oke kom curvenquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit soort posts op VWC zetten is niet erg slim
C1000 combi van gisteren stond 433000 op de klokquote:
Het stond er nog niet eens op, een moderator dacht "laat ik Tong70 verwijderen"quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit soort posts op VWC zetten is niet erg slim
quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:43 schreef Starm het volgende:
Ik dus vanochtend een mooie post voor op Vuurwerkcrew geschreven, wilde het daarnet plaatsen.... bestaat Tong70 niet meer![]()
Stelletje Noord Koreanen daar
Hoe dan ook dit was hem:
Een goedemiddag,
Beste lezer, zoals u misschien de laatste dagen wel hebt gemerkt wordt MrBanaan1 vermist. Banaan is een gebruiker welke vaak zijn dagen spendeert op een notoir Nederlands forum, sinds 6 dagen hebben wij echter geen enkele post meer van hem gezien. Vandaar dit topic.
Op dinsdag 8 april heeft men een onderzoek naar de vermissing van Banaan gestart, dit onderzoek staat onder leiding van rechercheur Ria welke werkzaam is geweest op bureau Warmondstraat en daar de nodige ervaring heeft opgedaan omtrent vermissingen. Ook hebben wij ( de vaste forumbezoekers ) actie ondernomen door de heer Alberto Stegeman en de heer Rob Geus in te schakelen.
Rob heeft de kamer van Banaan geinspecteerd door middel van een speciale lamp, tijdens dit onderzoek was veelvuldig "man man man" en "kansloos" te horen. De resultaten van dit kortstondig onderzoek doen ons én de politie geloven dat er een misdrijf is gepleegd. In de nacht van woensdag op donderdag is er dan ook een Amber Alert uitgegaan zoals hieronder te zien is.
Als vuurwerk liefhebbers komen jullie vaak buiten om vuurwerk af te steken, hetzij legaal of illegaal. Wij missen Banaan heel erg, mijn oproep aan jullie is dan ook om uit te kijken naar Banaan. Er is helaas bij ons maar weinig bekend over hoe Banaan er uit ziet, wel is bekend dat hij een Limburgs accent heeft en gele kleding draagt.
Updates omtrent de zoekactie worden hieronder in de op geplaatst.
Goed, ik wens u nog een fijne dag.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]
HHAHAAHA DAT IS EEN GOED IDEE!![]()
![]()
![]()
![]()
DAT GA IK METEEN D... nee
quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:52 schreef Starm het volgende:
Een bananentaart voor de hele TV SC om Banaan zijn terugkomst te vieren![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
Mijn god wat is dit allemaal![]()
Ben net een paar dagen weggeweest...
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
HET LEEFT!quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
Kan je dit eten ?quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:52 schreef Starm het volgende:
Een bananentaart voor de hele TV SC om Banaan zijn terugkomst te vieren![]()
[ afbeelding ]
er valt veel te fappen, je naam is vaak gevallenquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
Banaan is terugquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hij heeft er ook zo zijn middelen voorquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
er valt veel te fappen, je naam is vaak gevallen
ga nu maar weer wegquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
ik bash nietquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maargoed. Ik heb net alles teruggelezen enzo (ja want nieuwschierig) en snap de zogenaamde blijdschap nu niet.
Allemaal bashen en mij weg willen hebben, en als ik dan weg ben willen dat ik terug kom?
ja, opcuntenquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maargoed. Ik heb net alles teruggelezen enzo (ja want nieuwschierig) en snap de zogenaamde blijdschap nu niet.
Allemaal bashen en mij weg willen hebben, en als ik dan weg ben willen dat ik terug kom?
We werden gedwongen door Fok! Mods.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
wie moeten we anders bashen?quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
Idd zweepslagen, kelders alles!!!quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
We werden gedwongen door Fok! Mods.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik bash jou nog straks achter het station
laat mij erbuiten je speelt met mijn privequote:Op zaterdag 12 april 2014 18:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wie moeten we anders bashen?
appelmoes maken misschien?
Karina miste banaan ook true storyquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
We werden gedwongen door Fok! Mods.
ik speel alleen met storyquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:56 schreef appelen het volgende:
[..]
laat mij erbuiten je speelt met mijn prive
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |