ik krijg geen slakkenspoor van mijn eigen ondergoed, misschien die van jouw?quote:
Ik loop in een c string. Google maar even weet niet of ik dat mag plaatsenquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik krijg geen slakkenspoor van mijn eigen ondergoed, misschien die van jouw?
tot die tijd moeten we het met een banaan stand-in doenquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:36 schreef AF_ het volgende:
[..]
[..]
Als je wmb tegenkomt doe een oproep aan banaan
zie ik daar een tepelquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
tot die tijd moeten we het met een banaan stand-in doen
[ afbeelding ]
ik dacht een banaan met tetten op de plek van zijn ogenquote:
ik durf bijna niet te vragen hoe dat ding niet van je lichaam valtquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:43 schreef AF_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoiets draag ik tijdens het zwemmen
quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik durf bijna niet te vragen hoe dat ding niet van je lichaam valt
quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:46 schreef Stickertje het volgende:
ik ga.. houdoe![]()
![]()
ben er misschien morgen even, anders zeker zondag
wil je nou dat ik mijn onderbroeken opstuur?quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik krijg geen slakkenspoor van mijn eigen ondergoed, misschien die van jouw?
nee dan heb ik jou vast ook aan mijn deurquote:Op zaterdag 12 april 2014 02:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wil je nou dat ik mijn onderbroeken opstuur?
Ik denk dat ze eerst dacht dat die C-string een zonnebril was gezien de stand van haar ogen.quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:51 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerst dacht dat die C-string een zonnebril was gezien de stand van haar ogen.
En dan krijg ik straks een ban en kan ik heul ook niet meer op de WcPot account. Idee is leuk maar niet uitvoerbaar denk ikquote:
Je mag gewoon een kloon aanmaken hoorquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dan krijg ik straks een ban en kan ik heul ook niet meer op de WcPot account. Idee is leuk maar niet uitvoerbaar denk ik
quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je mag gewoon een kloon aanmaken hoor![]()
Zolang je zelf niet bent geband is dat geen probleem
Eensch! met Studiotje Appelen gaat MrBanaan2 aanmakenquote:
okequote:Op zaterdag 12 april 2014 18:38 schreef WcPot het volgende:
[..]
Eensch! met Studiotje Appelen gaat MrBanaan2 aanmaken
Waar ben je gweest enzo!quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:41 schreef WcPot het volgende:
En dan met MrBanaan2 doen of het MrBanaan1 is en dan zeggen van Heeeeejjjj ben je er weer
Godverdommequote:Op zaterdag 12 april 2014 18:43 schreef Starm het volgende:
Ik dus vanochtend een mooie post voor op Vuurwerkcrew geschreven, wilde het daarnet plaatsen.... bestaat Tong70 niet meer![]()
Stelletje Noord Koreanen daar
quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:44 schreef MrBanaan2 het volgende:
[..]
Ja, ik heb een uitstapje naar chatrubate gemaakt, sorry
Nog iets gedaan vandaagquote:
Zijn dat nou 2 bananen links achter in?quote:
Alleen ik heb geen 6 miljoen op mijn bankrekening staanquote:
Arme sloeberquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:49 schreef WcPot het volgende:
[..]
Alleen ik heb geen 6 miljoen op mijn bankrekening staan
Wel op je kilometertellerquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:49 schreef WcPot het volgende:
[..]
Alleen ik heb geen 6 miljoen op mijn bankrekening staan
Dit soort posts op VWC zetten is niet erg slimquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:43 schreef Starm het volgende:
Ik dus vanochtend een mooie post voor op Vuurwerkcrew geschreven, wilde het daarnet plaatsen.... bestaat Tong70 niet meer![]()
Stelletje Noord Koreanen daar
Hoe dan ook dit was hem:
Een goedemiddag,
Beste lezer, zoals u misschien de laatste dagen wel hebt gemerkt wordt MrBanaan1 vermist. Banaan is een gebruiker welke vaak zijn dagen spendeert op een notoir Nederlands forum, sinds 6 dagen hebben wij echter geen enkele post meer van hem gezien. Vandaar dit topic.
Op dinsdag 8 april heeft men een onderzoek naar de vermissing van Banaan gestart, dit onderzoek staat onder leiding van rechercheur Ria welke werkzaam is geweest op bureau Warmondstraat en daar de nodige ervaring heeft opgedaan omtrent vermissingen. Ook hebben wij ( de vaste forumbezoekers ) actie ondernomen door de heer Alberto Stegeman en de heer Rob Geus in te schakelen.
Rob heeft de kamer van Banaan geinspecteerd door middel van een speciale lamp, tijdens dit onderzoek was veelvuldig "man man man" en "kansloos" te horen. De resultaten van dit kortstondig onderzoek doen ons én de politie geloven dat er een misdrijf is gepleegd. In de nacht van woensdag op donderdag is er dan ook een Amber Alert uitgegaan zoals hieronder te zien is.
Als vuurwerk liefhebbers komen jullie vaak buiten om vuurwerk af te steken, hetzij legaal of illegaal. Wij missen Banaan heel erg, mijn oproep aan jullie is dan ook om uit te kijken naar Banaan. Er is helaas bij ons maar weinig bekend over hoe Banaan er uit ziet, wel is bekend dat hij een Limburgs accent heeft en gele kleding draagt.
Updates omtrent de zoekactie worden hieronder in de op geplaatst.
Goed, ik wens u nog een fijne dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |