abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 april 2014 @ 09:33:08 #1
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_138790207
Moslima doet niqaab af uit angst

De 27-jarige moslima die eerder deze week vertelde op straat te zijn geslagen door twee mannen met een Limburgs accent trekt voortaan haar niqaab niet meer aan op staat. "In overleg met mijn man heb ik besloten geen niqaab meer te dragen. Ik wil de veiligheid van mijn kinderen garanderen."

Van de mishandleing is geen aangifte gedaan en tot dusverre hebben zich geen getuigen gemeld, aldus de politie die getuigen alsnog oproept zich te melden en het slachtoffer om aangifte te doen van de vermeende aanval.

Deze beslissing is pijnlijk voor Um Hafsa, die de niqaab drie jaar heeft gedragen: "Het komt niet uit mezelf. Maar mijn dochter is angstig op straat, omdat haar moeder steeds nare opmerkingen krijgt en mensen ons raar aankijken."

Um Hafsa en haar man geloven niet dat de niqaab verplicht is in de islam. "Ik hoopte alleen dat ik misschien door het dragen van de niqaab een grotere beloning van Allah in het paradijs zou krijgen.”
pi_138790230
Gilden die twee mannen "minder! minder!"?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_138790242
Oops, dubbeltopic, jij was eerder.

brigadierMenRap twitterde op donderdag 10-04-2014 om 17:12:31 1/2 Op Dr.Cuijperslaan werd een gesluierde vrouw ergerlijkmishandeld, nadat haar niqaab werd afgetrokken. Daders twee blanke mannen. reageer retweet
Wat is ergerlijk mishandeld worden?
Allah Al Watan Al Malik
pi_138790253
Had de ene dader geblondeerd haar en leek de ander wat op de pinguïn?
pi_138790275
Volgens mij is dit een verzonnen verhaal. Ik zie blanken mannen dit niet doen.
pi_138790288
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 09:38 schreef Jahr00n het volgende:
Dat is wel erg racistisch om zo te denken.
pi_138790314
Tjah, ergens snap ik de denkwijze wel. Een niqaab is vrouwenonderdrukking en als die vrouw niet wil luisteren moet ze maar voelen.
pi_138790317
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 09:39 schreef happinessfordogs het volgende:

[..]

Dat is wel erg racistisch om zo te denken.
Waarom heeft ze geen aangifte gedaan als het allemaal zo erg was?
Het lijkt mij een verzonnen verhaal om zielig te doen.
  zaterdag 12 april 2014 @ 09:43:16 #9
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_138790323
quote:
Mwaah. Waarom zou het niet waar kunnen zijn. Er zullen wel wat kaalkopjes zijn die zo triest zijn.
pi_138790329
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 09:42 schreef Peunage het volgende:
Tjah, ergens snap ik de denkwijze wel. Een niqaab is vrouwenonderdrukking en als die vrouw niet wil luisteren moet ze maar voelen.
Jij wordt onderdrukt. Ik zal je leren! Beetje onderdrukt worden verdomme nog aan toe, ben je helemaal gek geworden. Weg ermee of ik mep je verrot.
Allah Al Watan Al Malik
pi_138790383
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 09:43 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Mwaah. Waarom zou het niet waar kunnen zijn. Er zullen wel wat kaalkopjes zijn die zo triest zijn.
Die kaalkopjes zijn er zeker.
pi_138790431
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 april 2014 09:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jij wordt onderdrukt. Ik zal je leren! Beetje onderdrukt worden verdomme nog aan toe, ben je helemaal gek geworden. Weg ermee of ik mep je verrot.
Dit idd :')
  zaterdag 12 april 2014 @ 09:52:35 #13
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_138790458
quote:
:')
pi_138790558
quote:
pi_138790590
quote:
"Ik hoopte alleen dat ik misschien door het dragen van de niqaab een grotere beloning van Allah in het paradijs zou krijgen.”
Hoe verknipt ben je dan.
pi_138790644
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 10:00 schreef Rurik het volgende:

[..]

Ja het is niet mijn denkwijze vriend. Maar er zijn mensen die zo denken.
  zaterdag 12 april 2014 @ 10:07:55 #17
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_138790649
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 10:03 schreef Gewas het volgende:

[..]

Hoe verknipt ben je dan.
Dat dan weer wel. Maar goed, alsnog geen reden om haar aan te vallen.
pi_138790662
quote:

[..]

Hoe verknipt ben je dan.
Heel erg, maar feit is dat het niet verboden is zo'n ding te dragen. Derhalve een zeer kwalijke zaak dat dit gebeurt. Hopelijk pakken ze snel de daders.
  zaterdag 12 april 2014 @ 10:11:45 #19
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_138790689
moslimomroep.nl

Twijfelachtige bron, even afwachten.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_138790749
quote:
Um Hafsa en haar man geloven niet dat de niqaab verplicht is in de islam. "Ik hoopte alleen dat ik misschien door het dragen van de niqaab een grotere beloning van Allah in het paradijs zou krijgen.”
Hoe achterlijk kun je zijn. Volgens de Islam wordt je 1 van de 72 maagden, als beloning voor een terrorist. Dan zal die Niqaab natuurlijk wel uit moeten :D
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_138790758
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 09:33 schreef slashdotter3 het volgende:
"Ik hoopte alleen dat ik misschien door het dragen van de niqaab een grotere beloning van Allah in het paradijs zou krijgen.”
Pfff...
pi_138791774
Ik snap niet zo goed dat de politie hier aandacht aan besteed zolang er geen aangifte is gedaan. Ik snap ook niet dat je zegt bang te zijn (of in ieder geval dat je kinderen bang zijn) maar dat je niet eens de moeite doet om aangifte te doen.
  zaterdag 12 april 2014 @ 11:22:56 #23
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_138791835
quote:

[..]

Hoe verknipt ben je dan.
Tja, de overgrote meerderheid van de wereldbevolking denkt in compleet idiote sprookjes, en zelfsonder de atheisten zul je nog genoeg figuren hebben die op anderen manieren volledig verknipt zijn...

Dat zij zo'n ding wil dragen, om wat voor reden dan ook, is dan misschien 'gek' en 'vreemd' voor ons, maar ze doet er verder niemand mee kwaad, dus ik zal me er ook nooit aan kunnen storen. Ik begrijp al het gezeik over hoofddoekjes en boerka's enzo nooit. Als ik op straat rondloop lopen er zoveel mensen compleet idioot bij , en waarschijnlijk zullen er genoeg mensen zijn die dat ook over mij zeggen... (en ik vind zelf uiteraard dat ik er volledig normaal bij loop... )

Dat je op straat wordt lastig gevallen of zelfs fysiek wordt aangevallen, is natuurlijk volslagen achterlijk, en de daders zijn werkelijk schandalig bezig op deze manier ... :r :r :r Laffe hufters.

En dan nog een vrouw met kind ook.

Het is nog even afwachten of het verhaal klopt, want daar is wat twijfel over, maar dat moslimvrouwen stelselmatig worden lastig gevallen op straat is een feit. Net als openlijk homosexuele mannen of Joodse mannen met keppeltje op. Dat hoor je als maatschappij nooit te accepteren, ongeacht de daders, ongeacht de slachtoffers.
pi_138791869
quote:
pi_138791899
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:22 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Tja, de overgrote meerderheid van de wereldbevolking denkt in compleet idiote sprookjes, en zelfsonder de atheisten zul je nog genoeg figuren hebben die op anderen manieren volledig verknipt zijn...

Dat zij zo'n ding wil dragen, om wat voor reden dan ook, is dan misschien 'gek' en 'vreemd' voor ons, maar ze doet er verder niemand mee kwaad, dus ik zal me er ook nooit aan kunnen storen. Ik begrijp al het gezeik over hoofddoekjes en boerka's enzo nooit. Als ik op straat rondloop lopen er zoveel mensen compleet idioot bij , en waarschijnlijk zullen er genoeg mensen zijn die dat ook over mij zeggen... (en ik vind zelf uiteraard dat ik er volledig normaal bij loop... )

Dat je op straat wordt lastig gevallen of zelfs fysiek wordt aangevallen, is natuurlijk volslagen achterlijk, en de daders zijn werkelijk schandalig bezig op deze manier ... :r :r :r Laffe hufters.

En dan nog een vrouw met kind ook.

Het is nog even afwachten of het verhaal klopt, want daar is wat twijfel over, maar dat moslimvrouwen stelselmatig worden lastig gevallen op straat is een feit. Net als openlijk homosexuele mannen of Joodse mannen met keppeltje op. Dat hoor je als maatschappij nooit te accepteren, ongeacht de daders, ongeacht de slachtoffers.
Ik had altijd gedacht dat homoseksualiteit volledig geaccepteerd zou zijn in Nederland omdat het de eerste land in de wereld is waar het legaal is geworden.
pi_138791910
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 10:15 schreef Oud_student het volgende:
Hoe achterlijk kun je zijn. Volgens de Islam wordt je 1 van de 72 maagden, als beloning voor een terrorist. Dan zal die Niqaab natuurlijk wel uit moeten :D
Hoe achterlijk ben jij als je denkt dat zij volgens de islam als een van de 72 maagden zal eindigen.

-
  zaterdag 12 april 2014 @ 11:32:01 #27
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_138791997
hoe achterlijk ben je als je anno 2014 nog in een god gelooft :')
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_138792028
Het dragen van een niqaab zou gewoon verboden moeten worden. Niemand loopt vrijwillig met complete gezichtsbedekking rond en dan nog, het is een symbool van vrouwenonderdrukking.
  zaterdag 12 april 2014 @ 11:35:26 #29
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_138792069
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:27 schreef Eyd het volgende:

[..]

Ik had altijd gedacht dat homoseksualiteit volledig geaccepteerd zou zijn in Nederland omdat het de eerste land in de wereld is waar het legaal is geworden.
Was het maar zo. Intolerantie is een gevolg van onwetendheid, domheid, etc etc... en dat vind je in ieder land, en in het zo 'directe' Nederland waar men ook niet snel een blad voor de mond neemt en al heel snel een persoonlijke mening meent te mogen uiten, komt die intolerantie dus ook al snel naar de oppervlakte drijven...

Maar je hebt het overal, en het zal eigenlijk ook altijd zo blijven. Zelfs gemengde stellen ondervinden nog regelmatig vooroordelen. Natuurlijk, des te meer de multi-culti voor iedereen een dagelijkse realiteit is, en we meer en meer een 'diversere' vriendenkring krijgen, zullen ook langzaamaan onze opvattingen over elkaar veranderen.

Ik groeide op in een multi-culti wijk, en ene multi-culti familie, dus dat vormt je, want dat waren gewoon zeer lieve mensen allemaal (op de tokkie autochtonen na...), maar als ik mijn hele leven 'beschermd' in een blank West-Fries dorp was blijven wonen, en ik dus vrijwel geen allochtonen zou kennen, behalve van de nieuwsberichten en vreemde verhalen, dan heeft dat toch invloed op je mening over ze....
pi_138792075
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Niemand loopt vrijwillig met complete gezichtsbedekking rond en dan nog, het is een symbool van vrouwenonderdrukking.
Eerst zeg je dat niemand vrijwillig met complete gezichtsbedekking rondloopt en vervolgens zeg je als man zijnde: zelfs doen die vrouwen dat vrijwillig, dan is het nog steeds een symbool van vrouwenonderdrukking, dus verbieden die hap!
-
  zaterdag 12 april 2014 @ 11:38:56 #31
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_138792127
quote:
Het dragen van een niqaab zou gewoon verboden moeten worden. Niemand loopt vrijwillig met complete gezichtsbedekking rond en dan nog, het is een symbool van vrouwenonderdrukking.
We hebben wetten in dit land die mensen beschermen tegen onderdrukking (tenzij het door werkgevers of de staat is...) , dus als die vrouwen onderdrukt worden, dan kunnen ze naar de politie stappen.

Zolang zeer veel vrouwen zelf aangeven ZELF te kiezen voor het dragen van een hoofddoekje, niqaab, etc etc, dan moet dat gewoon kunnen.

Ik groeide ook op naast een Afghaans gezin waar de moeder wel zo'n gewaad droeg, en de 3 dochters mochten het zelf weten en deden dagelijks mee met ons met voetbal op het pleintje, samen met de broers enzo. Heel leuk. Prima meiden ook. Altijd zeer aardig en beleefd wanneer ik ze tegenkom. Gewoon lieve goede mensen.
  zaterdag 12 april 2014 @ 11:43:42 #32
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_138792212
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 april 2014 09:36 schreef Mutant01 het volgende:
Oops, dubbeltopic, jij was eerder.

brigadierMenRap twitterde op donderdag 10-04-2014 om 17:12:31 1/2 Op Dr.Cuijperslaan werd een gesluierde vrouw ergerlijkmishandeld, nadat haar niqaab werd afgetrokken. Daders twee blanke mannen. reageer retweet
Wat is ergerlijk mishandeld worden?
Spoilers roepen terwijl je bezig bent.
pi_138792377
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:27 schreef Charismatisch het volgende:
Hoe achterlijk ben jij als je denkt dat zij volgens de islam als een van de 72 maagden zal eindigen.
Ik ben geen moslim, dus ik verwijs je graag naar de plaatselijk Imam voor meer uitleg :)
Als je terug bent hoor ik graag wat dan wel de uitleg is, succes :')
Exaudi orationem meam
  zaterdag 12 april 2014 @ 11:52:36 #34
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_138792385
quote:
wat
Say what?
pi_138792397
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:35 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Eerst zeg je dat niemand vrijwillig met complete gezichtsbedekking rondloopt en vervolgens zeg je als man zijnde: zelfs doen die vrouwen dat vrijwillig, dan is het nog steeds een symbool van vrouwenonderdrukking, dus verbieden die hap!
Onderdruk de onderdrukten!
pi_138792420
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:53 schreef Xa1pt het volgende:

Onderdruk de onderdrukten!
Dus dubbel gediscrimineerd :'( :'( :'( :'( :'(
Exaudi orationem meam
pi_138792429
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:54 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Dus dubbel gediscrimineerd :'( :'( :'( :'( :'(
2004 belde, ze willen je terug.
pi_138792490
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:52 schreef Oud_student het volgende:
Ik ben geen moslim, dus ik verwijs je graag naar de plaatselijk Imam voor meer uitleg :)
Als je terug bent hoor ik graag wat dan wel de uitleg is, succes :')
Hier noem je die vrouw achterlijk en leg je uit hoe het volgens de islam zit.

Nu verwijs je mij door naar de plaatselijke imam.

:') Gewoon niet zo slap lullen en dan janken als je aangesproken wordt.
-
pi_138792519
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:58 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Hier noem je die vrouw achterlijk en leg je uit hoe het volgens de islam zit.

Nu verwijs je mij door naar de plaatselijke imam.

:') Gewoon niet zo slap lullen en dan janken als je aangesproken wordt.
Jij weet het beter, dus ik wacht jouw uitleg af waarom de vrouw in het hiernamaals voordeel heeft van het dragen van een Niqaab,
Exaudi orationem meam
  zaterdag 12 april 2014 @ 12:00:42 #40
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_138792539
quote:
Dat is hetzelfde als bij mooi weer zeggen "niemand loopt vrijwillig met kleding rond"
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_138792714
quote:
Nederland.

2014.
  zaterdag 12 april 2014 @ 12:08:54 #42
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_138792736
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:07 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Nederland.

2014.
:?
Krekker is de bom!
pi_138792738
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:07 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Nederland.

2014.
Dergelijke illusies zijn een stuk minder schadelijk dan de illusie dat het goed is om werkelozen water naar zee te laten dragen.
pi_138792770
quote:
Want vrouwen bepaalde kledingstukken verbieden is geen vorm van onderdrukking? Laat ze gewoon zelf bepalen of ze een niqaab willen dragen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_138792774
quote:
Het Westerse schoonheidsideaal is sowieso een betere manier om vrouwen te onderdrukken daar dit ongezien gebeurt en enkel tussen de oren van iedereen zit. Dat is niets minder dan geniaal.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_138792803
Nederland - Moslims 1-0

_O_
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 12 april 2014 @ 12:17:21 #47
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_138792861
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:35 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Was het maar zo. Intolerantie is een gevolg van onwetendheid, domheid, etc etc... en dat vind je in ieder land, en in het zo 'directe' Nederland waar men ook niet snel een blad voor de mond neemt en al heel snel een persoonlijke mening meent te mogen uiten, komt die intolerantie dus ook al snel naar de oppervlakte drijven...

Maar je hebt het overal, en het zal eigenlijk ook altijd zo blijven. Zelfs gemengde stellen ondervinden nog regelmatig vooroordelen. Natuurlijk, des te meer de multi-culti voor iedereen een dagelijkse realiteit is, en we meer en meer een 'diversere' vriendenkring krijgen, zullen ook langzaamaan onze opvattingen over elkaar veranderen.

Ik groeide op in een multi-culti wijk, en ene multi-culti familie, dus dat vormt je, want dat waren gewoon zeer lieve mensen allemaal (op de tokkie autochtonen na...), maar als ik mijn hele leven 'beschermd' in een blank West-Fries dorp was blijven wonen, en ik dus vrijwel geen allochtonen zou kennen, behalve van de nieuwsberichten en vreemde verhalen, dan heeft dat toch invloed op je mening over ze....
Dat dus. Wat dat betreft zijn sommige mensen zo extreem wereldvreemd. Maar oh wee wanneer je niet hard genoeg met deze mensen meeroept hoe kut allochtonen wel niet zijn... dan ben je een blinde linke goedprater die in een droomwereld leeft.

Dit terwijl je meerdere malen aangeeft dat er inderdaad relatief veel problemen zijn met bepaalde groepen allochtonen...

Ik heb ook wel eens meegemaakt hoe een groep autochtone tokkies een paar willekeurige meisjes met hoofddoekjes voor van alles en nog wat uitmaakten. En aangezien ze beiden uit verschillende treinen stapten kan er ook geen sprake zijn van 'die meisjes zullen het er wel naar gemaakt hebben'.

En in bepaalde steden waar ik uitging, was het elke avond weer raak qua vechtpartijen tussen voornamelijk autochtoon tuig.

In andere steden waar ik regelmatig kwam heb ik vaak genoeg meegemaakt hoe allochtoon tuig zich misdroeg en ja, relatief gezien zit hier meer tuig tussen.

Maar sommige mensen leven in zo'n fantasiewereld, waarbij ze denken dat autochtonen noooooit een allochtoon zouden lastigvallen en dat het zelfs een minderheid is van de allochtonen die zich wel goed gedraagt :')

Maar goed, wat betreft dit nieuwsitem: net zoals bij alle eenzijdige nieuwsitems zonder getuigen/bewijs/etc is het altijd even afwachten of het verhaal klopt.
Krekker is de bom!
pi_138792899
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:13 schreef KoosVogels het volgende:
Nederland - Moslims 1-0

_O_
En we hebben de verlenging ook nog.
pi_138793075

quote:
"Het komt niet uit mezelf. Maar mijn dochter is angstig op straat, omdat haar moeder steeds nare opmerkingen krijgt en mensen ons raar aankijken."
pi_138793093
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:29 schreef DrMabuse het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Vrijheid blijft voor sommige mensen moeilijk te handelen.
pi_138793103
quote:
[ afbeelding ]

[..]

Het is natuurlijk de schuld van die moeder dan andere mensen moeite hebben met leven en laten leven.
pi_138793117
quote:
MWNW HoaxRadar: het verhaal van de mishandelde niqaabdraagster Um Hafsa RAMMELT. Hard. Aan alle kanten

Dus. Amar Nejjar, de voorzitter van de Al-Forquaan moskee in Eindhoven leest MWNW. Gisteren zeiden wij in dit topic tegen hem: geen aangifte of danwel getuigenverklaringen = geen mishandeling. En kijkerdekijk, nu is daar ineens een aangifte. Chapeau, Amar. Well played. En er is ineens ook een mishandelde mevrouw. Diezelfde mishandelde mevrouw die eerder niet in beeld wilde en zelfs nog twijfelde of ze aangifte ging doen. Ze noemt zichzelf Um Hafsa, want ze wil niet met haar echte naam bekend worden. Wat logisch is, als je echt mishandeld bent. Of als je uit nek kletst, natuurlijk. Mevrouw doet haar verhaal bij de Moslimomroep: ‘Het ene moment liep de 27-jarige Um Hafsa uit Eindhoven nog, zoals elke dag, samen met haar baby en een tas boodschappen naar haar auto. Het volgende moment voelt ze een harde vuistslag in haar rug. Waarom? Omdat de Brabantse moslima inmiddels al drie jaar een niqaab draagt. ,,Ik was bijna bij mijn auto toen er twee grote mannen op mij afkwamen. Eerst riepen ze alleen: hup Holland hup en wij willen die dingen niet in ons land.” Um Hafsa, zoals het slachtoffer zichzelf noemt, negeerde de opmerkingen. De mannen waren echter niet klaar met de niqaabdraagster en trokken haar niqaab af, gevolgd door een vuistslag. Um Hafsa is een dag later nog van slag. ,,Ik was erg bang, vooral voor mijn baby. En het ergste was, niemand hielp!” Ze geeft toe dat er ook weinig mensen liepen. Een man en een vrouw die voorbij liepen, probeerde ze aan te spreken. ,,Ik riep: Kijk wat er gebeurt, willen jullie voor mij getuigen? Maar toen gingen ze aan de andere kant van de weg lopen.”’

Heeft u het beeld voor ogen? Mevrouw heeft boodschappen gedaan, loopt met haar boodschappen terug naar de auto en dan wordt ze ineens onverhoeds aangevallen door twee mannen die ‘Hup Holland’ roepen. Goed. Dan gaan we nu naar TPO, waar Um Hafsa óók haar verhaal doet:

“Ik ging met mijn acht maanden oude baby boodschappen doen. Ik had mijn auto een stuk van de supermarkt geparkeerd en liep die kant op. Een auto met daarin twee mannen reed langs en ze schreeuwden dingen als ‘Hup Holland’ naar me. Dat gebeurt vaker, ik liep gewoon door. Ik zag ze in de verte parkeren en mijn kant opkomen. Ze riepen: ‘jij daar, stoppen’ en kwamen op me af. Een van hen trok mijn gewaad naar achter en probeerde mijn sluier af te trekken. Dat lukte niet. Vervolgens sloeg hij hard op mijn schouder. De ander, die eigenlijk niets deed behalve toekijken, riep naar zijn maat dat ze moesten wegwezen, want ‘dadelijk komen haar soortgenoten eraan’. Ze renden naar hun auto en vertrokken. Het gebeurde op een rustig stukje op weg naar de supermarkt, niet voor de supermarkt zoals ik ergens las. Er waren twee oudere echtparen die het zagen gebeuren.”

Nou. Is dat wat. In een tijdsbestek van 14 uur, van 10 april 18:25 (het tijdstip dat de moslimomroep zijn topic publiceerde) tot 11 april 9:21 is het verhaal dus veranderd op de volgende punten:
1) van op weg naar de auto met de boodschappen naar op weg naar de supermarkt om nog boodschappen te doen
2) van twee grote mannen op mij afkwamen en ‘Hup Holland’ riepen naar Een auto met daarin twee mannen reed langs en ze schreeuwden dingen als ‘Hup Holland’ naar me
3) van trokken haar niqaab af, gevolgd door een vuistslag naar Een van hen trok mijn gewaad naar achter en probeerde mijn sluier af te trekken. Dat lukte niet. Vervolgens sloeg hij hard op mijn schouder
4) van Ze geeft toe dat er ook weinig mensen liepen. Een man en een vrouw die voorbij liepen, probeerde ze aan te spreken naar Er waren twee oudere echtparen die het zagen gebeuren

Nou, noemt u ons maar een stelletje ongelovige kaffirs, maar dit verhaal klopt dus voor geen meter. Kleine inconsistenties oké, maar dit zijn wel zúlke fundamentele veranderingen dat het wel érg doorzichtig wordt, qua waarheidsgehalte. Natuurlijk bestaat er de kleine kans dat het wél waar is, maar die kans achten we ongeveer even groot als de kans dat ons geld uit Griekenland terugkomt. Sowieso is het verhaal al veranderd sinds de eerste keer dat Amar Nejjar het vertelde, van een zware mishandeling voor het oog van heel veel mensen vlak voor een supermarkt naar een ‘ergerlijke mishandeling’ (dixit wijkagent Spaan), toevallig om de hoek buiten het zicht van iedereen en alle camera’s op twee (of vier) bejaarden na. Ergo: wij geloven er geen flikker van, Um Hafsa. Is ook lastig natuurlijk, om een leugen consistent te houden. Tot het tegendeel bewezen is, is het oordeel van de bordeauxrode MWNW HoaxRadar™ derhalve: Um Hafsa is een LEUGENAAR.
http://mwnw.nl/blog/2014/(...)an-alle-kanten-41547
pi_138793177
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:30 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Vrijheid blijft voor sommige mensen moeilijk te handelen.
Leg eens uit , met die foto en waar die tent voor staat in gedachten.
pi_138793216
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:34 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Waar staat die tent in jouw optiek voor dan?
pi_138793236
quote:
Goede bron. Een PVV-achtige blog.
  zaterdag 12 april 2014 @ 12:37:16 #56
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_138793237
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Niet voor de islam toch? Daar heeft het niets mee te maken, dat hebben ze haar misschien ooit eens wijs gemaakt ofzo.
Say what?
pi_138793276
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Een bron.

PVV-achtig. Is dat zo?

Kwam 'm tegen.

Is er ergens een PVV test website om websites eerst te testen?
pi_138793282
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:37 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Niet voor de islam toch? Daar heeft niet niets mee te maken, dat hebben ze haar misschien ooit eens wijs gemaakt ofzo.
Ik heb geen flauw idee waar het voor staat. Ik heb de koran niet uitvoering bestudeerd.

Mijn punt is vooral dat mensen lekker zelf moeten weten wat ze aantrekken in hun vrije tijd. Dikke wijven in strakke leggings zijn ook geen feest, maar om ze nou te verbieden die krengen te dragen...
pi_138793284
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja , joh.

Gekke robot.
pi_138793291
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:39 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Een bron.

PVV-achtig. Is dat zo?

Kwam 'm tegen.

Is er ergens een PVV test website om websites eerst te testen?
Scherpzinnigheid heet dat.
pi_138793335
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee waar het voor staat. Ik heb de koran niet uitvoering bestudeerd.

Mijn punt is vooral dat mensen lekker zelf moeten weten wat ze aantrekken in hun vrije tijd. Dikke wijven in strakke leggings zijn ook geen feest, maar om ze nou te verbieden die krengen te dragen...
Tuurlijk gewoon doen.

Maar dan niet verbaasd zijn als mensen raar kijken en /of opmerkingen maken.

En zeker niet zeggen dat je kindje het vervelend vind dat mensen zo kijken.
  zaterdag 12 april 2014 @ 12:43:16 #62
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_138793360
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als je dat doet lok je ook zulke opmerkingen uit, dikke wijven in foute kleding of een doek over je kop trekken valt beide onder uitlokking van opmerkingen. Als je geen opmerkingen wil kan je beter doorsnee kleding aan trekken, dan heb je zelf in iedergeval je best gedaan. Mensen zijn vaak geneigt af te geven op alles wat vreemd is.
Say what?
pi_138793363
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:42 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Tuurlijk gewoon doen.

Maar dan niet verbaasd zijn als mensen raar kijken en /of opmerkingen maken.

En zeker niet zeggen dat je kindje het vervelend vind dat mensen zo kijken.
Waarom moet je opmerkingen maken? Scheld jij dikke mensen ook uit op straat als ze een strakke broek dragen?
pi_138793466
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:34 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Boeit me niet, als iemand zo graag in een tent loopt moet-ie dat zelf weten. Dat heet vrijheid.
pi_138793504
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarom moet je opmerkingen maken? Scheld jij dikke mensen ook uit op straat als ze een strakke broek dragen?
Volstrekt logische vergelijking Koos.

Een zwarte tent met een spleet om door te kijken en een strakke broek.

Ik scheld niemand uit , kijk wel eens iemand na.

Vol verbazing , soms vol walging , maar over het algemeen kan het me geen zak schelen.

Maar een wezen in zo'n tent is natuurlijk één grote aandachts-magneet.

Al vind jij het natuurlijk een volkomen normaal fenomeen in het Nederlandse straatbeeld anno 2014.
pi_138793517
quote:
[ afbeelding ]

[..]

Ogen. :9~ O+
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_138793531
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:51 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Volstrekt logische vergelijking Koos.

Een zwarte tent met een spleet om door te kijken en een strakke broek.

Ik scheld niemand uit , kijk wel eens iemand na.

Vol verbazing , soms vol walging , maar over het algemeen kan het me geen zak schelen.

Maar een wezen in zo'n tent is natuurlijk één grote aandachts-magneet.

Al vind jij het natuurlijk een volkomen normaal fenomeen in het Nederlandse straatbeeld anno 2014.
Normaal vind ik het niet, maar ik kan mij er niet echt heel druk om maken. En ik slinger al helemaal geen opmerkingen richting het hoofd van die dame. Ik heb namelijk wel een fatsoenlijke opvoeding genoten.
pi_138793537
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:52 schreef waht het volgende:

[..]

Ogen. :9~ O+
Ogen EN een spleet.

Nog beter.
pi_138793538
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:43 schreef UpsideDown het volgende:
Als je dat doet lok je ook zulke opmerkingen uit, dikke wijven in foute kleding of een doek over je kop trekken valt beide onder uitlokking van opmerkingen. Als je geen opmerkingen wil kan je beter doorsnee kleding aan trekken, dan heb je zelf in iedergeval je best gedaan. Mensen zijn vaak geneigt af te geven op alles wat vreemd is.
Jouw reactie lijkt op die van een meneer in Australië:

"Vrouwen lokken verkrachtingen uit door schaars gekleed te gaan".
Bron
-
pi_138793550
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Normaal vind ik het niet, maar ik kan mij er niet echt heel druk om maken. En ik slinger al helemaal geen opmerkingen richting het hoofd van die dame. Ik heb namelijk wel een fatsoenlijke opvoeding genoten.
Ik ook Koos.
pi_138793554
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Bevat deze onjuist informatie dan ?
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_138793559
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:54 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Vroeg ik me ook af inmiddels.
pi_138793569
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:54 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Geen idee, maar ik vertrouw meer op de politie in deze. Veel mensen willen namelijk dat dit een lulverhaal is. Net zoals dat sommigen heel graag willen dat het wel waar is.
pi_138793585
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:54 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Ik ook Koos.
Als jij dingen roept naar die mevrouw, dan ben je wat betreft een asociale volkswijk-tokkie met die 0,0 opvoeding heeft genoten.
pi_138793590
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Geen idee, maar ik vertrouw meer op de politie in deze. Veel mensen willen namelijk dat dit een lulverhaal is. Net zoals dat sommigen heel graag willen dat het wel waar is.
Kan ik me in vinden.

Maar die link met de PVV , hoezo leg je die meteen Koos?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')