Oké. En nu?quote:Op zondag 13 april 2014 00:37 schreef wdn het volgende:
Ik heb 192TV opstaan en terwijl ik aan het internetten ben viel me op dat ik best aan het genieten ben van de muziek. Tot nu net Mieke Telkamp kwam...
heb je ook piercing in je kutquote:Op zondag 13 april 2014 00:37 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Jup dat vind ik ook, erg mooi sieraad!
Sharing is caring.quote:Op zondag 13 april 2014 00:37 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Ik vind vooral je lippen mooi.quote:Op zondag 13 april 2014 00:37 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Nu Gerard Coxquote:
quote:Op zondag 13 april 2014 00:38 schreef BlauweTijger het volgende:
Die lippen in je gezicht bedoel ik he.
Helemaal fantastisch.quote:
WEEKENDquote:Op zondag 13 april 2014 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waarom zou een zaterdagavond zo bijzonder moeten zijn?
precies heb gewoon hele week vrij jatoch ahahaquote:Op zondag 13 april 2014 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waarom zou een zaterdagavond zo bijzonder moeten zijn?
Ik ehh hoop t niet, had ik eindelijk de ballen verzameld zelf ook eens te registreren.. maar zal me ook niks verbazen eigenlijk hoor..quote:Op zondag 13 april 2014 00:36 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Sowieso is ze over een paar weken alweer weggepest of iets dergelijks
Maak je geen zorgen. BlauweTijger beschermd je wel , jatoch XD XD XDquote:Op zondag 13 april 2014 00:38 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Ik ehh hoop t niet, had ik eindelijk de ballen verzameld zelf ook eens te registreren.. maar zal me ook niks verbazen eigenlijk hoor..
Als je je piercings laat zien zullen we lief zijnquote:Op zondag 13 april 2014 00:38 schreef SaYszz het volgende:
[..]
Ik ehh hoop t niet, had ik eindelijk de ballen verzameld zelf ook eens te registreren.. maar zal me ook niks verbazen eigenlijk hoor..
Ik zou het maar gewoon opgeven.quote:Op zondag 13 april 2014 00:38 schreef SaYszz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 april 2014 00:39 schreef deadprez het volgende:
Oppassen met die BlauweTijger, ik heb gehoord hij is loverboy.
leer eerst spellen, mongoolquote:Op zondag 13 april 2014 00:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. BlauweTijger beschermd je wel , jatoch XD XD XD
oh jammerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |