quote:Op zondag 13 april 2014 00:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je bent de coolste Fokk'er
Had ik die nog niet gepost dan?quote:Op zondag 13 april 2014 00:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waar blijft de foto van jouw balzak eigenlijk?
Ohquote:Op zondag 13 april 2014 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat kan pas na zeven dagen geloof ik.
Ik ben nieuw, kan nog niksquote:Op zondag 13 april 2014 00:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Yo vind jij het lastig om een dm terug te sturen of wat?
Niet genoeg, aan dat voorsteltopic te zien.quote:
Waar woon je?quote:
Je weet toch dat je een nieuwe aandachtshoer aan het creëren bent hè?quote:Op zondag 13 april 2014 00:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wacht maar mevrouwtje, komt helemaaaaal goed
Voorlopig zitten er nog achterlijk lange staafjes Door mijn tepels.. ziet er een beetje maf uitquote:
Oh komt er aanquote:
En je weet wat aandachtshoeren graag willen hequote:Op zondag 13 april 2014 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je weet toch dat je een nieuwe aandachtshoer aan het creëren bent hè?
quote:Op zondag 13 april 2014 00:35 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Voorlopig zitten er nog achterlijk lange staafjes Door mijn tepels.. ziet er een beetje maf uit
quote:Op zondag 13 april 2014 00:35 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Voorlopig zitten er nog achterlijk lange staafjes Door mijn tepels.. ziet er een beetje maf uit
pics of we geloven je nietquote:Op zondag 13 april 2014 00:35 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Tepelpiercings zijn wel tof.quote:Op zondag 13 april 2014 00:35 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Jij bent toch van de herenliefde?quote:
Nee ik ben gewoon heteroquote:
okquote:Op zondag 13 april 2014 00:37 schreef wdn het volgende:
Ik heb 192TV opstaan en terwijl ik aan het internetten ben viel me op dat ik best aan het genieten ben van de muziek. Tot nu net Mieke Telkamp kwam...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |