Ik bedoel dus lichamelijk afstand bewaren.. Qua praten ben ik minder gesloten..quote:Op zondag 13 april 2014 16:39 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, dat is een lastig probleem. Dan moet je het geluk hebben dat je iemand treft die het geduld heeft om te wachten tot jij eruit bent wat je precies wil (al kun je in de tussentijd best al het bed delen natuurlijk). Dat is moeilijk, maar die mannen zijn er echt wel.
Precies, en datzelfde geld ook andersom voor vrouwen. Je kunt als man best jaren rondneuken, maar dat zijn vaak niet de vrouwen waar je een (langdurige) relatie mee aan gaat. Het leven is nu eenmaal niet alleen rozengeur en maneschijn.quote:Op zondag 13 april 2014 16:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En aan zo'n man heb je veel meer![]()
Die lopen niet weg als het even moeilijk word, weet je dat ook meteen. Want de rest van je leven gaat ook echt niet zonder tegenslagen hoor. En dan weet je tenminste dat hij er voor je is.
Nee, maar iedereen heeft wel een rugtasje he. Ik zou het eerder raar vinden als er met iemand niets "mis" is.quote:Op zondag 13 april 2014 16:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar iemand die in het begin al zo moeilijk is, ik zou er geen trek in hebben.
Ja met zo'n instelling over therapie, dan kom je er ook niet natuurlijk. Maar als ik dit zo hoor, kan het daar best van komen.quote:Op zondag 13 april 2014 16:41 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ben op 4 jarige leeftijd lastig gevallen door een potloodventer.. Heel lang bang geweest van mannen..
Als er een vader een kindje kwam halen op de creche (sorry weet niet hoe ik het moet spellen) of in de kleuterklas zat ik weggedoken in een hoekje..
Nu ben ik niet meer bang voor mannen.. Maar zou mijn terughoudendheid bij iets oudere jongens daar aan liggen?
(nee ik ga niet in therapie, daar geloof ik niet in.. ben 2 keer bij een therapeut geweest voor de hele rattaplan van mijn verleden,, schiet je niets mee op)
Geen idee, ik heb nog nooit op een eerste date seks gehad en blijkbaar trek ik vrouwen aan die daar ook wat minder snel mee zijn.quote:Op zondag 13 april 2014 16:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat zeker, maar als beide partijen dat willen. Is het toch goed? Ik denk dat het ook wel te maken heeft met de setting. En hoe je overkomt. Sommige meisjes/vrouwen ogen al goedkoop. Sommige mannen ook trouwens.
Nee maarja, ik heb sowieso niks met afwachtende vrouwen dus wellicht dat het daaraan ligt.quote:Op zondag 13 april 2014 16:39 schreef yats het volgende:
[..]
Dat valt soms toch tegen. Je bent wel met twee daarin he, als de ander (nog) niet wil kom je niet ver.
Ik wel, maar dat kwam niet vanuit mij, dat zou ik ook niet doen. Ik ben op dat vlak niet zo'n stappenzetster. Maar ik heb er geen moment spijt van gehadquote:Op zondag 13 april 2014 16:43 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog nooit op een eerste date seks gehad en blijkbaar trek ik vrouwen aan die daar ook wat minder snel mee zijn.
Dat snap. Dat is soms lastig, zeker als je gewoon geil bent, dan moet het er gewoon even uit. Dat laatste vermoedde ik overigens al.quote:Op zondag 13 april 2014 16:41 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik bedoel dus lichamelijk afstand bewaren.. Qua praten ben ik minder gesloten..
Vlees is zwak, dit dat.quote:Op zondag 13 april 2014 16:45 schreef yats het volgende:
[..]
Dat snap. Dat is soms lastig, zeker als je gewoon geil bent, dan moet het er gewoon even uit. Dat laatste vermoedde ik overigens al.
haha, ja kun je hier ook wel merken dat ik een spraakwaterval benquote:Op zondag 13 april 2014 16:45 schreef yats het volgende:
[..]
Dat snap. Dat is soms lastig, zeker als je gewoon geil bent, dan moet het er gewoon even uit. Dat laatste vermoedde ik overigens al.
Lijkt me ook zwaar onaantrekkelijk dat je als vrouw de eerste stap moet zetten op dat vlak naar een man toe.quote:Op zondag 13 april 2014 16:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat kwam niet vanuit mij, dat zou ik ook niet doen. Ik ben op dat vlak niet zo'n stappenzetster. Maar ik heb er geen moment spijt van gehad
Of je beheerst zelf niet de vaardigheid om dusdanig met een vrouw om te gaan dat ze zich op een eerste date zo vertrouwd voelt met je, om met je in bed te duiken.quote:Op zondag 13 april 2014 16:43 schreef yats het volgende:
Geen idee, ik heb nog nooit op een eerste date seks gehad en blijkbaar trek ik vrouwen aan die daar ook wat minder snel mee zijn.
Jaquote:Op zondag 13 april 2014 16:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt me ook zwaar onaantrekkelijk dat je als vrouw de eerste stap moet zetten op dat vlak naar een man toe.
Tja, ik zou ook liever een vrouw treffen die daarin minder afwachtend is. Helaas kom ik ze zelden tegen of merk ik gewoon niet op dat ze zo zijn.quote:Op zondag 13 april 2014 16:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maarja, ik heb sowieso niks met afwachtende vrouwen dus wellicht dat het daaraan ligt.
Beetje pit mag wel.
Ik ben daar ook terughoudend in. Ik zoek eerst een soort 'bevestiging' ofzo van de vrouw dat ze me daar leuk genoeg voor vind.quote:Op zondag 13 april 2014 16:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat kwam niet vanuit mij, dat zou ik ook niet doen. Ik ben op dat vlak niet zo'n stappenzetster. Maar ik heb er geen moment spijt van gehad
Niet haten fas. Er is niets mis met een vrouw die daar enig initiatief in neemt. Genoeg mannen zijn onzeker en durven weinig op dat vlak (helaas behoor ik daar zelf ook toe).quote:Op zondag 13 april 2014 16:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt me ook zwaar onaantrekkelijk dat je als vrouw de eerste stap moet zetten op dat vlak naar een man toe.
Dat is niet altijd de reden. Het is in mijn geval bijvoorbeeld meer dat ik er zelf vanuit ga dat een vrouw me na 1 date (nog) niet leuk genoeg vind om met me het bed in te duiken. En dan onderneem je dus ook niets waardoor er ook niets gebeurd.quote:Op zondag 13 april 2014 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of je beheerst zelf niet de vaardigheid om dusdanig met een vrouw om te gaan dat ze zich op een eerste date dusdanig vertrouwt voelt met je, om met je in bed te duiken.
Ik versier gewoon vrouwenquote:
Niet elke vrouw, en ook niet overal inquote:
Ja, of tegelijk. Idc.quote:Op zondag 13 april 2014 16:51 schreef AMangold het volgende:
[..]
haha, jij bent voor beiden geslachten of?
Inderdaad we zijn dat alleen als het ons uitkomtquote:Op zondag 13 april 2014 16:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet elke vrouw, en ook niet overal in
Zou kunnen dat je dat zelf veroorzaakt door een bepaalde manier van doen. Maar ik heb geen idee.quote:Op zondag 13 april 2014 16:50 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, ik zou ook liever een vrouw treffen die daarin minder afwachtend is. Helaas kom ik ze zelden tegen of merk ik gewoon niet op dat ze zo zijn.
Ja als het jullie uitkomt zekerquote:Op zondag 13 april 2014 16:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet elke vrouw, en ook niet overal in
Preciesquote:Op zondag 13 april 2014 16:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou kunnen dat je dat zelf veroorzaakt. Maar ik heb geen idee.
[..]
Ja als het jullie uitkomt zeker
Wow, slet.quote:
Tja, twijfel is nooit goed he?quote:Op zondag 13 april 2014 16:53 schreef S95Sedan het volgende:
Zou kunnen dat je dat zelf veroorzaakt door een bepaalde manier van doen. Maar ik heb geen idee.
Haat het als die kaart gespeeld wordtquote:Op zondag 13 april 2014 16:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies![]()
Maar over het algemeen ben ik vrij ouderwets.
Het was een garpjequote:
Halloquote:Op zondag 13 april 2014 16:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haat het als die kaart gespeeld wordt
Geen seks voor het huwelijk enzo?
Hoeft toch niet perse twijfel te zijn. Wat voor mij werkt is het niet als date zien maar gewoon gezellig(e) (dag/avond) hebben, dan leg je er al minder druk op.quote:
Ja helaas, dat beeld heb ik bij ouderwetsquote:
Wat?quote:
Bedoelde meer dat ik niet per se carriere hoef te maken. En dat ik niet van de eerste stappen ben (verder wel initiatief toon bij andere dingen). Ik zou ook niet de man ten huwlijk vragen o.i.d.quote:Op zondag 13 april 2014 17:00 schreef S95Sedan het volgende:
Ja helaas, dat beeld heb ik bij ouderwets
No jokequote:Op zondag 13 april 2014 17:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoeft toch niet perse twijfel te zijn. Wat voor mij werkt is het niet als date zien maar gewoon gezellig(e) (dag/avond) hebben, dan leg je er al minder druk op.
Bedoel, met vrienden doe je toch ook wel eens iets leuks
[..]
Ja helaas, dat beeld heb ik bij ouderwets
[..]
Wat?
Bij een date heb ik er eigenlijk nooit last van. Het is meer het 'voorstadium'quote:Op zondag 13 april 2014 17:00 schreef S95Sedan het volgende:
Hoeft toch niet perse twijfel te zijn. Wat voor mij werkt is het niet als date zien maar gewoon gezellig(e) (dag/avond) hebben, dan leg je er al minder druk op.
Bedoel, met vrienden doe je toch ook wel eens iets leuks
Dat weet ik toch nietquote:
quote:Op zondag 13 april 2014 17:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat weet ik toch nietTja je ziet er heel braaf uit, maar wie weet wat je ondertussen allemaal uitspookt
Voorvocht in je boxer tijdens een date is wel klote jaquote:Op zondag 13 april 2014 17:03 schreef yats het volgende:
[..]
Bij een date heb ik er eigenlijk nooit last van. Het is meer het 'voorstadium'
Ouderwets als in huisvrouw dus, zeg dat danquote:Op zondag 13 april 2014 17:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat ik niet per se carriere hoef te maken. En dat ik niet van de eerste stappen ben (verder wel initiatief toon bij andere dingen). Ik zou ook niet de man ten huwlijk vragen o.i.d.
Yes joke!quote:
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 13 april 2014 17:03 schreef yats het volgende:
[..]
Bij een date heb ik er eigenlijk nooit last van. Het is meer het 'voorstadium'
Ow jij gaat je dates zat te gemoed?quote:Op zondag 13 april 2014 17:04 schreef Myraela het volgende:
Ik ben goed in de eerste stap zetten. De eerste stap is namelijk altijd om flink wat wijntjes te drinken.
quote:Op zondag 13 april 2014 17:04 schreef Myraela het volgende:
Ik ben goed in de eerste stap zetten. De eerste stap is namelijk altijd om flink wat wijntjes te drinken.
Daar ben ik ook goed in.quote:Op zondag 13 april 2014 17:04 schreef Myraela het volgende:
quote:Op zondag 13 april 2014 17:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voorvocht in je boxer tijdens een date is wel klote ja
Ach, het was toch altijd weer een goede poging.quote:Op zondag 13 april 2014 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar ben ik ook goed in.
Alleen is de tweede stap dan vaak naar huis waggelen en in mijn kleding in slaap vallen.
Dat plakt zo vervelend enzoquote:Op zondag 13 april 2014 17:09 schreef yats het volgende:
[..]Ik vraag me af hoe jouw dates verlopen als je daar last van hebt
Dat ik er niet echt een held in ben om een date te regelen. Al gaat dat de laatste maanden niet onaardig.quote:
Wat, gewoon 'hoi neuken'?quote:Op zondag 13 april 2014 17:08 schreef Faxie het volgende:
Ik krijg de eerst stap niet eens voor elkaar
Heeft hier ook nog nooit gewerkt.quote:
Is best leuk.quote:
Dat is toch juist de app bij uitstek?quote:
Watquote:Op zondag 13 april 2014 17:29 schreef perro. het volgende:
[..]
daar heb je facebook voor nodig. en facebook.
quote:
marky mark's world domination!quote:Op zondag 13 april 2014 17:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
WatKun je alleen op Tinder als je Facebook hebt? Wtf.
Dat was positief. en ik vind jou mooier.quote:Op zondag 13 april 2014 17:30 schreef Fascination het volgende:
Ik zag gister via fb een supermooie vrouw via een vriend, dus ik Moeraskat vragen wat ze van haar vindt, zegt ze: normaal meisje.
Als ik zeg dat ik het hier niet mee eens ben, klink ik alsof ik bevestiging zoek, dus ik zeg maar niets.quote:Op zondag 13 april 2014 17:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat was positief. en ik vind jou mooier.
Mag ik de link van die supermooie vrouw voor privé redenen?quote:Op zondag 13 april 2014 17:30 schreef Fascination het volgende:
Ik zag gister via fb een supermooie vrouw via een vriend, dus ik Moeraskat vragen wat ze van haar vindt, zegt ze: normaal meisje.
Dat meisje was gewoon een puur natuur mooi meisje. En dat vind ik tof.quote:Op zondag 13 april 2014 17:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik het hier niet mee eens ben, klink ik alsof ik bevestiging zoek, dus ik zeg maar niets.
Jij bent kklekker manquote:Op zondag 13 april 2014 17:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik het hier niet mee eens ben, klink ik alsof ik bevestiging zoek, dus ik zeg maar niets.
Bemoei je er niet mee.quote:
hoe meer meningen hoe beter.. pics..quote:Op zondag 13 april 2014 17:30 schreef Fascination het volgende:
ja pics.quote:Op zondag 13 april 2014 17:34 schreef AMangold het volgende:
[..]
hoe meer meningen hoe beter.. pics..
Wat weet jij van vrouwen?quote:Op zondag 13 april 2014 17:34 schreef AMangold het volgende:
[..]
hoe meer meningen hoe beter.. pics..
Kom vechten dan.quote:
nog niet nee? dus je wil dr wel doen?quote:Op zondag 13 april 2014 17:37 schreef Faxie het volgende:
In ieder geval....daar ga ik van uit. Ik heb het nog niet bevestigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |