abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 april 2014 @ 17:19:43 #1
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138769263
Meest recente updates:

12 april

'Co-piloot MH 370 probeerde nog te bellen'
De copiloot van vlucht MH 370 heeft nog geprobeerd een telefoontje te plegen vlak voordat de Boeing 777 van Malaysian Airlines van de radar verdween.


Dat hebben bronnen rondom het politieteam tegen de Maleisische krant New Straits Times gezegd.

Volgens hen maakte het mobieltje van Fariq Abdul Hamid contact met een zendmast toen het vliegtuig laag in de buurt van het Maleisische eiland Penang vloog. Maar voordat het signaal naar een volgende zendmast kon worden gestuurd om een daadwerkelijk telefoongesprek te laten plaatsvinden, was de verbinding alweer verbroken.

''De telecomtoren verwerkte het telefoontje dat hij probeerde te maken. Waarschijnlijk werd de verbinding toen verbroken omdat het toestel snel wegvloog van de toren en geen volgende toren bereikte'', aldus de insiders.

Het laatste telefoongesprek dat Hamid wél voerde, was twee uur voor de vlucht van Kuala Lumpur richting Beijing. Hij belde toen met iemand die hij veel vaker telefonisch sprak, blijkt uit onderzoek.

Vlak voordat hij aan boord ging, stuurde hij nog een Whatsapp-berichtje en gezien het gebrek aan signaal daarna heeft hij toen waarschijnlijk zijn telefoon uitgeschakeld. Vlak bij de zendmast bij Penang gaf het toestel ineens weer een teken van leven.

nu.nl


11 april

"It [the search area] has been very much narrowed down because we've now had a series of detections, some for quite a long period of time,'' Mr Abbott said.

"Nevertheless, we're getting to the stage where the signal from the black box is starting to fade."

He also said that officials were confident that they knew "the position of the black box flight recorder to within some kilometres".

"Still, confidence in the approximate position of the black box is not the same as recovering wreckage from almost 4.5km (2.6 miles) beneath the sea or finally determining all that happened on that flight."

http://www.bbc.com/news/world-asia-26984162



7 april:




Chinese vessel searching MH370 picks up pulse signal in Indian Ocean





SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stormen en golven in het zoekgebied - animatie

24 maart - 15:00:
De Maleisische president Najib Razak laat in een persconferentie weten dat het vliegtuig hoogstwaarschijnlijk is neergestort in de Zuidelijke Indische Oceaan, op basis van satellietdata van Inmarsat, een Brits bedrijf.



Situatie in het kort:

Sinds zaterdagochtend 8 maart 01:21 (GMT +8) wordt een Boeing 777-200ER van Malaysian Airlines vermist. De laatste waarneming via de transponder vond plaats om deze tijd midden boven de Golf van Thailand.
De vlucht opgestegen vanaf Kuala Lumpur International Airport met bestemming Peking (ETA 06:30), verdween van de radar 24 minuten nadat het ACARS-systeem was uitgeschakeld (01:07). Grondradar heeft het vliegtuig om 02:40 waargenomen in de Straat van Malakka ten noordwesten van het Maleise schiereiland.
Vermoed wordt dat de bemanning en/of kapers onder de passagiers het vliegtuig doelmatig van de communicatie afgesloten.
Het vliegtuig is om 08:11 op satellietbeelden gepingd in een halve cirkel ten noorden en zuiden van KL; boven Centraal-Azië dan wel zo'n 1500 km ten westen van Australië. Het is niet duidelijk of op dit moment het vliegtuig nog in de lucht was of op land is geregistreerd.
Het onderzoek spitst zich sinds zaterdag 15 maart toe op de piloten en passagiers aan boord, met als doel de afgelegde route nader te bepalen en de motieven te achterhalen.
De Maleisische regering wordt door verschillende landen bekritiseerd om hun lakse, tegenstrijdige en onduidelijke berichtgeving en acties.



Persconferentie Avherald:

• 25 landen zijn betrokken bij de zoekactie, (voorheen waren dit er 14)
• Er wordt in de territories van 11 landen gezocht.
• Het vliegtuig had de geplande hoeveelheid kerosine aan boord. Er was niets extra's getankt.
• Focus is nu op crew en passagiers.
• De flight simulators van beide piloten zijn thuis uit elkaar gehaald en op een andere (investigation) plaats weer in elkaar gezet en worden momenteel onderzocht.
• Er is geen contact gezocht door eventuele verdachten, geen losgeld of andere zaken ge-eist.
• Er was géén uitzonderlijk belangrijke cargo on board.
• Het door satellieten ontvangen signaal kan verstuurd zijn terwijl het vliegtuig aan de grond stond.
• Piloten hebben niet verzocht samen te vliegen. Kans dat ze beiden in het complot zitten lijkt dus uitgesloten.

Tien theorieen over vlucht MH370
Maleisische politie doet huiszoeking bij piloot vermist vliegtuig - NRC
Vliegbewegingen bijna onmogelijk uit te voeren - 1 kaper/piloot is voldoende - passagiers zouden gedood kunnen zijn door middel van decompressie
28 vragen en antwoorden - wat is hier aan de hand? - CNN
Piloten kunnen handmatig Cockpit Voice Recorder - CVR uitzetten - Flight Data Receiver die de vliegbewegingen registreert niet

======================================================================

Overzichtskaart:


Radarbakens in Azië





Uitgebreide achtergrondinformatie verdwijning MH370:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwsbronnen:
• Malaysian Airlines - http://www.malaysiaairlines.com/my/en/site/dark-site.html
• nu.nl - http://www.nu.nl/ramp-malaysia-airlines/
• Wikipedia - http://en.wikipedia.org/wiki/Malaysia_Airlines_Flight_370
• The Guardian - http://www.theguardian.co(...)c3bae4b05e6cc240518a - Search widened, and latest updates
• Aviation Herald - http://avherald.com/h?article=4710c69b&opt=0
• NRC - http://zoeken.nrc.nl/?q=Malaysia+Airlines&sort=date

Eerder verdwenen of vreemd gecrashte vliegtuigen:
Overzicht van zelfmoordvluchten - NOS
Meer verdwenen vliegtuigen op Quest.nl

YouTube-filmpjes vergelijkbare vliegtuigongelukken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerdere kapingen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Mogelijke motieven/scenario's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 maart - 20:34
MH370 A different point of view. Pulau Langkawi 13,000 runway.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woord van dank

Iedereen die aan het topic heeft meegewerkt, d.m.v. nieuwslinks, technische kennisoverdracht en nuttige plaatjes en video's wordt hartelijk bedankt.

De OP is het resultaat van ruim 8 dagen hard teamwork en tracht de lezer te informeren van:

• Laatste nieuws - vaak geupdate - bovenaan zodat je niet het hele topic doorhoeft
• Achtergronden - technische informatie is voor de geinteresseerde leek om wijzer te worden
• Eerdere gebeurtenissen waar we wat van kunnen leren

=============================================================
Klik hier om naar de OP te gaan waar je onderin kunt zien waar Fok'ers denken dat de MH370 terecht is gekomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Marrije op 12-04-2014 11:36:22 ]
pi_138770029
Wie heeft deze gemaakt?


Diamantina Deep ligt daar klaarblijkelijk niet...
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138770212
Gisterenavond ben ik met Google earth bezig geweest, de route vanaf het vertrek tot de eerste ping rond 2:29 voorbij MEKAR is rond 1050 mijl en binnen 2 uur afgelegd met een snelheid van minstens 450 knopen.
Vanaf dat punt heb ik vervolgens een route naar de plaats waar ze de signalen opvangen gemaakt die overeen komt met de pinglijnen, die afstand is 2100 mijl welke dus in 5.5 uur is afgelegd.

Het zou dus nadat het richting het zuiden keerde lager moeten zijn gaan vliegen en daardoor meer brandstof hebben geconsumeerd terwijl het langzamer vloog, 330 knopen of 380 mph.

KMLfiles van de pinglijnen zijn hier te downloaden
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  vrijdag 11 april 2014 @ 17:59:56 #4
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_138770369
Zullen we het weer es over de OP hebben?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_138770391
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 17:46 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wie heeft deze gemaakt?
[ afbeelding ]

Diamantina Deep ligt daar klaarblijkelijk niet...
me.
het icoontje staat misschien niet helemaal goed en had idd wat meer naar beneden moeten staan, op die horizontale strook (had even geen rekening gehouden met de kromming van de aarde die google maps weergaf)

Coordinaten komen van wikipedia:
34.83°S 102.57°E
In the coolest little capital of the world
pi_138771023
Is het nu gevonden.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_138771071
Nee, anders had je het niet gevraagd.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138771168
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 18:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nee, anders had je het niet gevraagd.
Ik had vanmorgen opgevangen dat ze hem gevonden hadden.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 11 april 2014 @ 18:35:05 #9
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_138771278
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 18:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ik had vanmorgen opgevangen dat ze hem gevonden hadden.
Sommige nieuwssites vermeldden dat ja. "Black box has been found!".
How can I make this topic about me?
pi_138771283
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 17:54 schreef bedachtzaam het volgende:
Gisterenavond ben ik met Google earth bezig geweest, de route vanaf het vertrek tot de eerste ping rond 2:29 voorbij MEKAR is rond 1050 mijl en binnen 2 uur afgelegd met een snelheid van minstens 450 knopen.
Vanaf dat punt heb ik vervolgens een route naar de plaats waar ze de signalen opvangen gemaakt die overeen komt met de pinglijnen, die afstand is 2100 mijl welke dus in 5.5 uur is afgelegd.

Het zou dus nadat het richting het zuiden keerde lager moeten zijn gaan vliegen en daardoor meer brandstof hebben geconsumeerd terwijl het langzamer vloog, 330 knopen of 380 mph.

KMLfiles van de pinglijnen zijn hier te downloaden
Als een heel lange glijvlucht om ongeschonden de bodem van de zee te bereiken?

Vertel mij niet dat ze nog niet naar de zeebodem afgezonken zijn. Zeker GB heeft allang een kijkje genomen. Ze houden wat ze gezien hebben lekker voor zichzelf voorlopig.
pi_138771330
Misschien door een ander nageboorte gevraagd maar er is dus bekend geworden dat niet al het opgevangen signaal van de gezochte zwarte doos is. Maar wat is zoiets dan wel, waar komt het vandaan en hebben die wezens te maken met het verdwijnen van dit toestel?

En als bekend is, "waar" de zwarte doos ligt, hoezo zijn er nog geen brokstukken gevonden?

Gr gr
  vrijdag 11 april 2014 @ 18:39:31 #12
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_138771377
quote:
1s.gif [b]Op vrijdag 11 april 2014 18:37 schreef
En als bekend is, "waar" de zwarte doos ligt, hoezo zijn er nog geen brokstukken gevonden?
Omdat we al ruim een maand verder zijn, de eventuele brokstukken allang honderden kilometers zijn afgedreven, en de rest (de niet drijvende delen) op de zeebodem ligt...
How can I make this topic about me?
pi_138771400
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 18:39 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Omdat we al ruim een maand verder zijn, de eventuele brokstukken allang honderden kilometers verder zijn afgedreven, en de rest (de niet drijvende delen) op de zeebodem ligt...
Dus dan zit er een kern van waarheid in de Park-Line reclame, "zo makkelijk kan het zijn"

Dan lijkt de conclusie dat bekend is waar de zwarte doos ligt, nog steeds voorbarig, right?
pi_138771522
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 17:54 schreef bedachtzaam het volgende:
Gisterenavond ben ik met Google earth bezig geweest, de route vanaf het vertrek tot de eerste ping rond 2:29 voorbij MEKAR is rond 1050 mijl en binnen 2 uur afgelegd met een snelheid van minstens 450 knopen.
Vanaf dat punt heb ik vervolgens een route naar de plaats waar ze de signalen opvangen gemaakt die overeen komt met de pinglijnen, die afstand is 2100 mijl welke dus in 5.5 uur is afgelegd.

Het zou dus nadat het richting het zuiden keerde lager moeten zijn gaan vliegen en daardoor meer brandstof hebben geconsumeerd terwijl het langzamer vloog, 330 knopen of 380 mph.

KMLfiles van de pinglijnen zijn hier te downloaden
Ik vind dit wel opzienbarend nieuws, bedachtzaam! Knap werk!
pi_138771533
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 18:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ik had vanmorgen opgevangen dat ze hem gevonden hadden.
Dan zou ik een andere krant heroverwegen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138772076
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 18:47 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik vind dit wel opzienbarend nieuws, bedachtzaam! Knap werk!
Het is geen nieuws, het is een theorie van iemand, zou al helemaal niet weten waarom het opzienbarend zou zijn.

Wie zegt dat ze de hele tijd rechtuit vlogen? Als je steeds bochten maakt duur het langer voor je deze afstand hebt bereikt.
pi_138772463
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 19:05 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Het is geen nieuws, het is een theorie van iemand, zou al helemaal niet weten waarom het opzienbarend zou zijn.

Wie zegt dat ze de hele tijd rechtuit vlogen? Als je steeds bochten maakt duur het langer voor je deze afstand hebt bereikt.
Het vloog lager en langzamer, om een perfecte landing in zee te kunnen maken zonder brokstukken!
pi_138772612
Dat is onmogelijk.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138773359
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 19:15 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Het vloog lager en langzamer, om een perfecte landing in zee te kunnen maken zonder brokstukken!
En toe zijn ze verder gaan varen zeker?
  vrijdag 11 april 2014 @ 19:45:31 #20
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138773826
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 18:41 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dus dan zit er een kern van waarheid in de Park-Line reclame, "zo makkelijk kan het zijn"

Dan lijkt de conclusie dat bekend is waar de zwarte doos ligt, nog steeds voorbarig, right?
dat ligt er een beetje aan hoe precies je waar gedefinieerd wilt hebben :+
Waar?
In de Indian Ocean.
Ah daar!

Waar?
Nou ten westen van Australie in de oceaan.
Ah daar!

Waar?
Ergens tussen <insert coordinaat> en <insert coordinaat>.
Ah daar!
  vrijdag 11 april 2014 @ 19:47:08 #21
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138773931
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 19:35 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

En toe zijn ze verder gaan varen zeker?
Behalve de piloot, die is al iets eerder uit het vliegtuig gesprongen, die wilde ontraceerbaar zijn.
  vrijdag 11 april 2014 @ 19:47:51 #22
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138773962
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 april 2014 17:59 schreef Falco het volgende:
Zullen we het weer es over de OP hebben?
uh, eh, doe dat dan ff volgend topic :s)
pi_138774301
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 19:47 schreef Marrije het volgende:

[..]

Behalve de piloot, die is al iets eerder uit het vliegtuig gesprongen, die wilde ontraceerbaar zijn.
Die zit nu met zijn maitresse op de Bahama's. Hij kreeg toch een mysterieus telefoontje vlak voor de vlucht?
pi_138775744
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 18:41 schreef opgebaarde het volgende:

Dan lijkt de conclusie dat bekend is waar de zwarte doos ligt, nog steeds voorbarig, right?
Op een paar klapjosti's na is er dan ook niemand die deze conclusie trekt.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138775792
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 19:47 schreef Marrije het volgende:

[..]

uh, eh, doe dat dan ff volgend topic :s)
kleine update zou niet verkeerd zijn.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 11 april 2014 @ 20:57:16 #26
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138776618
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 20:37 schreef eight het volgende:

[..]

kleine update zou niet verkeerd zijn.
zeg maar wat je erin wilt hebben
De grote doorbraak die geen grote doorbraak is?
En hoe groot is het zoekgebied nou, kleiner dan ruim 1,5 keer Nederland?
pi_138776826
Nou, als dit waar is, is het toch wel een doorbraak:

quote:
"It [the search area] has been very much narrowed down because we've now had a series of detections, some for quite a long period of time,'' Mr Abbott said.

"Nevertheless, we're getting to the stage where the signal from the black box is starting to fade."

He also said that officials were confident that they knew "the position of the black box flight recorder to within some kilometres".

"Still, confidence in the approximate position of the black box is not the same as recovering wreckage from almost 4.5km (2.6 miles) beneath the sea or finally determining all that happened on that flight."
http://www.bbc.com/news/world-asia-26984162
pi_138776967
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 20:57 schreef Marrije het volgende:

[..]

zeg maar wat je erin wilt hebben
De grote doorbraak die geen grote doorbraak is?
En hoe groot is het zoekgebied nou, kleiner dan ruim 1,5 keer Nederland?
Nieuwsbericht van vandaag idd. Daarin waren ze toch tamelijk concreet en overtuigd van de locatie.
Dat ze het nog niet in zicht hebben is logisch.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 11 april 2014 @ 21:07:45 #29
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138777024
Het enige wat hij zegt is dat men nu wat data heeft. Uiteraard kan je daar nog steeds geen conclusies aan verbinden, behalve je positieve fantasie op basis van gelukkige resultaten uit het verleden.
  vrijdag 11 april 2014 @ 21:09:31 #30
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138777092
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 21:02 schreef MartijnA3 het volgende:
Nou, als dit waar is, is het toch wel een doorbraak:

[..]

http://www.bbc.com/news/world-asia-26984162
Dat vond ik vanmorgen ook.
Maar:

quote:
'Geen doorbraak'

De Australische coördinator van de zoektocht, Angus Houston, tempert echter de verwachtingen. Hij laat weten dat de laatst opgevangen signalen waarschijnlijk niet afkomstig waren van de Boeing, zo meldt CNN. "Er is geen belangrijke doorbraak in de zoektocht naar vlucht MH 370", aldus Houston.
stond op nu.nl
pi_138777115
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 21:07 schreef ATan het volgende:
Het enige wat hij zegt is dat men nu data heeft. Uiteraard kan je daar nog steeds geen conclusies aan verbinden, behalve je positieve fantasie op basis van gelukkige resultaten uit het verleden.
Leg eens uit waarom je geen conclusie kunt trekken uit technische data?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 11 april 2014 @ 21:11:57 #32
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138777171
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 21:10 schreef eight het volgende:

[..]

Leg eens uit waarom je geen conclusie kunt trekken uit technische data?
Je moet eerst nog de verscheidene data verwerken. Je data kan te afwijkend zijn, niet te vergelijken etc.
pi_138777214
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 21:09 schreef Marrije het volgende:

Maar:

[..]

stond op nu.nl
Dat gaat over het bericht van gsteren, dat een vliegtuig (P3) ook signalen zou hebben opgevangen.

quote:
On Apr 11th 2014 the JACC reported that analysis of the signals received by the RAAF AP-3C Orion Aircraft on Apr 10th 2014 identified the signals as being unrelated to the flight or cockpit voice recorders. ADV Ocean Shield is continuing more focussed sweeps with the tower ping locator, the Orion Aircraft continues acoustic search. "A decision as to when to deploy the Autonomous Underwater Vehicle will be made on advice from experts on board the Ocean Shield and could be some days away."
pi_138777236
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 21:09 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat vond ik vanmorgen ook.
Maar:

[..]

stond op nu.nl
Gek genoeg wordt met deze laatste uitspraak niets gedaan. In het nieuws hoor je er vrijwel niets over.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 11 april 2014 @ 21:14:49 #35
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138777266
Een update past er niet meer bij in de OP, heb eea geprobeerd in een spoiler te zetten, lukt niet.
Kan er iets uit?
  vrijdag 11 april 2014 @ 21:16:50 #36
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138777338
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 21:13 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Dat gaat over het bericht van gsteren, dat een vliegtuig (P3) ook signalen zou hebben opgevangen.

[..]

conclusie:
wat betreft signalen geen doorbraak
wat betreft het verkleinen van het zoekgebied wel een doobraak
pi_138777362
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 21:11 schreef ATan het volgende:

[..]

Je moet eerst nog de verscheidene data verwerken. Je data kan te afwijkend zijn, niet te vergelijken etc.
Ok, maar waarom zou men dan met zo'n concrete uitspraken komen als er nog genoeg vraagtekens zijn?
Je mag toch aannemen dat ze dit al onderzocht hebben.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 11 april 2014 @ 21:20:31 #38
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138777499
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 21:17 schreef eight het volgende:

[..]

Ok, maar waarom zou men dan met zo'n concrete uitspraken komen als er nog genoeg vraagtekens zijn?
Je mag toch aannemen dat ze dit al onderzocht hebben.
Vanwege het missen van kennis in detail over de accuratesse van datatypen gebruikt in numerieke algoritmen. Zelfs bij diegenen die de data verwerken zelf. Zelfs bij mensen die overtuigd zijn dat zij denken dat zij ervanaf weten.

[ Bericht 3% gewijzigd door ATan op 13-04-2014 01:59:41 ]
  vrijdag 11 april 2014 @ 21:29:30 #39
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138777890
Elke keer als ik de OP aanpas en op invoerenklikdan krijg ik: FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.

dat had ik eerder moeten zeggen :7
pi_138777982
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 21:14 schreef Marrije het volgende:
Een update past er niet meer bij in de OP, heb eea geprobeerd in een spoiler te zetten, lukt niet.
Kan er iets uit?
Ongetwijfeld. Anders even die have hope plaatjes uit de eerste spoiler verwijderen of plaatjes die veel op elkaar lijken verwijderen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 11 april 2014 @ 21:52:53 #41
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138778999
Ok, gedaan.
Als het anders moet hoor ik het wel.

Als het zoekgebied nu enkele kilometers is dan kan het tochniet heeeel lang meer gaan duren zou je denken.
pi_138779589
Nice.

Ik denk dat het toch wel een tijdje gaat duren voordat een onderzeerobot het wrak gevonden heeft.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138779622
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 21:52 schreef Marrije het volgende:
Ok, gedaan.
Als het anders moet hoor ik het wel.

Als het zoekgebied nu enkele kilometers is dan kan het tochniet heeeel lang meer gaan duren zou je denken.
Bij AF447 duurde het nog 2 jaar.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138779660
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 19:15 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Het vloog lager en langzamer, om een perfecte landing in zee te kunnen maken zonder brokstukken!
Het is zoals MartijnA3 aangeeft theoretisch en gebaseerd op de waarschijnlijke plaats waar de blackbox ligt.
Evenzo kan uiteindelijk blijken dat het toestel daar helemaal niet ligt, dat moeten we dus afwachten.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_138779672
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 22:06 schreef eight het volgende:
Nice.

Ik denk dat het toch wel een tijdje gaat duren voordat een onderzeerobot het wrak gevonden heeft.
Ik ben nog wel een beetje sceptisch over deze berichtgeving. Laat ze eerst maar eens met een brokstuk komen (hoe klein ook) om aan te tonen dat het vliegtuig idd in dat gebied is gecrasht. Dan is er wel goede hoop dat ze de zwarte dozen vinden, alleen kan dat denk ik erg lang duren.
pi_138779815
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 22:07 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Bij AF447 duurde het nog 2 jaar.
Idd. En dit wrak ligt minstens net zo diep.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 11 april 2014 @ 22:22:37 #47
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_138780302
Bij AF447 waren al na 1 dag zoeken brokstukken ontdekt, geidentificeerd op foto's en geborgen.
De ontvangen data was omvangrijk. De foutmarge was zeer klein.
De kans dat de zwarte doos dan daar ligt is heel groot.
Daarna duurde het nog twee jaar zoeken in redelijkerwijs ondiep water met goed zicht voordat de zwarte doos geborgen was.

Bij MH370 zijn nog altijd geen brokstukken ontdekt, geidentificeerd op foto's of geborgen.
De ontvangen data is marginaal. De foutmarge is enorm.
De kans dat de zwarte doos dan daar ligt is niet heel groot.
Vergeleken met hierboven, met dezelfde visuele apparatuur, hoelang zal zoeken in diep water gaan duren met zeer slecht zoutmist zicht op de bodem?

Men heeft onder deze omstandigheden enorm veel geluk nodig.
  Donald Duck held vrijdag 11 april 2014 @ 22:30:52 #48
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_138780628
En al vinden ze die dingen en duiken ze ze op, dan kunnen/mogen ze er niks mee: 'do not open'
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 11 april 2014 @ 22:37:40 #49
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_138780872
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 22:22 schreef ATan het volgende:
Bij AF447 waren al na 1 dag zoeken brokstukken ontdekt, geidentificeerd op foto's en geborgen.
De ontvangen data was omvangrijk. De foutmarge was zeer klein.
De kans dat de zwarte doos dan daar ligt is heel groot.
Daarna duurde het nog twee jaar zoeken in redelijkerwijs ondiep water met goed zicht voordat de zwarte doos geborgen was.

Bij MH370 zijn nog altijd geen brokstukken ontdekt, geidentificeerd op foto's of geborgen.
De ontvangen data is marginaal. De foutmarge is enorm.
De kans dat de zwarte doos dan daar ligt is niet heel groot.
Vergeleken met hierboven, met dezelfde visuele apparatuur, hoelang zal zoeken in diep water gaan duren met zeer slecht zoutmist zicht op de bodem?

Men heeft onder deze omstandigheden enorm veel geluk nodig.
wisten ze bij die af ook op enkele kilometers nauwkeurig waar ze moesten zoeken nav (onderwater) pingcontact?
pi_138780976
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 22:30 schreef __Saviour__ het volgende:
En al vinden ze die dingen en duiken ze ze op, dan kunnen/mogen ze er niks mee: 'do not open'
[ afbeelding ]
oh noes wat nu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')