ik vermoed dat je deze tekenfilms gemist hebt in je jeugd, misschien wel handig dat je ff wat inhaalt en ff deze tekenfilm gaat bekijken, simpel maar duidelijk uitgelgd hoe je lichaam met een griepje overweg gaatquote:Op maandag 5 mei 2014 07:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
jij lijkt niet te beseffen dat de medische wetenschap fundamenteel fout is. Wetenschap is tegenwoordig GEEN waarheidsbevinding. Het is falsificeren totdat het het commercieel gewenst resultaat geeft. En daarvoor is echt alles geoorloofd.
maar je komt er wel hopelijk achter dat ik gelijk heb over vaccins en rest van het medische bedrog
..dat is dus niet waar.quote:Op maandag 5 mei 2014 08:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het hangt ook nog even van het volgende af, sommige ziektes ben je volledig immuun voor naar een vaccianatie, maar dit geld niet voor alles, dan word het rissico op besmetting gewoon kleiner, aangezien je lichaam na een vaccinatie er antilichaampjes voor ontwikkeld heeft.
Ik ben het niet met je eens, mag dat ook?quote:Op maandag 5 mei 2014 07:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het lijkt niet aan te komen dat medische wetenschap crimineel bedrog en terreur is.
Het is een ziekte-industrie. Hoe in vredesnaam kan men nu denken dat vaccins voor je gezondheid is. ongelooflijk.
Maar doorgrond alle racks maar van whale.to. Echt men zou zich de ogen uit kop schamen dat je het opneemt voor deze walgelijke industrie.
Nee als je gevaccineerd bent ben je gedoemd en dus besmettelijker toch?quote:
De data zijn het niet met je eens.quote:
Even voor de duidelijkheid, jij ontkent dat je lichaam antilichamen aanmaakt na een vaccinatie?quote:
Heb je de foto's bekeken?quote:Op zondag 4 mei 2014 20:19 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Je hebt geen gelijk. Ik vind het eigenlijk tegen het onbeschofte aan hoe jij dit altijd maar weer zegt. Als je niks meer weet te zeggen altijd deze dooddoener van je. Discusieer inhoudelijk of wees gewoon een flinke vent en kom hier niet meer terug
En even om je geheugen op te frissen. Op de link die ik post staan de plaatjes van het toekomst beeld dat jij graag ziet. Dat zijn namelijk de ziektes die je kunt krijgen als er geen inentingen zouden zijn. Plaatsjes die we gelukkig in Nederland niet meer hoeven te zien. Maar die helaas dankzij figuren zoals jijzelf wel een kans maken om weer werkelijkheid te worden.
http://www.immunize.org/photos/polio-photos.asp
Klik gerust alle ziektes maar aan en kijk maar eens goed naar de foto's
Krijg ik nog een verklaring?quote:Op zondag 4 mei 2014 20:16 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe jij dan verklaart dat de laatste mazelen epidimie toch echt alleen toesloeg in het gebied waar NIET gevaccineerd wordt (de zogenaamde biblebelt). Niet alleen nu, maar keer op keer steken daar ziektes op waartegen we ons kunnen vaccineren terwijl die niet meer voorkomen in de gebieden waar wel wordt gevaccineerd.
Nee en nee denk ik.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:30 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Lambiekje. Geef gewoon eens antwoord op de vragen die ik je stelde. Ik heb geen zin om deze weer te moeten herhalen.
[..]
Heb je de foto's bekeken?
[..]
Krijg ik nog een verklaring?
.. het mag maar het is wel en onwetende keuze.quote:Op maandag 5 mei 2014 09:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens, mag dat ook?
.. daar hebben vaccins geen enkele bijdrage aangeleverd. Eerder weer een opleving. Plus dat je het later als nog kan krijgen en dan is het wel gevaarlijk. bof mazelen en rode hond zijn ongeschuldig kinderziektes.quote:Ik ben blij met de vaccins waardoor een aantal dodelijke ziektes nu al heel lang niet meer voorkomen.
het is eerder andersom.quote:Jij had er ook niet meer kunnen zijn als je ouders je niet hadden laten inenten, besef je dat wel?
Dat moet je me uitleggen.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
.. het mag maar het is wel en onwetende keuze.
[..]
.. daar hebben vaccins geen enkele bijdrage aangeleverd. Eerder weer een opleving. Plus dat je het later als nog kan krijgen en dan is het wel gevaarlijk. bof mazelen en rode hond zijn ongeschuldig kinderziektes.
http://whale.to/vaccines/measles.html
[..]
het is eerder andersom.
En daarnaast heeft m'n moeder spijt dat ze ons heeft laten vaccineren. Onwetendheid.
tja ..http://www.naturalnews.com/032587_polio_vaccines_Pakistan.html.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:56 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een ramp kan dat worden![]()
http://www.nbcnews.com/#/(...)ency-who-says-n97096
'“Pakistan, Cameroon, and the Syrian Arab Republic pose the greatest risk of further wild poliovirus exportations in 2014,” it added. The war in Syria has interrupted vaccination and allowed the virus to return. In Pakistan, Taliban militants have attacked workers trying to vaccinate children.'
De idioten
.. is dat werkelijk nodig?quote:
Het is erg wat we doen uit naam van geld verdienen.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:30 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Lambiekje. Geef gewoon eens antwoord op de vragen die ik je stelde. Ik heb geen zin om deze weer te moeten herhalen.
[..]
Heb je de foto's bekeken?
.. er wordt nooit bijverteld .. hoeveel daarvan wel degelijk eerder gevaccineerd tegen waren.quote:[..]
Krijg ik nog een verklaring?
.. en ken je deze film .. Osmosis Jonesquote:Op maandag 5 mei 2014 09:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik vermoed dat je deze tekenfilms gemist hebt in je jeugd, misschien wel handig dat je ff wat inhaalt en ff deze tekenfilm gaat bekijken, simpel maar duidelijk uitgelgd hoe je lichaam met een griepje overweg gaat
voor fans hier is een playlist
https://www.youtube.com/playlist?list=PL618ED1DE9F291147
Ja die ken ikquote:Op maandag 5 mei 2014 23:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
.. en ken je deze film .. Osmosis Jones
kijk, laat het nou net die streng gelovige gemeentes zijn die zwaar tegen vaccinaties zijn.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:54 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Wat een antwoorden![]()
![]()
Nee Lambiekje...dit zijn namelijk foto's uit gebieden waar NIET gevacinneerd wordt en/of waar big pharma niet aanwezig is. Pijnlijk voor jou misschien maar wel de harde waarheid.
En helaas voor jou zijn bijna ALLE besmettingen in de biblebelt gevallen van (helaas vaak kinderen) die NIET ingeent waren. Hoe jij bij je hersenspinsels komt is mij echt een raadsel. Maar stel dat je gelijk had. Hoe kan het dan dat er in het gebied waar wel gevaccineerd wordt eigenlijk nooit een uitbraak is? Kun je dat dan verklaren.
[ afbeelding ]
Hmmm...toevallig precies het gebied waar de vaccinatiegraad het laagst is.
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
.. het mag maar het is wel en onwetende keuze.
[..]
.. daar hebben vaccins geen enkele bijdrage aangeleverd. Eerder weer een opleving. Plus dat je het later als nog kan krijgen en dan is het wel gevaarlijk. bof mazelen en rode hond zijn ongeschuldig kinderziektes.
http://whale.to/vaccines/measles.html
[..]
het is eerder andersom.
En daarnaast heeft m'n moeder spijt dat ze ons heeft laten vaccineren. Onwetendheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry heel flauw![]()
![]()
![]()
Denk eerder Onwetendheid over wat hier te sprake komt, laat je ma maar eens alles mee lezen wat hier als tegenargument gebruikt word.
Als zelfs je moeder er nu al spijt van heeft kan het 3 dingen betekeken.
1. Er is inderdaad iemand ernstig ziek geworrden of overleden die ze kent.
2. Of ze knikt gewoon ja om der een plezier te doen.
3. ze is zwaar gelovigEr staat nog een vraag voor u open!!
Ik geeneen. Helaas ken ik wel de andere kant van verhalen van mijn moeder. Twee van mijn oudooms zijn overleden aan TBC (beide niet gevacinneerd toen) en een oom die het ter nauwernood heeft overleeft (na de oorlog dus ook geen vaccinaties gehad)quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja die ken ik![]()
zeker ook van alles mis mee, maare hoeveel mensen ken je die overleden zijn na vaccinaties of nog steeds ziek zijn na vaccinaties of iemand anders hier die lambiekje's verhaal kan bevestigen dat iemand ernstig ziek is geworden of een prikje niet heeft overleefd.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:11 schreef theguyver het volgende:
[..].. ja door ons te laten vaccinerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry heel flauw![]()
![]()
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
natuurlijk is dat mogelijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:11 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Ik vraag me af of Lambiekje ook bekend is met het feit dat sites zoals vactruth.org worden gehost en gemaakt door reli-gekkies (sorry voor de naamgeving) die vaak andere belangen (geestelijke) hebben om niet te vaccineren.
Was adoptie niet makkelijker.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:11 schreef theguyver het volgende:
[..]de kans dat je wat oploopt. Allergien, Autisme of de dood is groter dan geen schade van normale kinderziektes doorlopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry heel flauw![]()
![]()
![]()
Denk eerder Onwetendheid over wat hier te sprake komt, laat je ma maar eens alles mee lezen wat hier als tegenargument gebruikt word.
Als zelfs je moeder er nu al spijt van heeft kan het 3 dingen betekeken.
1. Er is inderdaad iemand ernstig ziek geworrden of overleden die ze kent... tot verdriet van opa is ze afvallig. De waanzin van het Christelijke geloofquote:2. Of ze knikt gewoon ja om der een plezier te doen.
3. ze is zwaar gelovigEverything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Ach..Ik dank mijn leven iedere dag weer opnieuw aan bigpharma. Zonder hun was ik op 1 jarige leeftijd overleden. Ik denk dat jij je eens moet gaan realiseren dat niemand iets voor niets doet in deze wereld. De hoster van de bekendste conspiracy site in Nederland woont heerlijk in de UAE en leeft daar als een god dankzij de reclame inkomsten van zijn site. Die levenstijl wordt mede mogelijk gemaakt door mensen zoals jij. Ik weet een ding zeker. Dat die zich kapot lacht om jullie terwijl die weer een heerlijk glaasje champagne weglurkt in zijn villa. Je bent pas het echte schaap in deze slechte wereld en je hebt het niet eens door.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
natuurlijk is dat mogelijk.
... de belangen van badpharma en zijn geschiedenis en zijn rol van omkopen politiek is oneindig
Die kans is nagenoeg nul. Als je gewoon nu eens alle wetenschappelijke artikkelen daar op zou naslaan dan zou je dat misschien ook eens beseffen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
de kans dat je wat oploopt. Allergien, Autisme of de dood is groter dan geen schade van normale kinderziektes doorlopen.
Inderdaad. De waanzin van het christelijk geloof (of welk ander geloof dan ook). Zijn we het toch een keertje eensquote:.. tot verdriet van opa is ze afvallig. De waanzin van het Christelijke geloof
een positief artikel over vaccins is gefingeerd, ghostwritten en/of gefinancieerd door badpharma.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:22 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Die kans is nagenoeg nul. Als je gewoon nu eens alle wetenschappelijke artikkelen daar op zou naslaan dan zou je dat misschien ook eens beseffen.
[..]
quote:[..]
Inderdaad. De waanzin van het christelijk geloof (of welk ander geloof dan ook). Zijn we het toch een keertje eens
Je snapt toch wel dat een wetenschappelijk artikel niet makkelijk te fingeren is omdat de resultaten herhaalbaar moeten zijn. Ik weet ook dat er gevallen zijn die twijfelachtig zijn maar die zijn juist twijfelachtig omdat de resultaten niet reproduceerbaar zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
een positief artikel over vaccins is gefingeerd, ghostwritten en/of gefinancieerd door badpharma.
[..]
En hoe vaak heb je al wat opgelopen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
de kans dat je wat oploopt. Allergien, Autisme of de dood is groter dan geen schade van normale kinderziektes doorlopen.
[..]
.. tot verdriet van opa is ze afvallig. De waanzin van het Christelijke geloof
Natuurlijk is dit koren op de molen van de anti-vaccinatie club. Alleen als je heel objectief naar de getallen kijkt is het 1 geval per 800.000 inentingen en dat is echt verwaarloosbaar klein. Het staat ook niet vast dat dit door de vaccinatie komt. Dat is altijd lasting te bepalen omdat de kinderen niet in een gecontroleerde omgeving zijn geweest. Ze sluiten het in ieder geval niet uit en dat vind ik positief. Ze zijn er gewoon open en eerlijk over.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:02 schreef Lavenderr het volgende:
'Kinderen krijgen slaapziekte na griepvaccin'
Acht Nederlandse kinderen, van wie zeven peuters, zijn getroffen door de ernstige slaapziekte narcolepsie na inenting met het vaccin tegen de Mexicaanse griep. Bij vier kinderen is er mogelijk een verband gevonden tussen die twee.
Dat blijkt uit meldingen gedaan bij Bijwerkingen Centrum Lareb.
Narcolepsie is een slaap/waakstoornis. Patiënten hebben onder meer last van onbedwingbare slaapaanvallen overdag. In 2009 vond onder Nederlandse jonge kinderen een grootschalige vaccinatieronde plaats tegen de gevreesde griep.
Drie jaar later bleek uit een Europees onderzoek dat er een verband bestaat tussen het vaccin en het ontstaan van de chronische slaapziekte. In Scandinavische landen bleek narcolepsie vaker voor te komen na vaccinatie, in Nederland bleek dit niet.
Gevolg
Lareb heeft tot nu toe acht meldingen gekregen van kinderen die de diagnose narcolepsie kregen nadat ze waren gevaccineerd tegen de Mexicaanse griep. Of bij deze kinderen de ziekte een gevolg was van het vaccin, kan het Lareb niet zeggen, maar bij vier patiëntjes sluit het bijwerkingencentrum dat niet uit.
Voor de andere vier kinderen noemt het Lareb het onwaarschijnlijk dat de ziekte is ontstaan door het vaccin, bijvoorbeeld omdat ze al voor de vaccinatie symptomen hadden.
Door: ANP
http://www.nu.nl/binnenla(...)kte-griepvaccin.html
Koren op de molen van de anti-vaccinatie club.
Hetgeen lovenswaardig isquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:59 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit koren op de molen van de anti-vaccinatie club. Alleen als je heel objectief naar de getallen kijkt is het 1 geval per 800.000 inentingen en dat is echt verwaarloosbaar klein. Het staat ook niet vast dat dit door de vaccinatie komt. Dat is altijd lasting te bepalen omdat de kinderen niet in een gecontroleerde omgeving zijn geweest. Ze sluiten het in ieder geval niet uit en dat vind ik positief. Ze zijn er gewoon open en eerlijk over.
Volgens mij heeft mevrouw niet zitten opletten op de lagere school. Maar volgens mij is de zonnekracht, alsmede de hoeveelheid zonne-uren totaal irrelevant aangezien het leven op aarde totaal geen effect heeft op de zon.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
beperken zij zowel de kracht van de zonnestralen, als het aantal zonne-uren
Misschien heeft mevrouw een zonnesteek(prik) opgelopen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:09 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Volgens mij heeft mevrouw niet zitten opletten op de lagere school. Maar volgens mij is de zonnekracht, alsmede de hoeveelheid zonne-uren totaal irrelevant aangezien het leven op aarde totaal geen effect heeft op de zon.
Ik heb een poging gedaan. Maar na het derde artikel kon ik het niet meer aanzien al die onzinquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien heeft mevrouw een zonnesteek(prik) opgelopen.
Heb je de linkjes gelezen? Wat die er allemaal uitgooit
Het duizelde mij ook. Hoe krijgt ze het allemaal bij elkaar verzonnen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:01 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ik heb een poging gedaan. Maar na het derde artikel kon ik het niet meer aanzien al die onzin
Ze bedoelt het effect van global dimming, denk ik.. We brengen meer co2 in de atmosfeer, oa door het vliegverkeer en daardoor krijg je globaal meer wolkenvorming.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:09 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Volgens mij heeft mevrouw niet zitten opletten op de lagere school. Maar volgens mij is de zonnekracht, alsmede de hoeveelheid zonne-uren totaal irrelevant aangezien het leven op aarde totaal geen effect heeft op de zon.
Ik denk dat je daar SO4 bedoelt? Global dimming ging dacht ik voornamelijk om zwavel aerosolenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ze bedoelt het effect van global dimming, denk ik.. We brengen meer co2 in de atmosfeer, oa door het vliegverkeer en daardoor krijg je globaal meer wolkenvorming.
Ik dacht dat dat weer een veroorzaker was van zure regen? Kan ook wolkevorming triggeren natuurlijk..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar SO4 bedoelt? Global dimming ging dacht ik voornamelijk om zwavel aerosolen
Hier het hele rijtje uit je link:quote:Op maandag 12 mei 2014 16:41 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Jammer dat Lambiekje op "vakantie" is want ik ga nu ook een link dumpje doen. Een site die alle griep vaccinatie onzin die door mensen, zoals Lambiekje, gezegd wordt naar het rijk der fabeltjes verwijst
http://io9.com/lets-just-(...)e-fell-sw-1454237689
Ja maar dat kunnen ze wel beweren...quote:Op maandag 12 mei 2014 16:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier het hele rijtje uit je link:
Myth #1: The flu vaccine gives you the flu or makes you sick. (No, it doesn't.)
Myth #2: Flu vaccines contains dangerous ingredients, such as mercury, formaldehyde and antifreeze. (Not exactly, and the ingredients aren't dangerous.)
Myth #3: Pregnant women should not get the flu shot. (They should.) / The flu shot can cause miscarriages. (It doesn't.) / Pregnant should only get the preservative-free flu shot. (Nope.)
Myth #4: Flu vaccines can cause Alzheimer's disease. (They can't.)
Myth #5: Flu vaccines provide billions of dollars in profits for pharmaceutical companies. (Maybe, maybe not, but so what?)
Myth #6: Flu vaccines don't work. (Um, they do work.)
Myth #7: Flu vaccines don't work for children. (Again, they work.)
Myth #8: Flu vaccines make it easier for people to catch pneumonia or other infectious diseases. (No, they make it harder.)
Myth #9: Flu vaccines cause vascular or cardiovascular disorders. (No, they don't.)
Myth #10: Flu vaccines can break the "blood brain barrier" of young children and hurt their development. (No, they can't.)
Myth #11: Flu vaccines cause narcolepsy. (Not the seasonal flu vaccine, and not most others.)
Myth #12: The flu vaccine weakens your body's immune response. (It actually strengthens it.)
Myth #13: The flu vaccine causes nerve disorders such as Guillain Barre syndrome. (Not usually, and not as much as the flu does.)
Myth #14: The flu vaccine can cause neurological disorders. (No, it can't.)
Myth #15: Influenza isn't that bad. Or, people recover quickly from it. (Uh, it's pretty bad.)
Myth #16: People don't die from the flu unless they have another underlying condition already. (Actually, healthy people DO die from the flu.)
Myth #17: People with egg allergies cannot get the flu shot. It will kill them! (No, it won't, and there's an egg-free vaccine.)
Myth #18: If I get the flu, antibiotics will take care of me. (No, they can't.)
Myth #19: The flu shot doesn't work for me, personally, because last time I got it, I got the flu anyway. (It still reduces your risk.)
Myth #20: I never get the flu, so I don't need the shot. (You can see the future?)
Myth #21: I can protect myself from the flu by eating right and washing my hands regularly. (No, you can't.)
Myth #22: It's okay if I get the flu because it will make my immune system stronger. (Selfish, much? And no, it doesn't.)
Myth #23: Making a new vaccine each year only makes influenza strains stronger. (No, it doesn't.)
Myth #24: The side effects of the flu shot are worse than the flu. (No, they aren't.)
Myth #25: The flu vaccine causes Bell's palsy. (No, it doesn't.)
Als je de linkjes volgt kom je op een pagina die weer doorverwijst naar wetenschappelijke artikelen en dergelijke. Persoonlijk vind ik dat meer betrouwbaar dan sommige van de linkjes die ik hier zie.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja maar dat kunnen ze wel beweren...
Oh dat zeer zeker!quote:Op maandag 12 mei 2014 18:08 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Als je de linkjes volgt kom je op een pagina die weer doorverwijst naar wetenschappelijke artikelen en dergelijke. Persoonlijk vind ik dat meer betrouwbaar dan sommige van de linkjes die ik hier zie.
Voor zover ik kan vinden zou meer CO2 voor minder wolken zorgen, aldus de maxplanck groep.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat weer een veroorzaker was van zure regen? Kan ook wolkevorming triggeren natuurlijk..
Ik meen toch echt dat ik eens gelezen heb dat co2 door het (veronderstelde) broeikaseffect ook extra wolkenvorming veroorzaakte. Maar ok, ik heb me er niet echt in verdiept.
Vinden deze mensen het serieus opmerkelijk dat er een correlatie is te zien tussen welvaart en ziektes als obesitas?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:16 schreef Lavenderr het volgende:
Verontrustend artikel:
Immunoloog ziet link tussen vaccins en autisme, diabetes bij kinderen
Een nieuwe studie in het Journal of Molecular and Genetic Medicine laat een verontrustend verband zien tussen de hoeveelheid kindervaccins en het toenemende aantal ontstekingsziektes. In het werk valt te lezen dat overbelasting van het immuunsysteem als gevolg van vaccins de drijvende kracht is achter kinderepidemieën als autisme, diabetes type 1 en 2, astma, voedselallergieën, auto-immuunziektes, obesitas, niet-alcoholische steatohepatisis (NASH) en metabool syndroom.
Het grootste probleem is volgens de onderzoekers dat het immuunsysteem van kinderen door het model van ‘één maat voor iedereen’ overprikkeld raakt. Door overstimulatie van het immuunsysteem hebben kinderen meer kans op ontstekingsziektes als auto-immuunziektes en allergieën, die nog meer ontstekingen uitlokken, luidt het.
De reactie op vaccins varieert, maar is geheel afhankelijk van de unieke fysiologische reactie die iemand heeft op ontsteking, aldus de onderzoekers. Ontstekingen leiden tot de activatie van cytokines, die auto-immuunziektes tot gevolg hebben en de aanmaak van het stresshormoon cortisol kunnen stimuleren.
Hoe meer vaccins hoe beter, hoor je mensen uit de vaccinsector vaak zeggen. Als gevolg daarvan is het vaccinatieprogramma vandaag de dag rijkelijk gevuld met vaccins die het risico op overstimulatie van het immuunsysteem vergroten.
De onderzoekers gaan dieper in op de verschillende manieren waarop overstimulatie van het afweersysteem als gevolg van vaccins kan bijdragen aan chronische ziektes. De link met autisme is opvallend, omdat het leggen van een verband tussen vaccins en autisme wordt gezien als taboe.
Als vaccins kunnen leiden tot overstimulatie van het immuunsysteem of het doorbreken van immunologische tolerantie, kan dit op verschillende manieren zichtbaar worden: het afweersysteem kan zich keren tegen insulineproducerende bètacellen in de alvleesklier (diabetes type 1) of het brein (autisme).
Hoofdonderzoeker J. Barthelow Classen merkt op dat een verband tussen vaccins en ontstekingsziektes buitengewoon lastig is aan te tonen omdat de industrie en overheid huiverig zijn om de benodigde gegevens te verstrekken.
http://ohln.nl/index.php/(...)iabetes-bij-kinderen
Blijkbaar. Dit mag inmiddels toch wel algemeen bekend zijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Vinden deze mensen het serieus opmerkelijk dat er een correlatie is te zien tussen welvaart en ziektes als obesitas?
Dat vaccinaties autoimmuunziektes in de hand zouden kunnen werken door overprikkeling, daar kan ik me met mijn gezonde verstand nog iets bij voorstellen, maar de link met autisme ontgaat me volledig.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:16 schreef Lavenderr het volgende:
Verontrustend artikel:
Een nieuwe studie in het Journal of Molecular and Genetic Medicine laat een verontrustend verband zien tussen de hoeveelheid kindervaccins en het toenemende aantal ontstekingsziektes. In het werk valt te lezen dat overbelasting van het immuunsysteem als gevolg van vaccins de drijvende kracht is achter kinderepidemieën als autisme, diabetes type 1 en 2, astma, voedselallergieën, auto-immuunziektes, obesitas, niet-alcoholische steatohepatisis (NASH) en metabool syndroom.
Het grootste probleem is volgens de onderzoekers dat het immuunsysteem van kinderen door het model van ‘één maat voor iedereen’ overprikkeld raakt. Door overstimulatie van het immuunsysteem hebben kinderen meer kans op ontstekingsziektes als auto-immuunziektes en allergieën, die nog meer ontstekingen uitlokken, luidt het.
De reactie op vaccins varieert, maar is geheel afhankelijk van de unieke fysiologische reactie die iemand heeft op ontsteking, aldus de onderzoekers. Ontstekingen leiden tot de activatie van cytokines, die auto-immuunziektes tot gevolg hebben en de aanmaak van het stresshormoon cortisol kunnen stimuleren.
Hoe meer vaccins hoe beter, hoor je mensen uit de vaccinsector vaak zeggen. Als gevolg daarvan is het vaccinatieprogramma vandaag de dag rijkelijk gevuld met vaccins die het risico op overstimulatie van het immuunsysteem vergroten.
De onderzoekers gaan dieper in op de verschillende manieren waarop overstimulatie van het afweersysteem als gevolg van vaccins kan bijdragen aan chronische ziektes. De link met autisme is opvallend, omdat het leggen van een verband tussen vaccins en autisme wordt gezien als taboe.
Als vaccins kunnen leiden tot overstimulatie van het immuunsysteem of het doorbreken van immunologische tolerantie, kan dit op verschillende manieren zichtbaar worden: het afweersysteem kan zich keren tegen insulineproducerende bètacellen in de alvleesklier (diabetes type 1) of het brein (autisme).
Hoofdonderzoeker J. Barthelow Classen merkt op dat een verband tussen vaccins en ontstekingsziektes buitengewoon lastig is aan te tonen omdat de industrie en overheid huiverig zijn om de benodigde gegevens te verstrekken.
http://ohln.nl/index.php/(...)iabetes-bij-kinderen
Het is toch echt vrij simpel. Veel van de aandoeningen waar ze het mee vergelijken zijn welvaartsziektes, en bij meer welvaart heb je doorgaans ook meer vaccinaties.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Blijkbaar. Dit mag inmiddels toch wel algemeen bekend zijn.
Helemaal waar.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:43 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het is toch echt vrij simpel. Veel van de aandoeningen waar ze het mee vergelijken zijn welvaartsziektes, en bij meer welvaart heb je doorgaans ook meer vaccinaties.
quote:
Dit MOET wel een grap zijn.... toch?quote:VACCINATIE = VERKRACHTING
want:
PENETRATIE + EJACULATIE…
Nee hoor. Die dame is bloedserieus .quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:14 schreef Skint het volgende:
[..]
[..]
Dit MOET wel een grap zijn.... toch?
Oh mevrouw Rovers... Pfffff...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor. Die dame is bloedserieus .
Elke keer denk je weer, het kan niet gekker en elke keer blijkt toch weer dat het nog gekker kan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor. Die dame is bloedserieus .
Ja hoor. Elke keer weerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:08 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Elke keer denk je weer, het kan niet gekker en elke keer blijkt toch weer dat het nog gekker kan.
hoezo verontrustend?! Het is "by design" . Waarom denk je dat ik hamer op de waanzin van vaccins.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:16 schreef Lavenderr het volgende:
Verontrustend artikel:
Ho ho. De meningen verschillen nog steeds hoor en deze dame maakt het wel heel erg bont.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
hoezo verontrustend?! Het is "by design" . Waarom denk je dat ik hamer op de waanzin van vaccins.
Het is eerder verontrustend dat het pas anno nu enigszins erkend wordt!.
Als je wat verder bent met hoe de wereld echt werkt. Is dit wat geclaimed wordt wel erg oppervlakkig.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ho ho. De meningen verschillen nog steeds hoor en deze dame maakt het wel heel erg bont.
Welkom terug lambiekjequote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
hoezo verontrustend?! Het is "by design" . Waarom denk je dat ik hamer op de waanzin van vaccins.
Wow, oppervlakkigheid is nog steeds troef in Biekjes wereld.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als je wat verder bent met hoe de wereld echt werkt. Is dit wat geclaimed wordt wel erg oppervlakkig.
Hebben we over het artikeltje of over Rover. Zij is een Nederlandse journalist/onderzoeker. Dit is zo level 1.
Neen een fabrikant kan zonder testwerk, onderzoek rotzooi op te markt brengen. En claimen dat het goed en veilig is. ruim 90% van badpharma is kwalijke bullshit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Welkom terug lambiekje![]()
Niet echt hoor, iedereen kan een website maken tekst verzinnen en online zetten
Bovenste klopt, vooral chinesen zijn goed in kopiërenen op de markt gooien, electronica vooral.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Neen een fabrikant kan zonder testwerk, onderzoek rotzooi op te markt brengen. En claimen dat het goed en veilig is. ruim 90% van badpharma is kwalijke bullshit.
Het op papier een protocol afspreken is iets anders dan de realiteit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
Bovenste klopt, vooral chinesen zijn goed in kopiërenen op de markt gooien, electronica vooral.
Dat andere mag niet eens!
Zie hier
http://www.apotheek.nl/Th(...)spx?mId=10702&rId=84
Niet gelijk zo negatief!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:00 schreef .SP. het volgende:
[..]
Wow, oppervlakkigheid is nog steeds troef in Biekjes wereld.
Klaar om je opgepropte pulp weer neer te plempen?
Welkom terug, Biekjequote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het op papier een protocol afspreken is iets anders dan de realiteit.
Het achteraf op je vingers getikt worden is met grootste gemak te incaseren voor BadPharma. Maar de doelbewuste schade is dan al maar mooi aangericht (zodat er weer nieuwe chronische patieten bij komen).
Klopt in realiteit moet het eerst door e=onderzoekcentra voor het op de markt komt, daarom duurt het zo'n eeuwig heid dat al die WONDER middelen de markt op komen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het op papier een protocol afspreken is iets anders dan de realiteit.
Het achteraf op je vingers getikt worden is met grootste gemak te incaseren voor BadPharma. Maar de doelbewuste schade is dan al maar mooi aangericht (zodat er weer nieuwe chronische patieten bij komen).
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Niet gelijk zo negatief!Geef die jongen een kans..
[..]
Welkom terug, Biekje
Dat onderzoek rammelt aan alle kantenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Rammelt? Het beeft aarde!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat onderzoek rammelt aan alle kanten
Lambiekje heeft zijn mankementen. Maar ook zijn momentenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:16 schreef .SP. het volgende:
[..]je weet zelf ook hoe dit gaat lopen, niet onderbouwd gereutel en negeren van vragen.
Mankomenten?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Lambiekje heeft zijn mankementen. Maar ook zijn momenten
grappig trouwens voor een zo sterk gelover erin hij niet homeopaties postquote:
Oh zeker. Hij zou zijn posts ietwat wat minder moeten larderen (let je op Piet!) met die krasse teksten, dat zou al een stuk schelen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Lambiekje heeft zijn mankementen. Maar ook zijn momenten
om te larderen heb je wel vet nodig, maar ze zijn mager.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh zeker. Hij zou zijn posts ietwat wat minder moeten larderen (let je op Piet!) met die krasse teksten, dat zou al een stuk schelen.
zelfde site knuffelen helptquote:Op maandag 29 september 2014 14:45 schreef zwaardegekste het volgende:
Het ligt niet aan de kwikverbinding, maar aan de abortus-celletjes blijkbaar
http://www.ggznieuws.nl/h(...)oorzaak-van-autisme/
Da's dan ook niet meer dan logischquote:Op maandag 29 september 2014 15:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
zelfde site knuffelen helpt
http://www.ggznieuws.nl/h(...)utistische-hersenen/
Oxytocine wordt door iedereen aangemaakt bij positief onderling contact, zoals bij aankijken, aanraken, knuffelen en vrijen.
Waar wordt die claim mee gestaafd? Zie geen bron of andere informatie in dat stuk, en op het internet ben ik ook president Obama.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:05 schreef snurkhapper het volgende:
Het mysterieuze 'virus' EV-D68 treft alleen gevaccineerde Amerikaanse kinderen:
Het is hier BNW en dan is het volgens snurkhapper/lambiekje voldoende om het alleen maar te roepen, zodra het op het internet staat en niet afkomstig is van de reguliere media is het automagisch de waarheid.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:25 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Waar wordt die claim mee gestaafd? Zie geen bron of andere informatie in dat stuk, en op het internet ben ik ook president Obama.
Nergens, maar dan ook nergens (en ik heb doorgeklikt) staat een bron dat het alleen ongevaccineerde kinderen infecteert. Dit is er doodgewoon bijverzonnen. Als jij een bron kunt aanboren die dit daadwerkelijk in nummertjes aantoont ben ik je zeer erkentelijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:05 schreef snurkhapper het volgende:
Het mysterieuze 'virus' EV-D68 treft alleen gevaccineerde Amerikaanse kinderen:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:11 schreef .SP. het volgende:
[..]
Nergens, maar dan ook nergens (en ik heb doorgeklikt) staat een bron dat het alleen ongevaccineerde kinderen infecteert. Dit is er doodgewoon bijverzonnen. Als jij een bron kunt aanboren die dit daadwerkelijk in nummertjes aantoont ben ik je zeer erkentelijk.
Gaat niet lukkenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:11 schreef .SP. het volgende:
[..]
Nergens, maar dan ook nergens (en ik heb doorgeklikt) staat een bron dat het alleen ongevaccineerde kinderen infecteert. Dit is er doodgewoon bijverzonnen. Als jij een bron kunt aanboren die dit daadwerkelijk in nummertjes aantoont ben ik je zeer erkentelijk.
lol die commentsquote:Op maandag 29 september 2014 14:45 schreef zwaardegekste het volgende:
Het ligt niet aan de kwikverbinding, maar aan de abortus-celletjes blijkbaar
http://www.ggznieuws.nl/h(...)oorzaak-van-autisme/
Je weet dat je in een rechtzaal met bewijs aan moet komen zetten he...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:02 schreef snurkhapper het volgende:
India Holds Bill Gates Accountable For His Vaccine Crimes
http://www.fromthetrenche(...)accine-crimes/106881
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |