SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik danhier
![]()
Ja dat lijkt mij een leuke uitdaging! Erg handig (en belangrijk) om te weten wat je hartslag is tijdens het sporten.quote:Op zondag 13 april 2014 12:44 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk spul idd!Ik heb een hardloophorloge met hartslagmeter en ik probeer nu sinds kort expres op zo laag mogelijke hartslag te lopen. Is nog best lastig.
Ik heb wel interesse en als het goed is werkt gewoon de (adres)link?quote:Op zondag 13 april 2014 13:32 schreef Tink89 het volgende:
Voor de potentiële liefhebbers, heb ik heel erg veel foto's van maar liefst 86 kledingstukken die weg mogen. De galacollectie heb ik dan nog uitgezocht, maar dit was voor vandaag wel even genoeg.
Dus... als je wil uitzoeken, roep dan even via DM, dan stuur ik je de link naar het facebook-album.
Als iemand me wil uitleggen hoe ik een heel album kan delen met niet-vriendjes tenminste...
Riep jij mijn naam toen ik langs fietste?quote:Op zondag 13 april 2014 13:25 schreef Patoshik het volgende:
Straks even naar een terrasje want er is hier een hardloop evenement in de stad dus dat is altijd wel gezellig dan.
Groep aanmaken?quote:Op zondag 13 april 2014 13:32 schreef Tink89 het volgende:
Voor de potentiële liefhebbers, heb ik heel erg veel foto's van maar liefst 86 kledingstukken die weg mogen. De galacollectie heb ik dan nog uitgezocht, maar dit was voor vandaag wel even genoeg.
Dus... als je wil uitzoeken, roep dan even via DM, dan stuur ik je de link naar het facebook-album.
Als iemand me wil uitleggen hoe ik een heel album kan delen met niet-vriendjes tenminste...
Moet ik dan fb-vrienden zijn met de andere groepsleden?quote:
Volgens mij niet, ik zit ook bij grote groepen waarvan de ik groep-eigenaar niet in mijn vrienden heb. Dan moet je als lid alleen toestemming vragen om toegelaten te worden.quote:Op zondag 13 april 2014 17:05 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Moet ik dan fb-vrienden zijn met de andere groepsleden?
Dat heb ik ook een beetje. Laatst had ik een kledingruilfeestje en ik heb best een hoop wat ik niet meer draag, maar toen ik het bij elkaar ging zoeken bleek het grotendeels nogal verwassen en versleten te zijn.quote:Op zondag 13 april 2014 17:01 schreef Myraela het volgende:
Oh, ik heb toevallig laatst nog erg veel weggedaan.![]()
Al draag ik nooit erg dure kleding, dus meestal is het na een periode ook wel een beetje "op".
Netjes!quote:Op zondag 13 april 2014 18:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik tegen F dat ik trek heb in iets lekkers, we noemen pizza's, ik ga ondertussen eten voor de kinderen maken (sperziebonen, knakworstjes en krieltjes). Dat is klaar en ik rol vervolgens de witlof in de ham en verwarm de oven voor. Zegt F:En die pizza's dan?
Eh ja... Maar de witlof was al gekookt en weggooien is ook zo zonde enzo.
En dus gewoon volautomatisch gezond avondeten ipv luie pizza!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B: Groentensoep met wrap/kipfilet/lepeltje creme fresh
S: 9 km fietsen
T1: Ontbijtkoek met laagje boter
S2: 7 km fietsen
T2: Banaan
T3: wrap met kaas/creme fresh
D: Sperzieboontjes, rijst en 2 eitjes
T: Peer
Ik heb voor de komende dagen in elk geval groente & fruit genoeg in huis. Hopelijk lukt het om dan niet meer de frituurpan aan te zetten![]()
quote:Op zondag 13 april 2014 20:12 schreef Puala het volgende:
Na 2 weken bijna alles te hebben gegeten waar ik zin in had toch weer wat extra apps geinstalleerd op mijn telefoon en begonnen met meer bewegen. Ik was zo gedemotiveerd, omdat ik ben bezig met een onderzoek naar mijn allergieen en moest dingen eten waarvan ik verwachtte dat ik een reactie kreeg. Stoelgang van slag, elke dag opgezwollen/opgezet, in de avonden nog erger. In spoiler 2 fototjes die het wel aardig weergeven.Jeetje, da's een fikse reactie. Weet je inmiddels al waar je zo overgevoelig voor bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B: Groentensoep met wrap/kipfilet/lepeltje creme fresh
Ik heb voor de komende dagen in elk geval groente & fruit genoeg in huis. Hopelijk lukt het om dan niet meer de frituurpan aan te zettenK&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Txs voor de tip, het werkt inderdaadquote:Op zondag 13 april 2014 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ik zit ook bij grote groepen waarvan de ik groep-eigenaar niet in mijn vrienden heb. Dan moet je als lid alleen toestemming vragen om toegelaten te worden.
Er is bloed geprikt in de hoop dat daar wat in te zien is. Die uitslag zou ik in theorie vrijdag kunnen krijgen, maar dan is het goede vrijdag. Ik zal maandag eens bellen wanneer het gesprek dan plaats kan vinden. Maar ik verwacht niet dat er uit het bloedonderzoek wat komt. Het vermoeden is gluten, tarwe of gist.quote:Op zondag 13 april 2014 20:18 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Jeetje, da's een fikse reactie. Weet je inmiddels al waar je zo overgevoelig voor bent?
Ghehe nee. Ik heb je niet gezien vandaag.quote:Op zondag 13 april 2014 15:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Riep jij mijn naam toen ik langs fietste?
quote:Op zondag 13 april 2014 20:12 schreef Puala het volgende:
Na 2 weken bijna alles te hebben gegeten waar ik zin in had toch weer wat extra apps geinstalleerd op mijn telefoon en begonnen met meer bewegen. Ik was zo gedemotiveerd, omdat ik ben bezig met een onderzoek naar mijn allergieen en moest dingen eten waarvan ik verwachtte dat ik een reactie kreeg. Stoelgang van slag, elke dag opgezwollen/opgezet, in de avonden nog erger. In spoiler 2 fototjes die het wel aardig weergeven.Oh wouw, dat is echt heftig. Echt nooit geweten dat dat zo extreem kon zijn. Nu neem ik "opgezwollen" toch wat serieuzer voortaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B: Groentensoep met wrap/kipfilet/lepeltje creme fresh
Ik heb voor de komende dagen in elk geval groente & fruit genoeg in huis. Hopelijk lukt het om dan niet meer de frituurpan aan te zetten
Na hoe lang trekt zo'n reactie weer weg?
Hopelijk krijg je snel wat duidelijkheid.
Ja echt sneu. Je zag ook gewoon in d'r ogen dat ze echt pijn had en later thuis was alles gewoon weer normaal en keek ze weer vrolijk.quote:Op zondag 13 april 2014 15:47 schreef Ruby88 het volgende:
Wat goed van die 46 minuten, BE!![]()
En wat sneu voor je hond, Pathoshik.Misschien had ze kramp of zo?
Haha dat doet onze andere (kleine) hond ook. Maar die is echt lui en wil nooit wandelen. Maar deze vind het juist leuk en ze moet wat beweging hebben want haar speelmaatjes zijn allebei snel achter elkaar dood gegaan waarmee ze altijd veeeel rende. En je kan ook wel merken dat ze wat dikker word daardoor. Dus nu moet ze wat meer bewegen. Want we hoeven ze thuis niet uit te laten want ze weten dat ze het in de sloot moeten doen.quote:Op zondag 13 april 2014 15:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik kende een hond die dat deed als hij geen zin meer had verder te wandelen, dan ging hij mank lopen en janken. Maar er was nooit wat te zien en zelfs de dierenarts zei dat er echt niets met pootje, nagels etc was.
Na +- 2 uur word het al minder, maar het blijft dikker dan normaal voor een dag of 3-4. En op het moment dat mijn darmen actief bezig zijn zwel ik weer verder op. Dus het wisselt de dagen er na de hele tijd.quote:Op zondag 13 april 2014 20:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh wouw, dat is echt heftig. Echt nooit geweten dat dat zo extreem kon zijn. Nu neem ik "opgezwollen" toch wat serieuzer voortaan.
Na hoe lang trekt zo'n reactie weer weg?
Hopelijk krijg je snel wat duidelijkheid.
Ik kan alleen een oude groep vinden.quote:Op zondag 13 april 2014 19:44 schreef Tink89 het volgende:
Zo, groep aangemaakt.
Zoek de groep Dieetclub op facebook. Daar staan alle foto's in!
Edit: Bijna dan... 86 foto's duurt even
Jij hebt je niet net aangemeld dan?quote:
Jawel, dat was ik. Ik kreeg een linkje van Puala, dat lukt wel.quote:Op zondag 13 april 2014 20:39 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Jij hebt je niet net aangemeld dan?
DM even als je je aanmeldt. Ik ken natuurlijk niet iedereen...
Mag ik ook een linkje?quote:Op zondag 13 april 2014 20:39 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Jij hebt je niet net aangemeld dan?
DM even als je je aanmeldt. Ik ken natuurlijk niet iedereen...
Txs voor de hulpquote:
Goed bezig!quote:Op maandag 14 april 2014 08:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
Vanochtend m'n officiële weegmomentje: -17.7kg. Bij 18.1kg duik ik onder het volgende tiental op de weegschaalHopelijk eind deze week
quote:Op maandag 14 april 2014 08:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
Vanochtend m'n officiële weegmomentje: -17.7kg. Bij 18.1kg duik ik onder het volgende tiental op de weegschaalHopelijk eind deze week
Die met de R is het-is-mij, de andere 2 durf ik wel te gokken wie dat zijn maar weet ik niet zekerquote:Op maandag 14 april 2014 07:57 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Txs voor de hulpIk maak je even admin!
Roepen jullie wel even hoe jullie heten? heb een R....., I.... en een K.. in de wachtrij staan.
Het is nu met name even de handigste manier om de 86 foto's van kleding die ik op m'n facebook had staan met jullie te delen. Er zijn al best wat dingen weg. Truitjes, broeken, een jurkje, een fleecevest, bolero. Nog maar 80 items over ofzo![]()
Hoe heet dat spul ook alweer in het oranje paarse doosje? Die werkt bij mij erg goed :-)quote:Op maandag 14 april 2014 09:31 schreef Myraela het volgende:
Ik heb de hele nacht als een malle liggen hoesten.Weet iemand daar toevallig een wondermiddel voor? Mijn amandelen zijn ontstoken, dus hoesten doet pijn.
Ik neem nu een Strepsil om mijn keel te verzachten en dan een Rennie omdat ik maagzuur krijg van de Strepsil en na de Rennie werkt de Strepsil weer niet helemaal meer.
Trachitolquote:Op maandag 14 april 2014 09:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hoe heet dat spul ook alweer in het oranje paarse doosje? Die werkt bij mij erg goed :-)
Die heb ik inderdaad midden in de nacht uit de kast gehaald, werken beter dan Strepsils en zijn niet zo smerig zuur/zoet dat ik er maagpijn van krijg. Dus die waren inderdaad een verbetering.quote:Op maandag 14 april 2014 09:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hoe heet dat spul ook alweer in het oranje paarse doosje? Die werkt bij mij erg goed :-)
Ja die ja hahaquote:
Ik heb sowieso nooit echt het idee dat Strepsils werken ofzo. Jij wel?quote:Op maandag 14 april 2014 09:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad midden in de nacht uit de kast gehaald, werken beter dan Strepsils en zijn niet zo smerig zuur/zoet dat ik er maagpijn van krijg. Dus die waren inderdaad een verbetering.
Ze zijn gewoon te vies voor woorden. Trachitol bevat een pijnstiller. Nadeel daarvan vind ik dat ik dan vaak weer te weinig rekening houd met de pijn, omdat ik hem niet meer voel.quote:Op maandag 14 april 2014 09:58 schreef Brighteyes het volgende:
Het schijnt dat Strepsils wel een antibacteriele werking hebben itt Trachitol. En dat je dus beter strepsils zou kunnen gebruiken. Maar ik vind ze zooo smerig.
Zo herkenbaar, er zat vanmorgen na een maand of twee eindelijk weer eens beweging in.quote:Op maandag 14 april 2014 11:56 schreef Patoshik het volgende:
Eten + niet sporten = niet afvallen
Eten + wel sporten = niet afvallen
Heel vreemd.Terwijl ik gewoon hetzelfde eet als normaal (gemiddeld dan, ontbijt/lunch is altijd hetzelfde).
Ik wil naar die 81 toe..
Dat is dan inderdaad het enige voordeel. Maar ik sta nu echt al 4 weken op 82,4. Heel stom en frustrerend.quote:Op maandag 14 april 2014 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo herkenbaar, er zat vanmorgen na een maand of twee eindelijk weer eens beweging in.(Wel weer prettig dat er helemaal geen beweging in zat, dus ook niet naar boven.
)
cm's metenquote:Op maandag 14 april 2014 11:56 schreef Patoshik het volgende:
Eten + niet sporten = niet afvallen
Eten + wel sporten = niet afvallen
Heel vreemd.Terwijl ik gewoon hetzelfde eet als normaal (gemiddeld dan, ontbijt/lunch is altijd hetzelfde).
Ik wil naar die 81 toe..
Ja, ik heb vage eetcombo'squote:
Apart.quote:Op maandag 14 april 2014 13:26 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb vage eetcombo'sMaar ik vind het echt lekker. Hapje pindakaas, hapje kwark.
Mijn lief dacht een keer behulpzaam te zijn door de pindakaas stuk te roeren in de kwark, dat was dus niet lekkerIk over de pis en hij dacht dat ie lief was
![]()
/fwp
Oh, een burger is wel een slim en lekker plan ja.quote:Op maandag 14 april 2014 15:30 schreef Brighteyes het volgende:
Wij eten vanavond deze: Kikkererwten courgette burger Aussie style
Die passen ook mooi in je vega-lijstje toch?
Ik kan je alleen pas vanavond vertellen of ze ook lekker zijn.
Gekookte kip eet ik alleen in ragout...quote:Op maandag 14 april 2014 15:47 schreef SacreCoeur het volgende:
Turkse yoghurt is zoveel lekkerder dan Griekse![]()
![]()
Ik dacht altijd dat er niet zoveel verschil in zou zitten dus hield het maar bij Grieksespijt van.
Over rare combinaties gesprokenkan ik ook wat van.
Vanavond eet ik gekookte kip en witlofiedereen zegt altijd ew als ze het horen.
En vanavond ga ik voor morgen groentesoep maken![]()
Hahaha ik kan daar ook zo boos om worden als het gemengd wordtquote:Op maandag 14 april 2014 13:26 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb vage eetcombo'sMaar ik vind het echt lekker. Hapje pindakaas, hapje kwark.
Mijn lief dacht een keer behulpzaam te zijn door de pindakaas stuk te roeren in de kwark, dat was dus niet lekkerIk over de pis en hij dacht dat ie lief was
![]()
/fwp
Die laatste T is nog niet gebeurd. En die stroopwafel-T kon wel volgens FatSecret. Ik kom nu uit op 1700 kcal en ik ga zo nog sporten.quote:Op zondag 13 april 2014 23:01 schreef Ruby88 het volgende:
O: Magere yoghurt met notenmuesli havermout
T: Appel
L: 2 volkoren boterhammen met kaas; linzen-avocado-salade
T: Wortels (en misschien wat hummus)
T: Stroopwafel van trakterende collega
D: Pittige tomatensoep en gevulde paprika (met gehakt, ui, restje avocado, de andere helft van de paprika)
T: Blokje pure chocola bij de thee
Hoeft je niet te verdedigen hoorquote:Op maandag 14 april 2014 19:01 schreef Ruby88 het volgende:
En hier dit:
[..]
Die laatste T is nog niet gebeurd. En die stroopwafel-T kon wel volgens FatSecret. Ik kom nu uit op 1700 kcal en ik ga zo nog sporten.
Als je objectief kijkt, ben je het er dan mee eens?quote:Op maandag 14 april 2014 19:39 schreef Ole het volgende:
Glucose al de hele dag onder de 9![]()
Was eindelijk weer afgevallen, beginnen ze op therapie erover dat ik te weinig heb gegeten![]()
Laagste sinds januari. Was 3 maanden min of meer gelijk gebleven.
Gelukkig is mijn fysio/ trainer wel super tevreden en positief.
Ik had niet alles opgeschreven:@ Ze doen namelijk al spastisch over 2 glazen wijn.quote:Op maandag 14 april 2014 19:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als je objectief kijkt, ben je het er dan mee eens?
Jezus nog steeds??quote:
Algehele brombeerheid. En dan wordt het een beetje zo'n cirkeltjequote:Op maandag 14 april 2014 19:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jezus nog steeds??
Gaat de laatste maanden echt kut he?
Hoe dat zo?
helemaal mee eens! Heb het maanden heel netjes gedaan allemaal, en de klad was er een beetje ingekomen. Wilde idd weer eens een keertje afgevallen zijn.quote:Op maandag 14 april 2014 19:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jezus nog steeds??
Gaat de laatste maanden echt kut he?
Hoe dat zo?
Ole, eerst maar eens doen waar jij je goed bij voelt. Een paar dagen 1200 kcal max. eten ga je echt niet dood aan hoor.
Je hebt ook wel dagen dat je 2400 kcal wegwerkt toch?
Alles is relatief en linksom/rechtsom, als je maar je voedingsvezels, vitaminen en vocht (de 3 V's (ja zomaar bedacht) binnen krijgt.
Het is echt nog steeds een ding waar je in moet groeien, je smaak veranderd, je kookpatroon veranderd, je leven veranderd. Alles heeft invloed.
Niet teveel van aantrekken.
En nog steeds is een planning voor een dag (ook met vooruit snijden, brood klaarmaken, boodschappen halen) het MEEST belangrijke is.
En nu?quote:Op maandag 14 april 2014 19:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Algehele brombeerheid. En dan wordt het een beetje zo'n cirkeltje
Nog even nietquote:Op maandag 14 april 2014 19:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En nu?
Veel vreten geeft wel een hele negatieve spiraal.
Nog een idee hoe je eruit moet stappen?
quote:Op maandag 14 april 2014 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nog even nietIk probeer nu aan damage control te doen, maar dat schiet vooralsnog ook nog niet echt op.
quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 20:48 schreef IShotTheMaid. het volgende:
DE WINNER TACO IS TERUG![]()
![]()
![]()
Dus die gegeten, en toen in MFP gezet, en toen was mijn reactie :![]()
Nja. Winner Taco
Ik probeer qua damage control dan maar zo veel mogelijk te bewegen, veel wandelen, alles op de fiets etc om zo maar iig de kcals out ook een beetje hoog te houden zolang ik weinig invloed lijk te hebben op kcals in.quote:Op maandag 14 april 2014 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nog even nietIk probeer nu aan damage control te doen, maar dat schiet vooralsnog ook nog niet echt op.
Ghi, voordeel van alleen wonen is dat dat rustig kanquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik probeer qua damage control dan maar zo veel mogelijk te bewegen, veel wandelen, alles op de fiets etc om zo maar iig de kcals out ook een beetje hoog te houden zolang ik weinig invloed lijk te hebben op kcals in.
Hier ook damage control wat best aardig lijkt te gaan, sinds die 8-10 kilo omhoog, maar echt best is het nog niet. Mijn grootste valkuil is nog steeds de avonden, maar ja... ik kan toch moeilijk al om 20-21 uur gaan slapen.
Ja, ik zou het ook wel kunnen, maar ik wil zoveel 's avonds. Of nou ja wil... de was moet gedaan en ik ben middenin een hele goeie film (Dallas Buyers Club) die ik in stukjes in de trein kijk en die wil ik dan afkijken, en mindfulness terugkomavond, kom je om 22.30 thuis en dan moét er een stuk kaas in.quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ghi, voordeel van alleen wonen is dat dat rustig kan
Mijn grote voordeel is, mijn slaapkamer komt voor mijn keukenquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, ik zou het ook wel kunnen, maar ik wil zoveel 's avonds. Of nou ja wil... de was moet gedaan en ik ben middenin een hele goeie film (Dallas Buyers Club) die ik in stukjes in de trein kijk en die wil ik dan afkijken, en mindfulness terugkomavond, kom je om 22.30 thuis en dan moét er een stuk kaas in.Echt altijd, unstoppable. Ik kan me in de auto 100x voornemen het niet te doen, het vlees (en daar is nogal veel van op het moment) is zwak...
quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mijn grote voordeel is, mijn slaapkamer komt voor mijn keuken
Hahaha, ik zie mezelf al midden in de nacht 100 codes proberen en vervolgens een kindje uit bed rammelen. Misschien niet zo'n heel goed ideequote:Op dinsdag 15 april 2014 08:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Nice!
Daar zouden ze eens een soort van Feng Shui achtig iets op moeten vinden. Hoe je je huis zo (di)eet technisch handig in zou kunnen richten.
Ik zeg: kluizen met tijdsloten.
En cijfersloten voor mijn 4 en 6 jarige zodat zij zelf een snoepje kunnen pakken maar ik niet.
En dat het kind weigert het te zeggen, want 'Mama, dat hadden we zo afgesproken!quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:18 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Hahaha, ik zie mezelf al midden in de nacht 100 codes proberen en vervolgens een kindje uit bed rammelen. Misschien niet zo'n heel goed idee
quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:18 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Hahaha, ik zie mezelf al midden in de nacht 100 codes proberen en vervolgens een kindje uit bed rammelen. Misschien niet zo'n heel goed idee
Zo fijn dat ik maar 4 minuten heb om over te stappen waardoor ik altijd een sprintje moet trekken en nooit tijd heb voor de ah to go. Alleen voor de terugreis heb ik wat tijd op rdam, maar da's een kwestie van precies op tijd op m'n nieuwe werk weg gaan straks.quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:44 schreef Ruby88 het volgende:
Lange werkdag voor de boeg, met tussendoor vier treinreizen (ik haal tegenwoordig geen heel idiote dingen meer bij de AH to Go, maar soms nog wel, nou ja, dingen. En van die promotiemensen delen heel vaak gratis koekjes uit). Anyway, dit is de planning:
O: havermout
T: appel
L: 4 sneden speltbrood, 1 dubbele met kaas; 2 met filet americain
T: wortels, nog 1 boterham met wat hummus en stukjes avocado
D: tagliatelle, zalm, beetje kruidenkaas en broccoli of spinazie (of allebei, zou dat wat zijn?)
T: 1 stukje pure chocola bij de thee
En 's avonds nog fitness of bodycombat.
Overbelast?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Grr... last van mn schouder.. nouja.. na vandaag weer 2 rustdagen van de sportschool.. hopelijk trekt het wat bij.
hmm.. ik weet het niet.. vorige week alleen maandag en dinsdag gesport en toen gister weer.. maar niet extreem heftig..quote:
Tof!quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:35 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk dan, dit is toch wel heel tof hoor, je eigen foto tussen die 'grote' namen.
[ afbeelding ]
Niet dat ik persoonlijk heel erg onder de indruk ben van Monique SmitMaar toch... wij spelen maar mooi wel ná haar, dus eigenlijk staat zij in ons voorprogramma.
![]()
Helaas gaat de Karen Carpenter look niet meer lukken voor volgende week vrijdag.
Zit jij een band ja? Tof! Wie ben jij op de foto?quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:35 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk dan, dit is toch wel heel tof hoor, je eigen foto tussen die 'grote' namen.
[ afbeelding ]
Niet dat ik persoonlijk heel erg onder de indruk ben van Monique SmitMaar toch... wij spelen maar mooi wel ná haar, dus eigenlijk staat zij in ons voorprogramma.
![]()
Helaas gaat de Karen Carpenter look niet meer lukken voor volgende week vrijdag.
Ik ga vanavond voor het eerst de 7min. Lopen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zit jij een band ja? Tof! Wie ben jij op de foto?
Ik was gister weer goed begonnen, netjes gegeten en zo. Kom ik vandaag weer eens op de TU, is er iemand jarig die vlaai trakteert. Dus nu ga ik maar even niet naar de koffieruimte, want eigenlijk wil ik helemaal geen vlaai pakken. Dan feliciteer ik hem straks maar ff
Lijstje voor vandaag:
O: brinta
L: salade van kropsla/tomaat/mais/champignons/spekblokjes/gekookt ei en beetje thousand islands dressing en 2 getoaste boterhammen
T: banaan
D: 4 volkoren; 2 coburgerham en 2 pindakaas nootjes
Ik focus me voor deze week op het Paasdiner hahaquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ga vanavond voor het eerst de 7min. Lopen.
En lekker vlaaigoed dat je het niet pakt
Ik ben ook benieuwd. Heb me gisteren ingeschreven voor de 5km bij de marathon van Eindhoven in oktober. Ben nog op zoek naar nog wat loopjes.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik focus me voor deze week op het Paasdiner haha![]()
Oeh 7 min, ben benieuwd hoe dat gaat! Ik moet nog een week rust houden en dan kan ik hopelijk ook weer gaan lopen
Uitgebreid ontbijten vind ik net zo lekker eigenlijk! Lekkere broodjes, eitjequote:Op dinsdag 15 april 2014 11:07 schreef Sarabi het volgende:
Ik mis het Paasdiner vanwege een concert, ergens wel gezonder
Dan tweede Paasdag maar uitgebreid samen ontbijten.
Leuk! Dus je hebt nu een doel om naartoe te werkenquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd. Heb me gisteren ingeschreven voor de 5km bij de marathon van Eindhoven in oktober. Ben nog op zoek naar nog wat loopjes.
En paasdiner lekker hoorhoop dat het lopen volgende week goed gaat komen voor je
Ja, eigenlijk heb ik er wel heel veel zin in want zoetquote:
Ja preciesquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Leuk! Dus je hebt nu een doel om naartoe te werken![]()
Ik hoop ook dat het volgende week weer goed zit. Ik voel mijn heup af en toe nog wel, maar wel minder dan een week geleden dus er zit vooruitgang in
Salade is ook lekkerquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk heb ik er wel heel veel zin in want zoet
Maar ik hoop eigenlijk dat alles dadelijk op is als ik ga lunchen en dan kan ik ook heel erg van mijn salade gaan genieten
En ik heb een pot met paaseitjes ondekt op 2 m afstand, kut
Dat lijkt me echt lastig, om dan zelf een smoothie en fruitsalade te eten terwijl de rest aan de baksels etc zit tijdens de paasbrunchquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:22 schreef Myraela het volgende:
Wij doen altijd een paasbrunch. Ik heb er wel zin in. Nouja, niet in de brunch zelf, maar wel in de voorbereidingen.Ik ga lekker alles zelf bakken, mijn moeder wil ook leren bakken, dus dan doen we het samen de dag van te voren.
![]()
Denk dat ik voor mezelf smoothie en een fruitsalade maak. Wilde eerst proberen zelf crackers te maken, maar ik kan geen goed recept vinden, dus laat dan maar zitten.
Ik ben er ook niet zo gek op, voornamelijk omdat ik nergens schilletjes van eet. Zelfs druiven etc. Maar het is wel gezond. En ik weet niet zo goed wat ik anders moet eten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt lastig, om dan zelf een smoothie en fruitsalade te eten terwijl de rest aan de baksels etc zit tijdens de paasbrunchNu hou ik zelf eigenlijk helemaal niet van fruit, ik eet het alleen omdat ik het van mezelf moet, dat zal wellicht ook schelen
Ik vraag gewoon twee weken van tevoren aan mamalief (met pasen, kerst, verjaardagen enz.) of ze er rekening mee wil houden dat er voor mij niet dat soort dingen geregeld hoeven te worden. Doet ze heel netjesquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo gek op, voornamelijk omdat ik nergens schilletjes van eet. Zelfs druiven etc. Maar het is wel gezond. En ik weet niet zo goed wat ik anders moet eten.
Mijn moeder belde al enthousiast dat ze al paashazen had gehaald. Ze dekt de tafel altijd met een chocolade paashaas op elk bord.Ja fijn.
Hier ook nog geen paaseitjequote:Op dinsdag 15 april 2014 11:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb dit jaar nog geen enkel paaseitje op.
Wel een daggemiddelde van 150000 kcals, maar géén paaseitjes. Booya.
Nah, mijn moeder wil ook afvallen, maar dit soort dingen vind ze gewoon leuk. Aan de andere kant vind ik het ook geen ramp, want ik houd er niet zo van als het opvalt dat ik anders eet. Dus laat dat ding maar op mijn bord staan en dan geef ik hem later wel weg. Het is ook geen verleiding voor me, dat scheelt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:34 schreef Tink89 het volgende:
Ik vraag gewoon twee weken van tevoren aan mamalief (met pasen, kerst, verjaardagen enz.) of ze er rekening mee wil houden dat er voor mij niet dat soort dingen geregeld hoeven te worden. Doet ze heel netjesHaalt ze bijv. alleen roombotercroissantjes en die mag ik niet, want melk, dus hoef ik me ook niet in te gaan zitten houden.
Betrek mensen in je plan, ze willen je heus helpen!
Een chocolade paashaas op mijn bord zou ik toch heel lastig vinden om weg te gevenquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, mijn moeder wil ook afvallen, maar dit soort dingen vind ze gewoon leuk. Aan de andere kant vind ik het ook geen ramp, want ik houd er niet zo van als het opvalt dat ik anders eet. Dus laat dat ding maar op mijn bord staan en dan geef ik hem later wel weg. Het is ook geen verleiding voor me, dat scheelt.
Dan is het wel fijn als bijna iedereen wat oplet, dan wordt het ook niet meteen een vreetfestijn maar meer gedoseerd genieten tochquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:54 schreef Puala het volgende:
Ik organiseer zelf de paasbrunch op 1e paasdag en dat is ook direct het enige wat we met de familie doen. Dus dan is het wel leuk om wat uit te pakken, maar de meeste letten op hun gewicht en er zit een zwangere bij. Dus al te gek zal het toch niet worden
Oh, dat is wel balen, als je met tegenzin een weekend weg gaatquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:52 schreef xuryah het volgende:
Ik ben van vrijdag tot maandag een weekend weg met mijn schoonfamilie. Zij doen qua ontbijt of brunch niks boeiends. Vind ik zelf wel heel jammer. Gewoon brood met hagelslag of pindakaas zegmaar..
En we gaan een van die dagen bbqen.. dan maar een beetje inhouden
Ik heb er echt zo geen zin inwas veel liever met mn eigen familie. Mn schoonfamilie is niet zo leuk helaas.. zelfs mn vriend zei dat dit de laatste x is dat hij mee gaat. Gelukkig maar
We zijn allemaal niet zo succes met afvallen, dus het garandeerd helaas heel weinigquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan is het wel fijn als bijna iedereen wat oplet, dan wordt het ook niet meteen een vreetfestijn maar meer gedoseerd genieten toch
Hmmm ik wil die witte.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh. Nevermind.
http://i210.photobucket.c(...)70E9_zpsyhn8h8gm.jpg
Vlaai zou ik gelukkig geen moeite mee hebben.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zit jij een band ja? Tof! Wie ben jij op de foto?
Ik was gister weer goed begonnen, netjes gegeten en zo. Kom ik vandaag weer eens op de TU, is er iemand jarig die vlaai trakteert. Dus nu ga ik maar even niet naar de koffieruimte, want eigenlijk wil ik helemaal geen vlaai pakken. Dan feliciteer ik hem straks maar ff
Lijstje voor vandaag:
O: brinta
L: salade van kropsla/tomaat/mais/champignons/spekblokjes/gekookt ei en beetje thousand islands dressing en 2 getoaste boterhammen
T: banaan
D: 4 volkoren; 2 coburgerham en 2 pindakaas nootjes
Succes!quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vlaai zou ik gelukkig geen moeite mee hebben.
Ik ben de saxofoniste helemaal in het midden achterin.
En nu ga ik voor les 1 van de 10km training!![]()
Ik ben begonnen met Evy en heb die 2 keer gedaan uiteindelijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:54 schreef appelsap het volgende:
[..]
Succes!
Jij was overgestapt op renate toch? Vind je dat prettiger lopen?
Ik heb van Evy ook een 5 - 10 km schema gevonden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met Evy en heb die 2 keer gedaan uiteindelijk.
Ik ben overgestapt op Renate omdat zij een 5-10k schema heeft en ook een paar onderhoudsschema's heeft voor als je eenmaal op een afstand zit.
Verder maakt het weinig uit volgens mij.
Ik blijf ook eeuwig in die week van Evy les 13 t/m 15 hangen volgens mijquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:59 schreef xuryah het volgende:
Ik mag vanavond weer gaan Evy'en! Dit keer met Polar hartslag dinges! Ben erg benieuwd
Helaas alweer les 6. Ik kom nooit eens verder met elke keer die blessures. Had al bij les 16 kunnen zitten nu. Zucht.
Kopen jullie ook wel eens wat bij Body&Fit? Ik was aan het kijken en voordat ik het wist, zat er voor 54 euro in mijn winkelwagen....![]()
Maar even wat dingen weg geklikt weer. Dat heb ik elke keer als ik daar kijk
Lijkt mij ook het beste ja. Het is wel vervelend, want het doel is toch om ooit die 5 km en 10 km te kunnen rennen (bij mij dan)quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik blijf ook eeuwig in die week van Evy les 13 t/m 15 hangen volgens mijMaar als ik weer mag lopen, pak ik toch wel wat lesjes terug voor de zekerheid.
Body & Fit ken ik niet eigenlijk...
Mijn doel is eigenlijk dat ik iets moet doen aan beweging en de sportschool te duur vind dus dan dit maarquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:09 schreef xuryah het volgende:
[..]
Lijkt mij ook het beste ja. Het is wel vervelend, want het doel is toch om ooit die 5 km en 10 km te kunnen rennen (bij mij dan)Achja, als we maar bewegen toch!
Bij body & fit verkopen ze hele lekkere dingenen handige dingen voor het sporten
is best een goedkope webshop, maar ze hebben te veel leuke dingen
gemalen kokos, notenpasta's, kokosolie, amandelmeel.. Wil het allemaal!
Ja prima oplossing!quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn doel is eigenlijk dat ik iets moet doen aan beweging en de sportschool te duur vind dus dan dit maar
Hehe ik en bruin wordenquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:12 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja prima oplossing!
En met mooi weer word je ook nog lekker bruin !
Haha nee kloptquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hehe ik en bruin worden
Ik heb me er maar bij neergelegd dat mooi wit ook niet altijd lelijk is
Leuk om te horen!quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:35 schreef Puala het volgende:
BE, een vriend van me is muziekliefhebber uit jouw omgeving. Ik stuur hem net de site van je band door en hij vind t echt vet![]()
Hij organiseert wel eens dingen in een kroeg bij hem in de buurt. Is t wat voor jullie om daar op te treden? Max. 100 man, dat wel. Maar wel echte muziekliefhebbers
Ik zal het hem doorgevenquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Leuk om te horen!
Laat hem maar mailen naar info@skapiche.nl dan kan degene die de optredens regelen overleggen over hoe en wat. Wat we vragen enzo.
En 100 man is niet weinig hoor!We hebben ook echt wel voor anderhalve paardenkop gestaan.
Laatst op het lichtschip in R'dam waren het er 75 geloof ik en dat was een superavond.
4 mijl van Groningenquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:47 schreef Shopaholic1984 het volgende:
De 4 mijl van de damloop? Daar ga ik ook aan mee doen met 4 collega's!
Haha ja.. maar ik woon in Groningen, dus geen probleem hahaquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:26 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Dat is iets verder weg 😊! Succes in ieder geval. Ik moet nog heel hard trainen. Pas net begonnen met hardlopen en het is in september. 6,4 kilometer moet wel lukken hopelijk....
You go girl!!!quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:38 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, fuck die eierkoek, ben even een nieuwe voorraad granola gaan maken, dat staat nu in de oven, dan straks een bakje kwark met wat granola.
Nu twee kauwgompjes en aan het werk!
Ikke?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:44 schreef mrspoeZ het volgende:
Well done BE! Voelt het goed?
Volledig offtopic: Ik weet niet wie RC is op FB, maar ik vind het zo bijzonder dat die toch niet echt alledaagse naam echt exact hetzelfde is als die van een therapeut bij ons...
Het is geluktquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik focus me voor deze week op het Paasdiner haha![]()
Oeh 7 min, ben benieuwd hoe dat gaat! Ik moet nog een week rust houden en dan kan ik hopelijk ook weer gaan lopen
Is een koptelefoon met muziek niet mogelijk? Ik zit een soortgelijke kantoorsituatie trouwens, en bij mij zijn de middagen ook het lastigst. Vooral als ze lang duren. Een bak wortels of een zak walnoten helpt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:47 schreef LadyOracle het volgende:
Net weer gesport. En na aftrek van sport op een keurige 1287 kcal uitgekomen.
Op zich gaat het me wel goed af, ik ben nu ruim een week bezig en ik heb op mijn werk al twee keer taart afgeslagen. Ik heb chocola in huis, maar neem 10 tot 20 gram per dag als ik er echt trek in heb en verder niet.
Het lastigste vind ik de middag op mijn werk. Ik ben typisch iemand die eet uit verveling en ik eet dan te veel droge crackers en fruit. Maar je kan verder weinig doen om afleiding te zoeken, geen muziek op zetten of zo, want ik zit in een kantoortuin waar veel gebeld wordt. Probeer zo veel mogelijk thee te drinken, maar daar houdt het wel ongeveer op met wat ik kan bedenken om zinloos gegraas te voorkomen.
Wortels en komkommer heb ik. Het zorgt er wel voor dat ik geen honger heb, maar het geeft weinig voldoening. Misschien inderdaad ook wat nootjes nemen, wat eiwitten helpen misschien beter.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:08 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Is een koptelefoon met muziek niet mogelijk? Ik zit een soortgelijke kantoorsituatie trouwens, en bij mij zijn de middagen ook het lastigst. Vooral als ze lang duren. Een bak wortels of een zak walnoten helpt.
Mijn werk is een keer in de week echt áf, wat dan weer resulteert in een klein feestje met ongezonde troep.quote:Op woensdag 16 april 2014 08:31 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Wortels en komkommer heb ik. Het zorgt er wel voor dat ik geen honger heb, maar het geeft weinig voldoening. Misschien inderdaad ook wat nootjes nemen, wat eiwitten helpen misschien beter.
Een koptelefoon is geen optie helaas. De telefoon op onze afdeling gaat erg vaak, soms wel 80 keer op een ochtend, en ik moet veel overleggen met collega's aan mijn blok.
Mijn werk is eigenlijk alles wat slecht is voor mensen: hoge werkdruk, veel verschillende korte opdrachten en vrijwel niets wat je daadwerkelijk af kunt ronden, dus nooit flow en zelden voldoening dat iets af is. Dat is ook wel een factor in mijn geknaag.
quote:
Niet half zo zwaar als ik verwacht had. Maar ik had het ook iets heel groots in mijn hoofd gemaaktquote:Op woensdag 16 april 2014 09:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Viel het mee of tegen?
Grrr, heb je netjes evenveel kcals gegeten als verbrand volgens de app, zie ik vanochtend toch 300 g meer op de weegschaal, ik haat dat altijd zo
Lijstje voor vandaag:
O + T: 250 mL optimel vanille yoghurt met een appel erdoor (veel te grote bak voor alleen ontbijt, dus vandaar ook deels als T)
L: 2 volkoren met sla/komkommer/kaas; beker melk
T: niks, want heel vroege D
D: gekookte aardappels, rauwe witlof/ui/gekookt ei/beetje mayo en dressing van olie/azijn/ketjap/beetje suiker en een kipsateschnitzel
T: als ik nog trek krijg wat snackworteltjes
Ik prak ze dan ook wel helemaal kapot door mijn havermout.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:47 schreef Isabeau het volgende:
Wat kan je havermoutpap soms toch lekker makenHad er een klodder cottage cheese op gedaan, daar over plakjes banaan en blauwe bessen en dan nog een paar verkruimelde walnoten. Oh yum!
Myraela, ik vind frambozen uit diepvries altijd veel en veel te zuur. Dat is blenderfruit, niet om zo te eten(imho)
Half doosje diepvrieskersen (=100gr), paar frambozen voor de mooie roze kleur en je pap wordt godenspul. Ik doe er zelf nog altijd een tl suiker in maar zonder is ook lekker.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik prak ze dan ook wel helemaal kapot door mijn havermout.![]()
Ken haar niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:20 schreef mrspoeZ het volgende:
Ja klopt! Ken je haar of alleen de naam?
Ik eet het zo ook gewoon, maar kan me voorstellen dat mensen dat niet heel lekker vinden. Ik doe meestal melk, havermout, rozijnen, vanille essence en kaneel. Je hebt ook mensen die maken het van alleen havermout en water, dat heb ik nog nooit geprobeerd.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit havermoutpap op... Wil het op zich wel een keer proberen. Is het iets waar je allerlei dingen zoals fruit en zo aan toe moet voegen om het lekker te krijgen, of is het zo los ook wel te eten?
Ik moet juist geen dikke papquote:Op woensdag 16 april 2014 11:52 schreef Holyme het volgende:
Ik maak 'm zelf wel altijd vrij dik, wil geen warme melk waar dan her en der wat in drijftAppel kan ook prima, maar als je 't dan te lang opwarmt, wordt 't wel echt vrij papperig.
Ja dat idd, dat heb ik met overnight oats ook. Dat ik dan ook nog de neiging heb om los te gaan met een beetje van dit en een beetje van dat, wat alles bij elkaar een enorme bak ontbijt maakt, helpt ook niet echt met die oatsquote:Op woensdag 16 april 2014 12:05 schreef Myraela het volgende:
Met een beetje banaan en noten is ook wel lekker. Maar dan word het meteen zoveel.
Die tennisser?quote:Op woensdag 16 april 2014 12:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Een brownie in m'n ene hand, koffie jn de andere en Raymond Sluiter zit een tafeltje verderop. Ik ga hem bespringen denk ik.
Today is a good day.
Jup. Ik zal hem Fatima ff doen vergeten.quote:
Doe datquote:Op woensdag 16 april 2014 12:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jup. Ik zal hem Fatima ff doen vergeten.
Mwehehe.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik dacht mijn boterham met kaas/komkommer/sla een beetje op te leuken met een heel klein likje mosterd. Ik ben mosterd pas sinds kort een beetje gaan waarderen, hiervoor lustte ik het absoluut niet. Blijkt alleen dat we extra pittige Dijon mosterd hadden staan en ik heb echt maar een heeeeeel klein beetje gepakt, maar het begon tot in mijn neus te brandenDat doen we dus ook niet meer
Dat is in dit geval best fijn!quote:Op woensdag 16 april 2014 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwehehe.
Straks nog even lekker een rondje hardlopen denk ik. Zonnetje.
En net beter passend zwemspul gekocht, bij m'n vorige had ik afgelopen vrijdag steeds het idee dat het er bij een iets te enthousiaste duik vandoor zou gaan.
quote:Op woensdag 16 april 2014 15:39 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat is in dit geval best fijn!
De broek die ik een paar maanden geleden gekocht heb (toen een maat kleiner dan anders) begint ook aardig af te zakken. In kilo's ben ik niet veel kwijt, maar heb wel hard getraind. Centimeters FTW![]()
![]()
Op naar weer een maatje minder
[..]
De broek die ik een paar maanden geleden gekocht heb (toen een maat kleiner dan anders) begint ook aardig af te zakken. In kilo's ben ik niet veel kwijt, maar heb wel hard getraind. Centimeters FTW![]()
![]()
Ik weet niet uit m'n hoofd wat jij weegt en hoe lang je bent, maar ik vind je lijstje best veel. Sport je erbij? En is dit representatief voor je dagelijkse eetpatroon?quote:
Hangt er natuurlijk helemaal vanaf hoeveel je eet. In principe als je 500 kcal onder je onderhoud zit, zou je alle extra kcal die je verbrandt er inderdaad weer bij moeten eten. Anders ben je aan het crashdieeten (als het vaak voorkomt ten minste).quote:Op woensdag 16 april 2014 20:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Mehh.. ik ben niet zo fit.. Maar goed, gewoon door knallen
Trouwens, als ik 1000 kcal verbrand in de sportschool.. wat is dan het beste om extra te eten? Toch geen 1000 he?
[..]
![]()
1.64 en 72 kg. ik zit vandaag wat hoger, maar normaal op trainingsdagen rond de 1700 en op niet trainingsdagen rond de 1500.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:45 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik weet niet uit m'n hoofd wat jij weegt en hoe lang je bent, maar ik vind je lijstje best veel. Sport je erbij? En is dit representatief voor je dagelijkse eetpatroon?
Ik ga lekker paardrijden. Straks lekker lang douchen en dan heerlijk slapen. Tot morgen!
Ga je van baan veranderen? Allerlei lunches en dan een paasweekend maken het wel lastig om heel de tijd gezonde keuzes te maken ja...quote:Op donderdag 17 april 2014 08:30 schreef Tink89 het volgende:
Morning!
Vandaag afscheidslunch met een regio-collega, morgen afscheidslunch met directe collega's en trakteren en dan het paasweekend...
Ik ga genieten met mate en er zijn genoeg gezonde alternatieven, maar helemaal vanzelf zal het dit weekend niet gaan, vrees ik.
Ach, hier ook niet...quote:Op donderdag 17 april 2014 08:30 schreef Tink89 het volgende:
Morning!
Vandaag afscheidslunch met een regio-collega, morgen afscheidslunch met directe collega's en trakteren en dan het paasweekend...
Ik ga genieten met mate en er zijn genoeg gezonde alternatieven, maar helemaal vanzelf zal het dit weekend niet gaan, vrees ik.
Uiteindelijk wel.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:58 schreef Sarabi het volgende:
Nou die weegschaal wil ook echt niet naar beneden![]()
Hij gaat ook niet omhoog maar toch.....
Je hebt het vast al eens verteld, maar hoe maak je die ook alweer?quote:
Leesvoer:quote:Op donderdag 17 april 2014 08:58 schreef Sarabi het volgende:
Nou die weegschaal wil ook echt niet naar beneden![]()
Hij gaat ook niet omhoog maar toch.....
LIF / [Dieetclub] #602quote:Op donderdag 17 april 2014 09:01 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel.Omlaag dan hè. Hang in there.
[..]
Je hebt het vast al eens verteld, maar hoe maak je die ook alweer?
Betekent dat je waarschijnlijk een appeltje bent, dan gaat de buik het laatst.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:17 schreef SacreCoeur het volgende:
Hebben jullie ook dat je op sommige plekken maar blijft afvallenterwijl het eigenlijk niet meer zo nodig is. Ik blijf maar bij mijn bovenbenen afvallen en eigenlijk vind ik het wel eens tijd voor de rest van mijn buikvet
Zou ik dit kunnen beïnvloeden?
Waarschijnlijk gewoon een keer gaan sporten ofzo
Zal later eens lezenquote:Op donderdag 17 april 2014 09:34 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Leesvoer:
http://www.jencomaskeck.com/
Oh zo had ik er nog niet naar gekekenquote:Op donderdag 17 april 2014 09:39 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Betekent dat je waarschijnlijk een appeltje bent, dan gaat de buik het laatst.
Ik ben een peer/zandloper, dus de kont gaat het langzaamst en ik heb een relatief platte buik.
Maarrrrr er is weer een 1/2 cm af bij de kont
Wat voor maten zullen het zijn?quote:Op donderdag 17 april 2014 10:17 schreef Sarabi het volgende:
Vanmiddag dan toch echt mijn kledingkast uitzoeken en wat ik niet meer wil te koop zetten.
Sowieso een topic hier op Fok! maar kan het eventueel ook nog op de fb groep zetten als jullie willen.
Ik heb ook een heleboel op marktplaats staan. Verkoopt best goed.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:17 schreef Sarabi het volgende:
Vanmiddag dan toch echt mijn kledingkast uitzoeken en wat ik niet meer wil te koop zetten.
Sowieso een topic hier op Fok! maar kan het eventueel ook nog op de fb groep zetten als jullie willen.
Daar is wel interesse voor verwacht ikquote:Op donderdag 17 april 2014 10:17 schreef Sarabi het volgende:
Nee dat kan niet. Spot reducing is helaas niet mogelijk. Je lichaam bepaalt zelf waar heg af gaat.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:17 schreef SacreCoeur het volgende:
Hebben jullie ook dat je op sommige plekken maar blijft afvallenterwijl het eigenlijk niet meer zo nodig is. Ik blijf maar bij mijn bovenbenen afvallen en eigenlijk vind ik het wel eens tijd voor de rest van mijn buikvet
Zou ik dit kunnen beïnvloeden?
Waarschijnlijk gewoon een keer gaan sporten ofzo
Marktplaats ja? Daar heb ik eigenlijk nog helemaal niet aangedacht.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb ook een heleboel op marktplaats staan. Verkoopt best goed.
Ik heb een hoopdancehoepel gekocht (http://www.hoopdance.nl/) dus nie zo'n fitnesshoepel die je nu veel ziet.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:24 schreef Puala het volgende:
Sarabi, jij hoepelt wel eens toch? Wat voor hoepel heb je daarvoor aangeschaft? En wat is het daadwerkelijke effect? Merk je er echt iets van?
Ja dat thuis vind ik ook wel fijnquote:Op donderdag 17 april 2014 10:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb een hoopdancehoepel gekocht (http://www.hoopdance.nl/) dus nie zo'n fitnesshoepel die je nu veel ziet.
Of het echt werkt vind ik lastig te zeggen, met buikdansen gebruik ik dezelfde spieren en dat doe ik ook 3x in de week dus weet niet wat van wat komt.
Ik vind het vooral fijn omdat het iets is dat je thuis voor de tv (of in de tuin kan doen).
Klinkt goed!quote:Op donderdag 17 april 2014 10:48 schreef appelsap het volgende:
Ik doe thuis regelmatig Just Dance 2014 op de Wii. Erg leuk en intensief! Ik ben dan zo enthousiast dat het zweet van mijn hoofd druipt en ik de volgende dag spierpijn heb.![]()
Dadelijk naar de sportschool met een vriendin. Zin in.
Gaat het goed met de challenge?quote:Op donderdag 17 april 2014 10:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ik moet trouwens vandaag niet nog vergeten te dansen voor mijn 90 day dance challenge![]()
Maar eerst werken, kast opruimen en weekboodschappen doen.
Dat sjouwen mag mijn vriend doenquote:Op donderdag 17 april 2014 10:55 schreef appelsap het volgende:
[..]
Gaat het goed met de challenge?
Oh en weekboodschappen sjouwen is ook een sport.
Jawel, was voor de sollicitatiegesprekken. De 28e begin ik echtquote:Op donderdag 17 april 2014 08:44 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Ach, hier ook niet...
Maar al die afscheidlunches, ik dacht dat je al begonnen was aan je nieuwe baan (dat die treinreizen daarheen gingen), of dacht ik dat verkeerd?
Jups, de 28e begin ik ergens anders. En die lunches maken het inderdaad wat ingewikkelder dan anders...quote:Op donderdag 17 april 2014 08:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ga je van baan veranderen? Allerlei lunches en dan een paasweekend maken het wel lastig om heel de tijd gezonde keuzes te maken ja...
Waarom zou je flauwvallen dan?quote:Op donderdag 17 april 2014 12:02 schreef Myraela het volgende:
Ik zit klaar in m'n sportkleren, maar ben zo extreem bang dat ik flauw ga vallen als ik ga hardlopen nu in het zonnetje.![]()
Die angst heb ik overigens al als ik gewoon rustig ga lopen.
Dat. Heb je het wel eens eerder gehad? Want tenzij je een medische oorzaak hebt, is het absoluut niet waarschijnlijk dat dat zomaar gebeurt.quote:
Omdat het warm is.quote:
Ah, psychische oorzaak dus. Daar heb ik geen andere tips voor dan de oorzaak elimineren, helaasch.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat het warm is.
Ik ben in mijn jeugd regelmatig flauw gevallen. En sinds die tijd ben ik er zo angstig van geworden dat ik met lekker weer eigenlijk de deur bijna niet uit kan.
Bah, wat rot. Hopelijk voel je je er niet al te rot door?quote:Op donderdag 17 april 2014 16:30 schreef Lonaa het volgende:
Dat je in plaats van de bus naar huis loopt (met zware boodschappen tas) ruim 3 km, en dat je onderweg door een handvol kinderen nageschreeuwd wordt "dikke mevrouw dit, dikke mevrouw dat"
Oh, en ik ben geloof ik ook uitgescholden voor piemel. Dat woord zullen ze wel net geleerd hebben.
Toppie.
Nou zeg...quote:Op donderdag 17 april 2014 16:30 schreef Lonaa het volgende:
Dat je in plaats van de bus naar huis loopt (met zware boodschappen tas) ruim 3 km, en dat je onderweg door een handvol kinderen nageschreeuwd wordt "dikke mevrouw dit, dikke mevrouw dat"
Oh, en ik ben geloof ik ook uitgescholden voor piemel. Dat woord zullen ze wel net geleerd hebben.
Toppie.
Ik liep niet door de beste buurt inderdaad.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:36 schreef appelsap het volgende:
[..]
Bah, wat rot. Hopelijk voel je je er niet al te rot door?
Ik snap echt niet waarom kinderen/mensen zo moeten doen. Gebrek aan opvoeding ofzo..
Ik zag er best leuk uit vandaag.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou zeg...
Ik had van de week een jurkje aan op een (dikke) panty en dat was iets omhoog gekropen, toen kreeg ik ook naar mijn hoofdgeslingerd dat ik me normaal moest aankleden.Ik heb ze maar meewarig aangekeken.
Zoals een zeer wijze mede-user hier zei 'als ik een spijkerbroek aan heb zien ze toch ook wel dat ik dik ben, kan ik maar beter gewoon iets leuks aantrekken'.
En ja, daar zijn absoluut grenzen aan, maar ik was zeker niet indecent.
Dikke piemels.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:30 schreef Lonaa het volgende:
Toppie.
Dat gevoel had ik ook wel ja.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dikke piemels.
Ik heb het na de middelbare school gelukkig nooit meer meegemaakt. Maar ik weet hoe kut het is. Maar gelukkig zeggen ze je niet iets dat je nog niet wist, je werkt eraan en het is in ieder geval iets wat je kunt veranderen.
quote:Op donderdag 17 april 2014 16:50 schreef Lonaa het volgende:
Oh, en ik liep ruim 7 km vandaag. 4 vanuit de stad naar huis, ruim 3 met de hond.
quote:Op donderdag 17 april 2014 16:50 schreef Lonaa het volgende:
Oh, en ik liep ruim 7 km vandaag. 4 vanuit de stad naar huis, ruim 3 met de hond.
Ik zet ze nu in de FBgroep (dat is iets makkelijker) en zal later nog een topic op Fok! maken.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Daar is wel interesse voor verwacht ik
Ziet er goed uit. Misschien nog een T tussen O en L eventueel.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:21 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nu het niet meer zo zonnig is een stukje gelopen. Gewoon normaal gelopen.
Vandaag overigens wel een goede dag qua eten. Ik denk dat ik zo wel een redelijke basis heb. Misschien moet er nog net iets meer bij. Maar ik zou eigenlijk niet weten wat.
O: Havermout, banaan en frambozen.
L: Ciabatta met champignons
T: Cracker met pindakaas
A: Vegan lasagne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Precies over een week heb ik de sporttest. Adem in. Adem uit.
Alhoewel ik het het idee heb dat het inmiddels geen verloren zaak is en ik vast niet de slechtste zou zijn. Nu moeten alleen m'n blaren nog weg gaan die ik gister heb gekregen door te wandelen met niet zulke fijne schoenen. Auw.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |