Dat wordt lang wachten, minimaal 2014 jaar als ze vandaag een nieuwe jaartelling in laten gaan.quote:
Oke, 7 juni dan.quote:
En zaterdag 3 mei?quote:
Nog niet gegeten?quote:
Helemaal niks?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, heb ook niet echt iets in huis
Dat schiet al aardig op. Als je alleen bent wel handig kan je gewoon thuis etenquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:33 schreef Sinceria het volgende:
Oké, MeatMeet op 3 mei dan.
Lijstje:
Sinceria
Ik ga gewoon in Amsterdam of Utrecht zitten en de Spare rib Express bellen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat schiet al aardig op. Als je alleen bent wel handig kan je gewoon thuis eten
Die heb ik ook ja. En voor het avondeten-noodgeval: ingevroren maaltijdloempia's. Of patat.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb altijd instant noodles in huis, als noodvoer.
En ik moet ook bekennen, ik vind het nog lekker ook.
Oh ik dacht dat je lekker vlees ging etenquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ga gewoon in Amsterdam of Utrecht zitten en de Spare rib Express bellen.
Dat boeit echt niet met dat soort dingen, daar zit een datum op omdat het wettelijk verplicht is, dat kan je na een atoomaanval nog gewoon etenquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb volgens mij nog cup-a-soup. Maar die zal wel over datum zijn.
Ik eet cup-a-soup nog wel een half jaar nadat het over datum is.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb volgens mij nog cup-a-soup. Maar die zal wel over datum zijn.
Een andere bezorgservice dan, whatever. Ga ik lekker na college in het Vondelpark zitten ofzo.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je lekker vlees ging eten
Zo rollen wij!quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Stelletje vreetberen. En maar dun zijn zeker
Park BBQ mee of http://www.castellamsterdam.nl/quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:50 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Een andere bezorgservice dan, whatever. Ga ik lekker na college in het Vondelpark zitten ofzo.
quote:
Die link ziet er niet verkeerd uit.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Park BBQ mee of http://www.castellamsterdam.nl/
Jij gaat natuurlijk ook mee trouwens?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Park BBQ mee of http://www.castellamsterdam.nl/
Drie mensen op FOK! hebben mij ooit gezien. Gaan er niet meer worden.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jij gaat natuurlijk ook mee trouwens?
quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Drie mensen op FOK! hebben mij ooit gezien. Gaan er niet meer worden.
Geheimzinnig hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Rip zal wel een leven hebben gekregen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Martijn en Rip zie ik hier inderdaad nooit meer.
Gatverdamme man.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Rip zal wel een leven hebben gekregen.
Ik lieg hoor. Ze posts soms nog wel eens ergens in SHO volgens mij.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh zie nu dat ze echt voor hetr laatst in 2013 heeft gepostquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wie niet? Ik ben ook jaren weggeweest.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik lieg hoor. Ze posts soms nog wel eens ergens in SHO volgens mij.
Ze zal jullie wel zat zijn
Wij gaan wel samen vlees eten toch?quote:
Ja hoor, goed plan!quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wij gaan wel samen vlees eten toch?
Ik had vandaag maar 2 afspraken staan, dus nu al lekker vrijquote:
Zaterdag 7 juni doen dan?quote:
Moet in principe wel te doen zijnquote:
Oké dan.quote:
Het is nu nog rustig hier, over een uurtje stopt iedereen met werken op kantoor en zullen er wel meer volgen.quote:
Wie weet, maar vlees eten gaan we sowieso.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is nu nog rustig hier, over een uurtje stopt iedereen met werken op kantoor en zullen er wel meer volgen.
Ik spreek dr IRL ook nooit meer terwijl we voorheen echt vaak contact hadden, waarmee ik dr overigens niet iets wil verwijten, dat moet natuurlijk ook van 2 kanten komen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik lieg hoor. Ze posts soms nog wel eens ergens in SHO volgens mij.
Ze zal jullie wel zat zijn
Misschien heeft ze inmiddels 2 kinderen en woont ze in Almere!quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik spreek dr IRL ook nooit meer terwijl we voorheen echt vaak contact hadden, waarmee ik dr overigens niet iets wil verwijten, dat moet natuurlijk ook van 2 kanten komen.
Ze leeft zo te zien nog wel. Op facebook nog leven in maartquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik spreek dr IRL ook nooit meer terwijl we voorheen echt vaak contact hadden, waarmee ik dr overigens niet iets wil verwijten, dat moet natuurlijk ook van 2 kanten komen.
Nee, juni is beterquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wie weet, maar vlees eten gaan we sowieso.3 mei kan ook, maar misschien dat het nog wat koud is als je het in je tuin wilt doen.
Wie wil dat nou niet?quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Misschien heeft ze inmiddels 2 kinderen en woont ze in Almere!
Hij staat bij mij in de agenda in ieder geval!quote:
Nog een fokker hier in Almere? Nee, kan toch nietquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Misschien heeft ze inmiddels 2 kinderen en woont ze in Almere!
Ja, de Ierse pub onder dat restaurant wat ik net posttequote:
Terecht overigensquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog een fokker hier in Almere? Nee, kan toch nietIedere fokker vervloekt de stad waar ik woon!
Ze vervloeken allesquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog een fokker hier in Almere? Nee, kan toch nietIedere fokker vervloekt de stad waar ik woon!
Truequote:Op vrijdag 11 april 2014 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ze vervloeken alles
En ze zijn hypocriet
Ik kende 1 fokster die hier woont/woonde, maar die is al jaren geleden van het forum verdwenen.quote:
Dan heb je wel eensquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kende 1 fokster die hier woont/woonde, maar die is al jaren geleden van het forum verdwenen.
Laat ze maar, ik doe hetzelfde over alle steden waar ze hier in NL wonenquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ze vervloeken alles
En ze zijn hypocriet
Oh maar ik ook wel over een aantal jaar hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Laat ze maar, ik doe hetzelfde over alle steden waar ze hier in NL wonen
Wat dat betreft komt alleen Barb er goed vanaf
waar ga je op af?quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:18 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh maar ik ook wel over een aantal jaar hoor.
Meeste is ook niet serieus natuurlijkquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We zijn er nog niet helemaal over uit, maar mogelijk Australië.quote:
Behalve Almere, bloedserieusquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meeste is ook niet serieus natuurlijk
Nice, dat heb ik ook heel lang gewildquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
We zijn er nog niet helemaal over uit, maar mogelijk Australië.
Hoezo is het er niet van gekomen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nice, dat heb ik ook heel lang gewild
Ach, ik heb er niet zoveel mee en het is natuurlijk jarenlang echt een drama geweest daar. Maar ik geloof best dat je er mooi en ruim kan wonen voor een goeie prijs.quote:
Zo rol ik.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
studie en daarna het feit dat je daar met mijn studie niets kuntquote:
Dat eerste is het grootste probleem, het is geen Nederland, als ze je niet kunnen gebruiken kom je er gewoon niet in. En terecht.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
studie en daarna het feit dat je daar met mijn studie niets kunt
geen geld
nieuwe relatie
etc
Hmm, oke, ik snap het. Ik heb de mazzel dat mijn vriend één van de daar gewildste beroepen heeft met behoorlijk wat werkervaring en dat hij ook wil.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
studie en daarna het feit dat je daar met mijn studie niets kunt
geen geld
nieuwe relatie
etc
Ik denk dat als ik eenmaal binnen ben, ik heus wel een baan vind. Zat mensen die er op de bonnefooi heen gaan en er blijven plakken. Het zal misschien kutwerk zijn de eerste tijd, maar dat neem ik voor lief.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat eerste is het grootste probleem, het is geen Nederland, als ze je niet kunnen gebruiken kom je er gewoon niet in. En terecht.
Dat is waar, het is nog redelijk te betalen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik heb er niet zoveel mee en het is natuurlijk jarenlang echt een drama geweest daar. Maar ik geloof best dat je er mooi en ruim kan wonen voor een goeie prijs.
Niet?quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo rol ik.![]()
Alhoewel het ernaar uitziet dat ik niet eeuwig op Malta blijf.
Zeker weten!quote:
Oh, dat is ook het probleem niet an sich daar natuurlijk. Uiteraard kan je er best een baan vinden, het is gewoon meer dat als jij alleen zou willen gaan en jouw beroep niet op de wanted list zou staan je gewoon geen vergunning krijgt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:28 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik eenmaal binnen ben, ik heus wel een baan vind. Zat mensen die er op de bonnefooi heen gaan en er blijven plakken. Het zal misschien kutwerk zijn de eerste tijd, maar dat neem ik voor lief.
Ja klopt, doet australie goedquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat is ook het probleem niet an sich daar natuurlijk. Uiteraard kan je er best een baan vinden, het is gewoon meer dat als jij alleen zou willen gaan en jouw beroep niet op de wanted list zou staan je gewoon geen vergunning krijgt.
Er zijn vast snoepwinkelmedewerkers nodig.
Een vriend van me uit Hongarije is er heen gegaan zonder diploma, in de eerste instantie vakantie, toen verlengd visum vanwege een taalcursus, baan gevonden in de houtbewerkingsindustrie. Zit er al zeker een jaar en heeft zijn naam van Sandor in Alex veranderd.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat is ook het probleem niet an sich daar natuurlijk. Uiteraard kan je er best een baan vinden, het is gewoon meer dat als jij alleen zou willen gaan en jouw beroep niet op de wanted list zou staan je gewoon geen vergunning krijgt.
Er zijn vast snoepwinkelmedewerkers nodig.
Niets is onmogelijk uiteraardquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:32 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Een vriend van me uit Hongarije is er heen gegaan zonder diploma, in de eerste instantie vakantie, toen verlengd visum vanwege een taalcursus, baan gevonden in de houtbewerkingsindustrie. Zit er al zeker een jaar en heeft zijn naam van Sandor in Alex veranderd.
Nah, je moet de EU uit.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:34 schreef rhubarbje het volgende:
Ik had wel in Berlijn willen wonen
Misschien nog, als we snel zijn
Moet het je wel trekken qua cultuur natuurlijk. Ik zou ook kiezen voor Australie, wel de wilde natuur, toch een soort vergelijkbare cultuur met hier.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nah, je moet de EU uit.
1 van de BRIC landen is het beste
Ik zou Argentinië of Maleisië ook nog wel overwegen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nah, je moet de EU uit.
maar het is Berlijnquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nah, je moet de EU uit.
Geweldigquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is waar, het is nog redelijk te betalen.
[..]
Niet?
Mocht ik het nou echt goed voor elkaar krijgen en ik ergens in Rio kan gaan werkend dan ga ik in Itacuruca wonen. Ik heb er al eens een jaartje gezeten en dat is briljant, kalm voorstadje van Rio, omgeven door stranden met palmbomen in de achtergrond waar je de aapjes in kan zien slingeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |