Die fase heb ik overgeslagen. Ik kwam bij een concert met eerder genoemde One Man Army, US Bombs en Agent Orange. Toen dacht ik, wat is dit, waarom ken ik dit nog niet? En toen bij m'n pa de plantenkasten ingedoken.quote:Op zondag 13 april 2014 01:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik luisterde toen alleen nog maar pop punk.
Agent Orangequote:Op zondag 13 april 2014 01:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die fase heb ik overgeslagen. Ik kwam bij een concert met eerder genoemde One Man Army, US Bombs en Agent Orange. Toen dacht ik, wat is dit, waarom ken ik dit nog niet? En toen bij m'n pa de plantenkasten ingedoken.
Live waren ze toen erg tof, hoewel het publiek bestond uit 15 man, waarvan 10 man personeel van de plaatselijke jeugdhonkquote:
zet je pc aan danquote:
Een van de beste bands ooitquote:Op zondag 13 april 2014 01:25 schreef voederbietel het volgende:
Dit nog eens op school gespeeld in een bandjeStak wat af t.o.v. van de grietjes die Anouk zongen met piano begeleiding.
Niet alleen in hun genre vind ik.quote:
bono moet zijn bek houden met zijn aidsbandje en zijn gejankquote:Op zondag 13 april 2014 01:28 schreef voederbietel het volgende:
Grote inspirator vanBono
trouwens, SLF.
quote:Op zondag 13 april 2014 01:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
bono moet zijn bek houden met zijn aidsbandje en zijn gejank
Daarom.quote:Op zondag 13 april 2014 01:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
bono moet zijn bek houden met zijn aidsbandje en zijn gejank
quote:
klassieker datquote:Op zondag 13 april 2014 01:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daarom.
Als afsluiter van mijn kant:
Rot wijven, allemaal.
Geen last van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |