ik zou niet weten watquote:Op zondag 13 april 2014 16:26 schreef perro. het volgende:
[..]
als dat altijd zo is denk ik dat air wel een punt heeft. misschien is er iets in wat je doet of zegt waardoor jongemannen je niet als relatiemateriaal zien maar als neukertje. maar dat kunnen wij natuurlijk niet echt beoordelen.
Nou ik lig niet gelijk op de eerste of tweede date met ze in bed :Squote:Op zondag 13 april 2014 16:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja en ja. En daarnaast kiezen voor een andere opstelling. Als mannen je enkel behandelen als neukertje zit er wellicht ook iets in haar gedrag wat een bepaald soort mannen aantrekt.
Klopt ook wel, en natuurlijk wil je je ook niet schamen als je er mee over straat loopt. Maar je moet wel op het zelfde niveau zitten. Het is fijn om met die persoon over lollige dingen te kunnen praten maar ook over serieuze dingen, elkaar aanvullen en uitdagen. Dat je echt op elkaar kunt vertrouwen en bouwen. En daar kom je maar op één manier achter; daten. en op je bek gaan. Leren leren leren, en ervaring.quote:Op zondag 13 april 2014 16:28 schreef AMangold het volgende:
[..]
Het is ook niet dat ik een uitgebreid selectieproces heb op met wie ik date, ja uiterlijk telt mee, maar als je het uiterlijk niets vind voel je je er toch ook niet tot toe aangetrokken
(maaruh, ik snap wat je bedoeld)
Dit ook wel ja.quote:Op zondag 13 april 2014 16:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja en ja. En daarnaast kiezen voor een andere opstelling. Als mannen je enkel behandelen als neukertje zit er wellicht ook iets in haar gedrag wat een bepaald soort mannen aantrekt.
ja sommige van hen hoor ik nog wel.. gewoon kletsen.. en tis niet na één keer seks dat ze weg zijn.. (niet allemaal tenminste)quote:Op zondag 13 april 2014 16:29 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso als ze daarna niks meer laten horen zal het waarschijnlijk toch nooit wat geworden zijn. Dus conclusies trekken en verder gaan.
Als iemand je echt leuk vind laat hij dat wel merken.
Dat zeg ik ook niet. Wie weet ben je emotioneel wel heel gesloten ofzo. Bouw je daardoor geen band op met een ander, dat hij na één of twee keer neuken denkt: doei, daar is verder ook geen leuk gesprek mee te voeren. Zo kan ik nog wel tien andere dingen bedenken.quote:Op zondag 13 april 2014 16:29 schreef AMangold het volgende:
Nou ik lig niet gelijk op de eerste of tweede date met ze in bed :S
Dat gebeurt ook meestal wat verderop in de date. Of t is een seksdate, dat kan ook natuurlijk.quote:Op zondag 13 april 2014 16:29 schreef AMangold het volgende:
[..]
Nou ik lig niet gelijk op de eerste of tweede date met ze in bed :S
Of 't is geen seksdate en er wordt tijdens een normale date op een briljante manier een seksuele spanning opgebouwd.quote:Op zondag 13 april 2014 16:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat gebeurt ook meestal wat verderop in de date. Of t is een seksdate, dat kan ook natuurlijk.
das wel konings om op de eerste of 2e date te doen.quote:Op zondag 13 april 2014 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of 't is geen seksdate en er wordt tijdens een normale date op een briljante manier een seksuele spanning opgebouwd.
Kan wel, want ik heb zelf ook vroeger bepaalde dingen meegemaakt waardoor ik in situaties soms niet goed of normaal functioneer daardoor.quote:Op zondag 13 april 2014 16:32 schreef AMangold het volgende:
maar het hoofdprobleem zit em, dat ik iemand wel leuk genoeg vind om uit te zoeken wat ik er mee wil.. maar ik onbewust toch afstand bewaar.. wat ik niet snap :S.. of naja het lijkt mij sterk dat dit nog komt door een ervaring uit een ver ver verleden..
Ditquote:Op zondag 13 april 2014 16:35 schreef S95Sedan het volgende:
Als je wil neuken doe je dat toch gewoon of dat nou op date 1 of date 5 is.
En dit.quote:Op zondag 13 april 2014 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of 't is geen seksdate en er wordt tijdens een normale date op een briljante manier een seksuele spanning opgebouwd.
ik dacht zelf dat ik er overheen gegroeid ben.. pfff ik weet eht niet..quote:Op zondag 13 april 2014 16:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan wel, want ik heb zelf ook vroeger bepaalde dingen meegemaakt waardoor ik in situaties soms niet goed of normaal functioneer daardoor.
Maar als dat echt een belemmering voor je is, dan zou ik professionele hulp zoeken.
Welnee, gewoon niet te zwaar aan tillen. Het is maar seks. Zijn maar weinig mensen die daarvoor bij elkaar blijven. Hetgeen wat echt maakt dat er een band ontstaat tussen twee individuen ligt op een heel ander vlak.quote:Op zondag 13 april 2014 16:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
das wel konings om op de eerste of 2e date te doen.
Over sommige dingen groei je niet heen meisje. En dat is helemaal niet erg. Het zou best kunnen dat jij iets meegemaakt hebt waardoor jij dichtklapt of niet weet hoe je met iets om moet gaan. Die mensen zijn er om jou te helpen. En is dat niet de reden waarom je het niet lukt, weet je dat tenminste zeker. Je hoeft je daar echt niet voor te schamenquote:Op zondag 13 april 2014 16:36 schreef AMangold het volgende:
[..]
ik dacht zelf dat ik er overheen gegroeid ben.. pfff ik weet eht niet..
Tja, dat is een lastig probleem. Dan moet je het geluk hebben dat je iemand treft die het geduld heeft om te wachten tot jij eruit bent wat je precies wil (al kun je in de tussentijd best al het bed delen natuurlijk). Dat is moeilijk, maar die mannen zijn er echt wel.quote:Op zondag 13 april 2014 16:32 schreef AMangold het volgende:
maar het hoofdprobleem zit em, dat ik iemand wel leuk genoeg vind om uit te zoeken wat ik er mee wil.. maar ik onbewust toch afstand bewaar.. wat ik niet snap :S.. of naja het lijkt mij sterk dat dit nog komt door een ervaring uit een ver ver verleden..
Dat valt soms toch tegen. Je bent wel met twee daarin he, als de ander (nog) niet wil kom je niet ver.quote:Op zondag 13 april 2014 16:35 schreef S95Sedan het volgende:
Als je wil neuken doe je dat toch gewoon of dat nou op date 1 of date 5 is.
En aan zo'n man heb je veel meerquote:Op zondag 13 april 2014 16:39 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, dat is een lastig probleem. Dan moet je het geluk hebben dat je iemand treft die het geduld heeft om te wachten tot jij eruit bent wat je precies wil (al kun je in de tussentijd best al het bed delen natuurlijk). Dat is moeilijk, maar die mannen zijn er echt wel.
Ja, maar iemand die in het begin al zo moeilijk is, ik zou er geen trek in hebben.quote:Op zondag 13 april 2014 16:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En aan zo'n man heb je veel meer![]()
Die lopen niet weg als het even moeilijk word, weet je dat ook meteen. Want de rest van je leven gaat ook echt niet zonder tegenslagen hoor. En dan weet je tenminste dat hij er voor je is.
Ben op 4 jarige leeftijd lastig gevallen door een potloodventer.. Heel lang bang geweest van mannen..quote:Op zondag 13 april 2014 16:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Over sommige dingen groei je niet heen meisje. En dat is helemaal niet erg. Het zou best kunnen dat jij iets meegemaakt hebt waardoor jij dichtklapt of niet weet hoe je met iets om moet gaan. Die mensen zijn er om jou te helpen. En is dat niet de reden waarom je het niet lukt, weet je dat tenminste zeker. Je hoeft je daar echt niet voor te schamen
Gewoon je best doen, en aan jezelf werken
Dat zeker, maar als beide partijen dat willen. Is het toch goed? Ik denk dat het ook wel te maken heeft met de setting. En hoe je overkomt. Sommige meisjes/vrouwen ogen al goedkoop. Sommige mannen ook trouwens.quote:Op zondag 13 april 2014 16:39 schreef yats het volgende:
[..]
Dat valt soms toch tegen. Je bent wel met twee daarin he, als de ander (nog) niet wil kom je niet ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |