Daar zat flink Schot in.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Riagg is er nog steeds mee bezig
Die kleine teringapen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:39 schreef IbanMayo het volgende:
Nigeria onder 16. Na afloop reden ze allemaal met de auto naar huis.
Die breekt al zijn bottenquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar zat flink Schot in.
En dan wat met Ivoorkust.
Waar heeft die gespeeld dan?quote:
Je bent zelf saai en je club ookquote:
Inderdaad vier keer op rij kampioen begint saai te wordenquote:
Rustig maar, met het WK neem ik een andere UIquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oké
Leuke UI trouwens, hoe oud ben je?
Niet juichen voor de beer geschoten is he.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad vier keer op rij kampioen begint saai te worden
Die kan er echt helemaal niks vanquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cristoph Berra van de Wolves, bij zijn debuut ook nog.
[ afbeelding ]
KIJK NOU WATTIE DOET KIJK NOU WATTIE DOET HOHOHOOOO HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cristoph Berra van de Wolves, bij zijn debuut ook nog.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
KIJK NOU WATTIE DOET KIJK NOU WATTIE DOET HOHOHOOOO HAHAHAHAHAHAHAHA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De fucking irritante bijna wekelijkse gast Emile KKvis op de hak genomen door Gijpie.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarom tapete ik me altijd in René.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
subtiele woordspeling op Schelvisquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De fucking irritante bijna wekelijkse gast Emile KKvis op de hak genomen door Gijpie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Toch kijkenquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Superbeelden heeft alle seksscènes op YouTube gezet dus je kan die serie best overslaan
SUPERBEELDENquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Superbeelden heeft alle seksscènes op YouTube gezet dus je kan die serie best overslaan
Ik heb die jaren geleden al eens bedacht toen Wilfred weer ging trouwen. Hij kon Genee zeggen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:51 schreef Pascalus het volgende:
Deze woordspeling is bedacht door opperkleurder.
PSV JONGUHHH KUTquote:Op vrijdag 11 april 2014 21:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is net over Ajax - ADO gegaan.
Inderdaad, hij begrijpt er niks van, of hij denkt dat Ado van Ajax wint.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:57 schreef Shreyas het volgende:
Faber denkt dat de schaal niet uitgereikt gaat worden. Dus hij gaat er vanuit dat PSV verliest
Faber kent Henk Fräser goed.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:57 schreef Shreyas het volgende:
Faber denkt dat de schaal niet uitgereikt gaat worden. Dus hij gaat er vanuit dat PSV verliest
Hij is dus niet helemaal achterlijk.quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:57 schreef Shreyas het volgende:
Maar hij gaf tot twee keer toe dat ze naar zichzelf kijkenquote:
INB4 Mertens filmpjequote:Op vrijdag 11 april 2014 21:59 schreef Shreyas het volgende:
De kampioenswedstrijd staat niet op de kaart
Denk het wel.quote:
2*75=150quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:01 schreef tong80 het volgende:
Van-Poppel ze scoorden net niet zwakbegaafd bij de IQ-Test
Te veel ballen gekopt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:01 schreef tong80 het volgende:
Van-Poppel ze scoorden net niet zwakbegaafd bij de IQ-Test
Kijk eens naar de Eredivisie dit jaar.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:02 schreef Iniesta8 het volgende:
[..]
?
Kijk de laatste 10 jaar es terug tussen : PSV-Feyenoord
0 overwinningen voor Feyenooit![]()
![]()
Rendementen uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:02 schreef Iniesta8 het volgende:
[..]
?
Kijk de laatste 10 jaar es terug tussen : PSV-Feyenoord
0 overwinningen voor Feyenooit![]()
![]()
De mod verwijt de ketel.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je je ietsjes volwassener gedragen.
Trolletje :pquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk eens naar de Eredivisie dit jaar.
2. Feyenoord
5. PSV
Zondag welquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Rendementen uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst.
Nooit meer kampioen....quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is Iniesta8 een kloon of niet?quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat gebeurt moet Feyenoord zichzelf echt opheffen. Dat eigenlijk na de vorige 10-0 nederlaag ook al moeten gebeuren, maar goed.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:05 schreef Principia het volgende:
10-0
Depay 4x
Locadia 2x
Ruiz 1x
Wijnaldum 2x
Bruma 1x
Stiekem moest ik daar ook om lachen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:06 schreef tong80 het volgende:
De mod verwijt de ketel.....die is leuk opperkleurder.
Ook kleuters kunnen klonen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:07 schreef tong80 het volgende:
Lijkt me niet dat Iniesta8 een oldbie is.
Pascalus zal dit ook waarderen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:06 schreef tong80 het volgende:
De mod verwijt de ketel.....die is leuk opperkleurder.
Jouw woordgrappen zijn beter dan die van JR-Style.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Pascalus zal dit ook waarderen.
Ik heb het gevoel dat JR-Style het niet bewust doet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:17 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jouw woordgrappen zijn beter dan die van JR-Style.
Na die 10-0 legde Rellen Henkie het loodje en Bossie zat in een hoekje te janken, dat kan nooit nog een keer gebeuren.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als dat gebeurt moet Feyenoord zichzelf echt opheffen. Dat eigenlijk na de vorige 10-0 nederlaag ook al moeten gebeuren, maar goed.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:26 schreef Pascalus het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)021-359dc37a7f24.mp4
ojaquote:Op vrijdag 11 april 2014 22:26 schreef Pascalus het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)021-359dc37a7f24.mp4
Volop homo bash van Gijp dus ja.quote:
gggghoooquote:Op zaterdag 12 april 2014 15:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Volop homo bash van Gijp dus ja.
Iedereen in een deuk.
Boskamp: whoewhahaha owwowowhaha wheheheh
Ik zapte er langs toen ik tv uit wilde zetten na Babylon 5. Ben blijven hangen. Blijft een bevlogen mannetjequote:Op zondag 13 april 2014 10:16 schreef poiuytr het volgende:
Wilfred was zonet bij WNL over vullen of voeden, voor de liefhebber
Dan kun je beter naar Abbey Clancy kijken.quote:Op zondag 13 april 2014 10:16 schreef poiuytr het volgende:
Wilfred was zonet bij WNL over vullen of voeden, voor de liefhebber
En jullie zitten allemaal ja te knikken met die grote koppen tijdens het invullen dus nu niet betweterig gaan doen!quote:
quote:Johan Derksen heeft naast voetbal nog een grote liefde namelijk muziek. De voetbaldeskundige geeft toe dat hij hier best ver ingaat, hij noemt zichzelf zelfs "lichtelijk maniakaal".
"Ik heb er een huis bij moeten kopen omdat ik mijn muziek niet meer kwijt kon", vertelt Derksen aan Metro.
"In één huis woon ik en het andere staat vol met platen, boeken en cd's", vervolgt hij. "En daar vermaak ik me kostelijk mee nadat ik voor de honderdste keer Cruijff of Van Hanegem geïnterviewd heb." Volgens de presentator zijn er weinig voetballers die zijn liefde voor de muziek delen.
"Voetballers hebben een middle-of-the-road smaak", zegt Derksen. "Ze verdiepen zich niet in de materie. Ze hebben allemaal een peperdure koptelefoon op en daar komt muziek uit en verder gaan ze over tot de orde van de dag."
Vanaf maandagavond start het nieuwe programma van de presentator: Derksen On The Road bij RTL 7. Hierin gaat hij langs bij de grondleggers van de Nederlandse muziek.
"Ik wilde eens kijken wat er van de pioniers van de nederpop geworden is. Dat is een generatie die aan het uitsterven is." Zijn programma is volgens hem vooral bedoeld voor 'de oudere jongeren in Nederland'. "Voor die groep is dit programma een feest."
Weer een voorzichtig gesponsord programma'tje voor Genee. Leunt ook verder totaal niet op het succes van een andere show ofzo.quote:Wilfred Genee laat vanaf maandag een hele andere kant van zichzelf zien. Genee presenteert namelijk de nieuwe talkshow Beleggen International bij RTL Z, zo laat de zender weten.
'Geloof het of niet, maar er is toch nog iets anders in het leven dan voetbal. Beleggen! En wat blijkt: je kan er minstens zo onderhoudend en prikkelend over praten. 'Beleggen International' is dan ook de op één na leukste talkshow op televisie', laat de Voetbal International-presentator weten.
Samen met zijn vaste tafelgast Valentijn van Nieuwenhuijzen, Hoofd Strategie bij ING Investment Management, ontvangt Wilfred steeds twee gasten. Aan tafel wordt dan gepraat over geld, de economie, beleggen en andere belangrijke actuele thema's.
Harken, en graaien met beide handen tegelijkquote:Op maandag 14 april 2014 15:06 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, wat zou je zelf doen als mensen je overal dik voor willen betalen.
Precies, ik ookquote:Op maandag 14 april 2014 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Harken, en graaien met beide handen tegelijk
quote:
twitter:VITV twitterde op maandag 14-04-2014 om 14:27:06Vanavond #VITV met Wim Kieft. Stel je vraag via http://t.co/v8z6otGsdi en kijk om 20:30 naar @RTL7 http://t.co/0cg63HEf3k reageer retweet
Ah gossie. Was je die ene keer in het jaar helemaal voor niets naar Amsterdam afgereisd?quote:Op maandag 14 april 2014 15:59 schreef RensAjacied het volgende:
Ik hoop op een flinke PSV bash. Kampioensfeest verpesten
Haha, jij dacht dat PSV capabel genoeg was om Feyenoord te verslaan?quote:Op maandag 14 april 2014 15:59 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op maandag 14 april 2014 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah gossie. Was je die ene keer in het jaar helemaal voor niets naar Amsterdam afgereisd?
Nee hoor al best vaak geweest dit seizoenquote:Op maandag 14 april 2014 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah gossie. Was je die ene keer in het jaar helemaal voor niets naar Amsterdam afgereisd?
Hoop hebben in PSV.quote:Op maandag 14 april 2014 15:59 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb wel de hoop dat Johan iets gaat zeggen van deze nieuwe schnabbel van Wilfred.quote:Op maandag 14 april 2014 16:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoop hebben in PSV.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Valentijn, de golden boy van de ING, nog mee gewerktquote:Op maandag 14 april 2014 16:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoop hebben in PSV.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Harry Mensch zal zich nu wel gepasseerd voelen. Dat is ook zo'n RTL7 jongen.quote:Op maandag 14 april 2014 16:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Valentijn, de golden boy van de ING, nog mee gewerkt
quote:Op maandag 14 april 2014 14:59 schreef Loveless85 het volgende:
Ook hier zit sjenee ongeinteresseerd op z'n telefoon te staren als iemand aan het woord is. Decor doet me ook ergens aan denken, ik kan er alleen even niet opkomen waaraan...
[ afbeelding ]
http://www.beleggeninternational.nl/
http://www.mediacourant.nl/?p=170345quote:Wilfred Genee nu ook met Beleggen International
Wilfred Genee komt naast zijn hitshow Voetbal International nu ook met Beleggen International. De eerste aflevering is vandaag om 13.20 uur op RTL Z. Dat heeft RTL vanochtend laten weten. Genee is enthousiast over de nieuwe klus. “Geloof het of niet, maar er is toch nog iets anders in het leven dan voetbal. Beleggen! En wat blijkt: je kan er minstens zo onderhoudend en prikkelend over praten. ‘Beleggen International’ is dan ook de op één na leukste talkshow op tv.”
Beleggen International wordt gesponsord door FitVermogen.nl, het online beleggingsplatform van ING Investment Management. “Met Beleggen International willen wij op een toegankelijke manier financiële onderwerpen onder de aandacht brengen“, zegt Ivar Roeleven, Directeur Beleggingsfondsen Europa bij ING IM.
“Het is een leuke en informatieve talkshow, die onderwerpen met betrekking tot geld, het bedrijfsleven en de politiek aansnijdt.”
‘Beleggen International’ is van maandag 14 april tot 23 mei elke werkdag te zien bij RTL Z. Iedere maandag verschijnt er om 13.20 uur een nieuwe aflevering, die vervolgens van dinsdag tot en met vrijdag wordt herhaald.
Nieuwszender RTL Z zendt overdag uit op het kanaal van RTL 7.
Kerel, serieus? Als je even 1 of 2 posts had teruggelezenquote:Op maandag 14 april 2014 16:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.nl/?p=170345
Schuiven alleen maar eng nekken aan. En maar klagen dat het zo slecht gaat.![]()
Is totaal andere tekst met meer info.quote:Op maandag 14 april 2014 16:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kerel, serieus? Als je even 1 of 2 posts had teruggelezen
OH SORRY HOOR IK WIST NIET DAT JE BOOS WERDquote:Op maandag 14 april 2014 16:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is totaal andere tekst met meer info.
Why choose. Verder valt er over Ajax imho weinig te lachen. Ajax deed wat het moest doen maar had het nog niet in eigen hand.quote:Op maandag 14 april 2014 16:30 schreef Iwanius het volgende:
Nou lui. Wat wordt het vanavond? Praten over de toekomstige Playboy reportage van Escha Tanihatu of leedvermaak over het (voorlopig) uitgestelde kampioensfeest van Ajax.
http://www.mediacourant.nl/?p=170294quote:Peter R. de Vries kan niet tegen kritiek
Peter R. de Vries kan niet tegen kritiek. Dat bekent de tv-maker in een interview met TROS Kompas. Op de vraag of De Vries tegen kritiek kan, reageert hij klip en klaar: “Nee. Dat komt, denk ik, doordat ik alles wat ik doe goed overdenk. Ik ben niet impulsief, doe veel research en maak bewuste keuzes in mijn werk. Als iemand je daarop bekritiseert, kan ik dat als onheus of onterecht ervaren. In alle arrogantie: ik denk dat er in Nederland geen vijf mensen zijn die zo veel van misdaad weten als ik.”
Dat maakt De Vries een deskundige. “Als er dan met groot gemak over je wordt geschreven dat je een egotripper bent of alles voor de kijkcijfers doet, denk ik: jongens, jullie kennen me helemaal niet en weten niet wat me beweegt. Dat vind ik weleens frustrerend.”
Tijdens zijn gelijknamige misdaadprogramma op SBS 6 was De Vries wel kritisch tegen zijn medewerkers. “Ik kon confronterend zijn en zeggen: ‘Doe het maar over.’ Ik kan ook knap korzelig worden als mensen om me heen traag van begrip zijn.”
“Ik moet misschien leren iets meer rekening te houden met hoe een ander iets ziet of ervaart. Al erkennen mijn oud-werknemers achteraf allemaal dat ze er toch wel veel van hebben opgestoken.”
Wat een walgelijk figuur is dat toch.quote:Op maandag 14 april 2014 16:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.nl/?p=170294
Peter R![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad. Prima wedstrijd met helaas 2 lullige tegengoals.quote:Op maandag 14 april 2014 16:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Why choose. Verder valt er over Ajax imho weinig te lachen. Ajax deed wat het moest doen maar had het nog niet in eigen hand.
Ik luister naar de Johan.quote:
Heeft ie al gezegd dat ze alleen maar commerciële kutmuziek de ether in slingeren?quote:
Dan moet het wel goed zijnquote:Op maandag 14 april 2014 17:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-International.dhtml
46% van de AD lezers vind het ergerlijk
Haha ja, Blaudzun vind ie dan wel oké en heeft dan ook alle cd'squote:Op maandag 14 april 2014 17:21 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Heeft ie al gezegd dat ze alleen maar commerciële kutmuziek de ether in slingeren?
MUZ / Johan Derksen krijgt muziekprogramma bij RTL7quote:Op maandag 14 april 2014 17:22 schreef Evertjan het volgende:
is er al een Derksen on the road topic?
Welke mods zijn chiller die van MUZ of die van TV?quote:Op maandag 14 april 2014 17:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
MUZ / Johan Derksen krijgt muziekprogramma bij RTL7
TV / [RTL7] Derksen on the road #1 Anti commerciële bullshit
Twee zelfs!
Die van TV kijken geen TV dus ik denk die.quote:Op maandag 14 april 2014 17:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Welke mods zijn chiller die van MUZ of die van TV?
In welke moet ik nou posten? Het topic van Tong of van Stijn?quote:Op maandag 14 april 2014 17:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
MUZ / Johan Derksen krijgt muziekprogramma bij RTL7
TV / [RTL7] Derksen on the road #1 Anti commerciële bullshit
Twee zelfs!
Stijn > Tongquote:Op maandag 14 april 2014 17:48 schreef Pascalus het volgende:
[..]
In welke moet ik nou posten? Het topic van Tong of van Stijn?
Kiezen tussen je oom die elke keer dezelfde dingen verteld en je vervelende neef.quote:Op maandag 14 april 2014 17:48 schreef Pascalus het volgende:
[..]
In welke moet ik nou posten? Het topic van Tong of van Stijn?
quote:Op maandag 14 april 2014 17:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kiezen tussen je oom die elke keer dezelfde dingen verteld en je vervelende neef.
RENSIE RENSIEquote:Op maandag 14 april 2014 17:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kiezen tussen je oom die elke keer dezelfde dingen verteld en je vervelende neef.
xdtwitter:thijsslegers twitterde op maandag 14-04-2014 om 19:47:06Zo. @Mkrabby zit inmiddels 1,5 uur bij de visagiste. Het komt goed. Het komt goed
reageer retweet
Krabby gaat vertellen over de nieuwe categorie waar Feyenoord in zit.quote:Op maandag 14 april 2014 19:50 schreef Gramulanion het volgende:
xdtwitter:thijsslegers twitterde op maandag 14-04-2014 om 19:47:06Zo. @Mkrabby zit inmiddels 1,5 uur bij de visagiste. Het komt goed. Het komt goed [ afbeelding ] reageer retweet
Stone Island vriendquote:Op maandag 14 april 2014 19:50 schreef Gramulanion het volgende:
xdtwitter:thijsslegers twitterde op maandag 14-04-2014 om 19:47:06Zo. @Mkrabby zit inmiddels 1,5 uur bij de visagiste. Het komt goed. Het komt goed [ afbeelding ] reageer retweet
quote:Op maandag 14 april 2014 20:04 schreef Cavaliers het volgende:
Stone Island, dat is toch zo'n tokkiemerk?
40-45.twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 12-04-2014 om 14:08:49Op naar Heeze voor @JPBalkiEvent! 7km voor t goede doel. Thanks #Adidas for the gear. #running #hartstichting #jp
http://t.co/53krg2a9RG reageer retweet
http://www.janlul.com/stream4.htmlquote:Op maandag 14 april 2014 20:17 schreef Triptamine2 het volgende:
Is RTL7 niet net zoals de NPO live te bekijken via stream?
TOETOETquote:Op maandag 14 april 2014 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die vrachtwagenchauffeur was voor eigen rechter aan het spelen!
Cool, kan ik dadelijk nog wat stukjes meepikkenquote:Op maandag 14 april 2014 20:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
http://www.janlul.com/stream4.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |