerd op mijn telefoon en begonnen met meer bewegen. Ik was zo gedemotiveerd, omdat ik ben bezig met een onderzoek naar mijn allergieen en moest dingen eten waarvan ik verwachtte dat ik een reactie kreeg. Stoelgang van slag, elke dag opgezwollen/opgezet, in de avonden nog erger. In spoiler 2 fototjes die het wel aardig weergeven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B: Groentensoep met wrap/kipfilet/lepeltje creme fresh
S: 9 km fietsen
T1: Ontbijtkoek met laagje boter
S2: 7 km fietsen
T2: Banaan
T3: wrap met kaas/creme fresh
D: Sperzieboontjes, rijst en 2 eitjes
T: Peer

Ik heb voor de komende dagen in elk geval groente & fruit genoeg in huis. Hopelijk lukt het om dan niet meer de frituurpan aan te zetten :)
  zondag 13 april 2014 @ 20:18:21 #24
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138840217
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 20:12 schreef Puala het volgende:
Na 2 weken bijna alles te hebben gegeten waar ik zin in had toch weer wat extra apps geinstalleerd op mijn telefoon en begonnen met meer bewegen. Ik was zo gedemotiveerd, omdat ik ben bezig met een onderzoek naar mijn allergieen en moest dingen eten waarvan ik verwachtte dat ik een reactie kreeg. Stoelgang van slag, elke dag opgezwollen/opgezet, in de avonden nog erger. In spoiler 2 fototjes die het wel aardig weergeven.

SPOILER

Ik heb voor de komende dagen in elk geval groente & fruit genoeg in huis. Hopelijk lukt het om dan niet meer de frituurpan aan te zetten :)
Jeetje, da's een fikse reactie. Weet je inmiddels al waar je zo overgevoelig voor bent?
  zondag 13 april 2014 @ 20:19:44 #25
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138840283
quote:
14s.gif Op zondag 13 april 2014 17:07 schreef Myraela het volgende:

[..]

Volgens mij niet, ik zit ook bij grote groepen waarvan de ik groep-eigenaar niet in mijn vrienden heb. Dan moet je als lid alleen toestemming vragen om toegelaten te worden.
Txs voor de tip, het werkt inderdaad :D
pi_138840310
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 20:18 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Jeetje, da's een fikse reactie. Weet je inmiddels al waar je zo overgevoelig voor bent?
Er is bloed geprikt in de hoop dat daar wat in te zien is. Die uitslag zou ik in theorie vrijdag kunnen krijgen, maar dan is het goede vrijdag. Ik zal maandag eens bellen wanneer het gesprek dan plaats kan vinden. Maar ik verwacht niet dat er uit het bloedonderzoek wat komt. Het vermoeden is gluten, tarwe of gist.
pi_138840685
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 15:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Riep jij mijn naam toen ik langs fietste? :P
Ghehe nee. Ik heb je niet gezien vandaag. :P
pi_138840778
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 20:12 schreef Puala het volgende:

SPOILER

Oh wouw, dat is echt heftig. Echt nooit geweten dat dat zo extreem kon zijn. Nu neem ik "opgezwollen" toch wat serieuzer voortaan. :o

Na hoe lang trekt zo'n reactie weer weg?

Hopelijk krijg je snel wat duidelijkheid.
pi_138840990
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 15:47 schreef Ruby88 het volgende:
Wat goed van die 46 minuten, BE! *O*

En wat sneu voor je hond, Pathoshik. -O- Misschien had ze kramp of zo?
Ja echt sneu. Je zag ook gewoon in d'r ogen dat ze echt pijn had en later thuis was alles gewoon weer normaal en keek ze weer vrolijk.

En misschien was het inderdaad wel kramp maar ze zakte ook echt door d'r voorpoot heen en kon er niet op liggen enzo. Heel vreemd.. Maar nu is alles gelukkig weer goed!
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 15:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik kende een hond die dat deed als hij geen zin meer had verder te wandelen, dan ging hij mank lopen en janken. Maar er was nooit wat te zien en zelfs de dierenarts zei dat er echt niets met pootje, nagels etc was.
Haha dat doet onze andere (kleine) hond ook. Maar die is echt lui en wil nooit wandelen. Maar deze vind het juist leuk en ze moet wat beweging hebben want haar speelmaatjes zijn allebei snel achter elkaar dood gegaan waarmee ze altijd veeeel rende. En je kan ook wel merken dat ze wat dikker word daardoor. Dus nu moet ze wat meer bewegen. Want we hoeven ze thuis niet uit te laten want ze weten dat ze het in de sloot moeten doen. :P
pi_138841063
quote:
14s.gif Op zondag 13 april 2014 20:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh wouw, dat is echt heftig. Echt nooit geweten dat dat zo extreem kon zijn. Nu neem ik "opgezwollen" toch wat serieuzer voortaan. :o

Na hoe lang trekt zo'n reactie weer weg?

Hopelijk krijg je snel wat duidelijkheid.
Na +- 2 uur word het al minder, maar het blijft dikker dan normaal voor een dag of 3-4. En op het moment dat mijn darmen actief bezig zijn zwel ik weer verder op. Dus het wisselt de dagen er na de hele tijd.
pi_138841285
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 19:44 schreef Tink89 het volgende:
Zo, groep aangemaakt.

Zoek de groep Dieetclub op facebook. Daar staan alle foto's in!

Edit: Bijna dan... 86 foto's duurt even :P
Ik kan alleen een oude groep vinden. :@
  zondag 13 april 2014 @ 20:39:46 #32
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138841555
quote:
14s.gif Op zondag 13 april 2014 20:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik kan alleen een oude groep vinden. :@
Jij hebt je niet net aangemeld dan?

DM even als je je aanmeldt. Ik ken natuurlijk niet iedereen...
pi_138841775
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 20:39 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Jawel, dat was ik. Ik kreeg een linkje van Puala, dat lukt wel. :D
pi_138843010
Iemand linkje voor mij?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_138845496
En mij? :)
My salvation lies in your love..
pi_138845769
Beide een DM ;)
pi_138845959
Ik ook graag
  zondag 13 april 2014 @ 22:02:36 #38
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138847516
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 20:39 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Mag ik ook een linkje? :)

Hier onwijs druk weekend gehad en niet heel goed gegeten, ook niet heel slecht.
Beweging heeft wel het nulpunt bereikt dit weekend dankzij school :')

Maar morgen haal ik een Pennyboard op en dan beweeg ik ook weer wat meer naast de sportschool *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door IShotTheMaid. op 13-04-2014 22:12:40 ]
Sen ve ben - Aşkımız ömür boyu sürecek
pi_138847521
Ik wil ook wel een linkje! :)
pi_138851439
Pfff, Puala! En dan klaag ik nog wel eens over mijn buik...
Hopelijk ben je er snel achter wat er dwars zit en kun je er iets mee.

Hier mijn lijstje voor morgen alvast (als stok achter de deur :)).

O: Magere yoghurt met notenmuesli
T: Appel
L: 2 volkoren boterhammen met kaas; linzen-avocado-salade
T: Wortels (en misschien wat hummus)
D: Pittige tomatensoep en gevulde paprika (met gehakt, ui, restje avocado, de andere helft van de paprika)
T: Blokje pure chocola bij de thee
pi_138851919
Mag ik ook een linkje? O+
Mokkel met stuntstok
  zondag 13 april 2014 @ 23:12:54 #42
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_138852037
Ik kan de groep ook niet vinden :(
Prrrrr
pi_138852593
Wat is dat voor een groep? Enkel voor kleding of?
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 14 april 2014 @ 07:22:43 #44
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138856779
Vlgs mij alleen voor de kleding idd toch?
  maandag 14 april 2014 @ 07:57:24 #45
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138857001
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 21:39 schreef Puala het volgende:
Beide een DM ;)
Txs voor de hulp :) Ik maak je even admin!

Roepen jullie wel even hoe jullie heten? heb een R....., I.... en een K.. in de wachtrij staan.

Het is nu met name even de handigste manier om de 86 foto's van kleding die ik op m'n facebook had staan met jullie te delen. Er zijn al best wat dingen weg. Truitjes, broeken, een jurkje, een fleecevest, bolero. Nog maar 80 items over ofzo :P

[ Bericht 13% gewijzigd door Tink89 op 14-04-2014 08:04:53 ]
pi_138857136
Vanochtend m'n officiële weegmomentje: -17.7kg. Bij 18.1kg duik ik onder het volgende tiental op de weegschaal :9 Hopelijk eind deze week :Y
  maandag 14 april 2014 @ 08:22:17 #47
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138857215
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 08:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
Vanochtend m'n officiële weegmomentje: -17.7kg. Bij 18.1kg duik ik onder het volgende tiental op de weegschaal :9 Hopelijk eind deze week :Y
Goed bezig! *O*

Ik had vorige week +1 tov m'n atl. Blijf nu wel erg lang hangen. Heb voor de trouwerij van mijn broer in oktober een prachtige jurk gekocht die echt nog wel vraagt dat er nog wat kilo's af gaan. Goede motivatie :s)
pi_138857354
Ik zou ook wel een linkje willen. (Mijn voorletter is J.)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  maandag 14 april 2014 @ 09:06:08 #49
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138857735
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 08:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
*O*

Goed man!
pi_138857804
Ha, afgelopen week toch weer een kilo kwijt, terwijl ik maar 2 keer gesport heb... week ervoor 3 keer, en toen niks afgevallen. Afgelopen week verder niet echt mee bezig geweest.. gewoon normaal eten en wat sporten. *O*

Eind mei een bruiloft.. hopelijk voor die tijd nog een kilo of 3,5 kwijt.. :)
pi_138857828
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 07:57 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Txs voor de hulp :) Ik maak je even admin!

Roepen jullie wel even hoe jullie heten? heb een R....., I.... en een K.. in de wachtrij staan.

Het is nu met name even de handigste manier om de 86 foto's van kleding die ik op m'n facebook had staan met jullie te delen. Er zijn al best wat dingen weg. Truitjes, broeken, een jurkje, een fleecevest, bolero. Nog maar 80 items over ofzo :P
Die met de R is het-is-mij, de andere 2 durf ik wel te gokken wie dat zijn maar weet ik niet zeker ;)
pi_138857843
Na 3 weken stil te hebben gehangen was er gister weer iets af. En guess what? Vanmorgen stond dat getal weer in beeld :D :')
pi_138857962
Kut zeg Puala. Frustrerend lijkt me dat.
Maar je hebt beweging gezien, dus hopelijk is dit gewoon een schommeling en ga je hierna weer naar beneden.

Wie deelde ook alweer die linzensoep laatst. Die wil ik vandaag maken :)

Ik ging de afgelopen weken qua gewicht omhoog en gisteren kwam ik boven de gevreesde 90 kilo. Nu zit ik er gelukkig alweer onder, maar het heeft me wel laten schrikken en de knop gaat weer om!
pi_138858054
Ik heb de hele nacht als een malle liggen hoesten. :') Weet iemand daar toevallig een wondermiddel voor? Mijn amandelen zijn ontstoken, dus hoesten doet pijn.

Ik neem nu een Strepsil om mijn keel te verzachten en dan een Rennie omdat ik maagzuur krijg van de Strepsil en na de Rennie werkt de Strepsil weer niet helemaal meer. :')
pi_138858075
nvm...

Iets van DAMPO hoestsiroep?

[ Bericht 72% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2014 09:33:39 ]
pi_138858077
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 09:31 schreef Myraela het volgende:
Ik heb de hele nacht als een malle liggen hoesten. :') Weet iemand daar toevallig een wondermiddel voor? Mijn amandelen zijn ontstoken, dus hoesten doet pijn.

Ik neem nu een Strepsil om mijn keel te verzachten en dan een Rennie omdat ik maagzuur krijg van de Strepsil en na de Rennie werkt de Strepsil weer niet helemaal meer. :')
Hoe heet dat spul ook alweer in het oranje paarse doosje? Die werkt bij mij erg goed :-)
pi_138858101
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 09:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hoe heet dat spul ook alweer in het oranje paarse doosje? Die werkt bij mij erg goed :-)
Trachitol
pi_138858133
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 09:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Die heb ik inderdaad midden in de nacht uit de kast gehaald, werken beter dan Strepsils en zijn niet zo smerig zuur/zoet dat ik er maagpijn van krijg. Dus die waren inderdaad een verbetering. O+
pi_138858311
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 09:33 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Trachitol
Ja die ja haha

quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 09:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die heb ik inderdaad midden in de nacht uit de kast gehaald, werken beter dan Strepsils en zijn niet zo smerig zuur/zoet dat ik er maagpijn van krijg. Dus die waren inderdaad een verbetering. O+
Ik heb sowieso nooit echt het idee dat Strepsils werken ofzo. Jij wel?
pi_138858445
Niet het idee dat het er van geneest, maar mijn keel voelt wel even fijner. Net als na een kopje thee met honing. O+
pi_138858481
Oke dat is dan wel fijn :)
  maandag 14 april 2014 @ 09:58:58 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138858619
Het schijnt dat Strepsils wel een antibacteriele werking hebben itt Trachitol. En dat je dus beter strepsils zou kunnen gebruiken. Maar ik vind ze zooo smerig. :Y
  maandag 14 april 2014 @ 10:06:01 #63
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138858801
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 09:58 schreef Brighteyes het volgende:
Het schijnt dat Strepsils wel een antibacteriele werking hebben itt Trachitol. En dat je dus beter strepsils zou kunnen gebruiken. Maar ik vind ze zooo smerig. :Y
Ze zijn gewoon te vies voor woorden. Trachitol bevat een pijnstiller. Nadeel daarvan vind ik dat ik dan vaak weer te weinig rekening houd met de pijn, omdat ik hem niet meer voel.
pi_138858978
Tink mag ik ook een linkje?
pi_138859626
De weegschaal twijfelde vanmorgen even, hopelijk later deze week echt weer een halve kilo er af *O*
pi_138860354
Strepsils sinaasappel vind ik best lekker. :@

Vanavond eerste les in de sportschool! Ik heb er zin in.
Ik ben van plan om daarna naar huis te gaan hardlopen. 4.2km, les 13 van Evy en dan het laatste stukje wandelen.
Sinds donderdag niet meer gesport omdat ik in de trein van de trap gevallen was en een zeer been had.
  maandag 14 april 2014 @ 11:03:42 #67
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138860359
Er zit weer beweging in. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_138861728
Eten + niet sporten = niet afvallen
Eten + wel sporten = niet afvallen

Heel vreemd. :P Terwijl ik gewoon hetzelfde eet als normaal (gemiddeld dan, ontbijt/lunch is altijd hetzelfde).

Ik wil naar die 81 toe..
  maandag 14 april 2014 @ 12:04:13 #69
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138861948
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:56 schreef Patoshik het volgende:

Heel vreemd. :P Terwijl ik gewoon hetzelfde eet als normaal (gemiddeld dan, ontbijt/lunch is altijd hetzelfde).

Ik wil naar die 81 toe..
Zo herkenbaar, er zat vanmorgen na een maand of twee eindelijk weer eens beweging in. :') (Wel weer prettig dat er helemaal geen beweging in zat, dus ook niet naar boven. :+)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_138862046
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Zo herkenbaar, er zat vanmorgen na een maand of twee eindelijk weer eens beweging in. :') (Wel weer prettig dat er helemaal geen beweging in zat, dus ook niet naar boven. :+)
Dat is dan inderdaad het enige voordeel. Maar ik sta nu echt al 4 weken op 82,4. Heel stom en frustrerend. :P Maar ik doe wel gewoon normaal en hopen dat het in een keer naar beneden knalt. :D
  maandag 14 april 2014 @ 12:15:20 #71
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138862264
Hallo :W

Ik heb de afgelopen week zo ontzettend slecht gegeten, dat ik het niet heb durven invoeren in mijn appje :@ Maar man en ik hebben afgesproken om per vandaag weer normaal te gaan doen allebei, dus hopelijk gaat het vanaf nu weer beter. Zondag gaan we bakplaten met schoonfamilie voor Pasen, dus dat wordt mijn zondigdag deze week. De rest van de tijd moet ik me gewoon inhouden.

Lijstje voor vandaag:

O: 2 volkoren crackers; 1 slankie smeerkaas, 1 linera smeerpate
L: Chinese tomatensoep van Unox (400 mL)
T: ? iets van fruit denk ik
D: maaltijdsalade met sla/tomaat/spekblokjes/champignons/mais/ei en getoast brood
B: weinig, alleen ff boodschappen doen :@
pi_138863744
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:56 schreef Patoshik het volgende:

Ik wil naar die 81 toe..
cm's meten :) Kan zijn dat er wel verandering is, maar dat de weegschaal het niet laat zien.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_138863827
Lijstje gister werd iets anders:

Lijstje voor vandaag:
O: 4 rijstewafels: pindakaas, cervelaat, pure hagelslag
B: kettlebell swings thuis
L: rijst, broccoli, stukje vis
T: 2 eiwitmuffins
T: smoothie met lijnzaad & framboos en eiwitpoeder
D: ?
T:Bak kwark

het werd:
T: toastjes met brie/sellery salade/filet americain.
D: gebakken aardappeltjes, pindasaus, garnalenspiesjes, worstjes, mini hamburgers van de bbq.
1 el koffie ijs

On the bright side: Ik heb geen wijn gehad *D

Lijstje voor vandaag:

T: 3 eiwitmuffins
L: tomatensalade met huttenkase, ham en komkommer
T: havermoutshake
T: snickers
S: fitness
D: gewokte rijst, courgette en garnalen
T: bak kwark met pindakaas
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_138864093
Kwark met pindakaas? :D
pi_138864320
O: 2 brood met kalkoekfilet, 2 mandarijnen
T: 2 brood met kipfilet, 1 banaan, 1 mandarijn.
L: 250 gr kwark met rode bessen en wat verse ananas, bakje sla
T: 1 appel, 1 mandarijn
D: Kip kerrie

S: vanochtend 3 uur gewerkt, vanavond 2,5 uur werken, net 1,5 uur gesport..
pi_138864373
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 13:19 schreef Myraela het volgende:
Kwark met pindakaas? :D
Ja, ik heb vage eetcombo's :+ Maar ik vind het echt lekker. Hapje pindakaas, hapje kwark.

Mijn lief dacht een keer behulpzaam te zijn door de pindakaas stuk te roeren in de kwark, dat was dus niet lekker :') Ik over de pis en hij dacht dat ie lief was :D :P
/fwp
  maandag 14 april 2014 @ 14:26:46 #77
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138866289
Ik heb vanavond worteltjes met hummus :Y) Lekker verantwoord snacken.

O: 200 ml lv yoghurt, handje notencruesli. 3 volkoren met aardbeien, 2 tl suiker.
T: Crackertjes, sesamvariant dit keer.
L: 4 volkoren. 2 cervelaat, 2 lv smeerkaas.
T: Appel.
T: 1/3 komkommer.
D: Heb een lijstje voor de hele week gemaakt. Heb stiekem wel zin in soep met een broodje of nasi met kroepoek en een gebakken eitje.
T: Worteltjes, hummus, paprikapoeder.
pi_138868250
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:26 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ja, ik heb vage eetcombo's :+ Maar ik vind het echt lekker. Hapje pindakaas, hapje kwark.

Mijn lief dacht een keer behulpzaam te zijn door de pindakaas stuk te roeren in de kwark, dat was dus niet lekker :') Ik over de pis en hij dacht dat ie lief was :D :P
/fwp
Apart. :D

Ik ben mijn weekplanning aan het maken, maar ben echt inspiratieloos. :')
Vegan turkse pizza, lasagne met spinazie, nasi en een keer gewoon groenten wokken.

Ik wil er eigenlijk nog een avond een lekkere soep en een keer een salade bij hebben. En dan nog een keer iets van aardappels uit de oven met groenten denk ik.

Misschien moet ik maar gewoon elke week hetzelfde gaan eten, dan hoef ik er niet meer over na te denken. ;(
  maandag 14 april 2014 @ 15:30:27 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138868532
Wij eten vanavond deze: Kikkererwten courgette burger Aussie style
Die passen ook mooi in je vega-lijstje toch?
Ik kan je alleen pas vanavond vertellen of ze ook lekker zijn. ;)
pi_138868615
Wij eten vanavond het tweede deel van de groenten taart :9
pi_138868781
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 15:30 schreef Brighteyes het volgende:
Wij eten vanavond deze: Kikkererwten courgette burger Aussie style
Die passen ook mooi in je vega-lijstje toch?
Ik kan je alleen pas vanavond vertellen of ze ook lekker zijn. ;)
Oh, een burger is wel een slim en lekker plan ja. :9 Alleen dan veganistisch maken, maar dat moet wel lukken. Ik heb een keer een ander burger recept van dat blog gemaakt, die was ook erg lekker. :9
  maandag 14 april 2014 @ 15:41:10 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138868893
Oh ja, er moet nog een N bij jou bij ja. Maar dat moet vlgs mij wel te doen zijn toch? :Y
  maandag 14 april 2014 @ 15:47:27 #83
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_138869138
Turkse yoghurt is zoveel lekkerder dan Griekse :D :D :D
Ik dacht altijd dat er niet zoveel verschil in zou zitten dus hield het maar bij Griekse :P spijt van.

Over rare combinaties gesproken :') kan ik ook wat van.
Vanavond eet ik gekookte kip en witlof :P iedereen zegt altijd ew als ze het horen.

En vanavond ga ik voor morgen groentesoep maken O+
  maandag 14 april 2014 @ 16:51:52 #84
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138871474
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 15:47 schreef SacreCoeur het volgende:
Turkse yoghurt is zoveel lekkerder dan Griekse :D :D :D
Ik dacht altijd dat er niet zoveel verschil in zou zitten dus hield het maar bij Griekse :P spijt van.

Over rare combinaties gesproken :') kan ik ook wat van.
Vanavond eet ik gekookte kip en witlof :P iedereen zegt altijd ew als ze het horen.

En vanavond ga ik voor morgen groentesoep maken O+
Gekookte kip eet ik alleen in ragout...

Wij eten vleesloze-nasi met cassavekroepoek en een gebakken ei en wat uitjes.
  maandag 14 april 2014 @ 17:23:52 #85
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138872521
Btw: Alle tot nu toe gereserveerde kleding ligt apart. Heb nog twee dozen met dingen die de dames van de laatste meet al gezien hebben. Zal dit weekend eens kijken of ik die ook nog even erbij gooi.
pi_138872650
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:26 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

/fwp
Hahaha ik kan daar ook zo boos om worden als het gemengd wordt :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Probability op 14-04-2014 17:36:49 ]
Worry is a misuse of imagination
pi_138873066
Ik ga voor wokprutje met wokblokjes denk ik.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_138873103
Hier pasta, spinazie en spekreepjes
Makkelijk want we hebben niet veel tijd
pi_138873981
Hier een bodemloze quiche in de oven :P
pi_138875392
En hier dit:
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 23:01 schreef Ruby88 het volgende:

O: Magere yoghurt met notenmuesli havermout
T: Appel
L: 2 volkoren boterhammen met kaas; linzen-avocado-salade
T: Wortels (en misschien wat hummus)
T: Stroopwafel van trakterende collega
D: Pittige tomatensoep en gevulde paprika (met gehakt, ui, restje avocado, de andere helft van de paprika)
T: Blokje pure chocola bij de thee
Die laatste T is nog niet gebeurd. En die stroopwafel-T kon wel volgens FatSecret. Ik kom nu uit op 1700 kcal en ik ga zo nog sporten.
  maandag 14 april 2014 @ 19:15:13 #91
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138875945
Is toch prima zo :) niks mis met een stroopwafel op z'n tijd.

Ik ga zo lekker hummus-dippen. Fijn vooruitzicht, maar zo eerst even vioolspelen.
pi_138876082
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 19:01 schreef Ruby88 het volgende:
En hier dit:

[..]

Die laatste T is nog niet gebeurd. En die stroopwafel-T kon wel volgens FatSecret. Ik kom nu uit op 1700 kcal en ik ga zo nog sporten.
Hoeft je niet te verdedigen hoor :) lijkt me prima zo. En lekker stroopwafel :9
pi_138876235
Ik vind het zelf ook heel prima hoor. :D Klonk inderdaad een beetje verdedigend.
pi_138876775
Must. Stop. Munching.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator / Miss SHO maandag 14 april 2014 @ 19:39:52 #95
22592 crew  Ole
pi_138876978
Glucose al de hele dag onder de 9 *O*

Was eindelijk weer afgevallen, beginnen ze op therapie erover dat ik te weinig heb gegeten :{
Laagste sinds januari. Was 3 maanden min of meer gelijk gebleven.

Gelukkig is mijn fysio/ trainer wel super tevreden en positief.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_138877092
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 19:39 schreef Ole het volgende:
Glucose al de hele dag onder de 9 *O*

Was eindelijk weer afgevallen, beginnen ze op therapie erover dat ik te weinig heb gegeten :{
Laagste sinds januari. Was 3 maanden min of meer gelijk gebleven.

Gelukkig is mijn fysio/ trainer wel super tevreden en positief.
Als je objectief kijkt, ben je het er dan mee eens?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  Moderator / Miss SHO maandag 14 april 2014 @ 19:46:58 #97
22592 crew  Ole
pi_138877275
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 19:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Als je objectief kijkt, ben je het er dan mee eens?
Ik had niet alles opgeschreven:@ Ze doen namelijk al spastisch over 2 glazen wijn.

Gister heb ik idd heel weinig gegeten. Droog knackebrod tussendoor en zo.
maar wel nog nasi van zaterdag en kip in rijstflensjes met zoete saus...

Ik had het gewoon netter bij moeten houden.
Wel is het zo dat ik deze week eindelijk weer 4 keer getraind heb (waarvan 2 met fysio) in plaats van 1,2, of 3 de laatste tijd.

Mijn ervaring is dat ik de weken met 4x trainen bijna altijd iets afval.

en de 2 kg die ik was afgevallen was best vertekend. Ik was nl vorige week 1,5 kg aangekomen.

ben sinds januari maar 1 kg afgevallen...
  maandag 14 april 2014 @ 19:47:53 #98
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138877315
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 19:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Must. Stop. Munching.
Jezus nog steeds??
Gaat de laatste maanden echt kut he?
Hoe dat zo?

Ole, eerst maar eens doen waar jij je goed bij voelt. Een paar dagen 1200 kcal max. eten ga je echt niet dood aan hoor.
Je hebt ook wel dagen dat je 2400 kcal wegwerkt toch?
Alles is relatief en linksom/rechtsom, als je maar je voedingsvezels, vitaminen en vocht (de 3 V's (ja zomaar bedacht :') ) binnen krijgt.
Het is echt nog steeds een ding waar je in moet groeien, je smaak veranderd, je kookpatroon veranderd, je leven veranderd. Alles heeft invloed.
Niet teveel van aantrekken.

En nog steeds is een planning voor een dag (ook met vooruit snijden, brood klaarmaken, boodschappen halen) het MEEST belangrijke.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_138877354
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 19:47 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Jezus nog steeds??
Hoe dat zo?

Algehele brombeerheid. En dan wordt het een beetje zo'n cirkeltje :')
  Moderator / Miss SHO maandag 14 april 2014 @ 19:50:38 #100
22592 crew  Ole
pi_138877431
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 19:47 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Jezus nog steeds??
Hoe dat zo?

Ole, eerst maar eens doen waar jij je goed bij voelt. Een paar dagen 1200 kcal max. eten ga je echt niet dood aan hoor.
Je hebt ook wel dagen dat je 2400 kcal wegwerkt toch?
Alles is relatief en linksom/rechtsom, als je maar je voedingsvezels, vitaminen en vocht (de 3 V's (ja zomaar bedacht :') ) binnen krijgt.
Het is echt nog steeds een ding waar je in moet groeien, je smaak veranderd, je kookpatroon veranderd, je leven veranderd. Alles heeft invloed.
Niet teveel van aantrekken.

En nog steeds is een planning voor een dag (ook met vooruit snijden, brood klaarmaken, boodschappen halen) het MEEST belangrijke is.
helemaal mee eens! Heb het maanden heel netjes gedaan allemaal, en de klad was er een beetje ingekomen. Wilde idd weer eens een keertje afgevallen zijn.
Maak je niet ongerust, ga zo bij Chinees eten incl wijn en Irish coffee en bonbons ;)
  maandag 14 april 2014 @ 19:51:37 #101
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138877481
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 19:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Algehele brombeerheid. En dan wordt het een beetje zo'n cirkeltje :')
En nu?
Veel vreten geeft wel een hele negatieve spiraal.
Nog een idee hoe je eruit moet stappen?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_138877502
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 19:51 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

En nu?
Veel vreten geeft wel een hele negatieve spiraal.
Nog een idee hoe je eruit moet stappen?
Nog even niet :') Ik probeer nu aan damage control te doen, maar dat schiet vooralsnog ook nog niet echt op.
pi_138877565
Boodschappen gedaan, die waren weer lekker goedkoop zonder alle slechte dingen. O+ Altijd een fijn voordeel.
  Licht Ontvlambaar maandag 14 april 2014 @ 19:53:54 #104
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_138877571
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nog even niet :') Ik probeer nu aan damage control te doen, maar dat schiet vooralsnog ook nog niet echt op.
:*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_138877588
Vandaag ook een dagje van 1200kcal en een uur sporten, maar dat maak ik op andere dagen weer goed :Y
pi_138877619
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 19:53 schreef Sjeen het volgende:

[..]

:*
O+
pi_138877800
Ik heb vandaag pas twee crackers met pindakaas op. Eet zo nog wel noodles met flink wat groenten en wat noten. Mijn eerste volwaardige maaltijd in dagen. :') Morgen de hele dag weer goed eten, voel me een stuk beter maar om me echt goed te gaan voelen zal ik gewoon moeten gaan eten ookal heb ik geen trek.

Ik heb superveel fruitjes in huis nu. O+
  maandag 14 april 2014 @ 20:48:32 #108
346817 IShotTheMaid.
Bu beni öldürüyor.
pi_138880266
DE WINNER TACO IS TERUG *O* *O* *O*

Dus die gegeten, en toen in MFP gezet, en toen was mijn reactie : -O- :')

Nja. Winner Taco O+
  maandag 14 april 2014 @ 22:35:16 #109
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_138887737
Wokprutje maken ging niet door, ik kreeg lentegroenterisotto. Normaal vind ik risotto smerig (zware, vette plakrijst) maar deze was wel ok. Straks nog alles in MFP zetten, want even geen idee waar ik zit. Ik gok 1400/1500 of zo. Maar kan ook 200 minder zijn.

quote:
99s.gif Op maandag 14 april 2014 20:48 schreef IShotTheMaid. het volgende:
DE WINNER TACO IS TERUG *O* *O* *O*

Dus die gegeten, en toen in MFP gezet, en toen was mijn reactie : -O- :')

Nja. Winner Taco O+
:D
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
  Moderator / Miss SHO maandag 14 april 2014 @ 23:23:53 #110
22592 crew  Ole
pi_138890306
*burp Heerlijk gegeten net. Heel veel kcal ook :@
pi_138894274
Nog steeds heel erg stabiel -O-
  dinsdag 15 april 2014 @ 08:02:51 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138894428
Die kikkererwten-courgette burgers (met geitenkaas en bietjes) waren trouwens erg lekker! :Y Ook goedgekeurd door de kinderen! *O*

quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik probeer qua damage control dan maar zo veel mogelijk te bewegen, veel wandelen, alles op de fiets etc om zo maar iig de kcals out ook een beetje hoog te houden zolang ik weinig invloed lijk te hebben op kcals in.

Hier ook damage control wat best aardig lijkt te gaan, sinds die 8-10 kilo omhoog :') , maar echt best is het nog niet. Mijn grootste valkuil is nog steeds de avonden, maar ja... ik kan toch moeilijk al om 20-21 uur gaan slapen. :')
pi_138894431
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 08:02 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik probeer qua damage control dan maar zo veel mogelijk te bewegen, veel wandelen, alles op de fiets etc om zo maar iig de kcals out ook een beetje hoog te houden zolang ik weinig invloed lijk te hebben op kcals in.

Hier ook damage control wat best aardig lijkt te gaan, sinds die 8-10 kilo omhoog :') , maar echt best is het nog niet. Mijn grootste valkuil is nog steeds de avonden, maar ja... ik kan toch moeilijk al om 20-21 uur gaan slapen. :')
Ghi, voordeel van alleen wonen is dat dat rustig kan :D
  dinsdag 15 april 2014 @ 08:04:51 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138894445
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 08:03 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ghi, voordeel van alleen wonen is dat dat rustig kan :D
Ja, ik zou het ook wel kunnen, maar ik wil zoveel 's avonds. Of nou ja wil... de was moet gedaan en ik ben middenin een hele goeie film (Dallas Buyers Club) die ik in stukjes in de trein kijk en die wil ik dan afkijken, en mindfulness terugkomavond, kom je om 22.30 thuis en dan moét er een stuk kaas in. :{ Echt altijd, unstoppable. Ik kan me in de auto 100x voornemen het niet te doen, het vlees (en daar is nogal veel van op het moment) is zwak... :{
pi_138894448
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 08:04 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, ik zou het ook wel kunnen, maar ik wil zoveel 's avonds. Of nou ja wil... de was moet gedaan en ik ben middenin een hele goeie film (Dallas Buyers Club) die ik in stukjes in de trein kijk en die wil ik dan afkijken, en mindfulness terugkomavond, kom je om 22.30 thuis en dan moét er een stuk kaas in. :{ Echt altijd, unstoppable. Ik kan me in de auto 100x voornemen het niet te doen, het vlees (en daar is nogal veel van op het moment) is zwak... :{
Mijn grote voordeel is, mijn slaapkamer komt voor mijn keuken *O*
  dinsdag 15 april 2014 @ 08:08:49 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138894470
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 08:05 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Mijn grote voordeel is, mijn slaapkamer komt voor mijn keuken *O*
:D Nice!
Daar zouden ze eens een soort van Feng Shui achtig iets op moeten vinden. Hoe je je huis zo (di)eet technisch handig in zou kunnen richten.

Ik zeg: kluizen met tijdsloten.
En cijfersloten voor mijn 4 en 6 jarige zodat zij zelf een snoepje kunnen pakken maar ik niet. :')
  dinsdag 15 april 2014 @ 08:18:42 #117
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138894571
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 08:08 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:D Nice!
Daar zouden ze eens een soort van Feng Shui achtig iets op moeten vinden. Hoe je je huis zo (di)eet technisch handig in zou kunnen richten.

Ik zeg: kluizen met tijdsloten.
En cijfersloten voor mijn 4 en 6 jarige zodat zij zelf een snoepje kunnen pakken maar ik niet. :')
Hahaha, ik zie mezelf al midden in de nacht 100 codes proberen en vervolgens een kindje uit bed rammelen. Misschien niet zo'n heel goed idee ;)
pi_138894587
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 08:18 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Hahaha, ik zie mezelf al midden in de nacht 100 codes proberen en vervolgens een kindje uit bed rammelen. Misschien niet zo'n heel goed idee ;)
En dat het kind weigert het te zeggen, want 'Mama, dat hadden we zo afgesproken! }:| '.
  dinsdag 15 april 2014 @ 08:21:48 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138894605
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 08:18 schreef Tink89 het volgende:

[..]

:o Arm kind! :D

Ik heb trouwens niks meer gehoord van dat hotel in Chicago waar ik alles in de kluis had gestopt! :D _O-
pi_138894841
Lange werkdag voor de boeg, met tussendoor vier treinreizen (ik haal tegenwoordig geen heel idiote dingen meer bij de AH to Go, maar soms nog wel, nou ja, dingen. En van die promotiemensen delen heel vaak gratis koekjes uit }:| ). Anyway, dit is de planning:

O: havermout
T: appel
L: 4 sneden speltbrood, 1 dubbele met kaas; 2 met filet americain
T: wortels, nog 1 boterham met wat hummus en stukjes avocado
D: tagliatelle, zalm, beetje kruidenkaas en broccoli of spinazie (of allebei, zou dat wat zijn?)
T: 1 stukje pure chocola bij de thee

En 's avonds nog fitness of bodycombat.
  dinsdag 15 april 2014 @ 08:54:25 #121
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138894989
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 08:44 schreef Ruby88 het volgende:
Lange werkdag voor de boeg, met tussendoor vier treinreizen (ik haal tegenwoordig geen heel idiote dingen meer bij de AH to Go, maar soms nog wel, nou ja, dingen. En van die promotiemensen delen heel vaak gratis koekjes uit }:| ). Anyway, dit is de planning:

O: havermout
L: 4 sneden speltbrood, 1 dubbele met kaas; 2 met filet americain
T: wortels, nog 1 boterham met wat hummus en stukjes avocado
D: tagliatelle, zalm, beetje kruidenkaas en broccoli of spinazie (of allebei, zou dat wat zijn?)
T: 1 stukje pure chocola bij de thee

En 's avonds nog fitness of bodycombat.
Zo fijn dat ik maar 4 minuten heb om over te stappen waardoor ik altijd een sprintje moet trekken en nooit tijd heb voor de ah to go. Alleen voor de terugreis heb ik wat tijd op rdam, maar da's een kwestie van precies op tijd op m'n nieuwe werk weg gaan straks.
pi_138895227
Grr... last van mn schouder.. nouja.. na vandaag weer 2 rustdagen van de sportschool.. hopelijk trekt het wat bij.
pi_138895477
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 09:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Grr... last van mn schouder.. nouja.. na vandaag weer 2 rustdagen van de sportschool.. hopelijk trekt het wat bij.
Overbelast? :{
  dinsdag 15 april 2014 @ 09:35:37 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138895640
Kijk dan, dit is toch wel heel tof hoor, je eigen foto tussen die 'grote' namen. :Y

Niet dat ik persoonlijk heel erg onder de indruk ben van Monique Smit :') Maar toch... wij spelen maar mooi wel ná haar, dus eigenlijk staat zij in ons voorprogramma. ;) :D

Helaas gaat de Karen Carpenter look niet meer lukken voor volgende week vrijdag. :+
pi_138895642
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 09:27 schreef appelsap het volgende:

[..]

Overbelast? :{
hmm.. ik weet het niet.. vorige week alleen maandag en dinsdag gesport en toen gister weer.. maar niet extreem heftig..
pi_138895897
Wat tof, BE! Die look heb jij helemaal niet nodig. Je ziet er van jezelf al goed uit. ;)
Al eerder voor zo'n groot publiek gespeeld?

Maar even rusten Patrique. Hopelijk is 2 dagen rust genoeg.

Gisteren voor het eerst naar de sportschool geweest en het was leuk. :D
Goede en fijne begeleiding en ik voelde me niet ongemakkelijk.
Hardlopen maar niet meer gedaan dus ga ik vandaag doen.
Evy les 13. Ik ben benieuwd of ik het volhoud want buikpijn, maar ik ga het gewoon proberen.
  dinsdag 15 april 2014 @ 09:49:47 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138895951
Nee, dit is wel echt het eerste echt grote podium waar we staan geloof ik. Echt superspannend maar wel heel tof! :Y
pi_138896404
Net sollicitatiegesprek gehad, ging goed maar nu is het wachten of ze ook echt uren voor mij hebben.
Is overal op dit moment hetzelfde verhaal helaas -O-
Gelukkig kan ik komend schooljaar blijven overblijven :D is tenminste iets....
pi_138896412
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 april 2014 09:35 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk dan, dit is toch wel heel tof hoor, je eigen foto tussen die 'grote' namen. :Y

[ afbeelding ]

Niet dat ik persoonlijk heel erg onder de indruk ben van Monique Smit :') Maar toch... wij spelen maar mooi wel ná haar, dus eigenlijk staat zij in ons voorprogramma. ;) :D

Helaas gaat de Karen Carpenter look niet meer lukken voor volgende week vrijdag. :+
Tof!
En die look wil je helemaal niet joh.
  dinsdag 15 april 2014 @ 10:10:30 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138896520
Nee joh, is ook maar een grapje hoor. ;)
Fijn dat je gesprek goed ging, hopelijk komt er ook echt iets uit. :Y
  dinsdag 15 april 2014 @ 10:48:29 #131
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138897617
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 april 2014 09:35 schreef Brighteyes het volgende:

[ afbeelding ]

Zit jij een band ja? Tof! Wie ben jij op de foto?

Ik was gister weer goed begonnen, netjes gegeten en zo. Kom ik vandaag weer eens op de TU, is er iemand jarig die vlaai trakteert. Dus nu ga ik maar even niet naar de koffieruimte, want eigenlijk wil ik helemaal geen vlaai pakken. Dan feliciteer ik hem straks maar ff :P

Lijstje voor vandaag:
O: brinta
L: salade van kropsla/tomaat/mais/champignons/spekblokjes/gekookt ei en beetje thousand islands dressing en 2 getoaste boterhammen
T: banaan
D: 4 volkoren; 2 coburgerham en 2 pindakaas nootjes
pi_138897801
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 10:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik was gister weer goed begonnen, netjes gegeten en zo. Kom ik vandaag weer eens op de TU, is er iemand jarig die vlaai trakteert. Dus nu ga ik maar even niet naar de koffieruimte, want eigenlijk wil ik helemaal geen vlaai pakken. Dan feliciteer ik hem straks maar ff :P

Lijstje voor vandaag:
L: salade van kropsla/tomaat/mais/champignons/spekblokjes/gekookt ei en beetje thousand islands dressing en 2 getoaste boterhammen
Ik ga vanavond voor het eerst de 7min. Lopen.

En lekker vlaai :9 goed dat je het niet pakt ^O^
  dinsdag 15 april 2014 @ 10:57:35 #133
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138897865
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 10:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik ga vanavond voor het eerst de 7min. Lopen.

En lekker vlaai :9 goed dat je het niet pakt ^O^
Ik focus me voor deze week op het Paasdiner haha :P
Oeh 7 min, ben benieuwd hoe dat gaat! Ik moet nog een week rust houden en dan kan ik hopelijk ook weer gaan lopen :Y
pi_138898032
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 10:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Oeh 7 min, ben benieuwd hoe dat gaat! Ik moet nog een week rust houden en dan kan ik hopelijk ook weer gaan lopen :Y
Ik ben ook benieuwd. Heb me gisteren ingeschreven voor de 5km bij de marathon van Eindhoven in oktober. Ben nog op zoek naar nog wat loopjes.

En paasdiner lekker hoor :9 hoop dat het lopen volgende week goed gaat komen voor je :)
pi_138898136
Ik mis het Paasdiner vanwege een concert, ergens wel gezonder :D
Dan tweede Paasdag maar uitgebreid samen ontbijten.
  dinsdag 15 april 2014 @ 11:09:27 #137
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138898197
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 11:07 schreef Sarabi het volgende:
Ik mis het Paasdiner vanwege een concert, ergens wel gezonder :D
Dan tweede Paasdag maar uitgebreid samen ontbijten.
Uitgebreid ontbijten vind ik net zo lekker eigenlijk! Lekkere broodjes, eitje :9
  dinsdag 15 april 2014 @ 11:10:30 #138
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138898230
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 11:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik ben ook benieuwd. Heb me gisteren ingeschreven voor de 5km bij de marathon van Eindhoven in oktober. Ben nog op zoek naar nog wat loopjes.

En paasdiner lekker hoor :9 hoop dat het lopen volgende week goed gaat komen voor je :)
Leuk! Dus je hebt nu een doel om naartoe te werken ^O^
Ik hoop ook dat het volgende week weer goed zit. Ik voel mijn heup af en toe nog wel, maar wel minder dan een week geleden dus er zit vooruitgang in :Y
  dinsdag 15 april 2014 @ 11:11:35 #139
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138898254
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 10:59 schreef Sarabi het volgende:
Vlaai :9
Ja, eigenlijk heb ik er wel heel veel zin in want zoet :@
Maar ik hoop eigenlijk dat alles dadelijk op is als ik ga lunchen en dan kan ik ook heel erg van mijn salade gaan genieten :9

En ik heb een pot met paaseitjes ondekt op 2 m afstand, kut :X
pi_138898376
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 11:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Leuk! Dus je hebt nu een doel om naartoe te werken ^O^
Ik hoop ook dat het volgende week weer goed zit. Ik voel mijn heup af en toe nog wel, maar wel minder dan een week geleden dus er zit vooruitgang in :Y
Ja precies :) Had eigenlijk gehoopt op de 10 km maar die is er niet in Eindhoven. En balen dat je hem nog voelt hoop echt dat het snel over is.
pi_138898651
Wij doen altijd een paasbrunch. Ik heb er wel zin in. Nouja, niet in de brunch zelf, maar wel in de voorbereidingen. O+ Ik ga lekker alles zelf bakken, mijn moeder wil ook leren bakken, dus dan doen we het samen de dag van te voren. :)

Denk dat ik voor mezelf smoothie en een fruitsalade maak. Wilde eerst proberen zelf crackers te maken, maar ik kan geen goed recept vinden, dus laat dan maar zitten. :')
pi_138898734
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 11:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk heb ik er wel heel veel zin in want zoet :@
Maar ik hoop eigenlijk dat alles dadelijk op is als ik ga lunchen en dan kan ik ook heel erg van mijn salade gaan genieten :9

En ik heb een pot met paaseitjes ondekt op 2 m afstand, kut :X
Salade is ook lekker
  dinsdag 15 april 2014 @ 11:25:31 #143
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138898736
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 april 2014 11:22 schreef Myraela het volgende:
Wij doen altijd een paasbrunch. Ik heb er wel zin in. Nouja, niet in de brunch zelf, maar wel in de voorbereidingen. O+ Ik ga lekker alles zelf bakken, mijn moeder wil ook leren bakken, dus dan doen we het samen de dag van te voren. :)

Denk dat ik voor mezelf smoothie en een fruitsalade maak. Wilde eerst proberen zelf crackers te maken, maar ik kan geen goed recept vinden, dus laat dan maar zitten. :')
Dat lijkt me echt lastig, om dan zelf een smoothie en fruitsalade te eten terwijl de rest aan de baksels etc zit tijdens de paasbrunch :o Nu hou ik zelf eigenlijk helemaal niet van fruit, ik eet het alleen omdat ik het van mezelf moet, dat zal wellicht ook schelen :')
pi_138898829
Les 13 van Evy ging zooo soepel! 8-)
pi_138898842
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 11:28 schreef appelsap het volgende:
Goed bezig!
pi_138898887
quote:
Goed bezig *O*
  dinsdag 15 april 2014 @ 11:30:58 #147
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138898897
quote:
*O*
  dinsdag 15 april 2014 @ 11:31:54 #148
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138898925
Hier paasontbijt bij vrienden, met zelfgebakken suikerbrood, croissantjes en eitjes (de rest mag ik niet hebben, haha), dan lunchen en heel hard in de tuin werken met mama en broertjes enzo, met bruine broodjes met beleg en sap en gekookte eitjes als lunch indien nodig. 's Avonds eten we chinees, want dan zijn we doodmoe..

Tweede paasdag lekker met z'n tweetjes ontbijten en dan naar de schoonouders. Daar eten we 's avonds asperges, die zijn dan gelukkig wel weer gezond :D
pi_138898943
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 11:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Dat lijkt me echt lastig, om dan zelf een smoothie en fruitsalade te eten terwijl de rest aan de baksels etc zit tijdens de paasbrunch :o Nu hou ik zelf eigenlijk helemaal niet van fruit, ik eet het alleen omdat ik het van mezelf moet, dat zal wellicht ook schelen :')
Ik ben er ook niet zo gek op, voornamelijk omdat ik nergens schilletjes van eet. Zelfs druiven etc. Maar het is wel gezond. En ik weet niet zo goed wat ik anders moet eten.

Mijn moeder belde al enthousiast dat ze al paashazen had gehaald. Ze dekt de tafel altijd met een chocolade paashaas op elk bord. :') Ja fijn.
pi_138898980
Ik heb dit jaar nog geen enkel paaseitje op.

Wel een daggemiddelde van 150000 kcals, maar géén paaseitjes. Booya.
  dinsdag 15 april 2014 @ 11:34:13 #151
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138898995
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 april 2014 11:32 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik ben er ook niet zo gek op, voornamelijk omdat ik nergens schilletjes van eet. Zelfs druiven etc. Maar het is wel gezond. En ik weet niet zo goed wat ik anders moet eten.

Mijn moeder belde al enthousiast dat ze al paashazen had gehaald. Ze dekt de tafel altijd met een chocolade paashaas op elk bord. :') Ja fijn.
Ik vraag gewoon twee weken van tevoren aan mamalief (met pasen, kerst, verjaardagen enz.) of ze er rekening mee wil houden dat er voor mij niet dat soort dingen geregeld hoeven te worden. Doet ze heel netjes :) Haalt ze bijv. alleen roombotercroissantjes en die mag ik niet, want melk, dus hoef ik me ook niet in te gaan zitten houden.

Betrek mensen in je plan, ze willen je heus helpen!

Wie is btw A.....e in de fb-groep? Wil je best accepteren, maar weet niet welke user je bent :P
pi_138899031
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 april 2014 11:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb dit jaar nog geen enkel paaseitje op.

Wel een daggemiddelde van 150000 kcals, maar géén paaseitjes. Booya.
Hier ook nog geen paaseitje *O* zie ik ook niet echt meer gebeuren.
Helaas wel een halve chocolade paashaas (die zijn geeneens lekker).
pi_138899050
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 11:34 schreef Tink89 het volgende:
Ik vraag gewoon twee weken van tevoren aan mamalief (met pasen, kerst, verjaardagen enz.) of ze er rekening mee wil houden dat er voor mij niet dat soort dingen geregeld hoeven te worden. Doet ze heel netjes :) Haalt ze bijv. alleen roombotercroissantjes en die mag ik niet, want melk, dus hoef ik me ook niet in te gaan zitten houden.

Betrek mensen in je plan, ze willen je heus helpen!
Nah, mijn moeder wil ook afvallen, maar dit soort dingen vind ze gewoon leuk. Aan de andere kant vind ik het ook geen ramp, want ik houd er niet zo van als het opvalt dat ik anders eet. Dus laat dat ding maar op mijn bord staan en dan geef ik hem later wel weg. Het is ook geen verleiding voor me, dat scheelt.
  dinsdag 15 april 2014 @ 11:50:56 #154
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138899558
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 april 2014 11:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nah, mijn moeder wil ook afvallen, maar dit soort dingen vind ze gewoon leuk. Aan de andere kant vind ik het ook geen ramp, want ik houd er niet zo van als het opvalt dat ik anders eet. Dus laat dat ding maar op mijn bord staan en dan geef ik hem later wel weg. Het is ook geen verleiding voor me, dat scheelt.
Een chocolade paashaas op mijn bord zou ik toch heel lastig vinden om weg te geven :@

We hebben inmiddels wel paaseitjes in huis, voor tijdens Pasen. Heb maar aan manlief gevraagd of hij ze in het bovenste kastje wil leggen. Daar kan ik nl niet bij zonder trapje, dus dan kom ik ze ook niet 'zomaar' tegen :')
pi_138899596
Ik ben van vrijdag tot maandag een weekend weg met mijn schoonfamilie. Zij doen qua ontbijt of brunch niks boeiends. Vind ik zelf wel heel jammer. Gewoon brood met hagelslag of pindakaas zegmaar..
En we gaan een van die dagen bbqen.. dan maar een beetje inhouden :)
Ik heb er echt zo geen zin in :'( was veel liever met mn eigen familie. Mn schoonfamilie is niet zo leuk helaas.. zelfs mn vriend zei dat dit de laatste x is dat hij mee gaat. Gelukkig maar :@
pi_138899620
Hier weekend met scouting weg. Zal me voor en na eens wegen. Ene keer val ik af andere keer kom ik gigantisch aan.
pi_138899647
Ik organiseer zelf de paasbrunch op 1e paasdag en dat is ook direct het enige wat we met de familie doen. Dus dan is het wel leuk om wat uit te pakken, maar de meeste letten op hun gewicht en er zit een zwangere bij. Dus al te gek zal het toch niet worden :)
  dinsdag 15 april 2014 @ 11:55:02 #158
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138899682
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 11:54 schreef Puala het volgende:
Ik organiseer zelf de paasbrunch op 1e paasdag en dat is ook direct het enige wat we met de familie doen. Dus dan is het wel leuk om wat uit te pakken, maar de meeste letten op hun gewicht en er zit een zwangere bij. Dus al te gek zal het toch niet worden :)
Dan is het wel fijn als bijna iedereen wat oplet, dan wordt het ook niet meteen een vreetfestijn maar meer gedoseerd genieten toch :)
  dinsdag 15 april 2014 @ 11:55:25 #159
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138899695
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 11:52 schreef xuryah het volgende:
Ik ben van vrijdag tot maandag een weekend weg met mijn schoonfamilie. Zij doen qua ontbijt of brunch niks boeiends. Vind ik zelf wel heel jammer. Gewoon brood met hagelslag of pindakaas zegmaar..
En we gaan een van die dagen bbqen.. dan maar een beetje inhouden :)
Ik heb er echt zo geen zin in :'( was veel liever met mn eigen familie. Mn schoonfamilie is niet zo leuk helaas.. zelfs mn vriend zei dat dit de laatste x is dat hij mee gaat. Gelukkig maar :@
Oh, dat is wel balen, als je met tegenzin een weekend weg gaat -O-
pi_138899768
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 11:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Dan is het wel fijn als bijna iedereen wat oplet, dan wordt het ook niet meteen een vreetfestijn maar meer gedoseerd genieten toch :)
We zijn allemaal niet zo succes met afvallen, dus het garandeerd helaas heel weinig _O-

Maar ik wil wel opletten met wat ik op tafel zet eigenlijk, maar dat vind ik nog lastig. Ik ga vanavond/morgen een boodschappenlijstje maken en me er in verdiepen wat ik leuk/lekker/gezond genoeg vind om op tafel te zetten :)
pi_138899994
Oh. Nevermind.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2014 12:06:28 ]
pi_138900109
quote:
Hmmm ik wil die witte. :9

En wat heb je een mooie kat. O+

[ Bericht 8% gewijzigd door appelsap op 15-04-2014 12:20:36 ]
pi_138901190
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 april 2014 12:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh. Nevermind.

[ afbeelding ]
Teveel pure chocolade eitjes. Gooi maar weg.
  dinsdag 15 april 2014 @ 12:49:46 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138901589
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 10:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Lijstje voor vandaag:
Vlaai zou ik gelukkig geen moeite mee hebben. :)

Ik ben de saxofoniste helemaal in het midden achterin. :)

En nu ga ik voor les 1 van de 10km training! *O*
pi_138901765
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 12:49 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Vlaai zou ik gelukkig geen moeite mee hebben. :)

Ik ben de saxofoniste helemaal in het midden achterin. :)

En nu ga ik voor les 1 van de 10km training! *O*
Succes!
Jij was overgestapt op renate toch? Vind je dat prettiger lopen?
pi_138903577
Blijf vandaag maar honger houden.
Gelukkig zometeen eerst weer dansen en dan misschien vanavond ook nog naar de sportschool.
  dinsdag 15 april 2014 @ 13:51:37 #167
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_138904328
A...e ben ik. En saxofonisten zijn cool!
Prrrrr
  dinsdag 15 april 2014 @ 14:19:45 #168
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138905430
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 12:54 schreef appelsap het volgende:

[..]

Succes!
Jij was overgestapt op renate toch? Vind je dat prettiger lopen?
Ik ben begonnen met Evy en heb die 2 keer gedaan uiteindelijk.
Ik ben overgestapt op Renate omdat zij een 5-10k schema heeft en ook een paar onderhoudsschema's heeft voor als je eenmaal op een afstand zit.
Verder maakt het weinig uit volgens mij.
  dinsdag 15 april 2014 @ 14:21:29 #169
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138905504
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 14:19 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik ben begonnen met Evy en heb die 2 keer gedaan uiteindelijk.
Ik ben overgestapt op Renate omdat zij een 5-10k schema heeft en ook een paar onderhoudsschema's heeft voor als je eenmaal op een afstand zit.
Verder maakt het weinig uit volgens mij.
Ik heb van Evy ook een 5 - 10 km schema gevonden.
Maar eerst de normale lessen maar eens uit zien te lopen :')
pi_138906850
Ik mag vanavond weer gaan Evy'en! Dit keer met Polar hartslag dinges! Ben erg benieuwd :)
Helaas alweer les 6. Ik kom nooit eens verder met elke keer die blessures. Had al bij les 16 kunnen zitten nu. Zucht.

Kopen jullie ook wel eens wat bij Body&Fit? Ik was aan het kijken en voordat ik het wist, zat er voor 54 euro in mijn winkelwagen.... :X
Maar even wat dingen weg geklikt weer. Dat heb ik elke keer als ik daar kijk ;(
  dinsdag 15 april 2014 @ 15:04:55 #171
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138907029
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 14:59 schreef xuryah het volgende:
Ik mag vanavond weer gaan Evy'en! Dit keer met Polar hartslag dinges! Ben erg benieuwd :)
Helaas alweer les 6. Ik kom nooit eens verder met elke keer die blessures. Had al bij les 16 kunnen zitten nu. Zucht.

Kopen jullie ook wel eens wat bij Body&Fit? Ik was aan het kijken en voordat ik het wist, zat er voor 54 euro in mijn winkelwagen.... :X
Maar even wat dingen weg geklikt weer. Dat heb ik elke keer als ik daar kijk ;(
Ik blijf ook eeuwig in die week van Evy les 13 t/m 15 hangen volgens mij :') Maar als ik weer mag lopen, pak ik toch wel wat lesjes terug voor de zekerheid.

Body & Fit ken ik niet eigenlijk...
pi_138907174
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 15:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik blijf ook eeuwig in die week van Evy les 13 t/m 15 hangen volgens mij :') Maar als ik weer mag lopen, pak ik toch wel wat lesjes terug voor de zekerheid.

Body & Fit ken ik niet eigenlijk...
Lijkt mij ook het beste ja. Het is wel vervelend, want het doel is toch om ooit die 5 km en 10 km te kunnen rennen (bij mij dan) :P Achja, als we maar bewegen toch! :)

Bij body & fit verkopen ze hele lekkere dingen O+ en handige dingen voor het sporten :) is best een goedkope webshop, maar ze hebben te veel leuke dingen :') gemalen kokos, notenpasta's, kokosolie, amandelmeel.. Wil het allemaal!
  dinsdag 15 april 2014 @ 15:10:43 #173
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138907209
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 15:09 schreef xuryah het volgende:

[..]

Lijkt mij ook het beste ja. Het is wel vervelend, want het doel is toch om ooit die 5 km en 10 km te kunnen rennen (bij mij dan) :P Achja, als we maar bewegen toch! :)

Bij body & fit verkopen ze hele lekkere dingen O+ en handige dingen voor het sporten :) is best een goedkope webshop, maar ze hebben te veel leuke dingen :') gemalen kokos, notenpasta's, kokosolie, amandelmeel.. Wil het allemaal!
Mijn doel is eigenlijk dat ik iets moet doen aan beweging en de sportschool te duur vind dus dan dit maar :@
pi_138907254
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 15:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Mijn doel is eigenlijk dat ik iets moet doen aan beweging en de sportschool te duur vind dus dan dit maar :@
Ja prima oplossing! :D
En met mooi weer word je ook nog lekker bruin !
  dinsdag 15 april 2014 @ 15:14:43 #175
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138907378
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 15:12 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ja prima oplossing! :D
En met mooi weer word je ook nog lekker bruin !
Hehe ik en bruin worden :')
Ik heb me er maar bij neergelegd dat mooi wit ook niet altijd lelijk is :P
pi_138907571
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 15:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Hehe ik en bruin worden :')
Ik heb me er maar bij neergelegd dat mooi wit ook niet altijd lelijk is :P
Haha nee klopt :P
Ik word wel snel bruin altijd, heb ook een druppeltje buitenlands bloed. Misschien dat het daardoor komt. :')
Heb iig korte sportbroekjes gekocht bij de Primark! Ik geloof voor 5 euro? Echt een aanrader, hele fijne stof! :) Laat die zon maar snel komen :D
pi_138908152
BE, een vriend van me is muziekliefhebber uit jouw omgeving. Ik stuur hem net de site van je band door en hij vind t echt vet :D _O_ Hij organiseert wel eens dingen in een kroeg bij hem in de buurt. Is t wat voor jullie om daar op te treden? Max. 100 man, dat wel. Maar wel echte muziekliefhebbers :)
  dinsdag 15 april 2014 @ 15:46:38 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138908566
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 15:35 schreef Puala het volgende:
BE, een vriend van me is muziekliefhebber uit jouw omgeving. Ik stuur hem net de site van je band door en hij vind t echt vet :D _O_ Hij organiseert wel eens dingen in een kroeg bij hem in de buurt. Is t wat voor jullie om daar op te treden? Max. 100 man, dat wel. Maar wel echte muziekliefhebbers :)
Leuk om te horen! O+
Laat hem maar mailen naar info@skapiche.nl dan kan degene die de optredens regelen overleggen over hoe en wat. Wat we vragen enzo.
En 100 man is niet weinig hoor! :N We hebben ook echt wel voor anderhalve paardenkop gestaan. ;) Laatst op het lichtschip in R'dam waren het er 75 geloof ik en dat was een superavond. :Y
pi_138913490
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 15:46 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Leuk om te horen! O+
Laat hem maar mailen naar info@skapiche.nl dan kan degene die de optredens regelen overleggen over hoe en wat. Wat we vragen enzo.
En 100 man is niet weinig hoor! :N We hebben ook echt wel voor anderhalve paardenkop gestaan. ;) Laatst op het lichtschip in R'dam waren het er 75 geloof ik en dat was een superavond. :Y
Ik zal het hem doorgeven :)
  dinsdag 15 april 2014 @ 18:08:22 #180
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138913635
En dan is je avondeten op voor je er erg in hebt.... :(
pi_138914065
Grrrr, ik wil me inschrijven voor de 4mijl.. pagina uit de lucht :')
pi_138914264
Ah gelukt!
  dinsdag 15 april 2014 @ 18:47:45 #183
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_138914834
De 4 mijl van de damloop? Daar ga ik ook aan mee doen met 4 collega's!
pi_138915009
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 18:47 schreef Shopaholic1984 het volgende:
De 4 mijl van de damloop? Daar ga ik ook aan mee doen met 4 collega's!
4 mijl van Groningen :P
  dinsdag 15 april 2014 @ 19:26:48 #185
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_138916486
Dat is iets verder weg 😊! Succes in ieder geval. Ik moet nog heel hard trainen. Pas net begonnen met hardlopen en het is in september. 6,4 kilometer moet wel lukken hopelijk....
  dinsdag 15 april 2014 @ 19:34:34 #186
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_138916848
Wat een blije muziek maken jullie BE! Tof om naar te kijken ook, en woei, een baritonsax! Die vind ik zo stoer altijd!
Prrrrr
  dinsdag 15 april 2014 @ 19:47:51 #187
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138917569
Tx! En ja, een bariton, daar ben ik idd ook al heel lang verliefd op. :Y Zo gaaf!
  dinsdag 15 april 2014 @ 20:02:33 #188
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138918286
Er staan weer nieuwe dingen op de kleding-fb. Nu ook maat 46 en 48 en XXL.
pi_138918355
Goed bezig Tink O+
pi_138918420
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 19:26 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Dat is iets verder weg 😊! Succes in ieder geval. Ik moet nog heel hard trainen. Pas net begonnen met hardlopen en het is in september. 6,4 kilometer moet wel lukken hopelijk....
Haha ja.. maar ik woon in Groningen, dus geen probleem haha :P

En voor mij is het pas in oktober.. keihard trainen :Y
  dinsdag 15 april 2014 @ 20:14:00 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138918832
Ik heb zin in een eierkoek met chocopasta. -O-
Nog nooit gegeten, maar het schreeuwt nu echt werkelijk naar me.

Ik zit enorm tegen een werkklus aan te hikken, ben dat al weken op allerlei manieren aan het ontwijken maar het MOETecht gedaan worden voor ik donderdag terug op kantoor ben.
Het is ook nog eens een relatief simpel klusje, maar gadverdamme wat heb ik her echt geen zin in. Mss moet ik eerst nog een flink stuk gaan wandelen ofzo...
  dinsdag 15 april 2014 @ 20:38:24 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138919941
Zo, fuck die eierkoek, ben even een nieuwe voorraad granola gaan maken, dat staat nu in de oven, dan straks een bakje kwark met wat granola. :9

Nu twee kauwgompjes en aan het werk!
pi_138920464
That's the spirit! *O*

Ik heb alle stationsverleidingen weerstaan. :) Nu even beuken in de sportschool. Er wacht ook nog een enórme stapel werk, maar inmiddels is deze werkdag wel lang genoeg en er is een hoop dat ook nog wel morgen kan...
  Licht Ontvlambaar dinsdag 15 april 2014 @ 21:21:16 #194
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_138922107
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:38 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, fuck die eierkoek, ben even een nieuwe voorraad granola gaan maken, dat staat nu in de oven, dan straks een bakje kwark met wat granola. :9

Nu twee kauwgompjes en aan het werk!
You go girl!!!

Zo, die Evy app is fijn :) Les 1: 20 min. / 2,39 km / 7,1 km pu gemiddeld. Niet slecht, dacht ik zo :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:30:22 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138922647
Goed gedaan! *O*

En ik ben klaar! :o Of nou ja, ik moet het nog uittypen, maar het rotste is gedaan.
Dan nog uitsturen en wachten op comments en de zooi omgooien, maar vooruit... :D
Echt hoor, dat ik hier zo lang tegenaan zit te hikken is schandalig. :@
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:44:14 #196
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_138923438
Well done BE! Voelt het goed?

Volledig offtopic: Ik weet niet wie RC is op FB, maar ik vind het zo bijzonder dat die toch niet echt alledaagse naam echt exact hetzelfde is als die van een therapeut bij ons...
Prrrrr
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:46:00 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138923550
:Y Jup! Maar tegelijk ook lame dat ik het niet minstens 3 wi teru al heb gedaan. Had makkelijk gekund en was voor heel veel dingen wel beter geweest. Maar ja, such is life.
pi_138924827
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:44 schreef mrspoeZ het volgende:
Well done BE! Voelt het goed?

Volledig offtopic: Ik weet niet wie RC is op FB, maar ik vind het zo bijzonder dat die toch niet echt alledaagse naam echt exact hetzelfde is als die van een therapeut bij ons...
Ikke?
Als van een logopedist?
Ja dat is mijn meisjes naam rc.
Getrouwd is t rbc
  dinsdag 15 april 2014 @ 22:20:31 #199
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_138925559
Ja klopt! Ken je haar of alleen de naam?
Prrrrr
  dinsdag 15 april 2014 @ 22:44:55 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138927063
Mag ik van iemand nog het linkje naar Tink d'r kleding pagina. :@
  dinsdag 15 april 2014 @ 22:47:54 #201
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_138927264
Net weer gesport. En na aftrek van sport op een keurige 1287 kcal uitgekomen.

Op zich gaat het me wel goed af, ik ben nu ruim een week bezig en ik heb op mijn werk al twee keer taart afgeslagen. Ik heb chocola in huis, maar neem 10 tot 20 gram per dag als ik er echt trek in heb en verder niet.

Het lastigste vind ik de middag op mijn werk. Ik ben typisch iemand die eet uit verveling en ik eet dan te veel droge crackers en fruit. Maar je kan verder weinig doen om afleiding te zoeken, geen muziek op zetten of zo, want ik zit in een kantoortuin waar veel gebeld wordt. Probeer zo veel mogelijk thee te drinken, maar daar houdt het wel ongeveer op met wat ik kan bedenken om zinloos gegraas te voorkomen.
pi_138930122
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 10:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Het is gelukt *O*
pi_138930411
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 22:47 schreef LadyOracle het volgende:
Net weer gesport. En na aftrek van sport op een keurige 1287 kcal uitgekomen.

Op zich gaat het me wel goed af, ik ben nu ruim een week bezig en ik heb op mijn werk al twee keer taart afgeslagen. Ik heb chocola in huis, maar neem 10 tot 20 gram per dag als ik er echt trek in heb en verder niet.

Het lastigste vind ik de middag op mijn werk. Ik ben typisch iemand die eet uit verveling en ik eet dan te veel droge crackers en fruit. Maar je kan verder weinig doen om afleiding te zoeken, geen muziek op zetten of zo, want ik zit in een kantoortuin waar veel gebeld wordt. Probeer zo veel mogelijk thee te drinken, maar daar houdt het wel ongeveer op met wat ik kan bedenken om zinloos gegraas te voorkomen.
Is een koptelefoon met muziek niet mogelijk? Ik zit een soortgelijke kantoorsituatie trouwens, en bij mij zijn de middagen ook het lastigst. Vooral als ze lang duren. Een bak wortels of een zak walnoten helpt. :)
pi_138930519
Ik vond dit wel een interessant linkje om te delen met jullie: http://www.livescience.com/41556-best-fitness-trackers.html
Over van die fitness trackers zoals de fitbit.
  woensdag 16 april 2014 @ 07:17:47 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138932510
Hey tx! Ik was juist aan het overwegen mss een stapje hoger te gaan, incl hartslag monitor, maar als ik het zo vluchtig lees maakt het niet heel veel verschil.
pi_138932989
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 00:08 schreef Ruby88 het volgende:

[..]

Is een koptelefoon met muziek niet mogelijk? Ik zit een soortgelijke kantoorsituatie trouwens, en bij mij zijn de middagen ook het lastigst. Vooral als ze lang duren. Een bak wortels of een zak walnoten helpt. :)
Wortels en komkommer heb ik. Het zorgt er wel voor dat ik geen honger heb, maar het geeft weinig voldoening. Misschien inderdaad ook wat nootjes nemen, wat eiwitten helpen misschien beter.

Een koptelefoon is geen optie helaas. De telefoon op onze afdeling gaat erg vaak, soms wel 80 keer op een ochtend, en ik moet veel overleggen met collega's aan mijn blok.

Mijn werk is eigenlijk alles wat slecht is voor mensen: hoge werkdruk, veel verschillende korte opdrachten en vrijwel niets wat je daadwerkelijk af kunt ronden, dus nooit flow en zelden voldoening dat iets af is. Dat is ook wel een factor in mijn geknaag.
pi_138933044
Bak havermout met frambozen op. :9 Beetje jammer dat m'n diepvries frambozen zo extreem zuur zijn. Maar het geeft iig wat smaak. :')
pi_138933076
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 08:31 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Wortels en komkommer heb ik. Het zorgt er wel voor dat ik geen honger heb, maar het geeft weinig voldoening. Misschien inderdaad ook wat nootjes nemen, wat eiwitten helpen misschien beter.

Een koptelefoon is geen optie helaas. De telefoon op onze afdeling gaat erg vaak, soms wel 80 keer op een ochtend, en ik moet veel overleggen met collega's aan mijn blok.

Mijn werk is eigenlijk alles wat slecht is voor mensen: hoge werkdruk, veel verschillende korte opdrachten en vrijwel niets wat je daadwerkelijk af kunt ronden, dus nooit flow en zelden voldoening dat iets af is. Dat is ook wel een factor in mijn geknaag.
Mijn werk is een keer in de week echt áf, wat dan weer resulteert in een klein feestje met ongezonde troep. :P

Oh ja, wat ik tegenwoordig ook elke twee uur probeer, is even naar buiten om een klein rondje te wandelen op het plein voor het kantoor. Om niet alleen maar een hele dag op een stoel te zitten, en het doorbreekt de werksleur ook een beetje.
pi_138933098
Mijn gewicht begint trouwens weer met een 7. *O*
Misschien moet ik uitspattingen als vorige week even bewaren voor als ik nog wat lager zit, zodat ik niet nu en dan weer naar 80 schommel. :D
pi_138933259
Van nieuwe batterijen in de weegschaal word je ook niet blij :(
Gisteren wel twee biertjes op maar zat rond de 1600kcal
  woensdag 16 april 2014 @ 09:31:56 #211
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138933753
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 23:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Het is gelukt *O*
*O* ^O^ Viel het mee of tegen?

Grrr, heb je netjes evenveel kcals gegeten als verbrand volgens de app, zie ik vanochtend toch 300 g meer op de weegschaal, ik haat dat altijd zo :(

Lijstje voor vandaag:
O + T: 250 mL optimel vanille yoghurt met een appel erdoor (veel te grote bak voor alleen ontbijt, dus vandaar ook deels als T)
L: 2 volkoren met sla/komkommer/kaas; beker melk
T: niks, want heel vroege D
D: gekookte aardappels, rauwe witlof/ui/gekookt ei/beetje mayo en dressing van olie/azijn/ketjap/beetje suiker en een kipsateschnitzel
T: als ik nog trek krijg wat snackworteltjes
pi_138933896
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 09:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

*O* ^O^ Viel het mee of tegen?

Grrr, heb je netjes evenveel kcals gegeten als verbrand volgens de app, zie ik vanochtend toch 300 g meer op de weegschaal, ik haat dat altijd zo :(

Lijstje voor vandaag:
O + T: 250 mL optimel vanille yoghurt met een appel erdoor (veel te grote bak voor alleen ontbijt, dus vandaar ook deels als T)
L: 2 volkoren met sla/komkommer/kaas; beker melk
T: niks, want heel vroege D
D: gekookte aardappels, rauwe witlof/ui/gekookt ei/beetje mayo en dressing van olie/azijn/ketjap/beetje suiker en een kipsateschnitzel
T: als ik nog trek krijg wat snackworteltjes
Niet half zo zwaar als ik verwacht had. Maar ik had het ook iets heel groots in mijn hoofd gemaakt :@

En die 300 Gr. gaat er vanzelf af. Lichamen kunnen som een beetje stom zijn ;)
pi_138934069
Wat kan je havermoutpap soms toch lekker maken :o Had er een klodder cottage cheese op gedaan, daar over plakjes banaan en blauwe bessen en dan nog een paar verkruimelde walnoten. Oh yum!

Myraela, ik vind frambozen uit diepvries altijd veel en veel te zuur. Dat is blenderfruit, niet om zo te eten :7 (imho)
  woensdag 16 april 2014 @ 09:55:25 #214
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138934261
Brrt, havermout... Ik vind het prima dat jullie er gelukkig van worden, maar ik wil toch echt liever een boterham 's ochtends.

Lijstje van vandaag:
O: 1 volkoren met aardbeien, tl suiker. 250 ml lv yoghurt, 3 el kersen.
T: Pakje crackertjes.
L: 4 volkoren. 2 linerapaté, 2 lv smeerkaas. 1/3 komkommer.
T: Appel.
D: Ben heel laat thuis en moet heel snel weer weg om te gaan paardrijden, dus dat wordt een flinke kom tomaten-groentesoep met twee kleine witte afbakbroodjes.
S: Uur paardrijden.
T: Misschien nog wat yoghurt of een banaan. Ligt eraan of ik nog honger heb.
pi_138934305
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 09:47 schreef Isabeau het volgende:
Wat kan je havermoutpap soms toch lekker maken :o Had er een klodder cottage cheese op gedaan, daar over plakjes banaan en blauwe bessen en dan nog een paar verkruimelde walnoten. Oh yum!

Myraela, ik vind frambozen uit diepvries altijd veel en veel te zuur. Dat is blenderfruit, niet om zo te eten :7 (imho)
Ik prak ze dan ook wel helemaal kapot door mijn havermout. :D :@
pi_138934491
Alweer een uurtje bezig met de bijkeuken op te ruimen, ben voorlopig nog niet klaar.
Dat verbrand toch ook wel kcal? *O*
pi_138935559
quote:
14s.gif Op woensdag 16 april 2014 09:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik prak ze dan ook wel helemaal kapot door mijn havermout. :D :@
Half doosje diepvrieskersen (=100gr), paar frambozen voor de mooie roze kleur en je pap wordt godenspul. Ik doe er zelf nog altijd een tl suiker in maar zonder is ook lekker.
pi_138935620
Havermout <3
pi_138935650
Havermout :r
pi_138935742
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 22:20 schreef mrspoeZ het volgende:
Ja klopt! Ken je haar of alleen de naam?
Ken haar niet.
Kwam haar een keer tegen toen ik op mijn eigen naam google de.
Best apart.
Zeker omdat het niet een naam zoals jansen o.i.d is.
  woensdag 16 april 2014 @ 10:59:40 #221
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138935766
Ik heb volgens mij nog nooit havermoutpap op... Wil het op zich wel een keer proberen. Is het iets waar je allerlei dingen zoals fruit en zo aan toe moet voegen om het lekker te krijgen, of is het zo los ook wel te eten?
  woensdag 16 april 2014 @ 11:06:26 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138935946
Ik heb net een doosje verse frambozen op als tussendoortje. :9
pi_138936128
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit havermoutpap op... Wil het op zich wel een keer proberen. Is het iets waar je allerlei dingen zoals fruit en zo aan toe moet voegen om het lekker te krijgen, of is het zo los ook wel te eten?
Ik eet het zo ook gewoon, maar kan me voorstellen dat mensen dat niet heel lekker vinden. Ik doe meestal melk, havermout, rozijnen, vanille essence en kaneel. Je hebt ook mensen die maken het van alleen havermout en water, dat heb ik nog nooit geprobeerd.
pi_138937028
Havermout O+ Meestal gewoon melk, kaneel en rozijntjes, maar met die Alpro amandelmelk vind ik 't ook erg lekker, is meteen wat zoeter (maar toch minder kcal dan melk).
  woensdag 16 april 2014 @ 11:48:13 #225
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138937099
Met melk en kaneel wil ik wel eens proberen :D Geen rozijnen voor mij, ik vind het altijd zo vervelend dat die aan mijn tanden blijven plakken :@
pi_138937247
Ik maak 'm zelf wel altijd vrij dik, wil geen warme melk waar dan her en der wat in drijft :P Appel kan ook prima, maar als je 't dan te lang opwarmt, wordt 't wel echt vrij papperig.
pi_138937655
Met een beetje banaan en noten is ook wel lekker. Maar dan word het meteen zoveel.
pi_138937705
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 11:52 schreef Holyme het volgende:
Ik maak 'm zelf wel altijd vrij dik, wil geen warme melk waar dan her en der wat in drijft :P Appel kan ook prima, maar als je 't dan te lang opwarmt, wordt 't wel echt vrij papperig.
Ik moet juist geen dikke pap :D
pi_138938031
quote:
14s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:05 schreef Myraela het volgende:
Met een beetje banaan en noten is ook wel lekker. Maar dan word het meteen zoveel.
Ja dat idd, dat heb ik met overnight oats ook. Dat ik dan ook nog de neiging heb om los te gaan met een beetje van dit en een beetje van dat, wat alles bij elkaar een enorme bak ontbijt maakt, helpt ook niet echt met die oats :+ Dus meestal gewoon havermout en met warmer weer kwark met muesli.
pi_138938200
Een brownie in m'n ene hand, koffie jn de andere en Raymond Sluiter zit een tafeltje verderop. Ik ga hem bespringen denk ik.

Today is a good day.
pi_138938251
quote:
14s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Een brownie in m'n ene hand, koffie jn de andere en Raymond Sluiter zit een tafeltje verderop. Ik ga hem bespringen denk ik.

Today is a good day.
Die tennisser?
pi_138938296
Lijstje voor vandaag:

T: 2 eiwitmuffins
L: 1/2 bak tzatziki en kip
T: havermoutpap met frambozen, whey & cashewnotenpasta
S: fitness
D: gewokte rijst, champignons, uien en zelfgemaakte hamburger
T: 1/2 bak tzatziki en kip
T: bak kwark
pi_138938314
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Die tennisser?
Jup. Ik zal hem Fatima ff doen vergeten.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2014 12:25:31 ]
pi_138938717
quote:
14s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:25 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Jup. Ik zal hem Fatima ff doen vergeten.
Doe dat ;)
  woensdag 16 april 2014 @ 13:35:29 #235
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138940564
Ik dacht mijn boterham met kaas/komkommer/sla een beetje op te leuken met een heel klein likje mosterd. Ik ben mosterd pas sinds kort een beetje gaan waarderen, hiervoor lustte ik het absoluut niet. Blijkt alleen dat we extra pittige Dijon mosterd hadden staan en ik heb echt maar een heeeeeel klein beetje gepakt, maar het begon tot in mijn neus te branden :r Dat doen we dus ook niet meer :')
  woensdag 16 april 2014 @ 14:32:15 #236
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138942391
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 13:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik dacht mijn boterham met kaas/komkommer/sla een beetje op te leuken met een heel klein likje mosterd. Ik ben mosterd pas sinds kort een beetje gaan waarderen, hiervoor lustte ik het absoluut niet. Blijkt alleen dat we extra pittige Dijon mosterd hadden staan en ik heb echt maar een heeeeeel klein beetje gepakt, maar het begon tot in mijn neus te branden :r Dat doen we dus ook niet meer :')
Mwehehe. :')

Straks nog even lekker een rondje hardlopen denk ik. Zonnetje. O+

En net beter passend zwemspul gekocht, bij m'n vorige had ik afgelopen vrijdag steeds het idee dat het er bij een iets te enthousiaste duik vandoor zou gaan. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Moderator / Miss SHO woensdag 16 april 2014 @ 15:39:22 #237
22592 crew  Ole
pi_138944626
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Mwehehe. :')

Straks nog even lekker een rondje hardlopen denk ik. Zonnetje. O+

En net beter passend zwemspul gekocht, bij m'n vorige had ik afgelopen vrijdag steeds het idee dat het er bij een iets te enthousiaste duik vandoor zou gaan. :')
Dat is in dit geval best fijn!

De broek die ik een paar maanden geleden gekocht heb (toen een maat kleiner dan anders) begint ook aardig af te zakken. In kilo's ben ik niet veel kwijt, maar heb wel hard getraind. Centimeters FTW *O* *O*
Op naar weer een maatje minder :Y)
pi_138948529
yay Ole! *O* Of Ole Ole w/ w/

Tzatziki :9 O+
pi_138949997
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 15:39 schreef Ole het volgende:

[..]

De broek die ik een paar maanden geleden gekocht heb (toen een maat kleiner dan anders) begint ook aardig af te zakken. In kilo's ben ik niet veel kwijt, maar heb wel hard getraind. Centimeters FTW *O* *O*
*O* *O* *O*
  woensdag 16 april 2014 @ 18:32:18 #240
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138950024
quote:

[..]

*O*

Goed buitenweer nu. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 16 april 2014 @ 18:45:21 #241
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138950463
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 17:41 schreef _aurum_ het volgende:
yay Ole! *O* Of Ole Ole w/ w/

Tzatziki :9 O+
Ik weet niet uit m'n hoofd wat jij weegt en hoe lang je bent, maar ik vind je lijstje best veel. Sport je erbij? En is dit representatief voor je dagelijkse eetpatroon?

Ik ga lekker paardrijden. Straks lekker lang douchen en dan heerlijk slapen. Tot morgen!
pi_138954925
Mehh.. ik ben niet zo fit.. Maar goed, gewoon door knallen :P

Trouwens, als ik 1000 kcal verbrand in de sportschool.. wat is dan het beste om extra te eten? Toch geen 1000 he?
pi_138956126
Vandaag was een goede dag. :D Netjes gegeten. O+
pi_138957347
quote:
7s.gif Op woensdag 16 april 2014 20:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Mehh.. ik ben niet zo fit.. Maar goed, gewoon door knallen :P

Trouwens, als ik 1000 kcal verbrand in de sportschool.. wat is dan het beste om extra te eten? Toch geen 1000 he?
Hangt er natuurlijk helemaal vanaf hoeveel je eet. In principe als je 500 kcal onder je onderhoud zit, zou je alle extra kcal die je verbrandt er inderdaad weer bij moeten eten. Anders ben je aan het crashdieeten (als het vaak voorkomt ten minste).
pi_138963384
quote:

[..]

*O*

Oké, degelijke eetlijstjes (met yoghurt of havermout als O; boterhammen als L en een verantwoorde D) lukt tegenwoordig wel. :) Maar komend weekend ga ik kamperen, zonder koelkast en andere luxe. Hoe pakken jullie dat aan, eet-technisch? (Tent opzetten kan ik zelf wel. :P)
pi_138965518
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 18:45 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik weet niet uit m'n hoofd wat jij weegt en hoe lang je bent, maar ik vind je lijstje best veel. Sport je erbij? En is dit representatief voor je dagelijkse eetpatroon?

Ik ga lekker paardrijden. Straks lekker lang douchen en dan heerlijk slapen. Tot morgen!
1.64 en 72 kg. ik zit vandaag wat hoger, maar normaal op trainingsdagen rond de 1700 en op niet trainingsdagen rond de 1500.

Zittend beroep ):O
  donderdag 17 april 2014 @ 07:54:28 #247
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138969136
Morning! Gisteren nog lekker een uur gewandeld met manlief. Toch weer eens wat beweging gehad *O* Voelde aan het eind mijn heup wel, maar verder de rest van de avond niet meer, dus heb het idee dat dat wel de goede kant op gaat!

Voor vandaag:
O: brinta met theelepel basterdsuiker
L: chili con carne met rijst
T1: appel
T2: worteltjes (alleen als ik laat naar huis ga, om de tijd tot D te overbruggen)
D: 3 volkoren; 2 gebakken eitjes
  donderdag 17 april 2014 @ 08:30:08 #248
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138969490
Morning!

Vandaag afscheidslunch met een regio-collega, morgen afscheidslunch met directe collega's en trakteren en dan het paasweekend...

Ik ga genieten met mate en er zijn genoeg gezonde alternatieven, maar helemaal vanzelf zal het dit weekend niet gaan, vrees ik.
  donderdag 17 april 2014 @ 08:43:33 #249
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138969667
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 08:30 schreef Tink89 het volgende:
Morning!

Vandaag afscheidslunch met een regio-collega, morgen afscheidslunch met directe collega's en trakteren en dan het paasweekend...

Ik ga genieten met mate en er zijn genoeg gezonde alternatieven, maar helemaal vanzelf zal het dit weekend niet gaan, vrees ik.
Ga je van baan veranderen? Allerlei lunches en dan een paasweekend maken het wel lastig om heel de tijd gezonde keuzes te maken ja...

Wij nodigen de schoonfamilie eerste paasdag uit om te komen bakplaten. Als wij daarheen gaan met feestdagen, worden we doorgaans rond 4 uur in de middag verwacht en starten we met taart. En dan daarna nog avondeten en toetje en nog wat snacks bij de koffie. Maar aangezien het nu bij ons is, hebben man en ik besloten om sowieso al geen paastaart te doen, maar gewoon wat kleine (gezonde) borrelhapjes weg te zetten. Bij de bakplaat maken we expres ook een grote salade en halen we wat extra groenten om te bakken. Dus dan is er in ieder geval de optie om ons niet helemaal vol te vreten met allerhande vette spullen :P
pi_138969668
Lijstjesplanning

T: eiwitmuffins
L: stukjes kaas, olijfjes, cervelaat, augurk
T: eiwitshake
D: Japans
T: bak kwark.

Overdag is een beetje damage control voor het Japans eten in de avond :)
pi_138969673
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 08:30 schreef Tink89 het volgende:
Morning!

Ach, hier ook niet...

Maar al die afscheidlunches, ik dacht dat je al begonnen was aan je nieuwe baan (dat die treinreizen daarheen gingen :)), of dacht ik dat verkeerd?
pi_138969892
Nou die weegschaal wil ook echt niet naar beneden -O-
Hij gaat ook niet omhoog maar toch.....
pi_138969953
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 08:58 schreef Sarabi het volgende:
Uiteindelijk wel. :Y Omlaag dan hè. Hang in there. :)

quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 08:43 schreef _aurum_ het volgende:
T: eiwitmuffins
Je hebt het vast al eens verteld, maar hoe maak je die ook alweer?
pi_138970159
Thanks :) ik ben ook pas 2 weken weer echt goed bezig dus zo heel lang is dat nog niet.
Wil graag voor eind mei nog iets kwijt dus hopelijk lukt dat.
  donderdag 17 april 2014 @ 09:17:04 #255
298315 SacreCoeur
pi_138970233
Hebben jullie ook dat je op sommige plekken maar blijft afvallen :D terwijl het eigenlijk niet meer zo nodig is. Ik blijf maar bij mijn bovenbenen afvallen en eigenlijk vind ik het wel eens tijd voor de rest van mijn buikvet :') Zou ik dit kunnen beïnvloeden?

Waarschijnlijk gewoon een keer gaan sporten ofzo :+
pi_138970618
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 08:58 schreef Sarabi het volgende:
Leesvoer:

http://www.jencomaskeck.com/
pi_138970708
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:01 schreef Ruby88 het volgende:

[..]

Uiteindelijk wel. :Y Omlaag dan hè. Hang in there. :)

[..]

Je hebt het vast al eens verteld, maar hoe maak je die ook alweer?
LIF / [Dieetclub] #602

Afwisselen met frambozen is een afrader - te zuur. Blauwe bessen is goed te doen.
Ik heb van de week choco muffins gemaakt, 50 gr. cacao erbij en 15 gr oploskoffie.

Het is low carb dus het zijn wel compacte muffins :)
pi_138970763
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:17 schreef SacreCoeur het volgende:
Hebben jullie ook dat je op sommige plekken maar blijft afvallen :D terwijl het eigenlijk niet meer zo nodig is. Ik blijf maar bij mijn bovenbenen afvallen en eigenlijk vind ik het wel eens tijd voor de rest van mijn buikvet :') Zou ik dit kunnen beïnvloeden?

Betekent dat je waarschijnlijk een appeltje bent, dan gaat de buik het laatst.

Ik ben een peer/zandloper, dus de kont gaat het langzaamst en ik heb een relatief platte buik.
Maarrrrr er is weer een 1/2 cm af bij de kont :Y)
pi_138971173
quote:
Zal later eens lezen ^O^
En ik weet ook wel dat het getalletje niet altijd iets zegt maar een bmi van bijna 30 is hoe dan ook niet gezond.
  donderdag 17 april 2014 @ 09:57:26 #260
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138971213
Pff, ik ben weer een dagje op de TU, is er gewoon weer vlaai :')
Dus blijf ik wederom maar ff bij de koffieruimte weg :P
pi_138971715
Vanmiddag dan toch echt mijn kledingkast uitzoeken en wat ik niet meer wil te koop zetten.
Sowieso een topic hier op Fok! maar kan het eventueel ook nog op de fb groep zetten als jullie willen.
  donderdag 17 april 2014 @ 10:18:16 #262
298315 SacreCoeur
pi_138971735
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:39 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Betekent dat je waarschijnlijk een appeltje bent, dan gaat de buik het laatst.

Ik ben een peer/zandloper, dus de kont gaat het langzaamst en ik heb een relatief platte buik.
Maarrrrr er is weer een 1/2 cm af bij de kont :Y)
Oh zo had ik er nog niet naar gekeken :P

Ja mijn benen gaan heel snel, rug, taille en heupen ook.
Vervolgens bij mijn buik en dan helemaal in het rond ;( blijft het maar hangen.
Maar ik ben allang blij dat er boven vrij weinig afgaat :P omvang is wel veel kleiner maar de cupmaat hetzelfde.
pi_138971785
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:17 schreef Sarabi het volgende:
Vanmiddag dan toch echt mijn kledingkast uitzoeken en wat ik niet meer wil te koop zetten.
Sowieso een topic hier op Fok! maar kan het eventueel ook nog op de fb groep zetten als jullie willen.
Wat voor maten zullen het zijn? :)
pi_138971801
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:20 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wat voor maten zullen het zijn? :)
40/42/44
Mss nog een verdwaalde 38
pi_138971818
quote:
Ik heb ook een heleboel op marktplaats staan. Verkoopt best goed. :)
pi_138971854
quote:
Daar is wel interesse voor verwacht ik :Y
pi_138971856
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 09:17 schreef SacreCoeur het volgende:

Nee dat kan niet. Spot reducing is helaas niet mogelijk. Je lichaam bepaalt zelf waar heg af gaat.
pi_138971873
Sarabi, jij hoepelt wel eens toch? Wat voor hoepel heb je daarvoor aangeschaft? En wat is het daadwerkelijke effect? Merk je er echt iets van? :)
pi_138971878
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb ook een heleboel op marktplaats staan. Verkoopt best goed. :)
Marktplaats ja? Daar heb ik eigenlijk nog helemaal niet aangedacht.
pi_138971915
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:24 schreef Puala het volgende:
Sarabi, jij hoepelt wel eens toch? Wat voor hoepel heb je daarvoor aangeschaft? En wat is het daadwerkelijke effect? Merk je er echt iets van? :)
Ik heb een hoopdancehoepel gekocht (http://www.hoopdance.nl/) dus nie zo'n fitnesshoepel die je nu veel ziet.
Of het echt werkt vind ik lastig te zeggen, met buikdansen gebruik ik dezelfde spieren en dat doe ik ook 3x in de week dus weet niet wat van wat komt.
Ik vind het vooral fijn omdat het iets is dat je thuis voor de tv (of in de tuin kan doen).
pi_138971959
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik heb een hoopdancehoepel gekocht (http://www.hoopdance.nl/) dus nie zo'n fitnesshoepel die je nu veel ziet.
Of het echt werkt vind ik lastig te zeggen, met buikdansen gebruik ik dezelfde spieren en dat doe ik ook 3x in de week dus weet niet wat van wat komt.
Ik vind het vooral fijn omdat het iets is dat je thuis voor de tv (of in de tuin kan doen).
Ja dat thuis vind ik ook wel fijn :) Ik ga er nog eens over nadenken :)
pi_138972298
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

40/42/44
Mss nog een verdwaalde 38
Ik heb misschien wel interesse
pi_138972364
Ik doe thuis regelmatig Just Dance 2014 op de Wii. Erg leuk en intensief! Ik ben dan zo enthousiast dat het zweet van mijn hoofd druipt en ik de volgende dag spierpijn heb. :D

Dadelijk naar de sportschool met een vriendin. Zin in. :)
pi_138972524
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:48 schreef appelsap het volgende:
Ik doe thuis regelmatig Just Dance 2014 op de Wii. Erg leuk en intensief! Ik ben dan zo enthousiast dat het zweet van mijn hoofd druipt en ik de volgende dag spierpijn heb. :D

Dadelijk naar de sportschool met een vriendin. Zin in. :)
Klinkt goed!
Ik moet trouwens vandaag niet nog vergeten te dansen voor mijn 90 day dance challenge :D
Maar eerst werken, kast opruimen en weekboodschappen doen.
pi_138972594
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Klinkt goed!
Ik moet trouwens vandaag niet nog vergeten te dansen voor mijn 90 day dance challenge :D
Maar eerst werken, kast opruimen en weekboodschappen doen.
Gaat het goed met de challenge?
Oh en weekboodschappen sjouwen is ook een sport. :P
pi_138972668
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:55 schreef appelsap het volgende:

[..]

Gaat het goed met de challenge?
Oh en weekboodschappen sjouwen is ook een sport. :P
Dat sjouwen mag mijn vriend doen ;) hahaha.
Ja gaat heerlijk, niet alleen het dagelijks dansen/bewegen maar op een of andere manier ben ik ook veel bewuster bezig met dansen.
  donderdag 17 april 2014 @ 11:56:16 #277
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138974246
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 08:44 schreef Ruby88 het volgende:

[..]

Ach, hier ook niet...

Maar al die afscheidlunches, ik dacht dat je al begonnen was aan je nieuwe baan (dat die treinreizen daarheen gingen :)), of dacht ik dat verkeerd?
Jawel, was voor de sollicitatiegesprekken. De 28e begin ik echt :)
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 08:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ga je van baan veranderen? Allerlei lunches en dan een paasweekend maken het wel lastig om heel de tijd gezonde keuzes te maken ja...
Jups, de 28e begin ik ergens anders. En die lunches maken het inderdaad wat ingewikkelder dan anders...
pi_138974402
Ik zit klaar in m'n sportkleren, maar ben zo extreem bang dat ik flauw ga vallen als ik ga hardlopen nu in het zonnetje. :')

Die angst heb ik overigens al als ik gewoon rustig ga lopen.
  donderdag 17 april 2014 @ 12:04:04 #279
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138974446
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 12:02 schreef Myraela het volgende:
Ik zit klaar in m'n sportkleren, maar ben zo extreem bang dat ik flauw ga vallen als ik ga hardlopen nu in het zonnetje. :')

Die angst heb ik overigens al als ik gewoon rustig ga lopen.
Waarom zou je flauwvallen dan?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_138974590
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dat. Heb je het wel eens eerder gehad? Want tenzij je een medische oorzaak hebt, is het absoluut niet waarschijnlijk dat dat zomaar gebeurt.

Flauwvallen is een kwestie van te weinig zuurstof in je hersenen. Ervan uitgaande dat je verder gezond bent en niet vaker zonder reden flauwvalt, is de kans bijzonder klein dat dat tijdens het lopen gebeurt. Je lichaam geeft al stresssymptomen aan voordat het zover is namelijk. Zweten (en dan vooral klamme zweet, niet "gewoon" zweten, dat verschil merk je echt), misselijk, draaierig. Van hijgen val je niet flauw. En als je die symptomen wel hebt, ga je zitten, je hoofd tussen je knieën doen en op je tanden bijten (letterlijk, kaken dichtknijpen).
pi_138974615
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Omdat het warm is.

Ik ben in mijn jeugd regelmatig flauw gevallen. En sinds die tijd ben ik er zo angstig van geworden dat ik met lekker weer eigenlijk de deur bijna niet uit kan. :')
  donderdag 17 april 2014 @ 12:18:27 #282
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_138974791
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 12:11 schreef Myraela het volgende:

[..]

Omdat het warm is.

Ik ben in mijn jeugd regelmatig flauw gevallen. En sinds die tijd ben ik er zo angstig van geworden dat ik met lekker weer eigenlijk de deur bijna niet uit kan. :')
Ah, psychische oorzaak dus. Daar heb ik geen andere tips voor dan de oorzaak elimineren, helaasch.

Afgezien van clums d'r tips voor als het daadwerkelijk bijna flauwvallen is dan. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_138978037
Wat tegen dat soort angsten ook werkt is om je heel erg te focussen op de omgeving. Kijk wat je ziet, hoort en voelt. En dan met voelen niet op wat er binnenin je lichaam gebeurt maar de textuur van de grond bijvoorbeeld. Voel de stenen waar je over loopt, het gras of de kiezeltjes. Vergt wel wat oefening.
  donderdag 17 april 2014 @ 16:14:13 #284
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138981882
Morgen trakteren op m'n oude werk en nu ruikt dus heel het huis naar kersenbrownies... :(

Ik ga aan de worteltjes met hummus!
pi_138982033
Ik heb nu het niet meer zo zonnig is een stukje gelopen. Gewoon normaal gelopen.

Vandaag overigens wel een goede dag qua eten. Ik denk dat ik zo wel een redelijke basis heb. Misschien moet er nog net iets meer bij. Maar ik zou eigenlijk niet weten wat.

O: Havermout, banaan en frambozen.
L: Ciabatta met champignons
T: Cracker met pindakaas
A: Vegan lasagne
pi_138982262
Dat je in plaats van de bus naar huis loopt (met zware boodschappen tas) ruim 3 km, en dat je onderweg door een handvol kinderen nageschreeuwd wordt "dikke mevrouw dit, dikke mevrouw dat"
Oh, en ik ben geloof ik ook uitgescholden voor piemel. Dat woord zullen ze wel net geleerd hebben.
Toppie.
pi_138982437
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:30 schreef Lonaa het volgende:
Dat je in plaats van de bus naar huis loopt (met zware boodschappen tas) ruim 3 km, en dat je onderweg door een handvol kinderen nageschreeuwd wordt "dikke mevrouw dit, dikke mevrouw dat"
Oh, en ik ben geloof ik ook uitgescholden voor piemel. Dat woord zullen ze wel net geleerd hebben.
Toppie.
Bah, wat rot. Hopelijk voel je je er niet al te rot door?
Ik snap echt niet waarom kinderen/mensen zo moeten doen. Gebrek aan opvoeding ofzo..
  donderdag 17 april 2014 @ 16:41:31 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138982579
quote:
Toppie.
Nou zeg... -O-

Ik had van de week een jurkje aan op een (dikke) panty en dat was iets omhoog gekropen, toen kreeg ik ook naar mijn hoofdgeslingerd dat ik me normaal moest aankleden. :') Ik heb ze maar meewarig aangekeken. :)
Zoals een zeer wijze mede-user hier zei 'als ik een spijkerbroek aan heb zien ze toch ook wel dat ik dik ben, kan ik maar beter gewoon iets leuks aantrekken'. O+
En ja, daar zijn absoluut grenzen aan, maar ik was zeker niet indecent. ;)
pi_138982685
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:36 schreef appelsap het volgende:

[..]

Bah, wat rot. Hopelijk voel je je er niet al te rot door?
Ik snap echt niet waarom kinderen/mensen zo moeten doen. Gebrek aan opvoeding ofzo..
Ik liep niet door de beste buurt inderdaad. :')
Maar dan nog.

Ik voelde me er half rot onder. Natuurlijk is het rot (had het ook al een tijdje niet gehoord. Ontkenning is fijn) maar ik ben ook actief bezig om er wat aan te doen, sinds kort weer. :')

Dus beetje half half.
pi_138982694
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:41 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nou zeg... -O-

Ik had van de week een jurkje aan op een (dikke) panty en dat was iets omhoog gekropen, toen kreeg ik ook naar mijn hoofdgeslingerd dat ik me normaal moest aankleden. :') Ik heb ze maar meewarig aangekeken. :)
Zoals een zeer wijze mede-user hier zei 'als ik een spijkerbroek aan heb zien ze toch ook wel dat ik dik ben, kan ik maar beter gewoon iets leuks aantrekken'. O+
En ja, daar zijn absoluut grenzen aan, maar ik was zeker niet indecent. ;)
Ik zag er best leuk uit vandaag. O+
pi_138982775
quote:
Toppie.
Dikke piemels. :9

Ik heb het na de middelbare school gelukkig nooit meer meegemaakt. Maar ik weet hoe kut het is. Maar gelukkig zeggen ze je niet iets dat je nog niet wist, je werkt eraan en het is in ieder geval iets wat je kunt veranderen.
pi_138982850
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:47 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dikke piemels. :9

Ik heb het na de middelbare school gelukkig nooit meer meegemaakt. Maar ik weet hoe kut het is. Maar gelukkig zeggen ze je niet iets dat je nog niet wist, je werkt eraan en het is in ieder geval iets wat je kunt veranderen.
Dat gevoel had ik ook wel ja.

En ik moest een beetje glimlachen omdat ik ook "dikke piemels :9 " dacht toen ze dat riepen.
pi_138982860
Oh, en ik liep ruim 7 km vandaag. 4 vanuit de stad naar huis, ruim 3 met de hond. *O*
  donderdag 17 april 2014 @ 16:57:08 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138983061
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik zag er best leuk uit vandaag. O+
Zie, laat ze de hik krijgen! :Y
  donderdag 17 april 2014 @ 16:57:34 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138983078
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:50 schreef Lonaa het volgende:
Oh, en ik liep ruim 7 km vandaag. 4 vanuit de stad naar huis, ruim 3 met de hond. *O*
^O^
  donderdag 17 april 2014 @ 17:09:46 #296
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138983504
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:50 schreef Lonaa het volgende:
^O^
pi_138984371
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 10:23 schreef Puala het volgende:

[..]

Daar is wel interesse voor verwacht ik :Y
Ik zet ze nu in de FBgroep (dat is iets makkelijker) en zal later nog een topic op Fok! maken.
pi_138984887
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:21 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nu het niet meer zo zonnig is een stukje gelopen. Gewoon normaal gelopen.

Vandaag overigens wel een goede dag qua eten. Ik denk dat ik zo wel een redelijke basis heb. Misschien moet er nog net iets meer bij. Maar ik zou eigenlijk niet weten wat.

O: Havermout, banaan en frambozen.
L: Ciabatta met champignons
T: Cracker met pindakaas
A: Vegan lasagne
Ziet er goed uit. Misschien nog een T tussen O en L eventueel.
  donderdag 17 april 2014 @ 18:32:51 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138985558
Huisarts stond positief tegenover de aanpak die ik dankzij Sjeen gevonden heb tegen het hormonale gedoe.
Net telefonische intake gehad met de expert op dit gebied en kijken of ik morgen medicijnen kan krijgen. En dan zou dit hele gezeik met een maand of 6-9 over moeten zijn. :o *O*

En dan zouden ook die out of control vreetbuien een heel stuk minder moeten zijn. Iig zou mijn ruggegraat wat sterker moeten zijn. Dan moet ikzelf alleen nog maar 'even' wat patronen doorbreken. ;)
pi_138986134
Zo, beweging voor vandaag ook gehad, gesport en gewoon veel gelopen op het werk.

SPOILER
Precies over een week heb ik de sporttest. Adem in. Adem uit.
Alhoewel ik het het idee heb dat het inmiddels geen verloren zaak is en ik vast niet de slechtste zou zijn. Nu moeten alleen m'n blaren nog weg gaan die ik gister heb gekregen door te wandelen met niet zulke fijne schoenen. Auw. :{
pi_138986203
Ohja ik heb als ambitieus idee om volgend jaar mee te doen met het hardloop evenement hier in de stad. 5 mijl. En ik wil de allerbeste zijn. :D

Dromen moet kunnen, toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door Patoshik op 17-04-2014 19:09:48 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')