quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
quote:
quote:En over deze OP zullen we het maar helemáál niet hebben
Ah, de mijne 7-KGN-48quote:Op vrijdag 4 april 2014 18:07 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn kenteken is 88-xb-bk lekker boeiend dat mensen dat weten
Hihi toch nog reactie op mijn kei goeie grap.quote:
Aha de pluisjesboom, de naam ontdekker wordt vaak in de de latijnse naam verwerkt dus verzin maar ietsquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:34 schreef Anne het volgende:
Overal pluisjes... Buiten en binnen inmiddels ookEn er staat geeneens een pluisjesboom of plant in de buurt.
Arborem Pluisiam D.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:41 schreef densmee het volgende:
[..]
Aha de pluisjesboom, de naam ontdekker wordt vaak in de de latijnse naam verwerkt dus verzin maar iets
Ja, of doodgewone paardebloemen bedacht ik mij later!quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:41 schreef densmee het volgende:
[..]
Aha de pluisjesboom, de naam ontdekker wordt vaak in de de latijnse naam verwerkt dus verzin maar iets
Dat krijg je met van die (sales) managers met competenties en targets terwijl ze geen flauw benul hebben wat hun personeel eigenlijk doet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:40 schreef Paladijn het volgende:
ASSEN - De druk voor ANWB-wegenwachten om accu's te verkopen, wordt steeds groter. Vakbond FNV zet grote vraagtekens bij de doelstellingsformulieren, waarbij twee van de acht onderwerpen gaan over verkopen.
Volgens wegenwachten, die uit vrees voor ontslag anoniem wensen te blijven, moeten ze per persoon jaarlijks gemiddeld zestig accu's verkopen. Als ze dit niet lukt, dreigt een negatieve beoordeling.
Wegenwachten die dit gemiddelde niet halen, komen in aanmerking voor speciale communicatietrainingen. De nadruk ligt op accu's, omdat dit de nummer 1-pechmelding is.
moet je de nieuwe SC maken, kun je de OP gewoon aanpassenquote:Op zondag 13 april 2014 12:43 schreef Barcaconia het volgende:
Ik wil in de OP verder stijgen. Nu lijkt het net of Anne en SD iets meer zijn dan de rest.
open autotrack.nl en begin met filterenquote:Op zondag 13 april 2014 13:01 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn eerste "Ik zoek een auto topic"
zover ik me kan herinneren
Goed idee idd, daar vind ik wel een paar leuke dingen.quote:Op zondag 13 april 2014 13:19 schreef lipje het volgende:
[..]
open autotrack.nl en begin met filteren
hier nog een leuke Mercadvertentiequote:Op zondag 13 april 2014 13:31 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Goed idee idd, daar vind ik wel een paar leuke dingen.
die hebben we hier niet meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |