ga nu maar weer wegquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
Mijn god wat is dit allemaal![]()
Ben net een paar dagen weggeweest...
quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
Mijn god wat is dit allemaal![]()
Ben net een paar dagen weggeweest...
ik bash nietquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maargoed. Ik heb net alles teruggelezen enzo (ja want nieuwschierig) en snap de zogenaamde blijdschap nu niet.
Allemaal bashen en mij weg willen hebben, en als ik dan weg ben willen dat ik terug kom?
ja, opcuntenquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maargoed. Ik heb net alles teruggelezen enzo (ja want nieuwschierig) en snap de zogenaamde blijdschap nu niet.
Allemaal bashen en mij weg willen hebben, en als ik dan weg ben willen dat ik terug kom?
We werden gedwongen door Fok! Mods.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
wie moeten we anders bashen?quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
Idd zweepslagen, kelders alles!!!quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
We werden gedwongen door Fok! Mods.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik bash jou nog straks achter het station
laat mij erbuiten je speelt met mijn privequote:Op zaterdag 12 april 2014 18:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wie moeten we anders bashen?
appelmoes maken misschien?
Karina miste banaan ook true storyquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
We werden gedwongen door Fok! Mods.
ik speel alleen met storyquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:56 schreef appelen het volgende:
[..]
laat mij erbuiten je speelt met mijn prive
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |