De formule is empirisch vastgesteld. Moet nog een hele klus geweest zijn denk ik.quote:Op vrijdag 11 april 2014 00:54 schreef ATan het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, dus als ik de afstand wil hebben moet ik hem lichtelijk aanpassen. Waar kwamen de getallen vandaan (die komen als het goed is uit subformules)?
Dit:quote:Op vrijdag 11 april 2014 21:14 schreef Marrije het volgende:
Een update past er niet meer bij in de OP, heb eea geprobeerd in een spoiler te zetten, lukt niet.
Kan er iets uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Co_OL - Noord-Korea:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.El_Matador - Voorheen: Gobiwoestijn, China/Tibet - geslaagde kaping nu: Proberen Ile Amsterdam te bereiken maar gefaald door zware stormen en kerosinetekort:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eight - Noordelijke Indische Oceaan:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeParo - Centraal Indische Oceaan:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arthur_Spooner - Zuidelijke Indische Oceaan - tussen Diego Garcia en Australië:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MrTorture - Straat van Malakka, tussen Penang en Sumatra:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MartijnA3 - Zuidelijke Indische Oceaan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uccie - grensgebied Myanmar, India en China - neergestort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Marrije:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niels0:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Parzival:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maleisische overheid:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.===================================================================
De winnaar van de speculatiewedstrijd krijgt deze zomer (mits het vliegtuig dan gevonden is) een Colombiaanse lekkernij.
==================================
Who gives a flying fuck.
Pun intended
Who the fuck can sleep with all this shit going on?![]()
Mijn speculatie:
De zwaarste onderdelen van het vliegtuig liggen verspreid over het Zeewyck onderwater gebergte en de Brouwer trog.
Ten eerste kwam het vliegtuig na een kleine brand met verstikkende rook, slecht zicht in de cockpit, het aanzetten van de nood buitenboord dynamo en het invoeren van wat random waypoints, niet verder vanwege het brandstoftekort door het langzaam laag vliegen met open cockpitramen.
Ten tweede was iedereen het bewustzijn al verloren, lang voordat het wateroppervlak werd geraakt met lage snelheid. Het toestel was nog redelijk intact terwijl het zonk. Daarna implodeerde en scheurde het vliegtuig verder terwijl grote individuele stukken afzonken naar de bodem.
[ Bericht 2% gewijzigd door ATan op 11-04-2014 23:49:30 ]![]()
Moet er nou weer serieus een nacht getriggerd worden met totale onzinposts?quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:41 schreef ATan het volgende:
Mijn speculatie:
De zwaarste onderdelen van het vliegtuig liggen verspreid over het Zeewyck onderwater gebergte en de Brouwer trog.
Ten eerste kwam het vliegtuig na een kleine brand met verstikkende rook, slecht zicht in de cockpit, het aanzetten van de nood buitenboord dynamo en het invoeren van wat random waypoints, niet verder vanwege het brandstoftekort door het laag vliegen met open cockpitramen.
Ten tweede was iedereen het bewustzijn al verloren, lang voordat het wateroppervlak werd geraakt, met lage snelheid. Het toestel was nog redelijk intact terwijl het zonk. Daarna implodeerde en scheurde het vliegtuig verder terwijl grote individuele stukken afzonken naar de bodem.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?![]()
Ok dank, excuus had de VK en nu.nl 'gelezen'.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:35 schreef eight het volgende:
[..]
Op een paar klapjosti's na is er dan ook niemand die deze conclusie trekt.![]()
Kunnen ze technisch gesproken niet gewoon alle data die opgeslagen wordt op die zwarte dozen continu versturen ergens heen? En dat na een landing de verstuurde data vanzelf overschreven wordt zodra dat vliegtuig aan zn volgende vlucht begint?
Dat moet anno 2014 toch wel mogelijk zijn of niet?![]()
Dan hadden ze in elk geval nu al een beter beeld gehad van wat er aan de hand is geweest lijkt me."The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"![]()
Zo'n systeem bestaat al:quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:28 schreef Geralt het volgende:
Kunnen ze technisch gesproken niet gewoon alle data die opgeslagen wordt op die zwarte dozen continu versturen ergens heen? En dat na een landing de verstuurde data vanzelf overschreven wordt zodra dat vliegtuig aan zn volgende vlucht begint?
Dat moet anno 2014 toch wel mogelijk zijn of niet?![]()
Dan hadden ze in elk geval nu al een beter beeld gehad van wat er aan de hand is geweest lijkt me.
http://en.wikipedia.org/w(...)and_Reporting_System
Probleem is alleen dat ze niet op de dienst waren geabonneerd.![]()
Zou verplicht moeten zijn!quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zo'n systeem bestaat al:
http://en.wikipedia.org/w(...)and_Reporting_System
Probleem is alleen dat ze niet op de dienst waren geabonneerd.![]()
Afijn, DIT was mijn eerste reactie op dit topic:En op het moment (1 maand later) hoef ik daar niets van terug te nemen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:03 schreef Montagui het volgende:
Alhoewel je van allerlei scenario's kan bedenken, de een nog fantastischer dan de ander, zijn er geen concrete aanwijzingen anders dan dat het in zee is gestort.“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
Je bent geweldig.quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:55 schreef Montagui het volgende:
Afijn, DIT was mijn eerste reactie op dit topic:
[..]
En op het moment (1 maand later) hoef ik daar niets van terug te nemen.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Ge-ni-aal!quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:55 schreef Montagui het volgende:
Afijn, DIT was mijn eerste reactie op dit topic:
[..]
En op het moment (1 maand later) hoef ik daar niets van terug te nemen.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:55 schreef Montagui het volgende:
Afijn, DIT was mijn eerste reactie op dit topic:
[..]
En op het moment (1 maand later) hoef ik daar niets van terug te nemen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Te meer omdat zo'n abonnement 10 dollar per uur kost.quote:Aan sommige tegenliggers herkent men de juiste weg.![]()
'Nog lange zoektocht naar MH 370 voor de boeg'
Hoewel schepen en vliegtuigen al meerdere signalen van de vermeende zwarte doos van vlucht MH 370 hebben opgepikt, zal de zoektocht naar de vermiste Boeing waarschijnlijk nog lang duren.
Dat heeft de Australische minister Tony Abbott zaterdag gezegd tijdens een persconferentie.
''We zijn er behoorlijk zeker van dat de signalen die we hebben opgepikt van vlucht MH 370 afkomstig zijn", zei hij tegen de Australische tv-zender Sky. ''Maar niemand moet de lastige taak die we nog voor de boeg hebben onderschatten.''
''We hebben het zoekgebied flink verkleind, maar iets proberen te vinden dat zo'n duizend kilometer afstand van het vasteland op 4,5 kilometer diepte ligt, is een grote, grote klus die waarschijnlijk nog lang gaat duren.''
Het toestel met 239 inzittenden, onder wie een Nederlandse vrouw, verdween op 8 maart van de radar tijdens een vlucht van Kuala Lumpur naar Peking.
'Pings'
Onder meer een Australisch schip heeft vier zogeheten 'pings' opgevangen die mogelijk van de Boeing 777 van Malaysian Airlines zijn. Na analyse bleken in elk geval twee daarvan erg sterk overeen te komen met de signalen die een zwarte doos met vluchtgegevens uitzendt. Er moet echter snel verder gezocht worden, aangezien de batterijen van de twee zwarte dozen maar ongeveer een maand meegaan.
Autoriteiten in Perth hebben laten weten dat het zoekgebied steeds kleiner wordt en dat zo'n tien vliegtuigen en vier boten zaterdag weer verder speuren.
nu.nl![]()
Die pingers moeten volgens de regulations minstens 30 dagen werken. Logisch dat ze er batterijen in stoppen die iets langer meegaan dan die 30 dagen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:43 schreef Co_OL het volgende:
Die batterijen hebben ineens meer power lijkt wel...
Zo moeten die cockpit geluiden (CVR) 30 minuten opgenomen worden.
Dus stoppen ze er een oneindige tape in met een lengte voor 30 minuten en 30 seconden...
Aan sommige tegenliggers herkent men de juiste weg.![]()
nu.nl begint dat bericht (nu) met een ander interressant stuk:quote:'Co-piloot MH 370 probeerde nog te bellen'
Gepubliceerd: Zat 12 apr 2014
De copiloot van vlucht MH 370 heeft nog geprobeerd een telefoontje te plegen vlak voordat de Boeing 777 van Malaysian Airlines van de radar verdween.
Dat hebben bronnen rondom het politieteam tegen de Maleisische krant New StraitsTimes gezegd.
Volgens hen maakte het mobieltje van Fariq Abdul Hamid contact met een zendmast toen het vliegtuig laag in de buurt van het Maleisische eiland Penang vloog. Maar voordat het signaal naar een volgende zendmast kon worden gestuurd om een daadwerkelijk telefoongesprek te laten plaatsvinden, was de verbinding alweer verbroken.
''De telecomtoren verwerkte het telefoontje dat hij probeerde te maken. Waarschijnlijk werd de verbinding toen verbroken omdat het toestel snel wegvloog van de toren en geen volgende toren bereikte'', aldus de insiders.quote:Op zaterdag 12 april 2014 08:51 schreef Marrije het volgende:
'Nog lange zoektocht naar MH 370 voor de boeg'
Hoewel schepen en vliegtuigen al meerdere signalen van de vermeende zwarte doos van vlucht MH 370 hebben opgepikt, zal de zoektocht naar de vermiste Boeing waarschijnlijk nog lang duren.
Dat heeft de Australische minister Tony Abbott zaterdag gezegd tijdens een persconferentie.
''We zijn er behoorlijk zeker van dat de signalen die we hebben opgepikt van vlucht MH 370 afkomstig zijn", zei hij tegen de Australische tv-zender Sky. ''Maar niemand moet de lastige taak die we nog voor de boeg hebben onderschatten.''
''We hebben het zoekgebied flink verkleind, maar iets proberen te vinden dat zo'n duizend kilometer afstand van het vasteland op 4,5 kilometer diepte ligt, is een grote, grote klus die waarschijnlijk nog lang gaat duren.''
Het toestel met 239 inzittenden, onder wie een Nederlandse vrouw, verdween op 8 maart van de radar tijdens een vlucht van Kuala Lumpur naar Peking.
'Pings'
Onder meer een Australisch schip heeft vier zogeheten 'pings' opgevangen die mogelijk van de Boeing 777 van Malaysian Airlines zijn. Na analyse bleken in elk geval twee daarvan erg sterk overeen te komen met de signalen die een zwarte doos met vluchtgegevens uitzendt. Er moet echter snel verder gezocht worden, aangezien de batterijen van de twee zwarte dozen maar ongeveer een maand meegaan.
Autoriteiten in Perth hebben laten weten dat het zoekgebied steeds kleiner wordt en dat zo'n tien vliegtuigen en vier boten zaterdag weer verder speuren.
nu.nlTo discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat we eerdaags worden verblijd met een TT101/Telegraaf kop met "MH370 GEVONDEN".![]()
'Copiloot MH370 probeerde nog te bellen'
KUALA LUMPUR -
De copiloot van vlucht MH370 heeft nog geprobeerd een telefoontje te plegen vlak voordat de Boeing-777 van Malaysian Airlines op 8 maart van de radar verdween. Dat hebben bronnen rondom het politieteam tegen de New Straits Times gezegd.
Volgens hen maakte het mobieltje van Fariq Abdul Hamid contact met een zendmast toen het vliegtuig laag in de buurt van het Maleisische eiland Penang vloog. Maar voordat het signaal naar een volgende zendmast kon worden gestuurd om een daadwerkelijk telefoongesprek te laten plaatsvinden, was de verbinding alweer verbroken.
„De telecomtoren verwerkte het telefoontje dat hij probeerde te maken. Waarschijnlijk werd de verbinding toen verbroken omdat het toestel snel wegvloog van de toren en geen volgende toren bereikte”, aldus de insiders.
Het laatste telefoongesprek dat Hamid wél voerde, was twee uur voor de vlucht van Kuala Lumpur richting Beijing. Hij belde toen met iemand die hij veel vaker telefonisch sprak, blijkt uit onderzoek. Vlak voordat hij aan boord ging, stuurde hij nog een WhatsApp-berichtje en gezien het gebrek aan signaal daarna heeft hij toen waarschijnlijk zijn telefoon uitgeschakeld. Vlak bij de zendmast bij Penang gaf het toestel ineens weer een teken van leven.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ontact_MH370___.html
Hier alle achtergrondinformatie:
http://www.nst.com.my/nat(...)lot-s-phone-1.562612
[ Bericht 4% gewijzigd door Loekie1 op 12-04-2014 12:33:23 ]![]()
Dit maakt de piloot weer meer verdacht...quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:06 schreef Loekie1 het volgende:
'Copiloot MH370 probeerde nog te bellen'Aan sommige tegenliggers herkent men de juiste weg.![]()
Of hij heeft een attack gehad en de copiloot helemaal in paniekquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit maakt de piloot weer meer verdacht...De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Of minder. Als mogelijk dader zijnde zou hij misschien nog afscheid willen nemen van iemand.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit maakt de piloot weer meer verdacht...Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: