abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 mei 2014 @ 00:16:54 #126
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139607241
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 00:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. ja door ons te laten vaccineren
Was adoptie niet makkelijker.
Kom op je ma wil je toch niet vermoorden of wel,
Ik concludeer dat je gevaccineerd bent, hoeveel last heb je er nu van?
Bedoel, voel je je einde naderen?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 6 mei 2014 @ 00:20:30 #127
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_139607366
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 00:11 schreef theguyver het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry heel flauw :X :X :X :X

Denk eerder Onwetendheid over wat hier te sprake komt, laat je ma maar eens alles mee lezen wat hier als tegenargument gebruikt word.

Als zelfs je moeder er nu al spijt van heeft kan het 3 dingen betekeken.

1. Er is inderdaad iemand ernstig ziek geworrden of overleden die ze kent.
de kans dat je wat oploopt. Allergien, Autisme of de dood is groter dan geen schade van normale kinderziektes doorlopen.
quote:
2. Of ze knikt gewoon ja om der een plezier te doen.
3. ze is zwaar gelovig
.. tot verdriet van opa is ze afvallig. De waanzin van het Christelijke geloof
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_139607376
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 00:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

natuurlijk is dat mogelijk.

... de belangen van badpharma en zijn geschiedenis en zijn rol van omkopen politiek is oneindig
Ach..Ik dank mijn leven iedere dag weer opnieuw aan bigpharma. Zonder hun was ik op 1 jarige leeftijd overleden. Ik denk dat jij je eens moet gaan realiseren dat niemand iets voor niets doet in deze wereld. De hoster van de bekendste conspiracy site in Nederland woont heerlijk in de UAE en leeft daar als een god dankzij de reclame inkomsten van zijn site. Die levenstijl wordt mede mogelijk gemaakt door mensen zoals jij. Ik weet een ding zeker. Dat die zich kapot lacht om jullie terwijl die weer een heerlijk glaasje champagne weglurkt in zijn villa. Je bent pas het echte schaap in deze slechte wereld en je hebt het niet eens door.
pi_139607451
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 00:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

de kans dat je wat oploopt. Allergien, Autisme of de dood is groter dan geen schade van normale kinderziektes doorlopen.
Die kans is nagenoeg nul. Als je gewoon nu eens alle wetenschappelijke artikkelen daar op zou naslaan dan zou je dat misschien ook eens beseffen.
[..]
quote:
Inderdaad. De waanzin van het christelijk geloof (of welk ander geloof dan ook). Zijn we het toch een keertje eens
  dinsdag 6 mei 2014 @ 00:24:59 #130
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_139607517
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 00:22 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Die kans is nagenoeg nul. Als je gewoon nu eens alle wetenschappelijke artikkelen daar op zou naslaan dan zou je dat misschien ook eens beseffen.
[..]
een positief artikel over vaccins is gefingeerd, ghostwritten en/of gefinancieerd door badpharma.

wetenschap is commercieel en industrieel gewenst resultaat publiceren.

quote:
[..]

Inderdaad. De waanzin van het christelijk geloof (of welk ander geloof dan ook). Zijn we het toch een keertje eens
:)
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_139607582
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 00:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

een positief artikel over vaccins is gefingeerd, ghostwritten en/of gefinancieerd door badpharma.

[..]

:)
Je snapt toch wel dat een wetenschappelijk artikel niet makkelijk te fingeren is omdat de resultaten herhaalbaar moeten zijn. Ik weet ook dat er gevallen zijn die twijfelachtig zijn maar die zijn juist twijfelachtig omdat de resultaten niet reproduceerbaar zijn.

Ik heb zelf onderzoek gedaan naar bepaalde processen in de cel die in verband staan met kanker. Voor je zo'n onderoek doet stel je een verwachtingspatroon op. Het vervelende was dat de resultaten niet overeen kwamen met de verwachting die ik had. Dit kan twee dingen betekenen. Of het onderzoek was fout. of mijn verwachtingspatroon was fout. Na het onderzoek 3 keer herhaald te hebben bleek het gelukkig het laatste te zijn. Dat is wetenschap! Onderzoek doen en het herhalen om eventuele fouten eruit te kunnen halen. Denk je nu echt dat zo'n onderzoek te fingeren is? Je moet namelijk alles documenteren zodat onderzoeksbureau's waar ook ter wereld de resultaten moeten kunnen dupliceren (en ik kan je vertellen dat dat regelmatig is gedaan bij mijn onderzoek).

Je denk echt te makkelijk over bepaalde zaken en dat is eigenlijk best wel jammer. Het dumpen van links van sites zonder enig onderzoek is niet waarheidgetrouw. Het is simpel gezegd alleen maar het dumpen van links, niets meer en niets minder.

[ Bericht 6% gewijzigd door WeerWachtwoordVergeten op 06-05-2014 00:35:00 ]
  dinsdag 6 mei 2014 @ 00:41:26 #132
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139608007
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 00:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

En hoe vaak heb je al wat opgelopen?
ik geloof dat het antwoord niks was, want ik heb je dit al eens eerder gevraagd.
  Moderator donderdag 8 mei 2014 @ 18:02:11 #133
249559 crew  Lavenderr
pi_139705538
'Kinderen krijgen slaapziekte na griepvaccin'

Acht Nederlandse kinderen, van wie zeven peuters, zijn getroffen door de ernstige slaapziekte narcolepsie na inenting met het vaccin tegen de Mexicaanse griep. Bij vier kinderen is er mogelijk een verband gevonden tussen die twee.

Dat blijkt uit meldingen gedaan bij Bijwerkingen Centrum Lareb.

Narcolepsie is een slaap/waakstoornis. Patiënten hebben onder meer last van onbedwingbare slaapaanvallen overdag. In 2009 vond onder Nederlandse jonge kinderen een grootschalige vaccinatieronde plaats tegen de gevreesde griep.

Drie jaar later bleek uit een Europees onderzoek dat er een verband bestaat tussen het vaccin en het ontstaan van de chronische slaapziekte. In Scandinavische landen bleek narcolepsie vaker voor te komen na vaccinatie, in Nederland bleek dit niet.

Gevolg

Lareb heeft tot nu toe acht meldingen gekregen van kinderen die de diagnose narcolepsie kregen nadat ze waren gevaccineerd tegen de Mexicaanse griep. Of bij deze kinderen de ziekte een gevolg was van het vaccin, kan het Lareb niet zeggen, maar bij vier patiëntjes sluit het bijwerkingencentrum dat niet uit.

Voor de andere vier kinderen noemt het Lareb het onwaarschijnlijk dat de ziekte is ontstaan door het vaccin, bijvoorbeeld omdat ze al voor de vaccinatie symptomen hadden.

Door: ANP

http://www.nu.nl/binnenla(...)kte-griepvaccin.html

Koren op de molen van de anti-vaccinatie club.
pi_139718237
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 18:02 schreef Lavenderr het volgende:
'Kinderen krijgen slaapziekte na griepvaccin'

Acht Nederlandse kinderen, van wie zeven peuters, zijn getroffen door de ernstige slaapziekte narcolepsie na inenting met het vaccin tegen de Mexicaanse griep. Bij vier kinderen is er mogelijk een verband gevonden tussen die twee.

Dat blijkt uit meldingen gedaan bij Bijwerkingen Centrum Lareb.

Narcolepsie is een slaap/waakstoornis. Patiënten hebben onder meer last van onbedwingbare slaapaanvallen overdag. In 2009 vond onder Nederlandse jonge kinderen een grootschalige vaccinatieronde plaats tegen de gevreesde griep.

Drie jaar later bleek uit een Europees onderzoek dat er een verband bestaat tussen het vaccin en het ontstaan van de chronische slaapziekte. In Scandinavische landen bleek narcolepsie vaker voor te komen na vaccinatie, in Nederland bleek dit niet.

Gevolg

Lareb heeft tot nu toe acht meldingen gekregen van kinderen die de diagnose narcolepsie kregen nadat ze waren gevaccineerd tegen de Mexicaanse griep. Of bij deze kinderen de ziekte een gevolg was van het vaccin, kan het Lareb niet zeggen, maar bij vier patiëntjes sluit het bijwerkingencentrum dat niet uit.

Voor de andere vier kinderen noemt het Lareb het onwaarschijnlijk dat de ziekte is ontstaan door het vaccin, bijvoorbeeld omdat ze al voor de vaccinatie symptomen hadden.

Door: ANP

http://www.nu.nl/binnenla(...)kte-griepvaccin.html

Koren op de molen van de anti-vaccinatie club.
Natuurlijk is dit koren op de molen van de anti-vaccinatie club. Alleen als je heel objectief naar de getallen kijkt is het 1 geval per 800.000 inentingen en dat is echt verwaarloosbaar klein. Het staat ook niet vast dat dit door de vaccinatie komt. Dat is altijd lasting te bepalen omdat de kinderen niet in een gecontroleerde omgeving zijn geweest. Ze sluiten het in ieder geval niet uit en dat vind ik positief. Ze zijn er gewoon open en eerlijk over.
  Moderator donderdag 8 mei 2014 @ 22:00:46 #135
249559 crew  Lavenderr
pi_139718348
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 21:59 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Natuurlijk is dit koren op de molen van de anti-vaccinatie club. Alleen als je heel objectief naar de getallen kijkt is het 1 geval per 800.000 inentingen en dat is echt verwaarloosbaar klein. Het staat ook niet vast dat dit door de vaccinatie komt. Dat is altijd lasting te bepalen omdat de kinderen niet in een gecontroleerde omgeving zijn geweest. Ze sluiten het in ieder geval niet uit en dat vind ik positief. Ze zijn er gewoon open en eerlijk over.
Hetgeen lovenswaardig is ^O^
  Moderator vrijdag 9 mei 2014 @ 18:46:19 #136
249559 crew  Lavenderr
pi_139748229
Deze mevrouw heeft een uitgesproken mening over vaccinaties en medische zaken. Niet voor gestudeerd weliswaar, maar dat is geen belemmering voor haar uitspraken.

http://www.desireerover.nl/

over chemtrails:
Dagelijks worden chemtrails over ons uitgestort: de niet-oplossende, steeds breder uitwaaierende vliegtuigsporen vol chemicaliën, giftige metalen (aluminium, barium) en andere gevaarlijke stoffen. Naast het feit dat chemtrails ons vergiftigen, beperken zij zowel de kracht van de zonnestralen, als het aantal zonne-uren. Dit heeft negatieve gevolgen voor zowel de mens (gebrek aan vitamine D), als voor dieren en gewassen (voedseltekorten). Toch beweren over de hele wereld overheden ‘van niets te weten’ en weigeren zij het fenomeen chemtrails te benoemen, laat staan serieus te onderzoeken;

over vaccinaties:
Vaccinaties zijn in werkelijkheid levensgevaarlijk, en alleen effectief in het creëren van levenslange patiënten, profijtelijk voor artsen en Big Farma. Vaccins zijn niets anders dan biologische wapens die het menselijke genoom vervuilen met dierlijk DNA en RNA en zo permanent veranderen;
http://www.desireerover.nl/vaccinaties/

En ze eindigt met:

“Mijn volk gaat ten gronde

door gebrek aan kennis.”

Hosea

Mmm, misschien heeft mevrouw zelf gebrek aan kennis en zou ze daar eens aan moeten sleutelen?
pi_139754642
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
beperken zij zowel de kracht van de zonnestralen, als het aantal zonne-uren
Volgens mij heeft mevrouw niet zitten opletten op de lagere school. Maar volgens mij is de zonnekracht, alsmede de hoeveelheid zonne-uren totaal irrelevant aangezien het leven op aarde totaal geen effect heeft op de zon.
  Moderator vrijdag 9 mei 2014 @ 21:50:34 #138
249559 crew  Lavenderr
pi_139756766
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 21:09 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Volgens mij heeft mevrouw niet zitten opletten op de lagere school. Maar volgens mij is de zonnekracht, alsmede de hoeveelheid zonne-uren totaal irrelevant aangezien het leven op aarde totaal geen effect heeft op de zon.
Misschien heeft mevrouw een zonnesteek(prik) opgelopen.
Heb je de linkjes gelezen? Wat die er allemaal uitgooit :o
pi_139757446
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 21:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Misschien heeft mevrouw een zonnesteek(prik) opgelopen.
Heb je de linkjes gelezen? Wat die er allemaal uitgooit :o
Ik heb een poging gedaan. Maar na het derde artikel kon ik het niet meer aanzien al die onzin
  Moderator vrijdag 9 mei 2014 @ 22:10:44 #140
249559 crew  Lavenderr
pi_139757885
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:01 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Ik heb een poging gedaan. Maar na het derde artikel kon ik het niet meer aanzien al die onzin
Het duizelde mij ook. Hoe krijgt ze het allemaal bij elkaar verzonnen.
pi_139771116
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 21:09 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Ze bedoelt het effect van global dimming, denk ik.. We brengen meer co2 in de atmosfeer, oa door het vliegverkeer en daardoor krijg je globaal meer wolkenvorming.
pi_139771713
Oh wacht, ik heb eerder van haar gehoord. Medisch journaliste noemt ze zichzelf.. Ze heeft een niet al te beste reputatie, maar ze trekt nog steeds publiek met haar lezingen oa.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 11:47:44 #143
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_139771891
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 11:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ze bedoelt het effect van global dimming, denk ik.. We brengen meer co2 in de atmosfeer, oa door het vliegverkeer en daardoor krijg je globaal meer wolkenvorming.
Ik denk dat je daar SO4 bedoelt? Global dimming ging dacht ik voornamelijk om zwavel aerosolen :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_139772104
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 11:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik denk dat je daar SO4 bedoelt? Global dimming ging dacht ik voornamelijk om zwavel aerosolen :)
Ik dacht dat dat weer een veroorzaker was van zure regen? Kan ook wolkevorming triggeren natuurlijk..
Ik meen toch echt dat ik eens gelezen heb dat co2 door het (veronderstelde) broeikaseffect ook extra wolkenvorming veroorzaakte. Maar ok, ik heb me er niet echt in verdiept.
pi_139870811
Jammer dat Lambiekje op "vakantie" is want ik ga nu ook een link dumpje doen. Een site die alle griep vaccinatie onzin die door mensen, zoals Lambiekje, gezegd wordt naar het rijk der fabeltjes verwijst

http://io9.com/lets-just-(...)e-fell-sw-1454237689
  Moderator maandag 12 mei 2014 @ 16:50:11 #146
249559 crew  Lavenderr
pi_139871086
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 16:41 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Jammer dat Lambiekje op "vakantie" is want ik ga nu ook een link dumpje doen. Een site die alle griep vaccinatie onzin die door mensen, zoals Lambiekje, gezegd wordt naar het rijk der fabeltjes verwijst

http://io9.com/lets-just-(...)e-fell-sw-1454237689
Hier het hele rijtje uit je link:

Myth #1: The flu vaccine gives you the flu or makes you sick. (No, it doesn't.)

Myth #2: Flu vaccines contains dangerous ingredients, such as mercury, formaldehyde and antifreeze. (Not exactly, and the ingredients aren't dangerous.)

Myth #3: Pregnant women should not get the flu shot. (They should.) / The flu shot can cause miscarriages. (It doesn't.) / Pregnant should only get the preservative-free flu shot. (Nope.)

Myth #4: Flu vaccines can cause Alzheimer's disease. (They can't.)

Myth #5: Flu vaccines provide billions of dollars in profits for pharmaceutical companies. (Maybe, maybe not, but so what?)

Myth #6: Flu vaccines don't work. (Um, they do work.)

Myth #7: Flu vaccines don't work for children. (Again, they work.)

Myth #8: Flu vaccines make it easier for people to catch pneumonia or other infectious diseases. (No, they make it harder.)

Myth #9: Flu vaccines cause vascular or cardiovascular disorders. (No, they don't.)

Myth #10: Flu vaccines can break the "blood brain barrier" of young children and hurt their development. (No, they can't.)

Myth #11: Flu vaccines cause narcolepsy. (Not the seasonal flu vaccine, and not most others.)

Myth #12: The flu vaccine weakens your body's immune response. (It actually strengthens it.)

Myth #13: The flu vaccine causes nerve disorders such as Guillain Barre syndrome. (Not usually, and not as much as the flu does.)

Myth #14: The flu vaccine can cause neurological disorders. (No, it can't.)

Myth #15: Influenza isn't that bad. Or, people recover quickly from it. (Uh, it's pretty bad.)

Myth #16: People don't die from the flu unless they have another underlying condition already. (Actually, healthy people DO die from the flu.)

Myth #17: People with egg allergies cannot get the flu shot. It will kill them! (No, it won't, and there's an egg-free vaccine.)

Myth #18: If I get the flu, antibiotics will take care of me. (No, they can't.)

Myth #19: The flu shot doesn't work for me, personally, because last time I got it, I got the flu anyway. (It still reduces your risk.)

Myth #20: I never get the flu, so I don't need the shot. (You can see the future?)

Myth #21: I can protect myself from the flu by eating right and washing my hands regularly. (No, you can't.)

Myth #22: It's okay if I get the flu because it will make my immune system stronger. (Selfish, much? And no, it doesn't.)

Myth #23: Making a new vaccine each year only makes influenza strains stronger. (No, it doesn't.)

Myth #24: The side effects of the flu shot are worse than the flu. (No, they aren't.)

Myth #25: The flu vaccine causes Bell's palsy. (No, it doesn't.)
pi_139871403
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 16:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hier het hele rijtje uit je link:

Myth #1: The flu vaccine gives you the flu or makes you sick. (No, it doesn't.)

Myth #2: Flu vaccines contains dangerous ingredients, such as mercury, formaldehyde and antifreeze. (Not exactly, and the ingredients aren't dangerous.)

Myth #3: Pregnant women should not get the flu shot. (They should.) / The flu shot can cause miscarriages. (It doesn't.) / Pregnant should only get the preservative-free flu shot. (Nope.)

Myth #4: Flu vaccines can cause Alzheimer's disease. (They can't.)

Myth #5: Flu vaccines provide billions of dollars in profits for pharmaceutical companies. (Maybe, maybe not, but so what?)

Myth #6: Flu vaccines don't work. (Um, they do work.)

Myth #7: Flu vaccines don't work for children. (Again, they work.)

Myth #8: Flu vaccines make it easier for people to catch pneumonia or other infectious diseases. (No, they make it harder.)

Myth #9: Flu vaccines cause vascular or cardiovascular disorders. (No, they don't.)

Myth #10: Flu vaccines can break the "blood brain barrier" of young children and hurt their development. (No, they can't.)

Myth #11: Flu vaccines cause narcolepsy. (Not the seasonal flu vaccine, and not most others.)

Myth #12: The flu vaccine weakens your body's immune response. (It actually strengthens it.)

Myth #13: The flu vaccine causes nerve disorders such as Guillain Barre syndrome. (Not usually, and not as much as the flu does.)

Myth #14: The flu vaccine can cause neurological disorders. (No, it can't.)

Myth #15: Influenza isn't that bad. Or, people recover quickly from it. (Uh, it's pretty bad.)

Myth #16: People don't die from the flu unless they have another underlying condition already. (Actually, healthy people DO die from the flu.)

Myth #17: People with egg allergies cannot get the flu shot. It will kill them! (No, it won't, and there's an egg-free vaccine.)

Myth #18: If I get the flu, antibiotics will take care of me. (No, they can't.)

Myth #19: The flu shot doesn't work for me, personally, because last time I got it, I got the flu anyway. (It still reduces your risk.)

Myth #20: I never get the flu, so I don't need the shot. (You can see the future?)

Myth #21: I can protect myself from the flu by eating right and washing my hands regularly. (No, you can't.)

Myth #22: It's okay if I get the flu because it will make my immune system stronger. (Selfish, much? And no, it doesn't.)

Myth #23: Making a new vaccine each year only makes influenza strains stronger. (No, it doesn't.)

Myth #24: The side effects of the flu shot are worse than the flu. (No, they aren't.)

Myth #25: The flu vaccine causes Bell's palsy. (No, it doesn't.)
Ja maar dat kunnen ze wel beweren...
pi_139873779
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 16:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ja maar dat kunnen ze wel beweren...
Als je de linkjes volgt kom je op een pagina die weer doorverwijst naar wetenschappelijke artikelen en dergelijke. Persoonlijk vind ik dat meer betrouwbaar dan sommige van de linkjes die ik hier zie.
pi_139874320
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 18:08 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Als je de linkjes volgt kom je op een pagina die weer doorverwijst naar wetenschappelijke artikelen en dergelijke. Persoonlijk vind ik dat meer betrouwbaar dan sommige van de linkjes die ik hier zie.
Oh dat zeer zeker!
  maandag 2 juni 2014 @ 12:17:22 #150
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140627483
http://www.iflscience.com(...)s-you-are-being-lied

vond vanochtend een mooi stukje op i love sience :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')