Watquote:Op zondag 13 april 2014 17:29 schreef perro. het volgende:
[..]
daar heb je facebook voor nodig. en facebook.
quote:
marky mark's world domination!quote:Op zondag 13 april 2014 17:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
WatKun je alleen op Tinder als je Facebook hebt? Wtf.
Dat was positief. en ik vind jou mooier.quote:Op zondag 13 april 2014 17:30 schreef Fascination het volgende:
Ik zag gister via fb een supermooie vrouw via een vriend, dus ik Moeraskat vragen wat ze van haar vindt, zegt ze: normaal meisje.
Als ik zeg dat ik het hier niet mee eens ben, klink ik alsof ik bevestiging zoek, dus ik zeg maar niets.quote:Op zondag 13 april 2014 17:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat was positief. en ik vind jou mooier.
Mag ik de link van die supermooie vrouw voor privé redenen?quote:Op zondag 13 april 2014 17:30 schreef Fascination het volgende:
Ik zag gister via fb een supermooie vrouw via een vriend, dus ik Moeraskat vragen wat ze van haar vindt, zegt ze: normaal meisje.
Dat meisje was gewoon een puur natuur mooi meisje. En dat vind ik tof.quote:Op zondag 13 april 2014 17:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik het hier niet mee eens ben, klink ik alsof ik bevestiging zoek, dus ik zeg maar niets.
Jij bent kklekker manquote:Op zondag 13 april 2014 17:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik het hier niet mee eens ben, klink ik alsof ik bevestiging zoek, dus ik zeg maar niets.
Bemoei je er niet mee.quote:
hoe meer meningen hoe beter.. pics..quote:Op zondag 13 april 2014 17:30 schreef Fascination het volgende:
ja pics.quote:Op zondag 13 april 2014 17:34 schreef AMangold het volgende:
[..]
hoe meer meningen hoe beter.. pics..
Wat weet jij van vrouwen?quote:Op zondag 13 april 2014 17:34 schreef AMangold het volgende:
[..]
hoe meer meningen hoe beter.. pics..
Kom vechten dan.quote:
nog niet nee? dus je wil dr wel doen?quote:Op zondag 13 april 2014 17:37 schreef Faxie het volgende:
In ieder geval....daar ga ik van uit. Ik heb het nog niet bevestigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |