ik krijg geen slakkenspoor van mijn eigen ondergoed, misschien die van jouw?quote:
Ik loop in een c string. Google maar even weet niet of ik dat mag plaatsenquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik krijg geen slakkenspoor van mijn eigen ondergoed, misschien die van jouw?
tot die tijd moeten we het met een banaan stand-in doenquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:36 schreef AF_ het volgende:
[..]
[..]
Als je wmb tegenkomt doe een oproep aan banaan
zie ik daar een tepelquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
tot die tijd moeten we het met een banaan stand-in doen
[ afbeelding ]
ik dacht een banaan met tetten op de plek van zijn ogenquote:
ik durf bijna niet te vragen hoe dat ding niet van je lichaam valtquote:Op zaterdag 12 april 2014 01:43 schreef AF_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoiets draag ik tijdens het zwemmen
quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik durf bijna niet te vragen hoe dat ding niet van je lichaam valt
quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:46 schreef Stickertje het volgende:
ik ga.. houdoe![]()
![]()
ben er misschien morgen even, anders zeker zondag
wil je nou dat ik mijn onderbroeken opstuur?quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik krijg geen slakkenspoor van mijn eigen ondergoed, misschien die van jouw?
nee dan heb ik jou vast ook aan mijn deurquote:Op zaterdag 12 april 2014 02:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wil je nou dat ik mijn onderbroeken opstuur?
Ik denk dat ze eerst dacht dat die C-string een zonnebril was gezien de stand van haar ogen.quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:51 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerst dacht dat die C-string een zonnebril was gezien de stand van haar ogen.
En dan krijg ik straks een ban en kan ik heul ook niet meer op de WcPot account. Idee is leuk maar niet uitvoerbaar denk ikquote:
Je mag gewoon een kloon aanmaken hoorquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dan krijg ik straks een ban en kan ik heul ook niet meer op de WcPot account. Idee is leuk maar niet uitvoerbaar denk ik
quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je mag gewoon een kloon aanmaken hoor![]()
Zolang je zelf niet bent geband is dat geen probleem
Eensch! met Studiotje Appelen gaat MrBanaan2 aanmakenquote:
okequote:Op zaterdag 12 april 2014 18:38 schreef WcPot het volgende:
[..]
Eensch! met Studiotje Appelen gaat MrBanaan2 aanmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |