Ouderwets als in huisvrouw dus, zeg dat danquote:Op zondag 13 april 2014 17:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat ik niet per se carriere hoef te maken. En dat ik niet van de eerste stappen ben (verder wel initiatief toon bij andere dingen). Ik zou ook niet de man ten huwlijk vragen o.i.d.
Yes joke!quote:
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 13 april 2014 17:03 schreef yats het volgende:
[..]
Bij een date heb ik er eigenlijk nooit last van. Het is meer het 'voorstadium'
Ow jij gaat je dates zat te gemoed?quote:Op zondag 13 april 2014 17:04 schreef Myraela het volgende:
Ik ben goed in de eerste stap zetten. De eerste stap is namelijk altijd om flink wat wijntjes te drinken.
quote:Op zondag 13 april 2014 17:04 schreef Myraela het volgende:
Ik ben goed in de eerste stap zetten. De eerste stap is namelijk altijd om flink wat wijntjes te drinken.
Daar ben ik ook goed in.quote:Op zondag 13 april 2014 17:04 schreef Myraela het volgende:
quote:Op zondag 13 april 2014 17:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voorvocht in je boxer tijdens een date is wel klote ja
Ach, het was toch altijd weer een goede poging.quote:Op zondag 13 april 2014 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar ben ik ook goed in.
Alleen is de tweede stap dan vaak naar huis waggelen en in mijn kleding in slaap vallen.
Dat plakt zo vervelend enzoquote:Op zondag 13 april 2014 17:09 schreef yats het volgende:
[..]Ik vraag me af hoe jouw dates verlopen als je daar last van hebt
Dat ik er niet echt een held in ben om een date te regelen. Al gaat dat de laatste maanden niet onaardig.quote:
Wat, gewoon 'hoi neuken'?quote:Op zondag 13 april 2014 17:08 schreef Faxie het volgende:
Ik krijg de eerst stap niet eens voor elkaar
Heeft hier ook nog nooit gewerkt.quote:
Is best leuk.quote:
Dat is toch juist de app bij uitstek?quote:
Watquote:Op zondag 13 april 2014 17:29 schreef perro. het volgende:
[..]
daar heb je facebook voor nodig. en facebook.
quote:
marky mark's world domination!quote:Op zondag 13 april 2014 17:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
WatKun je alleen op Tinder als je Facebook hebt? Wtf.
Dat was positief. en ik vind jou mooier.quote:Op zondag 13 april 2014 17:30 schreef Fascination het volgende:
Ik zag gister via fb een supermooie vrouw via een vriend, dus ik Moeraskat vragen wat ze van haar vindt, zegt ze: normaal meisje.
Als ik zeg dat ik het hier niet mee eens ben, klink ik alsof ik bevestiging zoek, dus ik zeg maar niets.quote:Op zondag 13 april 2014 17:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat was positief. en ik vind jou mooier.
Mag ik de link van die supermooie vrouw voor privé redenen?quote:Op zondag 13 april 2014 17:30 schreef Fascination het volgende:
Ik zag gister via fb een supermooie vrouw via een vriend, dus ik Moeraskat vragen wat ze van haar vindt, zegt ze: normaal meisje.
Dat meisje was gewoon een puur natuur mooi meisje. En dat vind ik tof.quote:Op zondag 13 april 2014 17:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik het hier niet mee eens ben, klink ik alsof ik bevestiging zoek, dus ik zeg maar niets.
Jij bent kklekker manquote:Op zondag 13 april 2014 17:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik het hier niet mee eens ben, klink ik alsof ik bevestiging zoek, dus ik zeg maar niets.
Bemoei je er niet mee.quote:
hoe meer meningen hoe beter.. pics..quote:Op zondag 13 april 2014 17:30 schreef Fascination het volgende:
ja pics.quote:Op zondag 13 april 2014 17:34 schreef AMangold het volgende:
[..]
hoe meer meningen hoe beter.. pics..
Wat weet jij van vrouwen?quote:Op zondag 13 april 2014 17:34 schreef AMangold het volgende:
[..]
hoe meer meningen hoe beter.. pics..
Kom vechten dan.quote:
nog niet nee? dus je wil dr wel doen?quote:Op zondag 13 april 2014 17:37 schreef Faxie het volgende:
In ieder geval....daar ga ik van uit. Ik heb het nog niet bevestigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |