Dat wordt lang wachten, minimaal 2014 jaar als ze vandaag een nieuwe jaartelling in laten gaan.quote:
Oke, 7 juni dan.quote:
En zaterdag 3 mei?quote:
Nog niet gegeten?quote:
Helemaal niks?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, heb ook niet echt iets in huis
Dat schiet al aardig op. Als je alleen bent wel handig kan je gewoon thuis etenquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:33 schreef Sinceria het volgende:
Oké, MeatMeet op 3 mei dan.
Lijstje:
Sinceria
Ik ga gewoon in Amsterdam of Utrecht zitten en de Spare rib Express bellen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat schiet al aardig op. Als je alleen bent wel handig kan je gewoon thuis eten
Die heb ik ook ja. En voor het avondeten-noodgeval: ingevroren maaltijdloempia's. Of patat.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb altijd instant noodles in huis, als noodvoer.
En ik moet ook bekennen, ik vind het nog lekker ook.
Oh ik dacht dat je lekker vlees ging etenquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ga gewoon in Amsterdam of Utrecht zitten en de Spare rib Express bellen.
Dat boeit echt niet met dat soort dingen, daar zit een datum op omdat het wettelijk verplicht is, dat kan je na een atoomaanval nog gewoon etenquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb volgens mij nog cup-a-soup. Maar die zal wel over datum zijn.
Ik eet cup-a-soup nog wel een half jaar nadat het over datum is.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb volgens mij nog cup-a-soup. Maar die zal wel over datum zijn.
Een andere bezorgservice dan, whatever. Ga ik lekker na college in het Vondelpark zitten ofzo.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je lekker vlees ging eten
Zo rollen wij!quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Stelletje vreetberen. En maar dun zijn zeker
Park BBQ mee of http://www.castellamsterdam.nl/quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:50 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Een andere bezorgservice dan, whatever. Ga ik lekker na college in het Vondelpark zitten ofzo.
quote:
Die link ziet er niet verkeerd uit.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Park BBQ mee of http://www.castellamsterdam.nl/
Jij gaat natuurlijk ook mee trouwens?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Park BBQ mee of http://www.castellamsterdam.nl/
Drie mensen op FOK! hebben mij ooit gezien. Gaan er niet meer worden.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jij gaat natuurlijk ook mee trouwens?
quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Drie mensen op FOK! hebben mij ooit gezien. Gaan er niet meer worden.
Geheimzinnig hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Rip zal wel een leven hebben gekregen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Martijn en Rip zie ik hier inderdaad nooit meer.
Gatverdamme man.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Rip zal wel een leven hebben gekregen.
Ik lieg hoor. Ze posts soms nog wel eens ergens in SHO volgens mij.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh zie nu dat ze echt voor hetr laatst in 2013 heeft gepostquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wie niet? Ik ben ook jaren weggeweest.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik lieg hoor. Ze posts soms nog wel eens ergens in SHO volgens mij.
Ze zal jullie wel zat zijn
Wij gaan wel samen vlees eten toch?quote:
Ja hoor, goed plan!quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wij gaan wel samen vlees eten toch?
Ik had vandaag maar 2 afspraken staan, dus nu al lekker vrijquote:
Zaterdag 7 juni doen dan?quote:
Moet in principe wel te doen zijnquote:
Oké dan.quote:
Het is nu nog rustig hier, over een uurtje stopt iedereen met werken op kantoor en zullen er wel meer volgen.quote:
Wie weet, maar vlees eten gaan we sowieso.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is nu nog rustig hier, over een uurtje stopt iedereen met werken op kantoor en zullen er wel meer volgen.
Ik spreek dr IRL ook nooit meer terwijl we voorheen echt vaak contact hadden, waarmee ik dr overigens niet iets wil verwijten, dat moet natuurlijk ook van 2 kanten komen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik lieg hoor. Ze posts soms nog wel eens ergens in SHO volgens mij.
Ze zal jullie wel zat zijn
Misschien heeft ze inmiddels 2 kinderen en woont ze in Almere!quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik spreek dr IRL ook nooit meer terwijl we voorheen echt vaak contact hadden, waarmee ik dr overigens niet iets wil verwijten, dat moet natuurlijk ook van 2 kanten komen.
Ze leeft zo te zien nog wel. Op facebook nog leven in maartquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik spreek dr IRL ook nooit meer terwijl we voorheen echt vaak contact hadden, waarmee ik dr overigens niet iets wil verwijten, dat moet natuurlijk ook van 2 kanten komen.
Nee, juni is beterquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wie weet, maar vlees eten gaan we sowieso.3 mei kan ook, maar misschien dat het nog wat koud is als je het in je tuin wilt doen.
Wie wil dat nou niet?quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Misschien heeft ze inmiddels 2 kinderen en woont ze in Almere!
Hij staat bij mij in de agenda in ieder geval!quote:
Nog een fokker hier in Almere? Nee, kan toch nietquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Misschien heeft ze inmiddels 2 kinderen en woont ze in Almere!
Ja, de Ierse pub onder dat restaurant wat ik net posttequote:
Terecht overigensquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog een fokker hier in Almere? Nee, kan toch nietIedere fokker vervloekt de stad waar ik woon!
Ze vervloeken allesquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog een fokker hier in Almere? Nee, kan toch nietIedere fokker vervloekt de stad waar ik woon!
Truequote:Op vrijdag 11 april 2014 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ze vervloeken alles
En ze zijn hypocriet
Ik kende 1 fokster die hier woont/woonde, maar die is al jaren geleden van het forum verdwenen.quote:
Dan heb je wel eensquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kende 1 fokster die hier woont/woonde, maar die is al jaren geleden van het forum verdwenen.
Laat ze maar, ik doe hetzelfde over alle steden waar ze hier in NL wonenquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ze vervloeken alles
En ze zijn hypocriet
Oh maar ik ook wel over een aantal jaar hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Laat ze maar, ik doe hetzelfde over alle steden waar ze hier in NL wonen
Wat dat betreft komt alleen Barb er goed vanaf
waar ga je op af?quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:18 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh maar ik ook wel over een aantal jaar hoor.
Meeste is ook niet serieus natuurlijkquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We zijn er nog niet helemaal over uit, maar mogelijk Australië.quote:
Behalve Almere, bloedserieusquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meeste is ook niet serieus natuurlijk
Nice, dat heb ik ook heel lang gewildquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
We zijn er nog niet helemaal over uit, maar mogelijk Australië.
Hoezo is het er niet van gekomen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nice, dat heb ik ook heel lang gewild
Ach, ik heb er niet zoveel mee en het is natuurlijk jarenlang echt een drama geweest daar. Maar ik geloof best dat je er mooi en ruim kan wonen voor een goeie prijs.quote:
Zo rol ik.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
studie en daarna het feit dat je daar met mijn studie niets kuntquote:
Dat eerste is het grootste probleem, het is geen Nederland, als ze je niet kunnen gebruiken kom je er gewoon niet in. En terecht.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
studie en daarna het feit dat je daar met mijn studie niets kunt
geen geld
nieuwe relatie
etc
Hmm, oke, ik snap het. Ik heb de mazzel dat mijn vriend één van de daar gewildste beroepen heeft met behoorlijk wat werkervaring en dat hij ook wil.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
studie en daarna het feit dat je daar met mijn studie niets kunt
geen geld
nieuwe relatie
etc
Ik denk dat als ik eenmaal binnen ben, ik heus wel een baan vind. Zat mensen die er op de bonnefooi heen gaan en er blijven plakken. Het zal misschien kutwerk zijn de eerste tijd, maar dat neem ik voor lief.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat eerste is het grootste probleem, het is geen Nederland, als ze je niet kunnen gebruiken kom je er gewoon niet in. En terecht.
Dat is waar, het is nog redelijk te betalen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik heb er niet zoveel mee en het is natuurlijk jarenlang echt een drama geweest daar. Maar ik geloof best dat je er mooi en ruim kan wonen voor een goeie prijs.
Niet?quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo rol ik.![]()
Alhoewel het ernaar uitziet dat ik niet eeuwig op Malta blijf.
Zeker weten!quote:
Oh, dat is ook het probleem niet an sich daar natuurlijk. Uiteraard kan je er best een baan vinden, het is gewoon meer dat als jij alleen zou willen gaan en jouw beroep niet op de wanted list zou staan je gewoon geen vergunning krijgt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:28 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik eenmaal binnen ben, ik heus wel een baan vind. Zat mensen die er op de bonnefooi heen gaan en er blijven plakken. Het zal misschien kutwerk zijn de eerste tijd, maar dat neem ik voor lief.
Ja klopt, doet australie goedquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat is ook het probleem niet an sich daar natuurlijk. Uiteraard kan je er best een baan vinden, het is gewoon meer dat als jij alleen zou willen gaan en jouw beroep niet op de wanted list zou staan je gewoon geen vergunning krijgt.
Er zijn vast snoepwinkelmedewerkers nodig.
Een vriend van me uit Hongarije is er heen gegaan zonder diploma, in de eerste instantie vakantie, toen verlengd visum vanwege een taalcursus, baan gevonden in de houtbewerkingsindustrie. Zit er al zeker een jaar en heeft zijn naam van Sandor in Alex veranderd.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat is ook het probleem niet an sich daar natuurlijk. Uiteraard kan je er best een baan vinden, het is gewoon meer dat als jij alleen zou willen gaan en jouw beroep niet op de wanted list zou staan je gewoon geen vergunning krijgt.
Er zijn vast snoepwinkelmedewerkers nodig.
Niets is onmogelijk uiteraardquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:32 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Een vriend van me uit Hongarije is er heen gegaan zonder diploma, in de eerste instantie vakantie, toen verlengd visum vanwege een taalcursus, baan gevonden in de houtbewerkingsindustrie. Zit er al zeker een jaar en heeft zijn naam van Sandor in Alex veranderd.
Nah, je moet de EU uit.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:34 schreef rhubarbje het volgende:
Ik had wel in Berlijn willen wonen
Misschien nog, als we snel zijn
Moet het je wel trekken qua cultuur natuurlijk. Ik zou ook kiezen voor Australie, wel de wilde natuur, toch een soort vergelijkbare cultuur met hier.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nah, je moet de EU uit.
1 van de BRIC landen is het beste
Ik zou Argentinië of Maleisië ook nog wel overwegen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nah, je moet de EU uit.
maar het is Berlijnquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nah, je moet de EU uit.
Geweldigquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is waar, het is nog redelijk te betalen.
[..]
Niet?
Mocht ik het nou echt goed voor elkaar krijgen en ik ergens in Rio kan gaan werkend dan ga ik in Itacuruca wonen. Ik heb er al eens een jaartje gezeten en dat is briljant, kalm voorstadje van Rio, omgeven door stranden met palmbomen in de achtergrond waar je de aapjes in kan zien slingeren
Dat is voor mij geen issue, ik heb alle bric landen al bezocht en australie ook.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moet het je wel trekken qua cultuur natuurlijk. Ik zou ook kiezen voor Australie, wel de wilde natuur, toch een soort vergelijkbare cultuur met hier.
Azie is mooi maar ik denk niet dat ik daar echt 100% zou kunnen aarden, je blijft daar toch altijd "de blanke" zeg maar.
Oh man, nu ben ik jaloers! Daar zou ik nu echt graag heen willen!quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Mijn vriendin wil naar Thailand. En er is een kans dat ze voor haar werk daarnaartoe moet, ook al zal dat op zijn vroegst met twee jaar zijn. Dan pak ik met liefde mijn koffers hoor
Daarom schreef ik het ook in de ik-vorm.;).quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is voor mij geen issue, ik heb alle bric landen al bezocht en australie ook.
Door mijn opvoeding kan ik mij denk ik overal wel aanpassen, dat moest ik wel toen ik nog kind was. Elk jaar een ander land, andere school of andere prive lerares.
Maar voor mij makkelijk praten natuurlijk, ik ben staatsburger van 1 van de bric landen
quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik wilde niet eens 5km verderop naar Belgie
quote:
O daar was ik wele cht heel erg klaar meequote:
Argentinie is het griekenland van zuid amerika, nul komma nul economie.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik zou Argentinië of Maleisië ook nog wel overwegen.
Vind je? Ik vind het een kille stadquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar het is Berlijn
Berlijn is speciaal
Ja dan ga je op het strand liggen en een paar pindas in je hand en heel stil liggen en dan komen ze ze uit je handen pakkenquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Mijn vriendin wil naar Thailand. En er is een kans dat ze voor haar werk daarnaartoe moet, ook al zal dat op zijn vroegst met twee jaar zijn. Dan pak ik met liefde mijn koffers hoor
Waarom is datquote:
Ik wil mijn hele leven al emigreren.quote:
echt? dan gaan wij echt zo niet naar het zelfde berlijn!quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Argentinie is het griekenland van zuid amerika, nul komma nul economie.
[..]
Vind je? Ik vind het een kille stad
[..]
Ja dan ga je op het strand liggen en een paar pindas in je hand en heel stil liggen en dan komen ze ze uit je handen pakken O_
Thailand is geweldig, maar om er te wonen geen idee.
Doen danquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:42 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik wil mijn hele leven al emigreren.
En Costa Rica?quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Argentinie is het griekenland van zuid amerika, nul komma nul economie.
Ik heb eventjes ergens anders gewoond, maar was er wel klaar mee.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O daar was ik wele cht heel erg klaar mee
Qua uiterlik is het beste en harde en kille en industriele rauwe stad. Vind ik ook. Maar ik vind dat mooi. Ik vind palmboompjes en aapjes leuk voor 3 weken vakantie... en dan ben ik t beu. Geef me dan maar weer stad en bruisen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echt? dan gaan wij echt zo niet naar het zelfde berlijn!
Echt hequote:
We zijn ook al gericht bezig met plannen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doen dan
Je hebt klagen en weggaan, of je hebt accepteren en blijven.
Alles daartussen is stom en je eigen schuld
ja qua uiterlijkquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Qua uiterlik is het beste en harde en kille en industriele rauwe stad. Vind ik ook. Maar ik vind dat mooi. Ik vind palmboompjes en aapjes leuk voor 3 weken vakantie... en dan ben ik t beu. Geef me dan maar weer stad en bruisen.
Sowieso heb ik niks met duitsland, misschien is dat het.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echt? dan gaan wij echt zo niet naar het zelfde berlijn!
Welneequote:Op vrijdag 11 april 2014 15:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
We zijn ook al gericht bezig met plannen.Maar ik heb iemand om rekening mee te houden hé.
ik ook niet maar berlijn is echt geen duitslandquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sowieso heb ik niks met duitsland, misschien is dat het.
Vind ik dus ookquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja qua uiterlijk
maar in die panden gebeuren de meest briljante en helemaal niet kille dingen
vind ik
Hoeft ook niet hoor.. ben ik ook nietquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja sorry, niet iedereen is een stoere globetrotter.
Mag ik dan komen couchsurfen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
We zijn ook al gericht bezig met plannen.Maar ik heb iemand om rekening mee te houden hé.
Daar weet ik bijna niks over, sorry.quote:
Wereld van verschil tussen Berlijn en een Tiroler lederhosen en Schnitzel jaquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook niet maar berlijn is echt geen duitsland
Jij couchsurft maar lekker in je dorp jijquote:
In dit geval toch echt wel.quote:
In Australië? Ja hoor.quote:
Daarom Australie, grote stad, palmbomen, natuur om de hoek maar wel westerse beschaving (min of meer danquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Qua uiterlik is het beste en harde en kille en industriele rauwe stad. Vind ik ook. Maar ik vind dat mooi. Ik vind palmboompjes en aapjes leuk voor 3 weken vakantie... en dan ben ik t beu. Geef me dan maar weer stad en bruisen.
Als t puntje bij paaltje komt sta je alleen op de aarde. Dat mag een eenzame of egocentrische gedachte zijn, maar ik vind het wel zo. Als je weg wil, kun je weg. Wie hier ook zit. Wat hier ook zit. Oke, ik zou zo ook niet in elkaar zitten, maar het KAN wel.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
In dit geval toch echt wel.
Anders had direct na mijn afstuderen mijn huur opgezegd en gewoon op de bonnefooi naar Azië gegaan.
Ik ook niet, lijkt me wel een ontzettend mooi land om een keer heen te gaan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar weet ik bijna niks over, sorry.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook niet maar berlijn is echt geen duitsland
Ieder zijn dingquote:
Is niet nodig, iedereen heeft een extra logeerkamerquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij couchsurft maar lekker in je dorp jij
klopt maar ik denk dat je dan 'standaard' berlijn hebt gedaanquote:
Natuurlijk KAN het, maar ik WIL niet zonder mijn verloofde weg.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als t puntje bij paaltje komt sta je alleen op de aarde. Dat mag een eenzame of egocentrische gedachte zijn, maar ik vind het wel zo. Als je weg wil, kun je weg. Wie hier ook zit. Wat hier ook zit. Oke, ik zou zo ook niet in elkaar zitten, maar het KAN wel.
Oh ik wel, als mijn geduld echt op is kan ik zo alles laten vallen, verkoop de hele boel en koop een ticket en klaarquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als t puntje bij paaltje komt sta je alleen op de aarde. Dat mag een eenzame of egocentrische gedachte zijn, maar ik vind het wel zo. Als je weg wil, kun je weg. Wie hier ook zit. Wat hier ook zit. Oke, ik zou zo ook niet in elkaar zitten, maar het KAN wel.
En MEGA veel spinnen, slangen, kwallen, haaien, monstersquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom Australie, grote stad, palmbomen, natuur om de hoek maar wel westerse beschaving (min of meer dan).
Vergeet niet dat 5 dagen per week ergens gewoon werken heel wat anders is dan 1 weekje de toerist uithangen he?quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
klopt maar ik denk dat je dan 'standaard' berlijn hebt gedaan
en niet 'echt' berlijn
Everything in Oz is out to kill youquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En MEGA veel spinnen, slangen, kwallen, haaien, monsters
Ik word altijd helemaal kriegelig van filmpjes van Australian's Horror Wildlife, maar... om met OUD te spreken: je kijgt er zoveel voor terug. Ik vond de maand daar, ondanks de persoonlijke drama's, onvergetelijk
Sydney
Melbourne
Port Cambell
Philip Island
Brisbane
Byron Bay
Grafton
Surfer's Paradise
Noosa
Hervey Bay
Airlie Beach
Townsville
Magnetic Island
Cairns
Kan, ik ben er ook niet uitgegaan ofzo. Ik was er destijds een maandje in de zomer omdat mijn vader er werkte.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
klopt maar ik denk dat je dan 'standaard' berlijn hebt gedaan
en niet 'echt' berlijn
Awww. Je mag wel bij mij op schoot hoor!quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh ik wel, als mijn geduld echt op is kan ik zo alles laten vallen, verkoop de hele boel en koop een ticket en klaar
Maar ja, ik heb geen vriendin, geen goed contact met de familie hier, een paar vrienden. Maar meer ook niet. Ik heb 10 keer meer vrienden in Brazilie.
Best triest eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Is ook zo'n liedje, welcome to australiaquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Everything in Oz is out to kill you.
So be it.
Oh, ik ben niet actief bezig, maar mochten we een nieuwe vergunning krijgen in een van de landen waar we mee bezig zijn en ik kan erheen, doe ik het. Fuck itquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh ik wel, als mijn geduld echt op is kan ik zo alles laten vallen, verkoop de hele boel en koop een ticket en klaar
Maar ja, ik heb geen vriendin, geen goed contact met de familie hier, een paar vrienden. Maar meer ook niet. Ik heb 10 keer meer vrienden in Brazilie.
Best triest eigenlijk
Brazilie is hetzelfde, al is Brazilie nog even groter dan australie. Dus nog meer ruimte voor monstersquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Everything in Oz is out to kill you.
So be it.
Dat heb ik met zoveel dingen, met Amsterdam alquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde vroeger altijd in Londen wonen maar denk dat het leuker is als toerist.
Heeft die man nog iemand nodig om dat eiland een beetje bij te houden?quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Echt he
En het meest jaloersmakende is dat ik een vriend heb die gewoon een eilandje heeft gekocht voor de kust van Rio.
Die kerel heeft het echt goed voor elkaar
quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Awww. Je mag wel bij mij op schoot hoor!
*trekt een Brahma open* Kom maar knul.Man, als ik bij je op schoot ga zitten dan lijk je helemaal lijkbleekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
ja ok, maar brazilie is wel heel anders qua cultuur. En taal.....quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Brazilie is hetzelfde, al is Brazilie nog even groter dan australie. Dus nog meer ruimte voor monsters
Hij heeft er zijn villa opstaan, dus helaas.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heeft die man nog iemand nodig om dat eiland een beetje bij te houden?
Dat heb je met die wereldvreemde mensen van buiten de randstad he?quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:53 schreef Cue_ het volgende:
Vergeleken met jullie heb ik echt weinig met het buitenland
Misschien dat ik de komende tijd eens naar italie moet voor werk. Maar om nou te zeggen dat ik daar naar uitkijk echt ofzo.. neuh.
Australie staat op nummer 1 qua gevaarlijke dieren hoor, toch nog echt welquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Brazilie is hetzelfde, al is Brazilie nog even groter dan australie. Dus nog meer ruimte voor monsters
Drat.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij heeft er zijn villa opstaan, dus helaas.
inderdaadquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:56 schreef HeatWave het volgende:
Dat heb je met die wereldvreemde mensen van buiten de randstad he?
Ja, mijn elite kleurtje t.o.v. working class tannedquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Man, als ik bij je op schoot ga zitten dan lijk je helemaal lijkbleek
Zeker waar!quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja ok, maar brazilie is wel heel anders qua cultuur. En taal.....
Had ik al gezegd Costa Ricaquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Drat.
Brazilië lijkt me ook geweldig. En Costa Rica
En de miljoenen die nog niet ontdekt zijn in de amazone?quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Australie staat op nummer 1 qua gevaarlijke dieren hoor, toch nog echt wel
Amerikaanse werkethiek word ik anders ook gek vanquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeker waar!
Ik denk dat de gemiddelde nederlander gek word in brazilie als ze er moeten gaan werken. De instelling en wijze van leven zijn zo compleet anders.
Tenzij je in Rio of SP zit, dat is haast amerikaans qua werkethiek
Dat zie ik hier al gebeuren met sommige mensenquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeker waar!
Ik denk dat de gemiddelde nederlander gek word in brazilie als ze er moeten gaan werken. De instelling en wijze van leven zijn zo compleet anders.
Tenzij je in Rio of SP zit, dat is haast amerikaans qua werkethiek
Die zijn nog niet ontdekt dus daar heeft niemand last van dus!quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En de miljoenen die nog niet ontdekt zijn in de amazone?
Ik vind Tom-achtigen best vervelend.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zie ik hier al gebeuren met sommige mensenZelf geen last van gelukkig.
![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft in het franse vreemdelingenlegioen gezeten en is dus met zijn 35ste met pensioen gegaan en woont nu op zijn eilandje en krijgt elke maand centjes van de fransen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Drat.
Brazilië lijkt me ook geweldig. En Costa Rica
Het is nog waar ookquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, mijn elite kleurtje t.o.v. working class tanned
Ik ben er één keertje een dagje geweest en ik was in één klap verliefd met ook een heel sterk "hier wil wonen!"-gevoel.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde vroeger altijd in Londen wonen maar denk dat het leuker is als toerist.
Ja, dat was vroeger hier ook. Mensen op t land (lagere klasse) waren bruin van de zon. De rijkeren wilden dan ook zo wit mogelijk blijven (poeder etc zelfs). WIJ zijn hier al wel wat verder dan de middeleeuwen nuquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:59 schreef Belsezar het volgende:
Het is nog waar ookIn brazilie zijn de rijken vrijwel nooit mooi bruin en doen ze er alles aan om blank/wit te blijven
Daarom vind ik het altijd prachtig als ik in een hotel zit en in de ochtend naar het buffet ga. Al die rijke brasileiros spierwit zijn en ik lekker donker en dan horen ze mijn buitenlands accent ook nog eens. Snappen ze niks van.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat was vroeger hier ook. Mensen op t land (lagere klasse) waren bruin van de zon. De rijkeren wilden dan ook zo wit mogelijk blijven (poeder etc zelfs). Nu willen de rijken juist poepie ibiza mallorca bruin wordenIs t weer eerder andersom.
Ik ben ook niet bepaald een globetrotter. Vorig jaar zijn we met een haffel familie naar een bungalowpark in Domburg geweest. Toen het 30+ graden was. Grootste deel van de week op het strand gelegen, beetje uit eten, beetje zooi in Zeeland bekijken. Vond ik de beste vakantie in jaaaarenquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:53 schreef Cue_ het volgende:
Misschien dat ik de komende tijd eens naar italie moet voor werk. Maar om nou te zeggen dat ik daar naar uitkijk echt ofzo.. neuh.
Het klinkt allemaal een beetje... uh... archaisch?quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daarom vind ik het altijd prachtig als ik in een hotel zit en in de ochtend naar het buffet ga. Al die rijke brasileiros spierwit zijn en ik lekker donker en dan horen ze mijn buitenlands accent ook nog eens. Snappen ze niks van.
Soms ga ik expres engels praten om ze nog eens op te naaien
Je hoeft ook niet ver weg voor een goede vakantie.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben ook niet bepaald een globetrotter. Vorig jaar zijn we met een haffel familie naar een bungalowpark in Domburg geweest. Toen het 30+ graden was. Grootste deel van de week op het strand gelegen, beetje uit eten, beetje zooi in Zeeland bekijken. Vond ik de beste vakantie in jaaaaren
dat had ik met zuid afrika en australiëquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben er één keertje een dagje geweest en ik was in één klap verliefd met ook een heel sterk "hier wil wonen!"-gevoel.Bij de andere 'wereldsteden' waar ik geweest ben was het meer "Ja, leuk hoor... *blik glijdt naar glazig dagdromen terwijl ik wacht totdat iedereen klaar is met foto's schieten en oeh en ah roepen en we ergens kunnen gaan zitten om iets te eten en te drinken*
Overblijfsel van de koloniale tijd he.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal een beetje... uh... archaisch?
Je moet dit trouwens lezen met een soort van hautaine Westerse toon
Dat is toch al buitenland?quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heb je met die wereldvreemde mensen van buiten de randstad he?
Voor normale mensen wel jaquote:
Voor de blondjes zeker?quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:07 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik ben ook niet mislukt voor mezelf als ik gewoon in Amsterdam blijft wonen hoor.
Wellicht wordt het ooit nog wel zweden.
En dan jaag je alle geile zweedse blondines even deze kant op?quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:07 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik ben ook niet mislukt voor mezelf als ik gewoon in Amsterdam blijft wonen hoor.
Wellicht wordt het ooit nog wel zweden.
Eerlijk is eerlijk, dat het toen ontzettend goed weer was hielp wel heel erg mee. Een weekje zee in NL kan ook een weekje binnen zitten worden.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet ver weg voor een goede vakantie.
Zelf tot m'n 15e wel door heel europa geweest met m'n ouders, maar daar weet ik niets meer vanaf
Daarna zelden meer op vakantie geweest. Dus tja.. dan houdt het al snel op
Rhubutje!quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat had ik met zuid afrika en australië
Ik denk dat het zelfs best fijn is tevreden te zijn met waar je woontquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:07 schreef HeatWave het volgende:
Sterker nog: dat is het meestal.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, dat het toen ontzettend goed weer was hielp wel heel erg mee. Een weekje zee in NL kan ook een weekje binnen zitten worden.
Dat helpt natuurlijk zeker wel mee. Aan zee vooralquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eerlijk is eerlijk, dat het toen ontzettend goed weer was hielp wel heel erg mee. Een weekje zee in NL kan ook een weekje binnen zitten worden.
Grrrrrtjequote:
Ik ben ook meer dan tevreden in Utrecht, moet wel iets heel vreemds gebeuren voor ik hier weer weg ga.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat het zelfs best fijn is tevreden te zijn met waar je woontIpv maar steeds met vlooien in je reet niet stil kunnen zitten en steeds weer verhuizen. Maar ook dat is persoonlijk.
En tevreden klinkt nog fout. Ik bedoel eigenlijk: Blij zijn met waar je woont. Gelukkig. Tevreden klinkt als "Ach jaaaa, ik ben best tevreden hoor, maar...".
Dat is een mythe trouwens, het percentage blonde mensen ligt in Zweden ongeveer gelijk aan in Nederlandquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Voor de blondjes zeker?
Ach wij zijn toch al verknipt, dus erger kunnen we het niet maken
Dat heb ik dus ook met waar ik nu woonquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben ook meer dan tevreden in Utrecht, moet wel iets heel vreemds gebeuren voor ik hier weer weg ga.
NEUKEEEEEEEEEEEEEEEN!quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is een mythe trouwens, het percentage blonde mensen ligt in Zweden ongeveer gelijk aan in Nederland.
Maar mijn zweedse ex-, die ik al sinds 1995 ken, komt met koningsdag 5 dagen logeren. We hebben elkaar al zeker 7 jaar niet meer gezien, maar wel gewoon contact gehouden etc.
Ach ja, sommige mensen hebben dat gewoon, dat hopperige van land naar land, ook niets mis mee.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat het zelfs best fijn is tevreden te zijn met waar je woontIpv maar steeds met vlooien in je reet niet stil kunnen zitten en steeds weer verhuizen. Maar ook dat is persoonlijk.
En tevreden klinkt nog fout. Ik bedoel eigenlijk: Blij zijn met waar je woont. Gelukkig. Tevreden klinkt als "Ach jaaaa, ik ben best tevreden hoor, maar...".
Dat heb ik het liefst, elk jaar een ander plekje als het zou kunnen. Maar dat zit er niet in dus dan maar Brazilie.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil wel overal naartoe op vakantie. Nou ja, overal...quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:53 schreef Cue_ het volgende:
De leuke landenquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil wel overal naartoe op vakantie. Nou ja, overal...
Zolang het maar in Europa of Noord-Amerika is hè?quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil wel overal naartoe op vakantie. Nou ja, overal...
Nou, dat is echt niet vanzelfsprekend hoorquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NEUKEEEEEEEEEEEEEEEN!
Dump die facebook breezer en pak je ex!
Ik zou best een half jaartje in een hotel kunnen leven, en dan weer naar een andere locatie. Graag zelfsquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, sommige mensen hebben dat gewoon, dat hopperige van land naar land, ook niets mis mee.
Wie ben jij en wat heb je met HW gedaan?quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dat is echt niet vanzelfsprekend hoor.
Daarom zeg ik ook "dat is persoonlijk". Ieder z'n dingquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, sommige mensen hebben dat gewoon, dat hopperige van land naar land, ook niets mis mee.
ik zou graag eens eens ergens langer dan een jaar zonder zorgen willen blijven wonen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat heb ik het liefst, elk jaar een ander plekje als het zou kunnen. Maar dat zit er niet in dus dan maar Brazilie.
Natuurlijk wel! Ze komt helemaal uit zweden om bij jou te logeren!quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dat is echt niet vanzelfsprekend hoor.
Ik wel. En met spullen. En met vrienden.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zou best een half jaartje in een hotel kunnen leven, en dan weer naar een andere locatie. Graag zelfs
Ik heb nooit echt binding gehad met plekken behalve Brazilie.
Japan, Australië, midden-Amerikaquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Zolang het maar in Europa of Noord-Amerika is hè?
Zeker, ik krijg gewoon kriebels als ik ergens een jaar ben. Dan moet ik weg als het kan, maar dat heb ik met alles, relaties, werk, locaties, etc.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook "dat is persoonlijk". Ieder z'n ding
Ik zit nu serieus na te denken over Japan voor vakantie maar het is zo duur hè?quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Japan, Australië, midden-Amerikazuid-Afrika lijkt me ook mooi, het midden-oosten ook.
ADHD-kind dat je bent.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeker, ik krijg gewoon kriebels als ik ergens een jaar ben. Dan moet ik weg als het kan, maar dat heb ik met alles, relaties, werk, locaties, etc.
Ja. Ik ookquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wel. En met spullen. En met vrienden.
Afganistan?quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:19 schreef Belsezar het volgende:
Al zijn er natuurlijk wel locaties waar ik absoluut niet nog eens heen wil gaan, niet voor vakantie of werk
Stabiliteit is overratedquote:
Die ken ik niet.quote:
Daar heb ik familie wonenquote:
Als hij 2 geadopteerde braziliaanse mensen kent die Farrah en Frank heten misschien wel.quote:
Ik sluit het ook niet uit, ik ga er alleen niet van uitquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Natuurlijk wel! Ze komt helemaal uit zweden om bij jou te logeren!
Ik doe mee! Of nog beter:quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zou best een half jaartje in een hotel kunnen leven, en dan weer naar een andere locatie. Graag zelfs
Ik heb nooit echt binding gehad met plekken behalve Brazilie.
Dan wel op een motorjacht, ik heb niets met zeilenquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doe mee! Of nog beter:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik sluit het ook niet uit, ik ga er alleen niet van uit.
Is die oceaan waardig?quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het heerlijkquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan wel op een motorjacht, ik heb niets met zeilen.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Is die oceaan waardig?
Ik moet toch echt eens die jackpot winnen
Doe mij maar gewoon zo'n hotel op het waterquote:
Ook mooi, alleen die brandstofkosten he?quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon zo'n hotel op het water.
[ afbeelding ]
Ik zeg wanneer?quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]Oceaanwaardig, goed voor een wereldreis
Nee we regeren slechts samenquote:
Als je dit kan kopen maak je je daar ook niet druk om hoorquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook mooi, alleen die brandstofkosten he?
Zodra ik de loterij winquote:
geen landingsplaats voor mijn helicopterquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:34 schreef Barbusse het volgende:
En ga dan gewoon voor de catamaran, HW![]()
[ afbeelding ]
Wat een lelijk ding zeg!quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:34 schreef Barbusse het volgende:
En ga dan gewoon voor de catamaran, HW![]()
[ afbeelding ]
Jawel, helideck op de foto rechtsonder.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen landingsplaats voor mijn helicopter.
En niet eens vuur uit de vulkaanquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen landingsplaats voor mijn helicopter.
Oh ja.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel, helideck op de foto rechtsonder.
Jij mag weer een tijdje je vrieskist inquote:
Boatparty @HW!quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja.
* HeatWave gaat naar de webshop.
Dan varen we wel eerst een stukje zuidelijkerquote:
Uiteraard, wel drank meenemen he, het geld groeit niet op miijn rugquote:
Moeten we ook meebetalen in brandstofkosten?quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, wel drank meenemen he, het geld groeit niet op miijn rug.
Nee, zo ben ik dan ook wel weer, die kosten had ik sowieso wel gemaakt, met of zonder julliequote:Op vrijdag 11 april 2014 16:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Moeten we ook meebetalen in brandstofkosten?
Gulle kerel!quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, zo ben ik dan ook wel weer, die kosten had ik sowieso wel gemaakt, met of zonder jullie.
Zeilbootjequote:Op vrijdag 11 april 2014 16:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er was een bar aan boord dus?quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZeilbootjeDat was in Australie ook leuk, bij de Whitsunday Islands.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al ging t me niet echt om de boot
Het zal nietquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZeilbootjeDat was in Australie ook leuk, bij de Whitsunday Islands.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al ging t me niet echt om de boot
Ahhquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:04 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen is weg blijkbaar.
Ik moet nog 25 min!!
Jamaar jezus fok kijk die jongenquote:
Antarctica! En dat meen ik nog serieusookquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Zolang het maar in Europa of Noord-Amerika is hè?
Ik heb een vrouw gevonden die dat met liefde doet voor je!quote:
Dat zeg je over alle redelijke uitziende mannenquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar jezus fok kijk die jongen
Die mag me harpoeneren!
Herkenbaar. Alleen heb ik met die spullen vooral met gebruiksvoorwerpen dan, truien, schoenen, pc's, telefoonquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wel. En met spullen. En met vrienden.
Ben al anderhalf uur thuis.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:04 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen is weg blijkbaar.
Ik moet nog 25 min!!
Dat is geen vrouw, dat zijn pixelsquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb een vrouw gevonden die dat met liefde doet voor je!
[..]
Dat zeg je over alle redelijke uitziende mannen
quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Antarctica! En dat meen ik nog serieusook
Bel je zwoele zweedse dan evenquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is geen vrouw, dat zijn pixels.
En die dan tussen de pinguïns soldaat maken.quote:
Come and get itquote:
Maar dan vriezen je lippen vast aan het flesje!quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En die dan tussen de pinguïns soldaat maken.
Welnee, weet je hoe warm het is tussen die beesten?quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Come and get it
[..]
Maar dan vriezen je lippen vast aan het flesje!
Ok is het proberen waard.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Welnee, weet je hoe warm het is tussen die beesten?
Keuzes maken Q.quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
pinguïns moet je niet op eten maar knuffelen!
En dan nog hebben wetenschappers een bandje om zijn flipper kunnen doen, Dappere wetenschappers!quote:
Uiteraard!quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
pinguïns moet je niet op eten maar knuffelen!
Verse sushiquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Uiteraard!
Als ze dan eventjes wat sushi voor me vangen is het feest helemaal compleet!
Als je heel erg goed kijkt kan je zien dat het plaatje gephotoshopped is!quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan nog hebben wetenschappers een bandje om zijn flipper kunnen doen, Dappere wetenschappers!
Ik zie het niet hoorquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je heel erg goed kijkt kan je zien dat het plaatje gephotoshopped is!.
die van mij was 95% of zoquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:28 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb weer een oog analyse gedaan en hij is 100 % correct.
Dat soort bootjes koop je zelfs niet met het winnen van een jackpot hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Is die oceaan waardig?
Ik moet toch echt eens die jackpot winnen
Goed genoeg.quote:
No way!quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je heel erg goed kijkt kan je zien dat het plaatje gephotoshopped is!.
Hij heeft je sig nooit gelezen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:26 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb honger maar ik weet niet wat ik moet eten
vriendlief is weer eens de hort op en ik heb niets in huis dat je lekker kunt opwarmen
Succes!quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:34 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb gesolliciteerd bij UNICEF, meer voor de lol dan voor iets anders. Maar wie weet.
Ja, het is armoe troef hierquote:
I know! echt hequote:Op vrijdag 11 april 2014 17:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij heeft je sig nooit gelezen?
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
I know! echt he
Ik moet een verse denk ik
Het is ook nooit goed genoeg he?quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:00 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zie een harem wel zitten
Zo is die sig ook bedoeldals een queen bee met worker bees
Rhu-Bee. Al klinkt dat wel een beetje als een sleazy striptease danseres....quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:00 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zie een harem wel zitten
Zo is die sig ook bedoeldals een queen bee met worker bees
Nee natuurlijk nietquote:
aaah nice! Ik moest altijd nog een porno naam!quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Rhu-Bee. Al klinkt dat wel een beetje als een sleazy striptease danseres....
Hebberig kind!quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
[..]
aaah nice! Ik moest altijd nog een porno naam!
Ik vind Rhu Bee tofferquote:Op vrijdag 11 april 2014 18:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hebberig kind!
Porno naam is toch de naam van je eerste huisdier en de straatnaam van je allereerste woning toen je baby was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |