Hoe achterlijk ben jij als je denkt dat zij volgens de islam als een van de 72 maagden zal eindigen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:15 schreef Oud_student het volgende:
Hoe achterlijk kun je zijn. Volgens de Islam wordt je 1 van de 72 maagden, als beloning voor een terrorist. Dan zal die Niqaab natuurlijk wel uit moeten
Was het maar zo. Intolerantie is een gevolg van onwetendheid, domheid, etc etc... en dat vind je in ieder land, en in het zo 'directe' Nederland waar men ook niet snel een blad voor de mond neemt en al heel snel een persoonlijke mening meent te mogen uiten, komt die intolerantie dus ook al snel naar de oppervlakte drijven...quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:27 schreef Eyd het volgende:
[..]
Ik had altijd gedacht dat homoseksualiteit volledig geaccepteerd zou zijn in Nederland omdat het de eerste land in de wereld is waar het legaal is geworden.
Eerst zeg je dat niemand vrijwillig met complete gezichtsbedekking rondloopt en vervolgens zeg je als man zijnde: zelfs doen die vrouwen dat vrijwillig, dan is het nog steeds een symbool van vrouwenonderdrukking, dus verbieden die hap!quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Niemand loopt vrijwillig met complete gezichtsbedekking rond en dan nog, het is een symbool van vrouwenonderdrukking.
We hebben wetten in dit land die mensen beschermen tegen onderdrukking (tenzij het door werkgevers of de staat is...) , dus als die vrouwen onderdrukt worden, dan kunnen ze naar de politie stappen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het dragen van een niqaab zou gewoon verboden moeten worden. Niemand loopt vrijwillig met complete gezichtsbedekking rond en dan nog, het is een symbool van vrouwenonderdrukking.
Spoilers roepen terwijl je bezig bent.quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:36 schreef Mutant01 het volgende:
Oops, dubbeltopic, jij was eerder.Wat is ergerlijk mishandeld worden?twitter:brigadierMenRap twitterde op donderdag 10-04-2014 om 17:12:311/2 Op Dr.Cuijperslaan werd een gesluierde vrouw ergerlijkmishandeld, nadat haar niqaab werd afgetrokken. Daders twee blanke mannen. reageer retweet
Ik ben geen moslim, dus ik verwijs je graag naar de plaatselijk Imam voor meer uitlegquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:27 schreef Charismatisch het volgende:
Hoe achterlijk ben jij als je denkt dat zij volgens de islam als een van de 72 maagden zal eindigen.
watquote:"Ik hoopte alleen dat ik misschien door het dragen van de niqaab een grotere beloning van Allah in het paradijs zou krijgen.”
Onderdruk de onderdrukten!quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:35 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Eerst zeg je dat niemand vrijwillig met complete gezichtsbedekking rondloopt en vervolgens zeg je als man zijnde: zelfs doen die vrouwen dat vrijwillig, dan is het nog steeds een symbool van vrouwenonderdrukking, dus verbieden die hap!
Dus dubbel gediscrimineerdquote:
Hier noem je die vrouw achterlijk en leg je uit hoe het volgens de islam zit.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:52 schreef Oud_student het volgende:
Ik ben geen moslim, dus ik verwijs je graag naar de plaatselijk Imam voor meer uitleg![]()
Als je terug bent hoor ik graag wat dan wel de uitleg is, succes
Jij weet het beter, dus ik wacht jouw uitleg af waarom de vrouw in het hiernamaals voordeel heeft van het dragen van een Niqaab,quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:58 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Hier noem je die vrouw achterlijk en leg je uit hoe het volgens de islam zit.
Nu verwijs je mij door naar de plaatselijke imam.Gewoon niet zo slap lullen en dan janken als je aangesproken wordt.
Dat is hetzelfde als bij mooi weer zeggen "niemand loopt vrijwillig met kleding rond"quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het dragen van een niqaab zou gewoon verboden moeten worden. Niemand loopt vrijwillig met complete gezichtsbedekking rond en dan nog, het is een symbool van vrouwenonderdrukking.
Nederland.quote:"Ik hoopte alleen dat ik misschien door het dragen van de niqaab een grotere beloning van Allah in het paradijs zou krijgen.”
Dergelijke illusies zijn een stuk minder schadelijk dan de illusie dat het goed is om werkelozen water naar zee te laten dragen.quote:
Want vrouwen bepaalde kledingstukken verbieden is geen vorm van onderdrukking? Laat ze gewoon zelf bepalen of ze een niqaab willen dragen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het Westerse schoonheidsideaal is sowieso een betere manier om vrouwen te onderdrukken daar dit ongezien gebeurt en enkel tussen de oren van iedereen zit. Dat is niets minder dan geniaal.quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:42 schreef Peunage het volgende:
Tjah, ergens snap ik de denkwijze wel. Een niqaab is vrouwenonderdrukking en als die vrouw niet wil luisteren moet ze maar voelen.
Dat dus. Wat dat betreft zijn sommige mensen zo extreem wereldvreemd. Maar oh wee wanneer je niet hard genoeg met deze mensen meeroept hoe kut allochtonen wel niet zijn... dan ben je een blinde linke goedprater die in een droomwereld leeft.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Was het maar zo. Intolerantie is een gevolg van onwetendheid, domheid, etc etc... en dat vind je in ieder land, en in het zo 'directe' Nederland waar men ook niet snel een blad voor de mond neemt en al heel snel een persoonlijke mening meent te mogen uiten, komt die intolerantie dus ook al snel naar de oppervlakte drijven...
Maar je hebt het overal, en het zal eigenlijk ook altijd zo blijven. Zelfs gemengde stellen ondervinden nog regelmatig vooroordelen. Natuurlijk, des te meer de multi-culti voor iedereen een dagelijkse realiteit is, en we meer en meer een 'diversere' vriendenkring krijgen, zullen ook langzaamaan onze opvattingen over elkaar veranderen.
Ik groeide op in een multi-culti wijk, en ene multi-culti familie, dus dat vormt je, want dat waren gewoon zeer lieve mensen allemaal (op de tokkie autochtonen na...), maar als ik mijn hele leven 'beschermd' in een blank West-Fries dorp was blijven wonen, en ik dus vrijwel geen allochtonen zou kennen, behalve van de nieuwsberichten en vreemde verhalen, dan heeft dat toch invloed op je mening over ze....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |