Joy Division vind ik niet zo heel geweldig. Als dat is waar je op doelt tenminste, ik moest het even googlen.quote:Op zondag 13 april 2014 01:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
M'n pronkstuk is eerste pers Unknown Pleasures.
Heerlijk man, als je verdrietig bent, en dan Joy Division.quote:Op zondag 13 april 2014 01:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Joy Division vind ik niet zo heel geweldig. Als dat is waar je op doelt tenminste, ik moest het even googlen.
watquote:Op zondag 13 april 2014 01:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heerlijk man, als je verdrietig bent, en dan Joy Division.
Tevens:
![]()
![]()
Hun eerste album had wel duidelijk punk invloeden.quote:Op zondag 13 april 2014 01:14 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Joy Division is toch ook heul geen punk.
Nee, maar het valt wel een beetje in dezelfde "scene".quote:Op zondag 13 april 2014 01:14 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Joy Division is toch ook heul geen punk.
Nou en.quote:Op zondag 13 april 2014 01:15 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Hm, mja, maar geen eckte eckte punk dus.
Klopt, zit muzikaal veel te goed in elkaar. De eerste punk bandjes speelden op eigen gemaakte gitaren over oude hifi versterkers, dat waren nog eens tijde.quote:Op zondag 13 april 2014 01:15 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Hm, mja, maar geen eckte eckte punk dus.
quote:
Ben jij al zo oud, ja?quote:Op zondag 13 april 2014 01:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb een hevige jeugdsentiment episode.
Je denkt te veel in hokjes.quote:Op zondag 13 april 2014 01:17 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Niks. Boeit me ook niks eigenlijk, maar jullie hadden het over oldschool punk etc.
Nee maar ik begon met luisteren van deze muziek toen ik 13 was.quote:
enige goede nummer van zequote:
Ik luisterde toen alleen nog maar pop punk.quote:Op zondag 13 april 2014 01:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee maar ik begon met luisteren van deze muziek toen ik 13 was.
Ewaquote:
Die fase heb ik overgeslagen. Ik kwam bij een concert met eerder genoemde One Man Army, US Bombs en Agent Orange. Toen dacht ik, wat is dit, waarom ken ik dit nog niet? En toen bij m'n pa de plantenkasten ingedoken.quote:Op zondag 13 april 2014 01:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik luisterde toen alleen nog maar pop punk.
Agent Orangequote:Op zondag 13 april 2014 01:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die fase heb ik overgeslagen. Ik kwam bij een concert met eerder genoemde One Man Army, US Bombs en Agent Orange. Toen dacht ik, wat is dit, waarom ken ik dit nog niet? En toen bij m'n pa de plantenkasten ingedoken.
Live waren ze toen erg tof, hoewel het publiek bestond uit 15 man, waarvan 10 man personeel van de plaatselijke jeugdhonkquote:
zet je pc aan danquote:
Een van de beste bands ooitquote:Op zondag 13 april 2014 01:25 schreef voederbietel het volgende:
Dit nog eens op school gespeeld in een bandjeStak wat af t.o.v. van de grietjes die Anouk zongen met piano begeleiding.
Niet alleen in hun genre vind ik.quote:
bono moet zijn bek houden met zijn aidsbandje en zijn gejankquote:Op zondag 13 april 2014 01:28 schreef voederbietel het volgende:
Grote inspirator vanBono
trouwens, SLF.
quote:Op zondag 13 april 2014 01:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
bono moet zijn bek houden met zijn aidsbandje en zijn gejank
Daarom.quote:Op zondag 13 april 2014 01:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
bono moet zijn bek houden met zijn aidsbandje en zijn gejank
quote:
klassieker datquote:Op zondag 13 april 2014 01:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daarom.
Als afsluiter van mijn kant:
Rot wijven, allemaal.
Geen last van.quote:
niet waar a zemmelquote:
wazige new wave shitquote:
quote:
Eens.quote:Op zondag 13 april 2014 01:37 schreef voederbietel het volgende:
Exploited is een van de weinige bandjes die ik echt niet kan waarderen. Uniform punkers zijn het.
zemmelquote:
Houdoe.quote:Op zondag 13 april 2014 01:40 schreef voederbietel het volgende:
Ja inderdaad. Ruitjes broek, leren jack, hanekam, poeh, wat origineel, ben blij dat ik daar snel vanaf was.
Maar ik ging slapen, de groeten.
Gewoon wegzuipen.quote:
Je bent mobiel nu?quote:Op zondag 13 april 2014 01:49 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zaterdag thuis zittenBlauweTijger ik lach je uit.
jij zit te FOK!ken in de club¿quote:Op zondag 13 april 2014 01:49 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zaterdag thuis zittenBlauweTijger ik lach je uit.
zijn er ook kinderenquote:Op zondag 13 april 2014 01:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nee ben bij mensen nu en als ik schijt kom ik ff op FOK snapje
ja die poste je net ook alquote:Op zondag 13 april 2014 01:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze heeft werkelijk waar niets fatsoenlijks gemaakt maar deze is wel goed.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |