Joh, hij post gewoon een link over een toestel dat niet zoekgeraakt is en veilig geland.quote:Op zondag 20 april 2014 21:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit is het niveautje ongecontroleerd sensatiezoeken van de telegraaf/sbs.
Ligt een beetje aan hoe er geklommen wordt. Wordt er met een vaste vliegsnelheid (je gaat met je auto met 80km/u de berg op) geklommen of met een vaste klimsnelheid? (Je wil na tien minuten 100 meter hoger zijn).quote:Op zaterdag 19 april 2014 13:42 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan als een vliegtuig blijft klimmen?
nu.nlquote:De zoektocht naar vlucht MH 370 vanuit de lucht is dinsdag vanwege slecht weer een dag stilgelegd. Het speuren op de zeebodem gaat echter onverdroten door en is de tweede week ingegaan.
-knip-
Intussen zijn op zee tien schepen op zoek naar brokstukken, een autonoom opererende onderzeeër scant de bodem. Van de 310 vierkante kilometer die door de Bluefin 21 onderzocht zou worden is meer dan 80 procent in kaart gebracht. Er is niets interessants ontdekt. Waarschijnlijk wordt het onderzoek deze week afgerond.
Het lijkt er steeds meer op.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:01 schreef Draailamp het volgende:
Hij heeft het voor mekaar hoor, die piloot.
Onvindbaar zo te lezen.
Wie zegt dat ze de zwarte doos hebben gehoord? Misschien was het wel een onderzeeer van 1 of ander land.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:54 schreef Marrije het volgende:
Ja. Daar lijkt het wel op.
Toch zou je denken dat als ze weten waar die zwarte doos ongeveer ligt dat ze vroeg of laat toch wat zullen vinden. Hij kan die dozen niet zelf het vliegtuig uit hebben gedonderd? Dat ie daarna nog even een stukje is doorgevlogen?
Eventjes met een snijbrander de staart afsnijden, ja, denk dat dat wel kan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:54 schreef Marrije het volgende:
Hij kan die dozen niet zelf het vliegtuig uit hebben gedonderd? Dat ie daarna nog even een stukje is doorgevlogen?
Ja, dat vind ik dus ook vaag. Ze hadden 4 pings, maar 2 "bleken niet van het vliegtuig". Ja, leuk, maar wat ligt er dán te pingen op 37.500 Hz op de bodem van een zwaar afgelegen deel van een enorme oceaan??quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:04 schreef Dentiwan het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze de zwarte doos hebben gehoord? Misschien was het wel een onderzeeer van 1 of ander land.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook vaag. Ze hadden 4 pings, maar 2 "bleken niet van het vliegtuig". Ja, leuk, maar wat ligt er dán te pingen op 37.500 Hz op de bodem van een zwaar afgelegen deel van een enorme oceaan??Later zijn er nog meer pings ontvangen. Enkele daarvan moeten wel van het vliegtuig afkomstig zijn geweest. Wel apart dat er nog geen enkel brokstuk gevonden is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Oh zit dat vastgeschroefd? Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eventjes met een snijbrander de staart afsnijden, ja, denk dat dat wel kan.
Ik meen dat het in het staartgedeelte zit, dat kan je er echt niet zomaar uithalen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh zit dat vastgeschroefd? Dat wist ik niet.
Nog meer?? wist ik niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:35 schreef eight het volgende:
[..]
Later zijn er nog meer pings ontvangen. Enkele daarvan moeten wel van het vliegtuig afkomstig zijn geweest. Wel apart dat er nog geen enkel brokstuk gevonden is.
Ondanks dat ze ongeveer weten waar de pings vandaan kwamen blijft het zoekgebied enorm groot.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nog meer?? wist ik niet.
Ja, dat ook. Dat kan ook niet natuurlijk. Of het moet allemaal verzwolgen zijn door de oceaan. Maar dingen drijven, en zeker een vliegtuig dat in duizenden stukken breekt.
Ik denk steeds meer dat het daar niet ligt en de Australiers op een dwaalspoor zijn gezet.
Ik geloof gewoon niet dat het amateurisme echt is, daar moet meer achter zitten.
Ja, maar ik lees nu dat ze 80% hebben onderzocht. Als die pings kloppen, is het zoekgebied qua oppervlak niet zo groot, qua diepte natuurlijk wel. Maar ook daar heb je gewoon sonarboten voor, die worden zelfs gebruikt om de zeebodem in kaart te brengen en om boorlocaties te onderzoeken. Niels weet er meer van.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:43 schreef eight het volgende:
[..]
Ondanks dat ze ongeveer weten waar de pings vandaan kwamen blijft het zoekgebied enorm groot.
Het zoekgebied bij het AF toestel uit rio was een stuk kleiner en dat duurde al 2 jaar.
Ziet er dus niet best uit..quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, maar ik lees nu dat ze 80% hebben onderzocht. Als die pings kloppen, is het zoekgebied qua oppervlak niet zo groot, qua diepte natuurlijk wel. Maar ook daar heb je gewoon sonarboten voor, die worden zelfs gebruikt om de zeebodem in kaart te brengen en om boorlocaties te onderzoeken. Niels weet er meer van.
Goed plaatje ook erbij..quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:59 schreef Frutsel het volgende:
http://m.telegraaf.nl/buitenland/article/22539389/
Jaja toestel is mogelijk geland. .. 😉
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:59 schreef Frutsel het volgende:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:59 schreef Frutsel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |