quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:17 schreef BlauweTijger het volgende:
Waar er pizza en bieries worden geklapt achter een computerDit doe ik normaal nooit en zeker niet op zaterdag. Dit voelt dus heel raar aan en weet niet wat ik hier mee aan moet.
![]()
Deel deze struggle met mij.
gr
Je was snelquote:
beetje erg pixelig koppiequote:
Ga met je dinnie spelen Nikonquote:Op zondag 13 april 2014 00:26 schreef anti-loper het volgende:
Ze is inderdaad nice
EN IK VERWELKOMDE HAAR ALS EERST DUS IK MAG HAAR
serieus?quote:
quote:
Niet echt mijn type geloof ik, alsnog is het een mooi exemplaar.quote:
houdoequote:
tsja..quote:Op zondag 13 april 2014 00:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja je moet toch watmisschien prik ik haar wel ooit
quote:Op zondag 13 april 2014 00:27 schreef BlauweTijger het volgende:
Ja je moet toch wat misschien prik ik haar wel ooit
als je haar regelt verwacht ik wel naaktpics van die slet in mijn dmquote:
Ik denk dat BT dit wel redelijk veilig kan beloven.quote:Op zondag 13 april 2014 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
als je haar regelt verwacht ik wel naaktpics van die slet in mijn dm
quote:Op zondag 13 april 2014 00:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat BT dit wel redelijk veilig kan beloven.
Nogal.quote:Op zondag 13 april 2014 00:30 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Al die reacties ook in dat topicBest wel sneu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
quote:Op zondag 13 april 2014 00:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat BT dit wel redelijk veilig kan beloven.
De gemiddelde reactie op een vrouwelijk user is redelijk sneu.quote:Op zondag 13 april 2014 00:30 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Al die reacties ook in dat topicBest wel sneu
Okeee..quote:Op zondag 13 april 2014 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
als je haar regelt verwacht ik wel naaktpics van die slet in mijn dm
Klopt.quote:Op zondag 13 april 2014 00:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De gemiddelde reactie op een vrouwelijk user is redelijk sneu.
Ga weg.quote:
Nee maar ff serieus.quote:
Anders word je door een bushokje getieft.quote:Op zondag 13 april 2014 00:32 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Nee maar ff serieus.
Het is traditie dat als je nieuw bent dat je een foto van je borsten post.
Nou zo ongeveer wel jaquote:Op zondag 13 april 2014 00:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Normaal ga je stappen met matties, lekkere wijven neuken, een lijntje doen en ga je keihard los?
BT is ekte playerboi.quote:Op zondag 13 april 2014 00:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Normaal ga je stappen met matties, lekkere wijven neuken, een lijntje doen en ga je keihard los?
Waar blijft de foto van jouw balzak eigenlijk?quote:Op zondag 13 april 2014 00:32 schreef anti-loper het volgende:
Dacht t ff niet.. zeker nu nietquote:Op zondag 13 april 2014 00:32 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Nee maar ff serieus.
Straks wel?quote:
Je bent de coolste Fokk'erquote:
Dat kan pas na zeven dagen geloof ik.quote:Op zondag 13 april 2014 00:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Yo vind jij het lastig om een dm terug te sturen of wat?
quote:Op zondag 13 april 2014 00:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je bent de coolste Fokk'er
Had ik die nog niet gepost dan?quote:Op zondag 13 april 2014 00:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waar blijft de foto van jouw balzak eigenlijk?
Ohquote:Op zondag 13 april 2014 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat kan pas na zeven dagen geloof ik.
Ik ben nieuw, kan nog niksquote:Op zondag 13 april 2014 00:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Yo vind jij het lastig om een dm terug te sturen of wat?
Niet genoeg, aan dat voorsteltopic te zien.quote:
Waar woon je?quote:
Je weet toch dat je een nieuwe aandachtshoer aan het creëren bent hè?quote:Op zondag 13 april 2014 00:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wacht maar mevrouwtje, komt helemaaaaal goed
Voorlopig zitten er nog achterlijk lange staafjes Door mijn tepels.. ziet er een beetje maf uitquote:
Oh komt er aanquote:
En je weet wat aandachtshoeren graag willen hequote:Op zondag 13 april 2014 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je weet toch dat je een nieuwe aandachtshoer aan het creëren bent hè?
quote:Op zondag 13 april 2014 00:35 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Voorlopig zitten er nog achterlijk lange staafjes Door mijn tepels.. ziet er een beetje maf uit
quote:Op zondag 13 april 2014 00:35 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Voorlopig zitten er nog achterlijk lange staafjes Door mijn tepels.. ziet er een beetje maf uit
pics of we geloven je nietquote:Op zondag 13 april 2014 00:35 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Tepelpiercings zijn wel tof.quote:Op zondag 13 april 2014 00:35 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Jij bent toch van de herenliefde?quote:
Nee ik ben gewoon heteroquote:
okquote:Op zondag 13 april 2014 00:37 schreef wdn het volgende:
Ik heb 192TV opstaan en terwijl ik aan het internetten ben viel me op dat ik best aan het genieten ben van de muziek. Tot nu net Mieke Telkamp kwam...
Oké. En nu?quote:Op zondag 13 april 2014 00:37 schreef wdn het volgende:
Ik heb 192TV opstaan en terwijl ik aan het internetten ben viel me op dat ik best aan het genieten ben van de muziek. Tot nu net Mieke Telkamp kwam...
heb je ook piercing in je kutquote:Op zondag 13 april 2014 00:37 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Jup dat vind ik ook, erg mooi sieraad!
Sharing is caring.quote:Op zondag 13 april 2014 00:37 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Ik vind vooral je lippen mooi.quote:Op zondag 13 april 2014 00:37 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Nu Gerard Coxquote:
quote:Op zondag 13 april 2014 00:38 schreef BlauweTijger het volgende:
Die lippen in je gezicht bedoel ik he.
Helemaal fantastisch.quote:
WEEKENDquote:Op zondag 13 april 2014 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waarom zou een zaterdagavond zo bijzonder moeten zijn?
precies heb gewoon hele week vrij jatoch ahahaquote:Op zondag 13 april 2014 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waarom zou een zaterdagavond zo bijzonder moeten zijn?
Ik ehh hoop t niet, had ik eindelijk de ballen verzameld zelf ook eens te registreren.. maar zal me ook niks verbazen eigenlijk hoor..quote:Op zondag 13 april 2014 00:36 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Sowieso is ze over een paar weken alweer weggepest of iets dergelijks
Maak je geen zorgen. BlauweTijger beschermd je wel , jatoch XD XD XDquote:Op zondag 13 april 2014 00:38 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Ik ehh hoop t niet, had ik eindelijk de ballen verzameld zelf ook eens te registreren.. maar zal me ook niks verbazen eigenlijk hoor..
Als je je piercings laat zien zullen we lief zijnquote:Op zondag 13 april 2014 00:38 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Ik ehh hoop t niet, had ik eindelijk de ballen verzameld zelf ook eens te registreren.. maar zal me ook niks verbazen eigenlijk hoor..
Ik zou het maar gewoon opgeven.quote:Op zondag 13 april 2014 00:38 schreef SaYszz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 april 2014 00:39 schreef deadprez het volgende:
Oppassen met die BlauweTijger, ik heb gehoord hij is loverboy.
leer eerst spellen, mongoolquote:Op zondag 13 april 2014 00:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. BlauweTijger beschermd je wel , jatoch XD XD XD
oh jammerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |