abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139090063
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 21:30 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dit is het niveautje ongecontroleerd sensatiezoeken van de telegraaf/sbs.
Joh, hij post gewoon een link over een toestel dat niet zoekgeraakt is en veilig geland.
Dat kan ook, mocht iemand met Malaysia airlines vliegen dan is de kans groter dat je gewoon op je bestemming aankomt, of het landingsgestel werkt is even afwachten :P
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_139101493
'Financiële hulp voor familieleden passagiers MH 370'
Een Maleisische minister is zondag met de familieleden van passagiers van de vermiste vlucht MH370 samengekomen om de optie van financiële hulp te bespreken.

Dat meldt The Guardian zondag.

De Maleisische plaatsvervangende minister van Buitenlandse Zaken Hamzah Zainuddin zei dat er eventueel een fonds door de overheid of Malaysia Airlines kon worden opgestart. Hij vroeg familieleden om dit aan te sporen.

"Wij beseffen dat dit een verschrikkelijke tijd is voor de families van de passagiers,” zei Zaidnuddin. “Geen woorden kunnen de pijn omschrijven. Wij begrijpen de behoefte aan informatie van de gezinnen en alle anderen op de wereld."

Zaidnuddin zei ook binnenkort naar China te vertrekken om te praten over de ramp. Twee derde van de passagiers van het vliegtuig waren Chinezen en veel familieleden zouden boos zijn over de afhandeling van het onderzoek door Maleisië.

Zoektocht
Een onbemande onderzeeër is nog steeds aan het zoeken naar het vermiste vliegtuig. De onderzeeër heeft al ongeveer de helft van het zoekgebied bekeken en nog geen enkele aanwijzing gevonden.

Ook elf vliegtuigen en twaalf schepen blijven zoeken naar de Boeing 777, die op 8 maart verdween op weg van Kuala Lumpur naar Beijing.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_139103561
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:42 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Wat gebeurt er dan als een vliegtuig blijft klimmen?
Ligt een beetje aan hoe er geklommen wordt. Wordt er met een vaste vliegsnelheid (je gaat met je auto met 80km/u de berg op) geklommen of met een vaste klimsnelheid? (Je wil na tien minuten 100 meter hoger zijn).
In het eerste geval blijf je een constante snelheid vliegen en je verticale snelheid zal steeds meer afnemen. Op een gegeven moment is die verticale snelheid nul en blijf je dus horizontaal vliegen. In het tweede geval zal je vlieg snelheid gaan afnemen als je bij de maximale hoogte in de buurt komt terwijl je klim snelheid constant blijft. Uiteindelijk komt de snelheid onder een minimum waarde en dan hangt het af van het vliegtuig wat er vervolgens gebeurt.
Bij een Airbus zal het vliegtuig deze minimale snelheid aanhouden, ongeacht wat de vlieger wil en doet (mits er geen technische problemen zijn) en kom je weer in situatie nummer één, waarbij je horizontaal blijft vliegen.
Andere vliegtuigen kunnen onder die minimale snelheid komen en die vallen dan richting aarde, tenzij de piloot ingrijpt. Maar in alle gevallen is er een maximale hoogte tot waar een vliegtuig kan klimmen alvorens één van deze scenario's gaat voorkomen. Deze hoogte hangt onder meer af van gewicht, temperatuur, druk, etc.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:56:48 #254
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_139146672
quote:
De zoektocht naar vlucht MH 370 vanuit de lucht is dinsdag vanwege slecht weer een dag stilgelegd. Het speuren op de zeebodem gaat echter onverdroten door en is de tweede week ingegaan.

-knip-

Intussen zijn op zee tien schepen op zoek naar brokstukken, een autonoom opererende onderzeeër scant de bodem. Van de 310 vierkante kilometer die door de Bluefin 21 onderzocht zou worden is meer dan 80 procent in kaart gebracht. Er is niets interessants ontdekt. Waarschijnlijk wordt het onderzoek deze week afgerond.
nu.nl

onverdroten O+
pi_139146807
Hij heeft het voor mekaar hoor, die piloot.
Onvindbaar zo te lezen.
pi_139147791
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:01 schreef Draailamp het volgende:
Hij heeft het voor mekaar hoor, die piloot.
Onvindbaar zo te lezen.
Het lijkt er steeds meer op. :X
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

dinsdag 22 april 2014 @ 15:54:36 #257
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_139148302
Ja. Daar lijkt het wel op.
Toch zou je denken dat als ze weten waar die zwarte doos ongeveer ligt dat ze vroeg of laat toch wat zullen vinden. Hij kan die dozen niet zelf het vliegtuig uit hebben gedonderd? Dat ie daarna nog even een stukje is doorgevlogen?
  dinsdag 22 april 2014 @ 19:04:21 #258
163231 Dentiwan
Denk aan je tanden !
pi_139153892
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:54 schreef Marrije het volgende:
Ja. Daar lijkt het wel op.
Toch zou je denken dat als ze weten waar die zwarte doos ongeveer ligt dat ze vroeg of laat toch wat zullen vinden. Hij kan die dozen niet zelf het vliegtuig uit hebben gedonderd? Dat ie daarna nog even een stukje is doorgevlogen?
Wie zegt dat ze de zwarte doos hebben gehoord? Misschien was het wel een onderzeeer van 1 of ander land.
De zwarte wolf komt eraan !
pi_139154330
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:54 schreef Marrije het volgende:
Hij kan die dozen niet zelf het vliegtuig uit hebben gedonderd? Dat ie daarna nog even een stukje is doorgevlogen?
Eventjes met een snijbrander de staart afsnijden, ja, denk dat dat wel kan. _O-

pi_139154400
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:04 schreef Dentiwan het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze de zwarte doos hebben gehoord? Misschien was het wel een onderzeeer van 1 of ander land.
Ja, dat vind ik dus ook vaag. Ze hadden 4 pings, maar 2 "bleken niet van het vliegtuig". Ja, leuk, maar wat ligt er dán te pingen op 37.500 Hz op de bodem van een zwaar afgelegen deel van een enorme oceaan??

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_139155260
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik dus ook vaag. Ze hadden 4 pings, maar 2 "bleken niet van het vliegtuig". Ja, leuk, maar wat ligt er dán te pingen op 37.500 Hz op de bodem van een zwaar afgelegen deel van een enorme oceaan??

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Later zijn er nog meer pings ontvangen. Enkele daarvan moeten wel van het vliegtuig afkomstig zijn geweest. Wel apart dat er nog geen enkel brokstuk gevonden is.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  dinsdag 22 april 2014 @ 19:35:24 #262
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_139155261
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Eventjes met een snijbrander de staart afsnijden, ja, denk dat dat wel kan. _O-
Oh zit dat vastgeschroefd? Dat wist ik niet.
pi_139155316
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:35 schreef Marrije het volgende:

[..]

Oh zit dat vastgeschroefd? Dat wist ik niet.
Ik meen dat het in het staartgedeelte zit, dat kan je er echt niet zomaar uithalen. ;)

pi_139155440
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:35 schreef eight het volgende:

[..]

Later zijn er nog meer pings ontvangen. Enkele daarvan moeten wel van het vliegtuig afkomstig zijn geweest. Wel apart dat er nog geen enkel brokstuk gevonden is.
Nog meer?? wist ik niet.

Ja, dat ook. Dat kan ook niet natuurlijk. Of het moet allemaal verzwolgen zijn door de oceaan. Maar dingen drijven, en zeker een vliegtuig dat in duizenden stukken breekt.

Ik denk steeds meer dat het daar niet ligt en de Australiers op een dwaalspoor zijn gezet.

Ik geloof gewoon niet dat het amateurisme echt is, daar moet meer achter zitten.

dinsdag 22 april 2014 @ 19:42:15 #265
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_139155567
On that blue ocean floor
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_139155625
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nog meer?? wist ik niet.

Ja, dat ook. Dat kan ook niet natuurlijk. Of het moet allemaal verzwolgen zijn door de oceaan. Maar dingen drijven, en zeker een vliegtuig dat in duizenden stukken breekt.

Ik denk steeds meer dat het daar niet ligt en de Australiers op een dwaalspoor zijn gezet.

Ik geloof gewoon niet dat het amateurisme echt is, daar moet meer achter zitten.
Ondanks dat ze ongeveer weten waar de pings vandaan kwamen blijft het zoekgebied enorm groot.
Het zoekgebied bij het AF toestel uit rio was een stuk kleiner en dat duurde al 2 jaar.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_139155633
Logische verklaring.

Hij had twee pingers meegenomen, daarom ging de metaaldetector ook af.
Onderweg heeft hij het raampje open gedaan en de pingers in zee gegooid.
Aangezien een vliegtuig best hard gaat was hij al 24km verder toen de tweede pinger in de oceaan gegooid werd. :)
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  dinsdag 22 april 2014 @ 19:44:14 #268
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_139155643
Met zo'n afgebakend gebied dat ze hadden verwacht je dat ze binnen een bepaalde tijd die bodem wel gezien hebben. Dat ze nu nog niks hebben gevonden valt tegen, maar zou kunnen. Als het in het laatste stukje ligt wat nog uitgekamd moet worden. Maar ja, als daar ook niks wordt gevonden dan zijn we terug bij af?
pi_139155719
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:43 schreef eight het volgende:

[..]

Ondanks dat ze ongeveer weten waar de pings vandaan kwamen blijft het zoekgebied enorm groot.
Het zoekgebied bij het AF toestel uit rio was een stuk kleiner en dat duurde al 2 jaar.
Ja, maar ik lees nu dat ze 80% hebben onderzocht. Als die pings kloppen, is het zoekgebied qua oppervlak niet zo groot, qua diepte natuurlijk wel. Maar ook daar heb je gewoon sonarboten voor, die worden zelfs gebruikt om de zeebodem in kaart te brengen en om boorlocaties te onderzoeken. Niels weet er meer van.

pi_139155898
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, maar ik lees nu dat ze 80% hebben onderzocht. Als die pings kloppen, is het zoekgebied qua oppervlak niet zo groot, qua diepte natuurlijk wel. Maar ook daar heb je gewoon sonarboten voor, die worden zelfs gebruikt om de zeebodem in kaart te brengen en om boorlocaties te onderzoeken. Niels weet er meer van.
Ziet er dus niet best uit.. :{
  Moderator dinsdag 22 april 2014 @ 23:59:48 #271
8781 crew  Frutsel
pi_139168707
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:59 schreef Frutsel het volgende:
http://m.telegraaf.nl/buitenland/article/22539389/

Jaja toestel is mogelijk geland. .. 😉
Goed plaatje ook erbij..
pi_139169069
quote:

:D Dat zou wat zijn. _O-
  Donald Duck held woensdag 23 april 2014 @ 00:17:05 #274
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_139169101
Het zou toch wat zijn zeg.
Maar de passagiers zijn hoe dan ook dood. Gecrasht of gedood door de kapers.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 23 april 2014 @ 00:22:36 #275
104871 remlof
Europees federalist
pi_139169241
quote:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo