Joy Division vind ik niet zo heel geweldig. Als dat is waar je op doelt tenminste, ik moest het even googlen.quote:Op zondag 13 april 2014 01:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
M'n pronkstuk is eerste pers Unknown Pleasures.
Heerlijk man, als je verdrietig bent, en dan Joy Division.quote:Op zondag 13 april 2014 01:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Joy Division vind ik niet zo heel geweldig. Als dat is waar je op doelt tenminste, ik moest het even googlen.
watquote:Op zondag 13 april 2014 01:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heerlijk man, als je verdrietig bent, en dan Joy Division.
Tevens:
![]()
![]()
Hun eerste album had wel duidelijk punk invloeden.quote:Op zondag 13 april 2014 01:14 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Joy Division is toch ook heul geen punk.
Nee, maar het valt wel een beetje in dezelfde "scene".quote:Op zondag 13 april 2014 01:14 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Joy Division is toch ook heul geen punk.
Nou en.quote:Op zondag 13 april 2014 01:15 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Hm, mja, maar geen eckte eckte punk dus.
Klopt, zit muzikaal veel te goed in elkaar. De eerste punk bandjes speelden op eigen gemaakte gitaren over oude hifi versterkers, dat waren nog eens tijde.quote:Op zondag 13 april 2014 01:15 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Hm, mja, maar geen eckte eckte punk dus.
quote:
Ben jij al zo oud, ja?quote:Op zondag 13 april 2014 01:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb een hevige jeugdsentiment episode.
Je denkt te veel in hokjes.quote:Op zondag 13 april 2014 01:17 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Niks. Boeit me ook niks eigenlijk, maar jullie hadden het over oldschool punk etc.
Nee maar ik begon met luisteren van deze muziek toen ik 13 was.quote:
enige goede nummer van zequote:
Ik luisterde toen alleen nog maar pop punk.quote:Op zondag 13 april 2014 01:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee maar ik begon met luisteren van deze muziek toen ik 13 was.
Ewaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |