Was adoptie niet makkelijker.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:11 schreef theguyver het volgende:
[..]de kans dat je wat oploopt. Allergien, Autisme of de dood is groter dan geen schade van normale kinderziektes doorlopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry heel flauw![]()
![]()
![]()
Denk eerder Onwetendheid over wat hier te sprake komt, laat je ma maar eens alles mee lezen wat hier als tegenargument gebruikt word.
Als zelfs je moeder er nu al spijt van heeft kan het 3 dingen betekeken.
1. Er is inderdaad iemand ernstig ziek geworrden of overleden die ze kent... tot verdriet van opa is ze afvallig. De waanzin van het Christelijke geloofquote:2. Of ze knikt gewoon ja om der een plezier te doen.
3. ze is zwaar gelovigEverything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Ach..Ik dank mijn leven iedere dag weer opnieuw aan bigpharma. Zonder hun was ik op 1 jarige leeftijd overleden. Ik denk dat jij je eens moet gaan realiseren dat niemand iets voor niets doet in deze wereld. De hoster van de bekendste conspiracy site in Nederland woont heerlijk in de UAE en leeft daar als een god dankzij de reclame inkomsten van zijn site. Die levenstijl wordt mede mogelijk gemaakt door mensen zoals jij. Ik weet een ding zeker. Dat die zich kapot lacht om jullie terwijl die weer een heerlijk glaasje champagne weglurkt in zijn villa. Je bent pas het echte schaap in deze slechte wereld en je hebt het niet eens door.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
natuurlijk is dat mogelijk.
... de belangen van badpharma en zijn geschiedenis en zijn rol van omkopen politiek is oneindig
Die kans is nagenoeg nul. Als je gewoon nu eens alle wetenschappelijke artikkelen daar op zou naslaan dan zou je dat misschien ook eens beseffen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
de kans dat je wat oploopt. Allergien, Autisme of de dood is groter dan geen schade van normale kinderziektes doorlopen.
Inderdaad. De waanzin van het christelijk geloof (of welk ander geloof dan ook). Zijn we het toch een keertje eensquote:.. tot verdriet van opa is ze afvallig. De waanzin van het Christelijke geloof
een positief artikel over vaccins is gefingeerd, ghostwritten en/of gefinancieerd door badpharma.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:22 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Die kans is nagenoeg nul. Als je gewoon nu eens alle wetenschappelijke artikkelen daar op zou naslaan dan zou je dat misschien ook eens beseffen.
[..]
quote:[..]
Inderdaad. De waanzin van het christelijk geloof (of welk ander geloof dan ook). Zijn we het toch een keertje eens
Je snapt toch wel dat een wetenschappelijk artikel niet makkelijk te fingeren is omdat de resultaten herhaalbaar moeten zijn. Ik weet ook dat er gevallen zijn die twijfelachtig zijn maar die zijn juist twijfelachtig omdat de resultaten niet reproduceerbaar zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
een positief artikel over vaccins is gefingeerd, ghostwritten en/of gefinancieerd door badpharma.
[..]
En hoe vaak heb je al wat opgelopen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
de kans dat je wat oploopt. Allergien, Autisme of de dood is groter dan geen schade van normale kinderziektes doorlopen.
[..]
.. tot verdriet van opa is ze afvallig. De waanzin van het Christelijke geloof
Natuurlijk is dit koren op de molen van de anti-vaccinatie club. Alleen als je heel objectief naar de getallen kijkt is het 1 geval per 800.000 inentingen en dat is echt verwaarloosbaar klein. Het staat ook niet vast dat dit door de vaccinatie komt. Dat is altijd lasting te bepalen omdat de kinderen niet in een gecontroleerde omgeving zijn geweest. Ze sluiten het in ieder geval niet uit en dat vind ik positief. Ze zijn er gewoon open en eerlijk over.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:02 schreef Lavenderr het volgende:
'Kinderen krijgen slaapziekte na griepvaccin'
Acht Nederlandse kinderen, van wie zeven peuters, zijn getroffen door de ernstige slaapziekte narcolepsie na inenting met het vaccin tegen de Mexicaanse griep. Bij vier kinderen is er mogelijk een verband gevonden tussen die twee.
Dat blijkt uit meldingen gedaan bij Bijwerkingen Centrum Lareb.
Narcolepsie is een slaap/waakstoornis. Patiënten hebben onder meer last van onbedwingbare slaapaanvallen overdag. In 2009 vond onder Nederlandse jonge kinderen een grootschalige vaccinatieronde plaats tegen de gevreesde griep.
Drie jaar later bleek uit een Europees onderzoek dat er een verband bestaat tussen het vaccin en het ontstaan van de chronische slaapziekte. In Scandinavische landen bleek narcolepsie vaker voor te komen na vaccinatie, in Nederland bleek dit niet.
Gevolg
Lareb heeft tot nu toe acht meldingen gekregen van kinderen die de diagnose narcolepsie kregen nadat ze waren gevaccineerd tegen de Mexicaanse griep. Of bij deze kinderen de ziekte een gevolg was van het vaccin, kan het Lareb niet zeggen, maar bij vier patiëntjes sluit het bijwerkingencentrum dat niet uit.
Voor de andere vier kinderen noemt het Lareb het onwaarschijnlijk dat de ziekte is ontstaan door het vaccin, bijvoorbeeld omdat ze al voor de vaccinatie symptomen hadden.
Door: ANP
http://www.nu.nl/binnenla(...)kte-griepvaccin.html
Koren op de molen van de anti-vaccinatie club.
Hetgeen lovenswaardig isquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:59 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit koren op de molen van de anti-vaccinatie club. Alleen als je heel objectief naar de getallen kijkt is het 1 geval per 800.000 inentingen en dat is echt verwaarloosbaar klein. Het staat ook niet vast dat dit door de vaccinatie komt. Dat is altijd lasting te bepalen omdat de kinderen niet in een gecontroleerde omgeving zijn geweest. Ze sluiten het in ieder geval niet uit en dat vind ik positief. Ze zijn er gewoon open en eerlijk over.
Volgens mij heeft mevrouw niet zitten opletten op de lagere school. Maar volgens mij is de zonnekracht, alsmede de hoeveelheid zonne-uren totaal irrelevant aangezien het leven op aarde totaal geen effect heeft op de zon.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
beperken zij zowel de kracht van de zonnestralen, als het aantal zonne-uren
Misschien heeft mevrouw een zonnesteek(prik) opgelopen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:09 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Volgens mij heeft mevrouw niet zitten opletten op de lagere school. Maar volgens mij is de zonnekracht, alsmede de hoeveelheid zonne-uren totaal irrelevant aangezien het leven op aarde totaal geen effect heeft op de zon.
Ik heb een poging gedaan. Maar na het derde artikel kon ik het niet meer aanzien al die onzinquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien heeft mevrouw een zonnesteek(prik) opgelopen.
Heb je de linkjes gelezen? Wat die er allemaal uitgooit
Het duizelde mij ook. Hoe krijgt ze het allemaal bij elkaar verzonnen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:01 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ik heb een poging gedaan. Maar na het derde artikel kon ik het niet meer aanzien al die onzin
Ze bedoelt het effect van global dimming, denk ik.. We brengen meer co2 in de atmosfeer, oa door het vliegverkeer en daardoor krijg je globaal meer wolkenvorming.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:09 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Volgens mij heeft mevrouw niet zitten opletten op de lagere school. Maar volgens mij is de zonnekracht, alsmede de hoeveelheid zonne-uren totaal irrelevant aangezien het leven op aarde totaal geen effect heeft op de zon.
Ik denk dat je daar SO4 bedoelt? Global dimming ging dacht ik voornamelijk om zwavel aerosolenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ze bedoelt het effect van global dimming, denk ik.. We brengen meer co2 in de atmosfeer, oa door het vliegverkeer en daardoor krijg je globaal meer wolkenvorming.
Ik dacht dat dat weer een veroorzaker was van zure regen? Kan ook wolkevorming triggeren natuurlijk..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar SO4 bedoelt? Global dimming ging dacht ik voornamelijk om zwavel aerosolen
Hier het hele rijtje uit je link:quote:Op maandag 12 mei 2014 16:41 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Jammer dat Lambiekje op "vakantie" is want ik ga nu ook een link dumpje doen. Een site die alle griep vaccinatie onzin die door mensen, zoals Lambiekje, gezegd wordt naar het rijk der fabeltjes verwijst
http://io9.com/lets-just-(...)e-fell-sw-1454237689
Ja maar dat kunnen ze wel beweren...quote:Op maandag 12 mei 2014 16:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier het hele rijtje uit je link:
Myth #1: The flu vaccine gives you the flu or makes you sick. (No, it doesn't.)
Myth #2: Flu vaccines contains dangerous ingredients, such as mercury, formaldehyde and antifreeze. (Not exactly, and the ingredients aren't dangerous.)
Myth #3: Pregnant women should not get the flu shot. (They should.) / The flu shot can cause miscarriages. (It doesn't.) / Pregnant should only get the preservative-free flu shot. (Nope.)
Myth #4: Flu vaccines can cause Alzheimer's disease. (They can't.)
Myth #5: Flu vaccines provide billions of dollars in profits for pharmaceutical companies. (Maybe, maybe not, but so what?)
Myth #6: Flu vaccines don't work. (Um, they do work.)
Myth #7: Flu vaccines don't work for children. (Again, they work.)
Myth #8: Flu vaccines make it easier for people to catch pneumonia or other infectious diseases. (No, they make it harder.)
Myth #9: Flu vaccines cause vascular or cardiovascular disorders. (No, they don't.)
Myth #10: Flu vaccines can break the "blood brain barrier" of young children and hurt their development. (No, they can't.)
Myth #11: Flu vaccines cause narcolepsy. (Not the seasonal flu vaccine, and not most others.)
Myth #12: The flu vaccine weakens your body's immune response. (It actually strengthens it.)
Myth #13: The flu vaccine causes nerve disorders such as Guillain Barre syndrome. (Not usually, and not as much as the flu does.)
Myth #14: The flu vaccine can cause neurological disorders. (No, it can't.)
Myth #15: Influenza isn't that bad. Or, people recover quickly from it. (Uh, it's pretty bad.)
Myth #16: People don't die from the flu unless they have another underlying condition already. (Actually, healthy people DO die from the flu.)
Myth #17: People with egg allergies cannot get the flu shot. It will kill them! (No, it won't, and there's an egg-free vaccine.)
Myth #18: If I get the flu, antibiotics will take care of me. (No, they can't.)
Myth #19: The flu shot doesn't work for me, personally, because last time I got it, I got the flu anyway. (It still reduces your risk.)
Myth #20: I never get the flu, so I don't need the shot. (You can see the future?)
Myth #21: I can protect myself from the flu by eating right and washing my hands regularly. (No, you can't.)
Myth #22: It's okay if I get the flu because it will make my immune system stronger. (Selfish, much? And no, it doesn't.)
Myth #23: Making a new vaccine each year only makes influenza strains stronger. (No, it doesn't.)
Myth #24: The side effects of the flu shot are worse than the flu. (No, they aren't.)
Myth #25: The flu vaccine causes Bell's palsy. (No, it doesn't.)
Als je de linkjes volgt kom je op een pagina die weer doorverwijst naar wetenschappelijke artikelen en dergelijke. Persoonlijk vind ik dat meer betrouwbaar dan sommige van de linkjes die ik hier zie.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja maar dat kunnen ze wel beweren...
Oh dat zeer zeker!quote:Op maandag 12 mei 2014 18:08 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Als je de linkjes volgt kom je op een pagina die weer doorverwijst naar wetenschappelijke artikelen en dergelijke. Persoonlijk vind ik dat meer betrouwbaar dan sommige van de linkjes die ik hier zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |